abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217082745
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Geen achterlijk tijdstip _O_

Nog steeds te vroeg }:|
Sprintrace om 4 uur.
  maandag 17 maart 2025 @ 10:37:23 #102
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217082747
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Vooral dit, er wordt altijd heel paniekerig gedaan na een weekend Albert Park en dan blijken de verschillen/rangorde de races daarna vele malen kleiner en anders te zijn.
Ik denk juist dat het andersom is. Albert Park, en ook Monaco en Singapore zijn vaak circuits waarop dominante teams iets minder dominant zijn. Ik voorspel hier dat McLaren in China en Japan ongenadig gaat huishouden. Mensen die echt de illusie hebben dat de anderen er volgende week dichter bij zitten, voor die mensen gaat de klap nog komen. Ga maar na: in de dominante Ferrari jaren met Schumacher won McLaren nog wel eens op Albert Park (Coulthard o.a.), tijdens de dominante Vettel-jaren won Vettel daar maar 1 keer en ook Lewis Hamilton won maar 1 keer de Australische grand prix in al zijn Mercedes-jaren.
Er is echt geen enkele reden om aan te nemen dat het beeld er vanuit het perspectief van de andere teams de komende weken ineens veel rooskleuriger uit gaat zien helaas. Dat is helemaal niet doemdenken, dat is gewoon hoe het is, helaas. Al die bespiegelingen met ‘dit wordt het spannendste seizoen ooit’ zijn allemaal op niks gebaseerd. McLaren was al het snelste team, maar liep vorig jaar nog tegen een Verstappen aan die een voorsprong met hand en tand verdedigde en bovendien moesten ze wennen aan het omgaan met een winnende auto. Nu ligt die druk van het geen fouten mogen maken, anders is de titel weg er niet meer op. Er is comfort, de rest staat op achterstand. Dat is veel aangenamer rijden. Ik voorzie die fouten van vorig jaar veel minder gebeuren. Misschien nog zo nu en dan, maar het zal niet cruciaal blijken.
Ik hoop uiteraard dat ik er gruwelijk naast zit en dat de andere teams uit het niets opstaan en we alsnog spanning krijgen, maar het zou me verbazen.
Rini dankjewel.
pi_217082762
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik denk juist dat het andersom is. Albert Park, en ook Monaco en Singapore zijn vaak circuits waarop dominante teams iets minder dominant zijn. Ik voorspel hier dat McLaren in China en Japan ongenadig gaat huishouden. Mensen die echt de illusie hebben dat de anderen er volgende week dichter bij zitten, voor die mensen gaat de klap nog komen. Ga maar na: in de dominante Ferrari jaren met Schumacher won McLaren nog wel eens op Albert Park (Coulthard o.a.), tijdens de dominante Vettel-jaren won Vettel daar maar 1 keer en ook Lewis Hamilton won maar 1 keer de Australische grand prix in al zijn Mercedes-jaren.
Je verhaal is goed alleen trek je een compleet verkeerde conclusie daaruit. Wat je nu zegt is dat de dominante auto zelden tot nooit wint, dus omdat McLaren heeft gewonnen hebben zij de dominante auto.

Dat is juist het hele punt, misschien is dus de McLaren helemaal niet de dominante auto. Want zoals je zelf zegt, de echte dominante auto wint zelden op Albert Park. Ferrari of Red Bull kunnen dus nog steeds de betere auto hebben.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 10:42:00 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217082778
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Sprintrace om 4 uur.
Dat is het enige lichtpuntje
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 17 maart 2025 @ 11:06:37 #105
466281 WismutVeilchen83
pi_217082933
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je verhaal is goed alleen trek je een compleet verkeerde conclusie daaruit. Wat je nu zegt is dat de dominante auto zelden tot nooit wint, dus omdat McLaren heeft gewonnen hebben zij de dominante auto.

Dat is juist het hele punt, misschien is dus de McLaren helemaal niet de dominante auto. Want zoals je zelf zegt, de echte dominante auto wint zelden op Albert Park. Ferrari of Red Bull kunnen dus nog steeds de betere auto hebben.

Nee, je begrijpt me verkeerd. In de voorbeelden die ik noemde was zonneklaar dat Ferrari, Redbull en Mercedes dominant waren, maar ze wonnen toch niet in Melbourne. Voor mij is zonneklaar dat McLaren dominant is en ze winnen óók nog in Melbourne. Norris is het trouwens met me eens. Ook hij verwacht dat McLaren in China en Japan extreem gaat domineren.
Rini dankjewel.
pi_217083430
Ik heb het niet live gekeken en kon daarna de aandacht er niet zo goed bij houden, maar had Ferrari niet vooral veel pech met de strategie? Hoe had het uitgepakt zonder SC?

Het is ook wel een beetje makkelijk zo om van elke Ferrari strategie die toevallig verkeerd uitpakt een blunder te maken. Eerst Ferrari ontzettend hypen zonder enige andere basis dan wishful thinking want Hamilton, en als het dan tegenvalt Ferrari de schuld geven. Het gezeik op het radioverkeer is ook nogal gratuit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP maandag 17 maart 2025 @ 12:07:57 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217083448
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het niet live gekeken en kon daarna de aandacht er niet zo goed bij houden, maar had Ferrari niet vooral veel pech met de strategie? Hoe had het uitgepakt zonder SC?

Het is ook wel een beetje makkelijk zo om van elke Ferrari strategie die toevallig verkeerd uitpakt een blunder te maken. Eerst Ferrari ontzettend hypen zonder enige andere basis dan wishful thinking want Hamilton, en als het dan tegenvalt Ferrari de schuld geven. Het gezeik op het radioverkeer is ook nogal gratuit.
Leclerc had een natte kont. Dat veroorzaakte kortsluiting.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217083468
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Onzin.

Iedereen die er verstand van heeft en ook zeker na deze race ziet dat McLaren by far de snelste wagen heeft gebouwd.

Die gaan met minimaal 30 seconden voorsprong een makkelijke 1/2 scoren over een 6 tal dagen in China.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 12:16:53 #109
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217083561
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee Ferrari had gewoon eerder moeten boxen. Aan de rijders werd ook verteld laat ons weten als je inter nodig hebt dus die hebben daar ook aandeel in
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217083873
twitter

Erg indrukwekkend wat Antonelli heeft laten zien in deze lastige race.
  maandag 17 maart 2025 @ 13:16:33 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217084075

Helmut Marko vond het weer eens nodig om als typische horkerige boomer te reageren op Hadjar.
Terecht dat Laura Winter er aandacht aan besteedt.
Dit was zo ongeveer het ergste wat die jongen kon gebeuren, startend vanaf P5.
  maandag 17 maart 2025 @ 13:18:56 #112
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217084105
Tijdens de wintertesten leek RBR minder last van degradatie te hebben dan Mercedes en Ferrari, dus ik denk dat het nu vooral door de inters kwam in een poging de McLarens bij te houden, dat zijn banden er sneller aangingen.

Qua snelheid denk ik dat het verschil niet zo groot is, maar dat het vooral de degradatie is, die het verschil maakt, zoals we konden zien in de kwalificatie. McLaren kan de banden veel langer goed houden dan de rest, misschien mede door de aangepaste brake ducts, die zorgen voor betere koeling van de banden.

En vanaf Japan China wordt er blijkbaar weer een aanpassing doorgevoerd aan de achtervleugel om het mini-DRS effect tegen te gaan. Tijdens de wintertesten was al duidelijk dat dat fenomeen nog steeds zichtbaar was.

https://racingnews365.com/fia-adjusts-controversial-f1-rule-again

Edit: blijkbaar al vanaf China met mogelijk nog meer aanpassingen in Japan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Starflyer op 17-03-2025 15:24:47 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 17 maart 2025 @ 13:36:12 #113
466281 WismutVeilchen83
pi_217084263
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Helmut Marko vond het weer eens nodig om als typische horkerige boomer te reageren op Hadjar.
Eens, wat een bullshit opmerking. Hoe breek ik een coureur in de dop.
Rini dankjewel.
pi_217084304
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:09 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Onzin.

Iedereen die er verstand van heeft en ook zeker na deze race ziet dat McLaren by far de snelste wagen heeft gebouwd.

Die gaan met minimaal 30 seconden voorsprong een makkelijke 1/2 scoren over een 6 tal dagen in China.
Tenzij Piastri weer een fout maakt.
pi_217084354
Helmut Marko moet wel eens leren wanneer ie zijn muil moet houden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 13:47:17 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_217084356
quote:
[ afbeelding ]

Is er echt niemand die tegen Helmut zegt "hou je mond gewoon oude lul". Dit is zo onnodig. Sneu voor Hadjar en voor mensen die al allerlei invalshoeken zoeken om RB aan te vallen maakt hij het ze wel erg makkelijk.

Ondertussen:
twitter

Denkt men dat de McLarens het vooral hiervan moeten hebben dan?
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 13:47:41 #117
pi_217084360
Wat mij dit weekend wel behoorlijk heeft geïrriteerd is deze verandering aan het circuit. Grind dichterbij in bocht 6. Geen enkele aanleiding toe. In FP1 wordt een rode vlag gezwaaid doordat er grind op de baan ligt.

Alonso zei ook nog eens dat het grind een reden was voor zijn crash. Ongelofelijk dom dat ze dit hebben gedaan.

Hier het verschil ten opzichte van vorig jaar.

2025

2024
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217084361
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tenzij Piastri weer een fout maakt.
Of dat Norris (die dezelfde fout maakte.. ) nu niet makkelijk door kan ;)

Ben er ook niet zomaar van overtuigd dat Norris koel blijft als Max hem onder druk kan blijven zetten zoals gisteren aan het eind van de race. Maar goed, daarvoor is inderdaad wel de vraag hoe dichtbij RB nu echt zit. Misschien dat de aanpassing van de achtervleugel ook nog zorgt dat het verschil kleiner wordt
pi_217084365
quote:
[ afbeelding ]

Hadjar moet eens een trainingskamp van AZ meemaken.
  maandag 17 maart 2025 @ 13:53:15 #120
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217084393
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Is er echt niemand die tegen Helmut zegt "hou je mond gewoon oude lul". Dit is zo onnodig. Sneu voor Hadjar en voor mensen die al allerlei invalshoeken zoeken om RB aan te vallen maakt hij het ze wel erg makkelijk.

Ondertussen:[ x ]

Denkt men dat de McLarens het vooral hiervan moeten hebben dan?
Vooral van het langer goed kunnen houden van de banden, denk ik. Zie ook mijn opmerking hierboven.
  maandag 17 maart 2025 @ 13:56:31 #121
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217084415
Anthony Hamilton reagerrde een stuk sympathieker op het uitvallen van Hadjar.

quote:
“The thing is, as soon as I saw what happened to Isack, my heart fell and I just felt for him,” Hamilton told Canal+. “It was just so sad to see, because I know how hard it is when these kids are eight years of age and they dream of becoming a Formula 1 race driver.

“There’s a lot of pressure all of the way up and you’re sitting on the grid for your first race and it doesn’t happen. That’s got to be the worst feeling in the world and I just felt for him.

“I just wanted to give him a hug. I felt for him like a father.”
https://www.formula1.com/(...)McbPBLtg3RHD5qB.html
pi_217084429
quote:
[ afbeelding ]

Het enige 'embarassing' is hier natuurlijk het gedrag van Marko.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 maart 2025 @ 14:06:51 #123
466281 WismutVeilchen83
pi_217084508
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:53 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Vooral van het langer goed kunnen houden van de banden, denk ik. Zie ook mijn opmerking hierboven.
Dat denk ik ook ja. Misschien dat het in kwalificatie wel wat uitmaakt, het is gewoon gratis rondetijd. Maar in de long runs zou ik er niet op rekenen.
Rini dankjewel.
pi_217084574
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij dit weekend wel behoorlijk heeft geïrriteerd is deze verandering aan het circuit. Grind dichterbij in bocht 6. Geen enkele aanleiding toe. In FP1 wordt een rode vlag gezwaaid doordat er grind op de baan ligt.

Alonso zei ook nog eens dat het grind een reden was voor zijn crash. Ongelofelijk dom dat ze dit hebben gedaan.

Hier het verschil ten opzichte van vorig jaar.

2025
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Hoe meer grind hoe beter. Gewoon netjes binnen de lijntjes kleuren.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 14:21:54 #125
pi_217084674
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:11 schreef Radegast het volgende:

[..]
Hoe meer grind hoe beter. Gewoon netjes binnen de lijntjes kleuren.
Ja dat dacht de circuitontwerper ook. Niet beseffend dat het alleen maar onnodige problemen meebracht.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217084805
quote:
[ afbeelding ]

Wat zei Helmut over exact dezelfde crash van Lawson? :+
pi_217084838
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee Ferrari had gewoon eerder moeten boxen. Aan de rijders werd ook verteld laat ons weten als je inter nodig hebt dus die hebben daar ook aandeel in
Dat is wijsheid achteraf en geen initiatief nemen, verteld moeten worden wat te doen en dan zeiken dat je met rust gelaten wil worden is vintage Hamilton.

quote:
[ afbeelding ]

Hadjar noemde het zelf ook embarassing en zijn huilshowtje vond ik ook behoorlijk tenenkrommend. Prima dat hij teleurgesteld is in zichzelf en zijn helm ophoudt, maar hij maakte het inderdaad veel te groot, het werd een show van zelfbeklag. Anthony heeft zelf ook een huilbaby grootgebracht dus die was vol begrip, maar het is wel een sport voor volwassenen.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 14:43:02 #128
pi_217084906
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat is wijsheid achteraf en geen initiatief nemen, verteld moeten worden wat te doen en dan zeiken dat je met rust gelaten wil worden is vintage Hamilton.
Wat wil je horen? Ze hebben het fantastisch gedaan en alles ligt aan Hamilton zeker.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217084960
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hadjar noemde het zelf ook embarassing en zijn huilshowtje vond ik ook behoorlijk tenenkrommend. Prima dat hij teleurgesteld is in zichzelf en zijn helm ophoudt, maar hij maakte het inderdaad veel te groot, het werd een show van zelfbeklag. Anthony heeft zelf ook een huilbaby grootgebracht dus die was vol begrip, maar het is wel een sport voor volwassenen.
Iemand heeft vroeger te weinig knuffels van zijn ouders gekregen.
pi_217084999
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:32 schreef Nober het volgende:

[..]
Is lawson ook gecrashed tijdens de formation lap ?
-
pi_217085048
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat wil je horen? Ze hebben het fantastisch gedaan en alles ligt aan Hamilton zeker.
Dat na al het goed gedocumenteerde geblunder Ferrari nog steeds een gok kan nemen die verkeerd uitpakt zonder dat het meteen weer een blunder is.
pi_217085064
quote:
F1 teams to face tougher new rear wing flexibility test from this weekend

The sport’s governing body previously announced it would impose a new test from the Spanish Grand Prix, round nine of the championship, which will be held in June. However after analysing data gathered at last weekend’s round in Melbourne, it has decided to impose another new test with immediate effect.
https://www.racefans.net/(...)y-test-this-weekend/

Dubieus. Goed nieuws voor de neutrale fans
pi_217085239
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is wel afhankelijk van de vraag welke teams het raakt..
  maandag 17 maart 2025 @ 15:30:09 #134
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217085342
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:32 schreef Nober het volgende:

[..]
Het ging niet over de crash, maar de huilbui er na.
  maandag 17 maart 2025 @ 15:31:00 #135
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217085355
quote:

[..]

En dat is de derde keer dat dit in dit topic gepost wordt :)

Zie ook post 112 en 116.
pi_217086726
quote:

[..]

Bedoel je dat het een dubieuze maatregel van de fia is ?
Of dubieus gedrag van bepaalde tems?
-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 17 maart 2025 @ 18:39:58 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
  maandag 17 maart 2025 @ 18:45:13 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217086879
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Het is wel vreemd dat ze nu opeens wel denken het te kunnen controleren, ik meen dat ze een extra camera op de auto's wilden plaatsen, geen idee of die er al op zitten.
pi_217086978
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat de wijziging nu ingevoerd wordt is (edit ivm note) vind ik dubieus. We weten al lang dat dit er aan zat te komen alleen het zou pas vanaf race 9 ingevoerd worden en nu is ineens per race twee wat al over vier dagen is.

Het lijkt er op dat McLaren het voornaamste slachtoffer zal zijn met hun flexibele vleugels. Maar zoals wel vaker kan het ook gebeuren dat we bij de topteams geen verschil merken en dat er ineens een middenmoter achteruit gaat. Of mclaren wordt echt een beetje langzamer en minder zacht op de banden en de neutrale kijker heeft dan meer spannende wedstrijden in aantocht
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 18:59:06 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217087020
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 19:15:22 #141
pi_217087170
Wat wel opviel aan Lewis: hij was wel netjes op de boordradio _O- altijd please als hij die gek aan de andere kant van de lijn weer even de mond moest snoeren

Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 17 maart 2025 @ 19:50:33 #142
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217087805
Raceweek

.

maandag 17 maart 2025 @ 19:58:12 #143
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_217087985
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 13:46 schreef Questular het volgende:
Helmut Marko moet wel eens leren wanneer ie zijn muil moet houden.
Also also..
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 17 maart 2025 @ 21:07:13 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217089362
Ik geef het nog 3 races oid voordat Piastri gewoon de designated nummer 2 is bij McLaren.

Verstappen gaat de enige zijn die structureel de McLarens kan bedreigen, beetje a la Schumacher eind jaren 90, begin jaren 00.
  maandag 17 maart 2025 @ 22:59:02 #145
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_217090628
quote:
[ afbeelding ]

P11 ;)
  dinsdag 18 maart 2025 @ 09:36:09 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217092257
Het gat lijkt groot voor RBR maar wie weet hebben ze nog meer potentieel in deze editie van de auto waar het voor MCL al zo'n beetje klaar is. Ook klein beetje hoop m.b.t. de flexiwing regels. Hopium/copium dus :D

Max wel gewoon weer ijzersterk, en dat geeft de burger moed. Van mij hoeft hij ook niet steeds te winnen maar gewoon laten zien dat hij de absoluut beste coureur is.

ANT ook behoorlijk indrukwekkend, George mag wel gaan oppassen anders speelt ie binnen 1 seizoen gewoon 2e viool.

Hamilton moet nog beetje wennen, Ferrari is niet bij voorbaat kansloos dit seizoen, gewoon last van gegokt en verloren.

Piastri op basis van 1 momentje afschrijven gaat mij wat ver, de tijd moet uitwijzen wie de bovenhand krijgt bij McLaren.

Wat mij betreft kan het seizoen nog alle kanten op, zeker niet saai. *O* *O* *O*
pi_217092321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 09:36 schreef Perox het volgende:
Het gat lijkt groot voor RBR maar wie weet hebben ze nog meer potentieel in deze editie van de auto waar het voor MCL al zo'n beetje klaar is. Ook klein beetje hoop m.b.t. de flexiwing regels. Hopium/copium dus :D

Max wel gewoon weer ijzersterk, en dat geeft de burger moed. Van mij hoeft hij ook niet steeds te winnen maar gewoon laten zien dat hij de absoluut beste coureur is.

ANT ook behoorlijk indrukwekkend, George mag wel gaan oppassen anders speelt ie binnen 1 seizoen gewoon 2e viool.

Hamilton moet nog beetje wennen, Ferrari is niet bij voorbaat kansloos dit seizoen, gewoon last van gegokt en verloren.

Piastri op basis van 1 momentje afschrijven gaat mij wat ver, de tijd moet uitwijzen wie de bovenhand krijgt bij McLaren.

Wat mij betreft kan het seizoen nog alle kanten op, zeker niet saai. *O* *O* *O*
Ik zou ook waken voor al te veel conclusies op basis van 1 regenrace in Australië. Van McLaren hadden we denk ik vrijwel allemaal dominantie verwacht. Wat dat betreft vind ik hun goede prestatie eerder een indicatie dat die dominantie er zelfs in moeilijke omstandigheden is wat niet veel goeds voorspelt voor de rest van het seizoen. Zou een Antonelli ook niet gelijk een geweldig seizoen toedichten op basis van deze race, waar hij weliswaar een indrukwekkende inhaalrace reed, maar wel na een beroerde kwalificatie en onder omstandigheden die hem goed liggen. Dat is nog wat anders dan een heel seizoen consistent presteren.

Ik denk dat China al een wat betere indicatie gaat geven van waar alles staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217092346
quote:
[ afbeelding ]

Marko kreeg een steen door zijn vizier, verloor een oog en parkeerde alsnog keurig zijn race-auto langs de kant voordat hij bewusteloos raakte.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 10:05:55 #149
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217092597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zou ook waken voor al te veel conclusies op basis van 1 regenrace in Australië. Van McLaren hadden we denk ik vrijwel allemaal dominantie verwacht. Wat dat betreft vind ik hun goede prestatie eerder een indicatie dat die dominantie er zelfs in moeilijke omstandigheden is wat niet veel goeds voorspelt voor de rest van het seizoen. Zou een Antonelli ook niet gelijk een geweldig seizoen toedichten op basis van deze race, waar hij weliswaar een indrukwekkende inhaalrace reed, maar wel na een beroerde kwalificatie en onder omstandigheden die hem goed liggen. Dat is nog wat anders dan een heel seizoen consistent presteren.

Ik denk dat China al een wat betere indicatie gaat geven van waar alles staat.
Je hebt gelijk er valt eigenlijk niets van te zeggen want is allemaal op basis van 1 race/1 momentje/1 strategische keuze etc. etc.

Voor hetzelfde geld rijdt Hadjar het hele seizoen verder dikke punten en valt die Antonelli keer op keer tegen. Of Lawson finisht de rest van het seizoen vlak achter of zelfs voor Max. :P

Er is voorlopig een hoop om in de gaten te houden van voor tot achteraan de grid, dus interessant wordt het zeker!
  dinsdag 18 maart 2025 @ 10:21:53 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217092796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Marko kreeg een steen door zijn vizier, verloor een oog en parkeerde alsnog keurig zijn race-auto langs de kant voordat hij bewusteloos raakte.
Ik heb werkelijk geen idee wat we met deze opmerking moeten.
Maar ik gok dat het erop neerkomt dat échte mannen geen vorm van emotie tonen behalve euforie bij een overwinning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')