Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggenquote:

Nu ja, maar dit was meer als je dit put restaureert en op het plein laat staan.quote:

Absurde gevel bekledingquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat dat plein met die mooie blibliotheek met absurde gevel bekleding?
Was dat wel een bieb? Ik bedoel dat mooie gebouw waar we ook binnen geweest zijn.

En er ligt dus ook veel waar je nooit bij kan komen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggen

Ja echt zo'n bizar ideequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En er ligt dus ook veel waar je nooit bij kan komen.

Ik heb een planquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er ligt echt nog veel meer onder Utrecht dan we nu denken. Ook onder gebouwen zal vast heel veel liggen

Dat is dan weer raar, zet dat dan zo neer dat het kan blijven staan tijdens de markt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier in ons dorpje hebben ze de oude waterzwengelpomp ook terug geplaatst... en weer weg.. en weer terug.. ik weet niet eens nu ik er over nadenk of hij er nu wel of niet staat
Maar was ook een symbool., hoewel levensgroot..en met werkende zwengel, zat hij op het waternet.
En moet iedere week weggetakeld worden voor de Markt...

En ik heb een schepquote:

LOLquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Absurde gevel bekledingHet is wel een kunstwerk hoor

Zou je denken hè.. Maar Marktrechten.... dat zijn een dingetjequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dan weer raar, zet dat dan zo neer dat het kan blijven staan tijdens de markt.

Dus zet je zoiets zo neer dat de markt gewoon kan en het niet iedere week verplaatst moet wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou je denken hè.. Maar Marktrechten.... dat zijn een dingetjeDat is oorlog en nu ik er over nadenk.. eveneens eeuwenoud! Winkeliers en Marktkooplui en politici ,, dat is een vete
.

Ja.. dat is logicaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zet je zoiets zo neer dat de markt gewoon kan en het niet iedere week verplaatst moet worden
Of je zet een paar kramen op de markt net wat anders neer.

Logica en overheid gaat vaak niet samenquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. dat is logicaMaarja.. op die oude zwart wit foto's .. stond hij niet daar
hahaha en hij is zover ik weet zelfs 1 x ook verplaatst.. van een beetje in de weg... naar midden in de weg .. Echt hoor.. overheden
![]()
Maar dat tweede is dus een dingetje, kramen verplaatsen schijnt niet zomaar te kunnen. Dan kom je dus met die eeuwen oude marktrechten in aanraking. Maar precies weet ik het ook niet.

Neequote:

Inderdaad zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL
Het deed me aan Back to the Future denken,. dat cafe bord.. dat is wel cool ergens !
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |