Jongens, het is heel simpel: DTS en Buxton denken dat die narrative het goed doet bij de DTS-kijkende anti-Verstappenbrigade. Speciaal opgelepeld voor de mensen die willen blijven denken dat Max eigenlijk niet zo goed is en Daniel hem makkelijk verslagen had, als hij niet gesaboteerd en weggepest was bij RBR.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Ricciardo bij Redbull was gebleven dan was hij nu misschien wereldkampioen’
-W. Buxton, DtS 2025
Dan moet het wel kloppen he.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die is er niet, maar hij keek er wel met een heel interessant hoofd bij.
Met andere woorden Max en Red Bull hadden gelijk en de nieuwe regels worden een grote sof.quote:
Er wordt ook gesproken over V8 turbomotoren ipv V10.quote:
Of dat het geval is, is nog maar de vraag. Lijkt eerder een poging van MBS om zich in te dekken als dat het geval mocht zijn en sommige teams het niet voor elkaar krijgen en een team weer de overhand krijgt (zoals Mercedes vanaf 2014)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Met andere woorden Max en Red Bull hadden gelijk en de nieuwe regels worden een grote sof.
Sowieso lijken sommige leveranciers te lobbyen voor een andere motor omdat ze achterlopen in de ontwikkeling van de 2026 motor.quote:According to AMuS, some believe that Ben Sulayem’s enthusiasm to bring back V10 engines could be an attempt to protect the FIA from being blamed if the 2026 rules prove a disappointment.
quote:One unnamed ‘insider’ is quoted saying: “The manufacturers who are putting the most pressure on [to drop the new rules] are those who already know that they are behind schedule with their 2026 engine.”
Ik had begrepen dat afgelopen weekend de regels zo aan de F1 coureurs werden voorgelegd in de drivers briefing.quote:
Daar was al een regel voor want het verschil in vermogen mag niet groter zijn dan 3 procent.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef Starflyer het volgende:
Of dat het geval is, is nog maar de vraag. Lijkt eerder een poging van MBS om zich in te dekken als dat het geval mocht zijn en sommige teams het niet voor elkaar krijgen en een team weer de overhand krijgt (zoals Mercedes vanaf 2014)
Dat zou dan wel eens een leverancier van meerdere teams kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso lijken sommige leveranciers te lobbyen voor een andere motor omdat ze achterlopen in de ontwikkeling van de 2026 motor.
Vanwege de huidige engine freeze ja, maar bestaat die regel ook voor de nieuwe power units?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar was al een regel voor want het verschil in vermogen mag niet groter zijn dan 3 procent.
[..]
Ik las Ferrari en RBPT.quote:Dat zou dan wel eens een leverancier van meerdere teams kunnen zijn.
Naar ik begrepen heb ook voor de nieuwe power units.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanwege de huidige engine freeze ja, maar bestaat die regel ook voor de nieuwe power units?
[..]
Ik las Ferrari en RBPT.
Sowieso in de jaren 90 bij Footwork en Laroussequote:Op woensdag 19 maart 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat Mercedes gesponsord word door adidas, is adidas al eens eerder in de F1 actief geweest?
Zag hem al zwaar achteruit gaan in z,n laatste podcast met Coulthard.. maar toch schrik je ervan..quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ach, Eddie![]()
Dat klonk al niet best toen de diagnose bekend werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |