"Mensen, denk allemaal een weekje na over een goede naam voor onze talkshow"quote:
Heb net die van Leclerc in Monaco zitten kijken. Die vond ik dan wel mooi. Eigenlijk de eerste van de vijf die ik heb gekeken. De grote vraag die week bleef hangen was: heeft Charles nou wel of niet tegen zijn vader gezegd dat hij loog over zijn F1-contract?quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:50 schreef Questular het volgende:
Wauw wat is DTS ruk dit seizoen. Ik had al geen hoge verwachtingen maar ze weten alsnog mijn ondergrens te doorbreken. Eigenlijk best knap.
Verder wel een goeie openingquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Intro 2025, met een botox Alonso en Russell met weer zijn armen gespreidt.
MaxGod als laatstequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder wel een goeie opening
Final boss Max las ik alquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
MaxGod als laatsteWas even bang dat ze het volledig op constructeurs WK zouden doen.
Lewis voor Leclercquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Intro 2025, met een botox Alonso en Russell met weer zijn armen gespreidt.
een aftelklok tot de trailer uit komt dusquote:
De hypetrain is zojuist gecrashed hier. Wat een pauperfilm gaat dit worden zeg.quote:
Niet echt een visitekaartje.Komt geloof ik op AppleTV uit, heb ik niet dus dat wordt een download.. ook al lijkt het me een slechte film met een zwaar geromantiseerd verhaal, nieuwsgierig ben ik opzich wel.quote:
Ik dacht dat de wijziging vanaf race 9 de voorvleugel betreft en dat ze vorig jaar de mini drs al hadden aangepakt met zwaardere testen. Dat laatste blijkt nog niet helemaal het geval te zijn, dus maken ze de testen nog stricter.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de wijziging nu ingevoerd wordt is (edit ivm note) vind ik dubieus. We weten al lang dat dit er aan zat te komen alleen het zou pas vanaf race 9 ingevoerd worden en nu is ineens per race twee wat al over vier dagen is.
Het lijkt er op dat McLaren het voornaamste slachtoffer zal zijn met hun flexibele vleugels. Maar zoals wel vaker kan het ook gebeuren dat we bij de topteams geen verschil merken en dat er ineens een middenmoter achteruit gaat. Of mclaren wordt echt een beetje langzamer en minder zacht op de banden en de neutrale kijker heeft dan meer spannende wedstrijden in aantocht
Ah. Gevalletje klok, klep en grote waffel aan mijn kant. Dank voor de verduidelijkingquote:Op maandag 17 maart 2025 20:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wijziging vanaf race 9 de voorvleugel betreft en dat ze vorig jaar de mini drs al hadden aangepakt met zwaardere testen. Dat laatste blijkt nog niet helemaal het geval te zijn, dus maken ze de testen nog stricter.
Imho zijn dat dus twee verschillende dingen.
WEER CAKE.quote:
Het was altijd al verboden, alleen de FIA wil nu strikter handhavenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Nog even over de achtervleugels.
Zoals velen vind ik het wel gek dat ze vorig jaar een beetje hun schouders ophaalden en dachten "whatever, niks mis mee". Toen kwamen ze erg laat tijdens de winterstop dat ze er pas in de zomer iets aan gingen doen en nu willen ze opeens vanaf nu al heel streng zijn.
Dan is het niet gek dat men gaat denken dat ze dit doen om te kijken of ze het zo spannender kunnen gaan maken. Net als dat ze vorig jaar niks wilden doen, omdat ze wilden dat McLaren geen stap terug zou moeten doen. Nu willen ze het juist wel.
Als het een nadeel voor McLaren zou hebben is het leuk voor de kijker, maar ik vind het niet eerlijk t.o.v. een team als het nu opeens alsnog niet mag. Dan hadden ze vorig jaar al moeten ingrijpen. Nu hebben andere teams er geld en moeite in lopen steken en mag het opeens niet meer, ook dat is raar.
Dikke kans dat ze gewoon door de keuring komen en die vleugel nog steeds flext..quote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was altijd al verboden, alleen de FIA wil nu strikter handhaven
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Ricciardo bij Redbull was gebleven dan was hij nu misschien wereldkampioen’
-W. Buxton, DtS 2025
In zijn tweede volledige jaar bij RBR in 2018 overvleugelde Max hem al volledig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Ricciardo bij Redbull was gebleven dan was hij nu misschien wereldkampioen’
-W. Buxton, DtS 2025
Na het debacle op Monaco in vt3 was het ook wel duidelijk dat Max een tikkie had gekregen. En je weet wat Max doet als hij een tikkie krijgt. Opstaan en wraak uitoefenen door alles te verschroeien wat hij tegenkomt op zn pad.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:49 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
In zijn tweede volledige jaar bij RBR in 2018 overvleugelde Max hem al volledig.
Na z'n overwinning in Monaco haalde Daniel geen enkele keer het podium, terwijl Max dat daarna 10 keer deed incl. 2 GP zeges.
Max heeft dat goed meegekregen van Jos. Op de baan is hij meedogenloos. En dat moet je ook zijn in topsport.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na het debacle op Monaco in vt3 was het ook wel duidelijk dat Max een tikkie had gekregen. En je weet wat Max doet als hij een tikkie krijgt. Opstaan en wraak uitoefenen door alles te verschroeien wat hij tegenkomt op zn pad.
Misschien tijd voor de F1 rijders om zich hier bij aan te sluiten?quote:De rallycoureurs protesteren zo tegen de ¤10.000 boete van Adrien Formaux voor het gebruik van het woordje ‘f*cked’ tijdens een interview in de Sweden Rally.
(...)
Nadat de flinke boete aan de Fransman was uitgedeeld, besloten zijn collega’s om een vakbond op te richten: de World Rally Drivers’ Alliance (WoRDA). De vakbond vroeg vervolgens in een officiële verklaring aan FIA-voorzitter Mohammed Ben Sulayem om het vooral te bespreken, maar kreeg naar verluidt geen reactie. Daarop besloten de rallycoureurs tijdens de volgende rallyrace, de Safari Rally Kenya, een standpunt in te nemen.
De coureurs lieten hun onvrede over de situatie zien door de Engelse interviews te boycotten. Elfyn Evans, uit Wales, en Fransman Thierry Neuville antwoordden alleen in hun moedertaal, terwijl andere coureurs, zoals Formaux zelf, helemaal geen antwoord gaven. Naar verluidt zijn de coureurs van plan het hele weekend deze aanpak vol te houden. “Helaas horen jullie dit weekend niet zoveel van mij, maar als dat is wat we moeten doen om het verschil te maken, dan doen we dat”, zei tweevoudig wereldkampioen Kalle Rovanperä.
(...)
100%.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft dat goed meegekregen van Jos. Op de baan is hij meedogenloos. En dat moet je ook zijn in topsport.
Net als bij schijnzelfstandigheid.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was altijd al verboden, alleen de FIA wil nu strikter handhaven
Klopt. Volgens Will zou Ricciardo dus in staat zijn geweest om Max 3 tot 6 jaar later wel te kloppen, terwijl hij intussen in zijn oren gereden werd door Norris en Tsunoda..quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:49 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
In zijn tweede volledige jaar bij RBR in 2018 overvleugelde Max hem al volledig.
Na z'n overwinning in Monaco haalde Daniel geen enkele keer het podium, terwijl Max dat daarna 10 keer deed incl. 2 GP zeges.
Die hebben al een compromis gesloten met de FIA.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:11 schreef Red_85 het volgende:
Overigens is er heibel in de tent bij het WRC. Coureurs daar zijn het gedrag van mbs zat en gaan 'staken'. Geen interviews in het Engels aankomende race.
https://www.formule1.nl/n(...)oetes-voor-schelden/
[..]
Misschien tijd voor de F1 rijders om zich hier bij aan te sluiten?
Die regel geldt overal.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die hebben al een compromis gesloten met de FIA.
Geen straf bij schelden op de boordradio (mits niet gericht tegen een persoon), wel bij schelden/vloeken in de persconferentie.
Wheres the logic in that?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens Will zou Ricciardo dus in staat zijn geweest om Max 3 tot 6 jaar later wel te kloppen, terwijl hij intussen in zijn oren gereden werd door Norris en Tsunoda..
Jongens, het is heel simpel: DTS en Buxton denken dat die narrative het goed doet bij de DTS-kijkende anti-Verstappenbrigade. Speciaal opgelepeld voor de mensen die willen blijven denken dat Max eigenlijk niet zo goed is en Daniel hem makkelijk verslagen had, als hij niet gesaboteerd en weggepest was bij RBR.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Ricciardo bij Redbull was gebleven dan was hij nu misschien wereldkampioen’
-W. Buxton, DtS 2025
Dan moet het wel kloppen he.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die is er niet, maar hij keek er wel met een heel interessant hoofd bij.
Met andere woorden Max en Red Bull hadden gelijk en de nieuwe regels worden een grote sof.quote:
Er wordt ook gesproken over V8 turbomotoren ipv V10.quote:
Of dat het geval is, is nog maar de vraag. Lijkt eerder een poging van MBS om zich in te dekken als dat het geval mocht zijn en sommige teams het niet voor elkaar krijgen en een team weer de overhand krijgt (zoals Mercedes vanaf 2014)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Met andere woorden Max en Red Bull hadden gelijk en de nieuwe regels worden een grote sof.
Sowieso lijken sommige leveranciers te lobbyen voor een andere motor omdat ze achterlopen in de ontwikkeling van de 2026 motor.quote:According to AMuS, some believe that Ben Sulayem’s enthusiasm to bring back V10 engines could be an attempt to protect the FIA from being blamed if the 2026 rules prove a disappointment.
quote:One unnamed ‘insider’ is quoted saying: “The manufacturers who are putting the most pressure on [to drop the new rules] are those who already know that they are behind schedule with their 2026 engine.”
Ik had begrepen dat afgelopen weekend de regels zo aan de F1 coureurs werden voorgelegd in de drivers briefing.quote:
Daar was al een regel voor want het verschil in vermogen mag niet groter zijn dan 3 procent.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef Starflyer het volgende:
Of dat het geval is, is nog maar de vraag. Lijkt eerder een poging van MBS om zich in te dekken als dat het geval mocht zijn en sommige teams het niet voor elkaar krijgen en een team weer de overhand krijgt (zoals Mercedes vanaf 2014)
Dat zou dan wel eens een leverancier van meerdere teams kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso lijken sommige leveranciers te lobbyen voor een andere motor omdat ze achterlopen in de ontwikkeling van de 2026 motor.
Vanwege de huidige engine freeze ja, maar bestaat die regel ook voor de nieuwe power units?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar was al een regel voor want het verschil in vermogen mag niet groter zijn dan 3 procent.
[..]
Ik las Ferrari en RBPT.quote:Dat zou dan wel eens een leverancier van meerdere teams kunnen zijn.
Naar ik begrepen heb ook voor de nieuwe power units.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanwege de huidige engine freeze ja, maar bestaat die regel ook voor de nieuwe power units?
[..]
Ik las Ferrari en RBPT.
Sowieso in de jaren 90 bij Footwork en Laroussequote:Op woensdag 19 maart 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat Mercedes gesponsord word door adidas, is adidas al eens eerder in de F1 actief geweest?
Zag hem al zwaar achteruit gaan in z,n laatste podcast met Coulthard.. maar toch schrik je ervan..quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ach, Eddie![]()
Dat klonk al niet best toen de diagnose bekend werd.
Las ik als eerste in het racetopic...quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Berichten over het overlijden van Eddie Jordan gaarne in het algemene F1 topic.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef gbm het volgende:
[x]https://x.com/BBCSport/status/1902642525124399233[/x]
Rest in Peace Eddie, nog best snel gegaan...
Voor 10 euro wil ik 'm wel, ja!quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand belang bij de PH-DTF van Max Verstappen?
Kost tien tot vijftien miljoen euro
https://www.luchtvaartnie(...)x-verstappen-te-koop
Ja dankjewel, had er niet aan gedacht om het hier te plaatsen, zit meestal gedurende (en voorafgaand aan) het raceweekend in het 'live'-topic.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:58 schreef Sally het volgende:
Vond deze ook wel mooi om nogmaals (hier) te plaatsen:
[..]
[ x ]
RIPquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:58 schreef Sally het volgende:
Vond deze ook wel mooi om nogmaals (hier) te plaatsen:
[..]
[ x ]
quote:“I think their car is definitely capable of winning every race,” said Russell, who'd already suggested last weekend that McLaren had such a margin it could already stop developing its 2025 car and focus on 2026.
"The gap they have this year on everybody is bigger than Red Bull has ever had."
Russell added he believes Red Bull’s 2023 advantage to be “three or four tenths, [and] the advantage we’re seeing from McLaren right now is definitely bigger than that”.
https://www.the-race.com/(...)an-red-bull-ever-was
Toch knap dat Max zo diep in de bovenkamer van die Brit is doorgedrongenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tering hey, die Lewis.
Of gewoon een zet van Lewis in het hele spel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch knap dat Max zo diep in de bovenkamer van die Brit is doorgedrongen
Prima dat hij zich wil verdedigen tegen kritiek, maar zo ontzettend laag om dan over een ander te beginnen. Niet chic en behoorlijk kinderachtig, maar Lewis heeft natuurlijk wel vaker dit soort dingen gedaan. En natuurlijk gaat het over Max, want die ziet hij nog altijd als enige echte tegenstander en bovendien kan hij over hem bij de Britten ongestraft onzin verkondigen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tering hey, die Lewis.
De grote grap is dat Max dat spel niet speelt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of gewoon een zet van Lewis in het hele spel.
Dan moet hij er niet op reageren, en dat doet hij wel. Elke coureur speelt dat spel, of hij het nu leuk vindt of niet, en of hij nu wilt of niet. Dat soort kleine dingetjes kunnen net het verschil maken als je bijvoorbeeld in de laatste ronde van de laatste race van het jaar zit, en je strijdt nog om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
De grote grap is dat Max dat spel niet speelt.
Hij reageert er ook niet op, dat filmpje is een montage van oud nieuws/ragebait.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan moet hij er niet op reageren, en dat doet hij wel. Elke coureur speelt dat spel, of hij het nu leuk vindt of niet, en of hij nu wilt of niet. Dat soort kleine dingetjes kunnen net het verschil maken als je bijvoorbeeld in de laatste ronde van de laatste race van het jaar zit, en je strijdt nog om het kampioenschap.
Ik ben dit weekend en komende races eigenlijk vooral benieuwd naar hoe Norries presteert als hij onder druk komt van Piastri. Met de sprintrace dit weekend zal dat niet zo snel gebeuren, maar ik zie het wel gebeuren in de main races. Gaat Norris dan foutjes maken, of grijpt het team in?
En deze sprintracepole van Lewis zal LeClerc ook dwarszitten. Benieuwd of LeClerc morgen bij de kwali extra zal pushen. Zou me niets verbazen als hij een (flinke) fout zal maken in Q3, foutloos presteren onder druk is iets wat LeClerc nog niet onder de knie heeft.
Idd. Dat stukje van Verstappen komt uit deze Talking Bull-aflevering van vorig jaar:quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij reageert er ook niet op, dat filmpje is een montage van oud nieuws/ragebait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |