Oh dat is opgebakken ook erg lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Spaghettimet geraspte kaas.
Had ik gister ook, dus nu opgebakken...
Gelukkig is er genoeg voedsel waarvoor je niet hoeft te kokenquote:
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Champignon/kaas omeletje met spinazie en geakken aardappeltjes
Dank je welquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt lekker! Eet smakelijk
Heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is opgebakken ook erg lekkerHopelijk heeft het jou gesmaakt
Klinkt heel goed allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Voorgerecht!
[ afbeelding ]
Wortel en romanesco gefrituurd in ciderbeslag, met een dipsausje van geitenyoghurt, citroensap, peterselie en munt
Ja het was heel lekkerquote:
Al een oude selfie dit?quote:
quote:
Niets mis mee tochquote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Diepvriesplundermaaltijd. Duitse Schnitzel, doperwtjes en gebakken aardappelschijfjes, met wat ravigotte saus.
Na dat voorgerecht heb ik daar alle vertrouwen inquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt prima![]()
Ik ben hier nog op het hoofdgerecht aan het wachten. Ben benieuwd
Chili con carne, mijn specialiteitquote:
Met of zonder bonen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chili con carne, mijn specialiteit(met wat cacao uiteraard)
Met !quote:
Moet idd heel puur zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJa cacao voegt echt wat toe! Ik heb ook wel eens een blokje heel pure chocolade erin laten smelten, dat was ook heel lekker
Zeker ook lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |