Ja baasquote:
Het standaard woensdag ritueel: de haringquote:
quote:
Jij kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het standaard woensdag ritueel: de haring
We worden voorspelbaarquote:
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepaktquote:
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles meequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepakt
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rotquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles mee
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
Rare manier van koken heb jijquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?
Wow dat is wel even schrikken jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rot
Rare manier van fietsenschuurtjes makenquote:
Ik niet iigquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Misschien de heks in: Hans en Grietjequote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje
Eucalypta.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van maken
quote:
Nou ja zegquote:
Wat staat er op het menu?quote:
Spaghettiquote:
Oh dat is opgebakken ook erg lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Spaghettimet geraspte kaas.
Had ik gister ook, dus nu opgebakken...
Gelukkig is er genoeg voedsel waarvoor je niet hoeft te kokenquote:
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Champignon/kaas omeletje met spinazie en geakken aardappeltjes
Dank je welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijk
Heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is opgebakken ook erg lekkerHopelijk heeft het jou gesmaakt
Klinkt heel goed allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Voorgerecht!
[ afbeelding ]
Wortel en romanesco gefrituurd in ciderbeslag, met een dipsausje van geitenyoghurt, citroensap, peterselie en munt
Ja het was heel lekkerquote:
quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Diepvriesplundermaaltijd. Duitse Schnitzel, doperwtjes en gebakken aardappelschijfjes, met wat ravigotte saus.
Na dat voorgerecht heb ik daar alle vertrouwen inquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt prima![]()
Ik ben hier nog op het hoofdgerecht aan het wachten. Ben benieuwd
Chili con carne, mijn specialiteitquote:
Met of zonder bonen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Met !quote:
Moet idd heel puur zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJa cacao voegt echt wat toe! Ik heb ook wel eens een blokje heel pure chocolade erin laten smelten, dat was ook heel lekker
Zeker ook lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |