Ja baasquote:

Het standaard woensdag ritueel: de haringquote:

quote:

Jij kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het standaard woensdag ritueel: de haring

We worden voorspelbaarquote:

Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepaktquote:

Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles meequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepakt

Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rotquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles mee

Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken

Rare manier van koken heb jijquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?

Wow dat is wel even schrikken jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rot

Rare manier van fietsenschuurtjes makenquote:

Ik niet iigquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt

Misschien de heks in: Hans en Grietjequote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt

Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje

Eucalypta.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van maken

quote:
Nou ja zegquote:

Wat staat er op het menu?quote:

Spaghettiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |