Topquote:
Sowieso beterquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:47 schreef RedShoe het volgende:
Maar die heb ik niet. Dus maar een eitje koken dan..
Mag wel wat warmer wat mij betreft..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Sowieso beter
Net als het weer dat veel fijner is hier dan gisteren
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]Hullo, ja iets in die buurt is het lekkerste 22-25 graden
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weerquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
HaShiiquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lagquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.
En keihard vriezen in de winter.
Dat laatste valt elke winter weer tegen
HaShoe, ja dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
HaShii
Ik hou wel van tropische temperaturen
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weer![]()
Hoewel ik niet meer reken op een Elfstedentocht
Voorlopig wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...
Vroeger was ook niet elke winter steenkoud, maar wel veel vaker dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lag
Oh leuk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
De laatste was 28 jaar terug...quote:
Ik als ukkie kan me dat zelfs nog herinnerenquote:
Dat vergeten we niet snel meer..quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik als ukkie kan me dat zelfs nog herinneren
Nee, het lijkt erop dat het de laatste keer gaat zijnquote:
Zou wel jammer zijn, maar de kans wordt steeds kleiner helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het lijkt erop dat het de laatste keer gaat zijn
Jaquote:
Leuk!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMijn moeder moet hier iets van gaan maken. Alle ingrediënten moeten worden gebruikt
Ik vermoed niet dat mijn moeder er vlees bij gaat doen neequote:
Leuk om erin te houden!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Leuk idee, ik heb zondag samen met mijn zoon gekookt, gaan we nu ieder of om het weekend doen
Werkdag al weer half omquote:
Wat hadden jullie gemaakt?quote:
We hadden zaterdag ook samen gekookt, maar zondag hebben we kerriesoep gemaaktquote:
Hmm, lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hadden zaterdag ook samen gekookt, maar zondag hebben we kerriesoep gemaakt
Wij zien elkaar ieder weekend, heeft natuurlijk ook te maken met mijn kleindochter die bijna ieder weekend bij hem isquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij zien elkaar ieder weekend, heeft natuurlijk ook te maken met mijn kleindochter die bijna ieder weekend bij hem is![]()
![]()
Ja dat is altijd wel gezelligquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoorOok met je kleindochter erbij
Ja baasquote:
Het standaard woensdag ritueel: de haringquote:
quote:
Jij kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het standaard woensdag ritueel: de haring
We worden voorspelbaarquote:
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepaktquote:
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles meequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Als deze nu niet op is heeft die meeuw hem wel gepakt
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rotquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet je serieus best wel mee uitkijken op die markt. Het wemelt er van de meeuwen en ze pikken graag van alles mee
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
Rare manier van koken heb jijquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bakstenen, deur, 2 ramen, stoeptegels, elektra etc want je wil een nieuw fietsenschuurtje?
Wow dat is wel even schrikken jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op zee gehad, stond op een boot geleund op de reling een boterham te eten en ineens flat weg brood een zeemeeuw pakte hem zo uit m ijn hand. Ik schrok mij rot
Rare manier van fietsenschuurtjes makenquote:
Ik niet iigquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Misschien de heks in: Hans en Grietjequote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rare manier van fietsenschuurtjes makenVoor zover ik me had bedacht maak je die niet met worteltjes en geitenyoghurt
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien de heks in: Hans en Grietje
Eucalypta.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een heks, dus daar kan ik misschien wel wat van maken
quote:
Nou ja zegquote:
Wat staat er op het menu?quote:
Spaghettiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |