Topquote:
Sowieso beterquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:47 schreef RedShoe het volgende:
Maar die heb ik niet. Dus maar een eitje koken dan..
Mag wel wat warmer wat mij betreft..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Sowieso beter
Net als het weer dat veel fijner is hier dan gisteren
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]Hullo, ja iets in die buurt is het lekkerste 22-25 graden
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weerquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
HaShiiquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lagquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.
En keihard vriezen in de winter.
Dat laatste valt elke winter weer tegen
HaShoe, ja dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
HaShii
Ik hou wel van tropische temperaturen
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weer![]()
Hoewel ik niet meer reken op een Elfstedentocht
Voorlopig wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...
Vroeger was ook niet elke winter steenkoud, maar wel veel vaker dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lag
Oh leuk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
De laatste was 28 jaar terug...quote:
Ik als ukkie kan me dat zelfs nog herinnerenquote:
Dat vergeten we niet snel meer..quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik als ukkie kan me dat zelfs nog herinneren
Nee, het lijkt erop dat het de laatste keer gaat zijnquote:
Zou wel jammer zijn, maar de kans wordt steeds kleiner helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het lijkt erop dat het de laatste keer gaat zijn
Jaquote:
Leuk!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMijn moeder moet hier iets van gaan maken. Alle ingrediënten moeten worden gebruikt
Ik vermoed niet dat mijn moeder er vlees bij gaat doen neequote:
Leuk om erin te houden!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Leuk idee, ik heb zondag samen met mijn zoon gekookt, gaan we nu ieder of om het weekend doen
Werkdag al weer half omquote:
Wat hadden jullie gemaakt?quote:
We hadden zaterdag ook samen gekookt, maar zondag hebben we kerriesoep gemaaktquote:
Hmm, lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hadden zaterdag ook samen gekookt, maar zondag hebben we kerriesoep gemaakt
Wij zien elkaar ieder weekend, heeft natuurlijk ook te maken met mijn kleindochter die bijna ieder weekend bij hem isquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij zien elkaar ieder weekend, heeft natuurlijk ook te maken met mijn kleindochter die bijna ieder weekend bij hem is![]()
![]()
Ja dat is altijd wel gezelligquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoorOok met je kleindochter erbij
Ja baasquote:
Het standaard woensdag ritueel: de haringquote:
quote:
Jij kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het standaard woensdag ritueel: de haring
We worden voorspelbaarquote:
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepaktquote:
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles meequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepakt
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rotquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles mee
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
Rare manier van koken heb jijquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?
Wow dat is wel even schrikken jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rot
Rare manier van fietsenschuurtjes makenquote:
Ik niet iigquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Misschien de heks in: Hans en Grietjequote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje
Eucalypta.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van maken
quote:
Nou ja zegquote:
Wat staat er op het menu?quote:
Spaghettiquote:
Oh dat is opgebakken ook erg lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Spaghettimet geraspte kaas.
Had ik gister ook, dus nu opgebakken...
Gelukkig is er genoeg voedsel waarvoor je niet hoeft te kokenquote:
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Champignon/kaas omeletje met spinazie en geakken aardappeltjes
Dank je welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijk
Heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is opgebakken ook erg lekkerHopelijk heeft het jou gesmaakt
Klinkt heel goed allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Voorgerecht!
[ afbeelding ]
Wortel en romanesco gefrituurd in ciderbeslag, met een dipsausje van geitenyoghurt, citroensap, peterselie en munt
Ja het was heel lekkerquote:
quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Diepvriesplundermaaltijd. Duitse Schnitzel, doperwtjes en gebakken aardappelschijfjes, met wat ravigotte saus.
Na dat voorgerecht heb ik daar alle vertrouwen inquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt prima![]()
Ik ben hier nog op het hoofdgerecht aan het wachten. Ben benieuwd
Chili con carne, mijn specialiteitquote:
Met of zonder bonen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Met !quote:
Moet idd heel puur zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJa cacao voegt echt wat toe! Ik heb ook wel eens een blokje heel pure chocolade erin laten smelten, dat was ook heel lekker
Zeker ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker ook lekker
Alleen oppassen voor Sheldon
Kan degene die ik gebruikte niet meer vindenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Moet je niet teveel van eten..
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Net zoals 40+ maar dan van chocolade.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen
Het schijnt gezond te zijn..quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had bij de Ekoplaza laatst 100+ cacao chocolade gezien. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen
Dat geloof ik zekerquote:
Had je je zooi niet opgeruimd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje
Dat klopt, het heeft op veel punten een positieve werking.quote:
Dat doe ik nooit. Het is hier een teringbendequote:Op [/quote]
[quote]woensdag 12 maart 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je je zooi niet opgeruimd?
Ik ben daar zojuist even gaan kijken.quote:
En zo dicht bij de oppervlakte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Toch bijzonder dat ze dat soort dingen vinden, jaar of 500 oud
Wat Gaaf !!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik nooit. Het is hier een teringbende
[..]
Ik ben daar zojuist even gaan kijken.
Een foto door het hek heen:
[ afbeelding ]
Waarom niet eerder gevonden idd.quote:
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!quote:Het gat van de waterput wordt binnen een paar weken weer bedekt met zand. Jammer, vindt Bakker. Ze zou het zonde vinden het bestaan van de waterput wordt vergeten. Ze gaat zich er hard voor maken dat de put bovengronds wordt gesymboliseerd. "Misschien kunnen we op de bestrating iets reconstrueren."
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat Gaaf !!
En zo vlak onder de grond doet me denken aan de "Mudflood" theorie![]()
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.quote:Ik zie ook iets van een gewelf of begraven portaal.
Ik vond het al hol klinkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.
Het grappige is: bij de wandelmeet zijn we daar overheen gelopen
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat de waterput die genoemd werd.
Het grappige is: bij de wandelmeet zijn we daar overheen gelopen
Ja, dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit het artikel:
[..]
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!
Helemaal correctquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?
Was dat wel een bieb? Ik bedoel dat mooie gebouw waar we ook binnen geweest zijn.
Zet er dan wel een groot hek omheen,quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk initiatief, maar ik zou hem restaureren in volle glorie een eeuwenoude waterput op het plein.. dat is toch geweldig!
Werkende antieke waterpompen!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn.
Maar er zijn er meer bewaard gebleven: er zijn nog vier oude waterpompen.
Er staat al een groot hek omheenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet er dan wel een groot hek omheen,
zo'n ding wordt tegenwoordig veels te snel gesloopt
Ook weer waar.. dat zou in deze tijd in een stad of dorp met meer dan 17 inwoners niet meer werken helaasquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet er dan wel een groot hek omheen,
zo'n ding wordt tegenwoordig veels te snel gesloopt
5894 muggen liken dit bericht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkende antieke waterpompen!![]()
Maar putten.. waar je nog omlaag kunt kijken en water zien... die winnen
Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggenquote:
Nu ja, maar dit was meer als je dit put restaureert en op het plein laat staan.quote:
Absurde gevel bekledingquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?
Was dat wel een bieb? Ik bedoel dat mooie gebouw waar we ook binnen geweest zijn.
En er ligt dus ook veel waar je nooit bij kan komen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggen
Ja echt zo'n bizar ideequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En er ligt dus ook veel waar je nooit bij kan komen.
Ik heb een planquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggen
Dat is dan weer raar, zet dat dan zo neer dat het kan blijven staan tijdens de markt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier in ons dorpje hebben ze de oude waterzwengelpomp ook terug geplaatst... en weer weg.. en weer terug.. ik weet niet eens nu ik er over nadenk of hij er nu wel of niet staat
Maar was ook een symbool., hoewel levensgroot..en met werkende zwengel, zat hij op het waternet.
En moet iedere week weggetakeld worden voor de Markt...
LOLquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Absurde gevel bekledingHet is wel een kunstwerk hoor
Zou je denken hè.. Maar Marktrechten.... dat zijn een dingetjequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer raar, zet dat dan zo neer dat het kan blijven staan tijdens de markt.
Dus zet je zoiets zo neer dat de markt gewoon kan en het niet iedere week verplaatst moet wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou je denken hè.. Maar Marktrechten.... dat zijn een dingetjeDat is oorlog en nu ik er over nadenk.. eveneens eeuwenoud! Winkeliers en Marktkooplui en politici ,, dat is een vete
.
Ja.. dat is logicaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zet je zoiets zo neer dat de markt gewoon kan en het niet iedere week verplaatst moet worden
Of je zet een paar kramen op de markt net wat anders neer.
Logica en overheid gaat vaak niet samenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. dat is logicaMaarja.. op die oude zwart wit foto's .. stond hij niet daar
hahaha en hij is zover ik weet zelfs 1 x ook verplaatst.. van een beetje in de weg... naar midden in de weg .. Echt hoor.. overheden
![]()
Maar dat tweede is dus een dingetje, kramen verplaatsen schijnt niet zomaar te kunnen. Dan kom je dus met die eeuwen oude marktrechten in aanraking. Maar precies weet ik het ook niet.
Neequote:
Inderdaad zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL
Het deed me aan Back to the Future denken,. dat cafe bord.. dat is wel cool ergens !
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Leuk dingquote:
Die komen echt nooit meer terug, het klimaat veranderd wel degelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lag
Mijn ouders hadden ook een werkende in de tuin.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
Van de oude pompen hier hebben ze de zwengel vastgezet.
In Spanje valt gewoon sneeuw nog deze dagen ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ons zomerhuisje moest je ook zelf pompen, ding was eerst buiten en later in de keuken. Kwam een beste straal water uit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook een werkende in de tuin.
Helaas wel ja... Goed te merken nu ook weer met dat zomerse weer begin maartquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komen echt nooit meer terug, het klimaat veranderd wel degelijk.
Ja apart dat mensen dat nog ontkennen. Zomers ook steeds warmer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas wel ja... Goed te merken nu ook weer met dat zomerse weer begin maart
Wat is "nooit"?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komen echt nooit meer terug, het klimaat veranderd wel degelijk.
Ik snap die diagram niet helemaal, maar het is een behoorlijke tijdsspanne.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is "nooit"?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
In ons zomerhuisje moest je ook zelf pompen, ding was eerst buiten en later in de keuken. Kwam een beste straal water uit.
Het laat zien dat het alle kanten op kan, ook weer omlaag, en dat kan morgen zijn... of over 17000 jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die diagram niet helemaal, maar het is een behoorlijke tijdsspanne.
Joh, relax, stop dat doemdenken. Het klimaat veranderd altijd, dat laat die grafiek juist zien, met of zonder regeringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef RedShoe het volgende:
Klimaatverandering valt helaas niet meer te stoppen. Al helemaal niet met de regeringen die er nu zitten.
Ja maar nu is er even geen weg meer terug, het is leuk dat we in westerse landen ons best doen tegen wil en dank maar als de rest van de planeet de rivieren en oceanen blijven vervuilen is het rap afgelopen. Ik verbaas me echt hoe de afgelopen honderd jaar deze planeet naar de klote is gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het laat zien dat het alle kanten op kan, ook weer omlaag, en dat kan morgen zijn... of over 17000 jaar.
Neemt niet weg dat we voor ons bolletje goed moeten zorgen!
En de laatste jaren gaat het dubbel zo hard.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar nu is er even geen weg meer terug, het is leuk dat we in westerse landen ons best doen tegen wil en dank maar als de rest van de planeet de rivieren en oceanen blijven vervuilen is het rap afgelopen. Ik verbaas me echt hoe de afgelopen honderd jaar deze planeet naar de klote is gegaan.
Helemaal eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar nu is er even geen weg meer terug, het is leuk dat we in westerse landen ons best doen tegen wil en dank maar als de rest van de planeet de rivieren en oceanen blijven vervuilen is het rap afgelopen. Ik verbaas me echt hoe de afgelopen honderd jaar deze planeet naar de klote is gegaan.
Heeft er imo niet eens zoveel mee te maken, er zijn veel te veel mensen op deze bol. Het gaat niet lukken nog honderd jaar om die te voeden. En wat mensen vergeten is dat toch het meeste zuurstof uit algen komt dus uit zee. En die vissen we al een tijdje compleet leeg. Het zal mijn tijd wel durenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef RedShoe het volgende:
Klimaatverandering valt helaas niet meer te stoppen. Al helemaal niet met de regeringen die er nu zitten.
+17quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft er imo niet eens zoveel mee te maken, er zijn veel te veel mensen op deze bol. Het gaat niet lukken nog honderd jaar om die te voeden. En wat mensen vergeten is dat toch het meeste zuurstof uit algen komt dus uit zee. En die vissen we al een tijdje compleet leeg. Het zal mijn tijd wel duren
Het milieu en het klimaat gaan hand in hand samen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helemaal eens
Alleen noem ik dat milieu, en dat vind ik zelf ongeveer 17 x belangrijker dan Klimaat, want daar doe je niets aan.
En de geldstromen zouden dan ook die kant op moeten.
Ergens wel. Alleen mijn menig is dat de mens veel minder invloed heeft op het klimaat maar wel 90% invloed op het milieu.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het milieu en het klimaat gaan hand in hand samen.
Waar een wil is....quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft er imo niet eens zoveel mee te maken, er zijn veel te veel mensen op deze bol. Het gaat niet lukken nog honderd jaar om die te voeden. En wat mensen vergeten is dat toch het meeste zuurstof uit algen komt dus uit zee. En die vissen we al een tijdje compleet leeg. Het zal mijn tijd wel duren
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Waar een wil is....
Alleen de wil is er niet.
Teveel mensen is wel een feit idd, maar dat is ook niet overal. Het overgrote deel woont in Azië.
Meer voedsel uit het lab kan een oplossing zijn.
Het klimaat verandert idd altijd, maar het gaat nu wel extreem snel. En dat is vooral de schuld van de mens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat zó andersMaar prima hoor.. Ik zie wel dat we het allemaal goed bedoelen.
Vroeger zonder milieu waren er ook ijstijden en geen ijstijden .... dus het blijft gissen over hoe en wat ... maar onze planeet zal niet dichter bij de zon komen.. De zon geeft licht en warmte... dat gaat afnemen ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het milieu en het klimaat gaan hand in hand samen.
De zon gaat gelukkig nog wel ff meequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger zonder milieu waren er ook ijstijden en geen ijstijden .... dus het blijft gissen over hoe en wat ... maar onze planeet zal niet dichter bij de zon komen.. De zon geeft licht en warmte... dat gaat afnemen ..
Beetje vulkaan kan jouw zon morgen nog voor een paar jaar verpesten !quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De zon gaat gelukkig nog wel ff mee
Zo snel zal het idd niet gaan .. Ik ga het niet meer meemaken of we moeten weer eens een super meteoriet te verwerken te krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De zon gaat gelukkig nog wel ff mee
Nee want die wat je erin stopt komt ook weer ergens vandaan. Dat is dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Waar een wil is....
Alleen de wil is er niet.
Teveel mensen is wel een feit idd, maar dat is ook niet overal. Het overgrote deel woont in Azië.
Meer voedsel uit het lab kan een oplossing zijn.
Die vulkaanuitbarsting bij Tonga schijnt idd wel iets gedaan te hebben, maar niet echt genoeg om het weer wereldwijd te beïnvloeden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje vulkaan kan jouw zon morgen nog voor een paar jaar verpesten !
Dat lukt die Chinese kolencentrale niet
Talloze voorbeelden van oude, maar ook redelijk recente voorbeelden van vulkanen die je zomer jatten!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die vulkaanuitbarsting bij Tonga schijnt idd wel iets gedaan te hebben, maar niet echt genoeg om het weer wereldwijd te beïnvloeden.
Die zien ze nog wel over het hoofd. Het universum is blijkbaar te groot om helemaal in de gaten te houdenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo snel zal het idd niet gaan .. Ik ga het niet meer meemaken of we moeten weer eens een super meteoriet te verwerken te krijgen
quote:De volgende ijstijd, de mens zal voorlopig een volgende ijstijd niet meemaken
Uit analyses van de groei van ijskappen in het verleden blijkt dat ijstijden uitsluitend beginnen als de zonnestraling in de zomer zeer minimaal is. Na de eerste sterke aanwas zijn deze baby-ijskappen groot genoeg om daaropvolgende maxima in zonnestraling te “overleven”. Het einde van een ijstijd (de deglaciatie) valt vaak samen met een maximum in zonnestraling waardoor de inmiddels enorme ijskappen instabiel worden en versneld afsmelten.
Omdat de Milankovitch cycli worden veroorzaakt door de aantrekkingskracht van zon, maan, en planeten, kunnen deze ook voor de toekomst worden berekend. Wat blijkt? Het eerstvolgende minimum in zonnestraling volgt pas over 15.000 jaar, en het daaropvolgende over 45.000 jaar. Bovendien is de hoeveelheid zonnestraling in deze minima nog relatief groot, dus is het maar de vraag of ze een ijstijd kunnen initiëren.
Daar komt bovenop dat in het Antropoceen de temperatuur is gestegen door de extra uitstoot van broeikasgassen. Logisch gevolg is dus dat de mens voorlopig een volgende ijstijd niet zal meemaken en dat een nieuwe ijstijd de huidige razendsnelle broeikasopwarming niet gaat ombuigen.
Hier een "klein" voorbeeldquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het klimaat verandert idd altijd, maar het gaat nu wel extreem snel. En dat is vooral de schuld van de mens.
Uiteindelijk gaat de aarde toch echt wel opgeslokt en verbrand worden door de zon. De ijstijden kunnen weer als er iets heftigs uit de ruimte inslaat, en de zon een aardige periode verduisterd wordt, of door de mens zelf een paar bommetjes gooienquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger zonder milieu waren er ook ijstijden en geen ijstijden .... dus het blijft gissen over hoe en wat ... maar onze planeet zal niet dichter bij de zon komen.. De zon geeft licht en warmte... dat gaat afnemen ..
Oude steden plattegrond van de Amazone:quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier een "klein" voorbeeld [ link | afbeelding ]
Dit is in nog geen honderd jaar, en dat is een een piep klein dingetje op de meter sinds de aarde bestaat en nog kleiner sinds de mensheid bestaat.
Ja hallo wat een vergelijkingquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oude steden plattegrond van de Amazone:
[ afbeelding ]
800 jaar later:
[ afbeelding ]
Klopt. En gaat steeds sneller.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier een "klein" voorbeeld [ link | afbeelding ]
Dit is in nog geen honderd jaar, en dat is een een piep klein dingetje op de meter sinds de aarde bestaat en nog kleiner sinds de mensheid bestaat.
Hoeveel mondjes moesten er in plaatje één gevoed worden en hoeveel in plaatje tweequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan? Is toch het omgekeerde?
Je klooit wat met de griep en geeft iedereen een prikjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
.....
Maar hoe stop je zoiets, vraag ik me dan af.
....
Wat ging niet zo snel?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog eens een onderzoek gedaan voor mn afstuderen en zo .. dat ging oa over ijstijden maar toen ging het nog niet zo snel en viel het nog binnen de waarden van voorgaande cycli ..maar goed das ook al bijna 40 jaar geleden ..
Ah op die fietsquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel mondjes moesten er in plaatje één gevoed worden en hoeveel in plaatje twee
Een volgende pandemie kan tien keer erger zijn dan de Corona pandemie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je klooit wat met de griep en geeft iedereen een prikje
Plaatje 1 is Tokyo na talloze bombardementen. Er waren zoveel doden dat er bijna geen voedsel nodig was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel mondjes moesten er in plaatje één gevoed worden en hoeveel in plaatje twee
Weet je.. ik zal dan wel weer de wappie zijn.. so be it. Maar ik zie het vooral als paniekzaaien en oplossingen die erger zijn dan de kwaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een volgende pandemie kan tien keer erger zijn dan de Corona pandemie.
Ik maak me wel zorgen om die vogelgriep, dat gaat een keer goed mis. In de VS waren er al mensen besmet en met de huidige regering
De temperatuurstijging van de afgelopen jaren is echt bizar. Vooral die van de oceanen (wat weer invloed heeft op het weer).quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De temperatuurstijging.. Dus te verklaren binnen een cyclus ...
Ah ok misschien geen goed voorbeeld andere danquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plaatje 1 is Tokyo na talloze bombardementen. Er waren zoveel doden dat er bijna geen voedsel nodig was.
Oh help je uiquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. ik zal dan wel weer de wappie zijn.. so be it. Maar ik zie het vooral als paniekzaaien en oplossingen die erger zijn dan de kwaal.
Als die vogelgriep zo dodelijk is.. voor mens en dier, miljoenen kippen ruimen ze zonder tranen..
Hoe kan het dan zijn dat de wilde vogel populatie niet in verhouding decimeert? Kan het beter, tuurlijk, maar dat is niet de vraag.
Maar goed.. stel het is een probleem.. Ga je dan ingrijpen in een laboratorium... of ga je verder kweken met de vogels die het overleven? (als je ze niet net geruimd had ! )
Nu gaan ze kippen in enten... Ik zal je dit zeggen: Ik mot die eieren NIET!
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De temperatuurstijging van de afgelopen jaren is echt bizar. Vooral die van de oceanen (wat weer invloed heeft op het weer).
En dit jaar weer een record hoeveelheid aan minimum ijs in het noordpoolgebied.
Ik dacht wie komt zich nou weer hier ergens mee bemoeien.quote:
Ik vind het geen paniek zaaien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. ik zal dan wel weer de wappie zijn.. so be it. Maar ik zie het vooral als paniekzaaien en oplossingen die erger zijn dan de kwaal.
Als die vogelgriep zo dodelijk is.. voor mens en dier, miljoenen kippen ruimen ze zonder tranen..
Hoe kan het dan zijn dat de wilde vogel populatie niet in verhouding decimeert? Kan het beter, tuurlijk, maar dat is niet de vraag.
Maar goed.. stel het is een probleem.. Ga je dan ingrijpen in een laboratorium... of ga je verder kweken met de vogels die het overleven? (als je ze niet net geruimd had ! )
Nu gaan ze kippen in enten... Ik zal je dit zeggen: Ik mot die eieren NIET!
Ja wordt oa gereguleerd door de circulatie van het water in de Oceanen.. daar was de North Atlantic Ridge een essentieel onderdeel van... Die barrière is dus geslecht met de gevolgen van dienquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De temperatuurstijging van de afgelopen jaren is echt bizar. Vooral die van de oceanen (wat weer invloed heeft op het weer).
En dit jaar weer een record hoeveelheid aan minimum ijs in het noordpoolgebied.
Ok.. hoeveel centimeter is het water al hoger? Mag ook in meters. Zoek het het ff opquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hier
De ellende is dat we heel goed beveiligd zijn tegen de zee, maar het gevaar nu steeds meer van de rivieren komtquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hier
Heb ik ook.quote:
Je zal toch een keer boodschappen moeten doenquote:
volle ijskast ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je zal toch een keer boodschappen moeten doen
Die is dan allang opgewarmtquote:
Geen stroom. Water en elektriciteit gaat niet zo goed samenquote:
Ik heb geen idee. Het is geen wedstrijd he? Als je het kan onderbouwen prima. Maar wat RedShoe ook terecht zegt is er ook gevaar met overstromingen via rivieren. Ook al redelijk een probleem in wat Europese landen. Het is leuk om te skieen maar daar sneuvelen een boel bomen door, allemaal voor ons plezier.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok.. hoeveel centimeter is het water al hoger? Mag ook in meters. Zoek het het ff op
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Meteorendat is jouw grootste probleem!
Alweer eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is geen wedstrijd he? Als je het kan onderbouwen prima. Maar wat RedShoe ook terecht zegt is er ook gevaar met overstromingen via rivieren. Ook al redelijk een probleem in wat Europese landen. Het is leuk om te skieen maar daar sneuvelen een boel bomen door, allemaal voor ons plezier.
Welke AI?quote:
aggegraat met wat extra diesel op het balkon natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen stroom. Water en elektriciteit gaat niet zo goed samen
Ja nou ja ik heb geen kinderen maar ik zie het somber in allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer eens![]()
Muisje, we zijn het denk ik over alles eens.. behalve de naam en de waanzin.
weet ik niet meer .. is al een oudjequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke AI?
Mooi plaatje wel, maar hier maakt 4 hoog... of 4 laag ook niet meer uit
Ik blijf dat soort plaatjes gelijk lelijk vinden. Het is het net niet.quote:
Joh, ik ook.. maar klimaat is wel het laatste waar ik me zorgen over maak. (let wel, ik zeg niet milieu)quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb geen kinderen maar ik zie het somber in allemaal.
Dat kan voor een tijdje werkenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
aggegraat met wat extra diesel op het balkon natuurlijk
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, ik ook.. maar klimaat is wel het laatste waar ik me zorgen over maak. (let wel, ik zeg niet milieu)
Ik maak me meer zorgen over een controle maatschappij en eenheidsworst opgehokt en gevaccineerd in 15 minuten steden zonder bezit en met een paar deug credits.
Wat die vaccinaties betreft ben ik het zeker met je eens.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaccinaties zijn nodig en als je je kinderen er van onthoudt vind ik dat misdadig. Qua controle maatschappij ben ik het wel met je eens dwz dat ik een enorme jeuk krijg van wat er wel en niet deugt. Er is totaal doorgeschoten in wat wel en niet acceptabel is en daar ben ik het niet mee eens. Het is terug naar de jaren 50
Het blijft je eigen keus natuurlijk, ik neem aan dat je op covid doelt. Ook zijn er wel degelijk mensen aan covid overleden en lagen de IC's in ziekenhuizen tot de nok toe vol. Het was niet een griepje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben ook niet tegen vaccinaties, echter laten we ze goed testen voordat we ze opdringen.
Laat ik het zo zeggen: Ik vond het het meest heldere inkijkje in gedrag van "een" maatschappij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft je eigen keus natuurlijk, ik neem aan dat je op covid doelt. Ook zijn er wel degelijk mensen aan covid overleden en lagen de IC's in ziekenhuizen tot de nok toe vol. Het was niet een griepje.
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.
Klopt. (al kun je aan sommige landen vragen waar en hoe die treurende waren waarop het werd getest)quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In principe worden vaccinaties tot in den treuren getest. Zeker in Nederland. In de VS zijn ze (of waren ze?) daar een stuk soepeler in.
Ik heb vorig jaar nog een corona prik gehad. En een griepprik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.
Ik kan me daar wel een beetje in vinden maar de cijfers logen er ook niet om. Waar ik me in kan vinden is dat er drastische maatregelen genomen zijn waarvan (ja achteraf kijk je een koe in z'n kont) denk was dat allemaal nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik vond het het meest heldere inkijkje in gedrag van "een" maatschappij.
En ik heb er een bittere nasmaak over.
Mijn ouders ook, zelfs mijn kinderen ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er ook niet blij mee maar ik heb het wel genomen. De laatste oproep heb ik wel genegeerd, ik had niet de indruk dat het nog dodelijk was.
Nou ik heb heel lang getwijfeld hoor. En mijn zus moest mee toen ik uiteindelijk die prik kreeg, ik was bang dat ik ter plekke dood zou vallenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, zelfs mijn kinderen ook
Ik heb mijn mening gegeven, maar meer niet, besef me ook dat ik er net zo goed naast kon zitten. Heb iedereen in zijn/haar waarde gelaten. Lets hope all for the best.
Ja maar de leugens en censuur, de "wraak" maatregelen tegen ongevaccineerden... DAT zit me dwars. Dat is geen democratie meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel een beetje in vinden maar de cijfers logen er ook niet om. Waar ik me in kan vinden is dat er drastische maatregelen genomen zijn waarvan (ja achteraf kijk je een koe in z'n kont) denk was dat allemaal nodig.
Griepprik? Of Covid prik ? Krijg je dan een oproep, of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
Vorig jaar hen ik overgeslagen .. dit jaar wel
Ja dat was wel een dingetje. Je kwam nergens binnen zonder je QR code dat je een vaccinatie had. Ik ging uit eten en moest een nieuwe mobiel aanschaffen omdat mijn (nog goed werkende) mobiel die app niet aankonquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar de leugens en censuur, de "wraak" maatregelen tegen ongevaccineerden... DAT zit me dwars. Dat is geen democratie meer.
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGDquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Griepprik? Of Covid prik ? Krijg je dan een oproep, of hoe werkt dat?
Als wij gingen dan belden we van tevoren of het een probleem was dat we het niet hebben en dan zijden ze: Laat gewoon ff je telefoon zien bij de ingang en eet smakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was wel een dingetje. Je kwam nergens binnen zonder je QR code dat je een vaccinatie had. Ik ging uit eten en moest een nieuwe mobiel aanschaffen omdat mijn (nog goed werkende) mobiel die app niet aankon
Griepprik doe ik ook niet aan mee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGD
Voorlopig blijf ik daar ver van herquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
allebei .. griep van de dokter en corona van het Rijks GGD
Hey koenquote:
Ja dat had achteraf ook wel gekund natuurlijk. Er zijn uiteindelijk genoeg zaken kopje onder gegaan doordat gedoequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als wij gingen dan belden we van tevoren of het een probleem was dat we het niet hebben en dan zijden ze: Laat gewoon ff je telefoon zien bij de ingang en eet smakelijk
Niks moet..quote:
Maar we knuppelen je wel terug je huis in met honden, paarden en waterkanonnenquote:
Maare gaat het wat beter zonder het buurt forumquote:
In Katwijk dan komt kree ookquote:
wat is er in Oss en Meppelquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oss, Meppel, Katwijk aan Zee
Ik heb het in mijn bananenbrood zitten, 99% cacaoquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef RedShoe het volgende:
Echte pure chocolade.
Het is letterlijk het laatste zinnetje van de commercial.. ..quote:
Is bananenbrood een ding op zich, of beleg je dat ook?quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn bananenbrood zitten, 99% cacao
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is letterlijk het laatste zinnetje van de commercial.. ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
soort cake waar banaan in zit, ik had een pak staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is bananenbrood een ding op zich, of beleg je dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
soort cake waar banaan in zit, ik had een pak staan.
Morgen pas opeten dan weet ik er meer vanNo worries, less is more!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
...aan Zee is altijd goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:17 schreef Koen66 het volgende:
Katwijk aan Zee is best dichtbij hier maar ben er eigelijk nooit geweest
Het ligt vast aan de kustquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er vaak zat langsgereden naar Noordwijk aan zee
tussen Wassenaar en Noordwiijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt vast aan de kustMaar ik zou de kaart er wel even bij moeten pakken
Plekken waar ik ook nooit ben geweest.quote:
Er is ook een Katwijk ver van zeequote:Op donderdag 13 maart 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt vast aan de kustMaar ik zou de kaart er wel even bij moeten pakken
Goedemorgenquote:
Vroeger keek ik altijd naar Countdownquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:11 schreef pullup het volgende:
Die was ik gelukkig al even uit het oog verloren![]()
![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lk75jd5edc2g
Over Countdown is een documentaire gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar Countdown![]()
Wat is die afgegleden zeg
Ah, eens kijken of die ergens te vinden is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Over Countdown is een documentaire gemaakt.
Weet zo even niet op welke zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |