Was te zien vandaag op tv.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja omdat we geen spoilers mogen geven he
Precies! Toen Jordy vorige keer al in de DR stond toen Jolien buiten nog moest vragen of de rest dat goed vond plunderde hij zowat de hele spelopbrengst. Dus gelijk heeft ze om zich aan die eerdere afspraak te houden in plaats van er opnieuw over te gaan bakkeleien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja ze heeft gelijk Jolien wil wel maar gaat niet.
Zoiets was in het begin ook het idee van een van de bewoners (Niels?), maar dat mocht niet van BB, ze moesten er door overleg uit zien te komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
Kom naar de beslissingskamer (gewoon Nederlands kan toch ook), wie is er het eerst.
En dan is het maar net waar je bent op dat moment.
Loten zou eerlijker zijn
Ze willen liever discussies, wat dan weer ongenoegen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets was in het begin ook het idee van een van de bewoners (Niels?), maar dat mocht niet van BB, ze moesten er door overleg uit zien te komen.
Ben het met je eens dat je ook moet kunnen incasseren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Zijn Calimero z'n traantjes al opgedroogd?
Wat een kleuterverschijning gisteren weer zeg.
Het gaat niet zoals Jordy t wil (geen geld, geen decisions) en meneer huilt.
Als je zelf uitspreekt dat je t spel speelt, dat geld je niet "boeit", continu eten jat en zelf de oorlog met een kartel start, ga dan niet janken als t een keer in je gezicht terugkomt. Als je niet met de volwassenen kan spelen, stap dan uit de arena.
Nee nu moet Mattie z'n handje vasthouden, en zelfs een Sharice en Jane komen hem (als de echte volwassenenen) troosten.
God wat valt dat kind door de mand.
Dit is zo'n klassiek schoolvoorbeeld van wel kunnen uitdelen (en dan echt als een kleuter maar blijven lachen, toen ie geld uit de pot haalde) maar niet kunnen incasseren.
Calimordy.
Hoe kan dat eigenlijk dat Axel en Jordy precies dezelfde dingen "fout" doen maar dat Axel veel gemener overkomt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Axel en Jordy zijn beide even walgelijk bezig
Ook met dat geld pakken van de boodschappen, dat Jordy een koekje verdiende snap ik. Maar om het dan bij Mat en Jolien weg te halen vind ik laag, maar ben er dan gewoon open over.
Jordy kan wederom alleen uitdelen en niet incasseren
Sharice is ook wel weer iets beter te pruimen nu Milena weg is.
Vind je? Ik vind Jordy ook al tijden heel naar overkomen. Ik begrijp echt niet dat hij zo populair is. Axel is inderdaad niet echt beter. Ik ben zo langzamerhand wel tot de conclusie gekomen dat de nieuwe opzet van bb hier wel toe bijgedragen heeft, helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk dat Axel en Jordy precies dezelfde dingen "fout" doen maar dat Axel veel gemener overkomt?
Omdat Axel op de man speelt, Jordy voor de lolquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk dat Axel en Jordy precies dezelfde dingen "fout" doen maar dat Axel veel gemener overkomt?
Amenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Als je zelf uitspreekt dat je t spel speelt, dat geld je niet "boeit", continu eten jat en zelf de oorlog met een kartel start, ga dan niet janken als t een keer in je gezicht terugkomt. Als je niet met de volwassenen kan spelen, stap dan uit de arena.
Nee nu moet Mattie z'n handje vasthouden, en zelfs een Sharice en Jane komen hem (als de echte volwassenenen) troosten.
Dit is zo'n klassiek schoolvoorbeeld van wel kunnen uitdelen (en dan echt als een kleuter maar blijven lachen, toen ie geld uit de pot haalde) maar niet kunnen incasseren.
Calimordy.
Dat dus. Axel heeft een persoonlijke wrok tegen Jordy en Jordy heeft al vaker tegen Axel gezegd dat hij eigenlijk geen target was maar doordat hij continu Jordy moet hebben nu wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Omdat Axel op de man speelt, Jordy voor de lol
Onzin Jordy spreekt al vanaf het begin af aan mensen aan als hem dat dwars zit. Hij kan kritiek op hem heel goed hebben. Doet daar vaak ook wat mee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Axel is veel directer in de communicatie, Jordy is meer van het achter de rug om becommentariëren maar spreekt maar heel zelden direct de persoon zelf aan. Je ziet hem dan een bepaald vluchtgedrag vertonen en/of dichtslaan.
Er werd een opmerking gemaakt over dat er geen bondje was en dat Sharice draaide zich in een medelijde rol over wat er gebeurd qua pesterijen. Toen vroegen ze aan Jordy wat hij er van vond en daar gaf hij duidelijk antwoord op.quote:Volgens mij heeft Jordy toen alleen iets tegen Sharice gezegd maar dat was op het moment dat hij er niet eens zelf direct bij betrokken was.
Axel en Jane waren na dat gesprek heel blij dat ze Jordy gebroken hadden terwijl Jordy ook in dat gesprek weer heel eerlijk was over zijn zwakheden.quote:Gisteren was ook een mooi voorbeeld, Axel besloot op het advies van Jane en Sharice met de huilende Jordy te gaan praten. Toen Mattie er daarna naar vroeg zei Jordy dat Axel 'm net voor was geweest door het te vragen, maar dat was nooit gebeurd.
Ja wat klopt er niet want Jolien had wel degelijk 1200 gekregen.quote:
Als ie het redt. Even vacuum zuigen en de rest gaat vanzelf.quote:
Jordy had het slot weer op dezelfde wijze teruggehangenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:01 schreef Gert het volgende:
Scherp opgemerkt van Jane, het omgedraaide slot. Lekker snugger ook van jatmoos Jordy.![]()
Maar aan de cliffhanger te zien gaan de niet-kartellers het zwaar krijgen eind deze week (behalve Pootje want die is overgelopen....?l)
En waarom zit pootje er nog dan ? Hou toch eens op met dat hij erin moet blijven. Kijk dan niet. Als je denkt dat alles van achteren geregeld wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:32 schreef superniger het volgende:
Mooi ingegrepen door BB. Jordy moet en zal erin blijven.
Ja dat vind ik ook wel vervelend altijd die achterdocht. Tuurlijk is er wat sturing maar als je alles als doorgestoken kaart ziet kijk dan niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:45 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
En waarom zit pootje er nog dan ? Hou toch eens op met dat hij erin moet blijven. Kijk dan niet. Als je denkt dat alles van achteren geregeld wordt.
Sure? In de uitzending lieten ze nadrukkelijk zien dat het slot eerst andersom hing.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jordy had het slot weer op dezelfde wijze teruggehangen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Sure? In de uitzending lieten ze nadrukkelijk zien dat het slot eerst andersom hing.
Dus óf BB heeft dat gemanipuleerd óf Jordy heeft het slot niet teruggeplaatst zoals het zat.
Oh jeetjequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
dit is de volgende ochtend
Hij heeft de kist nog een keer gepakt volgens mij... of dit is wanneer ie m pakt...quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
Conclusie is dus lijkt me dat een medewerker van BB het slotje opnieuw heeft ingesteld (op een andere code, want die code 'was alleen die nacht geldig') en het zo spint op tv dat Jordy het slotje andersom zou hebben teruggehangen, wat niet zo is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
Ja ik zat ook op de website en daar kon je gisteravond al stemmen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zie trouwens wie er genomineerd zijn. Tv spoileren kan ook wel weg..
Er kunnen toch ook 2 mensen een secret mission hebben gehad? Dat Big Brother dat niet heeft laten zien?quote:Op donderdag 13 maart 2025 03:41 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Conclusie is dus lijkt me dat een medewerker van BB het slotje opnieuw heeft ingesteld (op een andere code, want die code 'was alleen die nacht geldig') en het zo spint op tv dat Jordy het slotje andersom zou hebben teruggehangen, wat niet zo is.
Wat vreemd is want die nacht waren er altijd bewoners wakker i.v.m. rollende munten buiten, die dit dan zouden hebben gezien. Wat dan zou duiden op acteerwerk van de bewoners (voor een verhaallijn) die weten dat BB het slotje opnieuw opgehangen heeft.
Niet om achterdochtig te zijn maar ik kan er momenteel niet echt wat anders van maken als de screenshot daadwerkelijk het terugplaatsen door Jordy betreft.
Dat is totaal niet waar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Omdat Axel op de man speelt, Jordy voor de lol
Zo bijzonder dat mensen dit echt ZO anders kunnen zien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:42 schreef marky het volgende:
Probleem tussen Jordy en Axel is dat Jordy veel dichyer bij zijn gevoel blijft en Axel het alpha mennetje speelt maar vervolgens wel jankt als de mensen hem niet meteen lief vinden.
Idd. Ik ben het in deze met @marky eens. Zie het hetzelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat mensen dit echt ZO anders kunnen zien.
Tenzij het verschil veroorzaakt wordt tussen livestream en edit voot Videolandd/TV.
Je kan ook gewoon t goede in een mens zien en geloven dat Sharice t echt wel sneu vond voor Jordy, zoals ze ook tegen Jane en Axel toen Jordy huilde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:09 schreef freaky40 het volgende:
Topshow weer, Jordy die vanuit de kijker een secret mission is gegund. I love it when a plan come together.Wat gaan ze zuur zijn als het uitkomt dat hij een secret mission had.
Die Sharice is natuurlijk niet te vertrouwen, het ligt er een beetje te dik bovenop met die 400 euro, dat snapt Jor toch ook wel.
Sharice is echt een lieverd idd, goed gezienquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon t goede in een mens zien en geloven dat Sharice t echt wel sneu vond voor Jordy, zoals ze ook tegen Jane en Axel toen Jordy huilde.
Dan mag je mij naief noemen.
Maar ik geloof liever in aardigheid, ze;fs in een hard spel.
Ik zelf had dat van Jane en Sharice, al dat gunnen ineens aan Jordy echt never nooit gedaan, wetende dat t andersom ook niet gebeurd. Ik ben dan ook niet aardig
oh, sorry, niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:30 schreef Verida het volgende:
-edit- sorry, op zich een prima post met een eigen mening, maar niet hier. Want het bevat een spoiler voor degenen die BB allleen op TV volgen
Is dit sarcasme?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef Paul het volgende:
Vreselijk hoe Jaxel die lieve schattige Jordy pesten de hele dag
Dit verdient die lieverd niet
Mwa. Ik vond die ijskoffie actie van haar niet bepaald lief.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Sharice is echt een lieverd idd, goed gezien
Ik vond Milena een schoolvoorbeeld van Meangirls; de mooie cheerleader (met ook wel aardige en leuk kanten af en toe hoor). Ik bedoel, ze gaven zichzelf al de naam terror twins. Ik zie dat niet als compliment.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind sharice nu best ok toen ze er net in kwam ook. Maar met Milena veranderde dat. Nu is ze meer weer zich zelf.
ik ook en ik kijk ook livestream dus zie niet de geddit versie zoals je beweert Ang3lquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Idd. Ik ben het in deze met @:marky eens. Zie het hetzelfde.
dit komt morgen dus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:15 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijk ventje die Axel. En hij laat zijn slaafje Jane Jordy halen om op audiëntie te komen. Laat hem zelf komen! Hij kan nooit ver weg zijn. Ik vond het begrip gênant nog te weinig bij dit voorval, schandalig had beter gepast. Wie denken ze wel niet dat ze zijn joh die 2!. Later Axel en Jordy elk op 1 bankje buiten was helemaal cringe, lullen over het weer en 2 vliegtuigen op grote hoogte die misschien wel zouden kunnen botsen op cruise altitude.....Die cijfer combinaties bij dat spel snap ik geen jota van. Hoe moet je nu een ontbrekende combinatie vinden. Abacadabra...Mooi voorstukje voor de aflevering van morgen, can't wait!
Jane stoorde hoor die kwam hem niet troosten als je wat zegt zorg dan ook dat het kloptquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Calimordy.
Jordy is een schat, echt een lieverd. Die gemene Axel en Jane laten onze held elke dag wenenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Calimordy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over je heen laten lopen als een watje is ook weer wat he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo due dominantie van Axel niet normaal. En dan dat gezicht van jane. Wat een misselijke lui.
David moest verantwoording afleggen bij die tweequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo due dominantie van Axel niet normaal. En dan dat gezicht van jane. Wat een misselijke lui.
Erg he maar ik schrok vooral van de blik van janequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
David moest verantwoording afleggen bij die twee
Pootje is een beetje dom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Snap de -laten we zeggen- frustratie van Jane en Axel wel, die gingen er van uit voorlopig nog wel even met 4 tegen die andere 3 te strijden. Even melden het kut te vinden en weer door.
Jordy gaat straks weer aan het werk, zal er 1 collega zijn die het leuk vond, 30% vind hem een lul en 69% heeft niet eens gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef superniger het volgende:
O, al die moeite voor een half uurtje.
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BBquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Snap de -laten we zeggen- frustratie van Jane en Axel wel, die gingen er van uit voorlopig nog wel even met 4 tegen die andere 3 te strijden. Even melden het kut te vinden en weer door.
Jordy heeft geld gejat van Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
Een bieding mocht geen 0 zijn heeft BB gezegd .. dus als iets leeg is heeft BB een foutje over het hoofd gezien ..
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BB
Belgen zijn niet zo slim he…quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Ach Sharice.
Gooi nou niet je eigen glazen in.
Eerst Jordy/ Mattie wegspelen en daarna pas op Jaxel gaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Jordy heeft geld gejat van Jane.
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Jordy heeft geld gejat van Jane.
alles zat in 1 enveloppe van iedereen en Jordy zei alleen dat de enveloppe leeg was ( verder)quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..
ja en erna met ze 2en tegen Sharice alleenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
voelt Jane ook wat de andere deze week voeldequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Echt he? Heel gevaarlijke mensen. Hamas is er niks bijquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en erna met ze 2en tegen Sharice alleen
mag allemaal maar gezegd worden hier oja is geen Axel en geen Jane hequote:
serieus? hahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
Een bieding mocht geen 0 zijn heeft BB gezegd .. dus als iets leeg is heeft BB een foutje over het hoofd gezien ..
Er zat geen bieding in, het was een lege envelop een bieding met 0 mocht niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..
In opdracht van de kijkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]hij heeft zich dat tactisch toegeëigend.
![]()
![]()
![]()
Exactquote:
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat geen bieding in, het was een lege envelop een bieding met 0 mocht niet.
Klopt geheime missie hequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.
Ja er was dus geen bieding van 0.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.
Yup, dat even laten weten en weer doorquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voelt Jane ook wat de andere deze week voelde
hebben nog mazzel ergste is gisteren nog niet eens uitgezonden!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BB
oh ok en dat weet jij?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
“Alweer een winnaar!”
Haha Jordy is zo grappig. Jammer dat hij niet hetero is.
Hij is toch hetero? Tenminste, in het begin heeft hij het daar wel vaker over gehad met andere bewoners.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben nog mazzel ergste is gisteren nog niet eens uitgezonden!
[..]
oh ok en dat weet jij?
Ja psies, waren ze dat vorige week dan ook voor jordyquote:
sorry was verkeerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hij is toch hetero? Tenminste, in het begin heeft hij het daar wel vaker over gehad met andere bewoners.
123...denk het niequote:
In de cliffhanger was Jane huilend te zien. Ik kijk geen streams en weet niet de reden (en indien wel dan zou ik die hier niet mogen postenquote:
Precies en nu keihard gaan zitten janken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Gert het volgende:
Inderdaad heel sportief opgevat Jane.
Alleen, niet nodig om dat zelf ook nog even te benoemen, je eigen sportiviteit.![]()
Zoals ook Jordy wat minder had moeten pronken met de in zijn schoot geworpen 'masterplan'.
Was ook mijn eerste reactie, maar daarna vroeg ik me ook af of zij zou weten wie de dubbele stem op haar heeft ingezet. Anders heeft ze ook kans dat ze juist zichzelf eventueel nomineert.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:43 schreef superniger het volgende:
Sharice en Pootje zijn echt typische domme Belgen.
En Sharice zet haar GC niet eens in.
Vorig jaar was water opvangen net als nu ook in de tuin (alleen aan de schutting) en water deponeren ook in de game area. Enige verschil was dat ze toen in de game room het moesten overgieten in de ‘rugbak’ van een hun duo-partner ipv over dat wipwapje. Wel een leuk spel idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Wel een leuke recycle opdracht van vorig jaar, alleen net even een andere plek. Toen moest het water naar de tuin en nu daar de game area.
Dat was hij wel die jonge is al een paar weken in alle polls de populairste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:01 schreef missmistreated het volgende:
Die Jordy heeft t echt afgedaan bij mij, oh zo vrolijk nou en wat was ie in mineur toen t ff minder ging.
Vreselijk en dan ook nog door de kijkers (nou waarschijnlijk niet eens) uitgekozen worden om easy dik geld van iemand te pakken. Echt een waardeloze zet van BB.
je hebt gelijk ook Jane of Axel maakt me ook niet uit wie gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Die dodelijke blikken van Jane en Axel na de gewonnen vrijstelling opdracht van Jolien. Wel een leuke recycle opdracht van vorig jaar, alleen net even een andere plek. Toen moest het water naar de tuin en nu daar de game area. Ook die blikken van Jane tijdens de geldsteel reveal van Jordy. Lekker man! Helemaal nietss voor team Jaxel! Overigens hoop ik stiekem dat Jane morgen eruit vliegt, daar heb ik net iets meer een teringhekel aan dan aan Axel. Dat is gewoon een kneus, die ligt er volgende week dan wel uit. En die Pootje en Sharice waaien met alle winden mee. Maar vond het belachelijk dat ook een Pootje net als Jordy op audiëntie moest komen bij 'de grote' Axel waar hem op een autoritaire manier te verstaan werd gegeven dat hij toch kleur bekend heeft. Al deed hij overigens wel 1x water in Jordy's bak maar dat was blijkbaar niet genoeg voor meneertje Axel. Lekker weer naar dat Westland van je, ook goed. Maar liever Jane opbokken graag. Selemat makan!![]()
Jordy is echt heel consequent in de poll's de populairste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:01 schreef missmistreated het volgende:
Die Jordy heeft t echt afgedaan bij mij, oh zo vrolijk nou en wat was ie in mineur toen t ff minder ging.
Vreselijk en dan ook nog door de kijkers (nou waarschijnlijk niet eens) uitgekozen worden om easy dik geld van iemand te pakken. Echt een waardeloze zet van BB.
Ik denk idd niet dat ie dat doorheeft en ook niet expres doet. Of dat ‘heel eng’ is weet ik niet (vind ik niet), dat is slechts perceptie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jordy is echt heel consequent in de poll's de populairste.
Axel is soms een beetje eng. Misschien heeft hij dat zelf niet in de gaten, maar hij kan heel dominant zijn. Vind ik. Vooral bij die ondervraging van Pootje. Dan kijkt-ie heel eng.
Volgens mij is hij daardoor minder populair.
Ik kan me Axel zijn gevoel wel voorstellen. Hij wordt keihard genaaid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Willewa het volgende:
Supergoed voor te stellen toch lijkt me?
Nou, ik denk dat de kijkers zich juist beter zouden moeten inleven in hem en de situatie zoals ik ‘m uitlegde (en in andere deelnemers en situaties), dan dat we ons zouden moeten verdiepen in de vaak eenzijdige en regelmatig wat eenvoudige blik van de kijkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kan me Axel zijn gevoel wel voorstellen. Hij wordt keihard genaaid.
Maar probeer je eens in te leven in de kijkers. Axel roept Pootje de kamer binnen, hij is al heel lang (Pootje niet zo) staat met zijn armen over elkaar en vraagt aan Pootje:
Wat hoor ik nou?![]()
![]()
![]()
...en al weet ik echt wel dat Axel geen slechte vent is, dat is wat mensen zien he? Wat je uitstraalt zien ze ook en ze moeten toch kiezen.
( ik heb dat stukje nog terug gekeken, en eerlijk is eerlijk, Axel had zijn armen pas later over elkaar)
en dan Pootje "ik heb Jane dur bakske gevuld." Met dat gangster accent![]()
![]()
'De gemiddelde kijker zie ik best vaak menselijkheid vergeten en een toch best wel slecht inlevingsvermogen hebben."quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de kijkers zich juist beter zouden moeten inleven in hem en de situatie zoals ik ‘m uitlegde (en in andere deelnemers en situaties), dan dat we ons zouden moeten verdiepen in de vaak eenzijdige en regelmatig wat eenvoudige blik van de kijker
De gemiddelde kijker zie ik best vaak menselijkheid vergeten en een toch best wel slecht inlevingsvermogen hebben.
Als je je inleeft in Axel in die situatie, valt het eigenlijk allemaal super mee en denk ik zelfs dat veel kijkers een heel stuk erger/bozer/gepikeerder zouden reageren in het normale leven, maar daar staat geen camera op en is dus makkelijk te verbergen en te negeren door de persoon zelf ook. Dat stukje zelfreflectie lijkt regelmatig tot vaak heel ver weg bij veel volgers van dit soort programma’s
Het is dus misschien wel te verwachten dat veel mensen het zo zullen zien, maar terecht vind ik het niet.
Ja ik weet hem, maar weet niet of ze er hier blij mee zijn als ik de uitslag geefquote:
Zeg maar Dottekequote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet hem, maar weet niet of ze er hier blij mee zijn als ik de uitslag geef
De uitslag van Salar's pol onder de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitslag van Salar's pol onder de spoilerIk heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Klagen over dit topic hoort eigenlijk ook niet hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:34 schreef superniger het volgende:
Mensen begrijpen het concept van een tv topic blijkbaar niet.
Was met milena volgens mij. De 2 laagste lagen bij sluiting heel dicht bij elkaar en de poll van salar sluit om 18.00 en daarna kon er officieel nog ruim 3 uur gestemd worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?
Volgens mij was dat een week daarvoor al. Maar pin mij er niet op vastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?
Tering zeg, je zal ernaast zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Echt hé, dat gegil. De ziggo dome werd gelijk ontruimd
Die Pootje is straks zo slim, die heeft nu het record van langst niet genomineerde op zijn naam staan van alle seizoenen BB.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:40 schreef Ireth het volgende:
"Als jij er naast staat is de kans groter dat jij naar huis gaat dan met Sharice "
Die kan pootje ook in zijn zak steken
En dan wacht haar nog een onaangename verrassing als ze het huis uit moetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry maar jane is net zo heftig in haar emoties als jordy is
Die heeft een hoop meer in de gaten dan dat hij uitstraalt hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Pootje is straks zo slim, die heeft nu het record van langst niet genomineerde op zijn naam staan van alle seizoenen BB.
(Aldus Pootje zelf vorige week, dat wist die dus wel)
Ik zei het in de COS, een wielrenner die de hele koers achterin het peleton zit, met de laatste ontsnapping meezit en dan de benen stilhoudt en geen meter op kop gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft een hoop meer in de gaten dan dat hij uitstraalt hè.
Ik vermoed maar zo dat hij misschien volgende week niet overleefdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zei het in de COS, een wielrenner die de hele koers achterin het peleton zit, met de laatste ontsnapping meezit en dan de benen stilhoudt en geen meter op kop gaat.
Classic wielerkoers strategie.
Zoiets zat ik me vorige week ook al te bedenkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat gegil van Jane vind ik vreselijk als ze met alles zo gilt zullen de buren leuk vinden 🤣🤣🤣
Het klinkt ook wel harder door die microfoons die ze dragen. Maar een geluidsdemptertje zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zat ik me vorige week ook al te bedenken
Sokkenbol er in proppenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel harder door die microfoons die ze dragen. Maar een geluidsdemptertje zou niet verkeerd zijn
Wat een niveautje hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Gert het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe, van beide kanten. Zucht...
Verheffend ja.quote:
Dat denkt hij door al die valentijns post die hij heeft gekregen denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef Gert het volgende:
Jordy weet dus duidelijk niet dat hij een enorme fanbase heeft.
Hij twijfelt steeds maar krijgt wel vaker positieve feedbackquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denkt hij door al die valentijns post die hij heeft gekregen denk ik
Sharice heeft de mazzel dat Milena naar huis is, ze is veel leuker nu .quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice weet dat wel dat Jordy veel fans heeft. Als Axel eruit gaat dan gaat Jane zich bij Sharice en pootje voegen. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Wat?quote:
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.quote:
Zeker vind ik ook😄quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharice heeft de mazzel dat Milena naar huis is, ze is veel leuker nu .
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.
Die leeft echt op irritatie, kan alleen genieten als ie afgeeft op Jaxel.
[ afbeelding ]
Dat mag, ik zie hem bij ieder wissewasje zijn loep pakken en ieder dingetje uitvergroten en dan zich enorm erover opwinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen kijk op dingen, anders was het ook zo saaiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat mag, ik zie hem bij ieder wissewasje zijn loep pakken en ieder dingetje uitvergroten en dan zich enorm erover opwinden.
Jaxel doet dat ook wel eens hoor, maar na 8 weken BB volgen en zojuist de tv uitzending gekeken te hebben zie ik een patroon.
Stom gedoe, hang gewoon opquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
T kan zijn dat ik ktaktat dont fuck with me🤣🤣🤣🤣goeie reclame grappig vrouwtje
En op een normale manier is dat helemaal primaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen kijk op dingen, anders was het ook zo saai
En die normale manier behoud je door ieder zijn mening te laten houden en dat niet proberen te weerleggen met je eigen. Gaat nog wel eens mis her of der onlinequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
En op een normale manier is dat helemaal prima
Zodadelijk kunnen Jordy en Mattie vast écht veel lol beleven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.
Ik vind deze manier van stemmen zo triestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Gert het volgende:
Axel exit, zoals verwacht.
Sharice beseft waarschijnlijk niet dat (waarschijnlijk) de 'leenstemmen' haar hebben gered.
Jane zal wel even nodig hebben om zich te herpakken. Maar die komt er wel weer bovenop. En ongetwijfeld zit ze volgende week weer op de bank.
Nomineren vind ik nog wel oké, maar niet die flauwekul er omheen: game changers, iemands inzet weg mogen jatten etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van stemmen zo triest
Jane is heftig in haar emoties. Maar goed ze mag, ze is haar maatje kwijtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Gert het volgende:
Wow.. Jane zit echt stuk. Mascara-tranen over de wangen.
Ik bedoel het stemmen van de streamersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nomineren vind ik nog wel oké, maar niet die flauwekul er omheen: game changers, iemands inzet weg mogen jatten etc.
Ah... ja dáár kan ik wel commentaar op gaan geven maar zou ik zelf ook doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel het stemmen van de streamers
O echtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... ja dáár kan ik wel commentaar op gaan geven maar zou ik zelf ook doen.![]()
Is het dan een week eerder afgelopen. De finale zou 4 april zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Vind het juist leuk met die Gamechangers.
6 mensen over volgende week 2 eruit
Finale 4 man over 2 weken.
Ik gok eerder 5-1quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Nu staat het 3-3. Tenzij de Belgen weereens dom gaan doen.
Dat verwacht ik ook ja. Het zou Jane wel eens de winst op kunnen leveren als ze het volhoudt.quote:
Jordy denkt echt dat hij de mastermind is. Ik hoop eigenlijk dat ie er nog voor de finale uitvliegt, maar die kans lijkt kleinquote:
Als je googlet op “lulletje rozenwater” zie direct een afbeelding van Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jordy denkt echt dat hij de mastermind is. Ik hoop eigenlijk dat ie er nog voor de finale uitvliegt, maar die kans lijkt klein
Tsja, Belgen...quote:Op zondag 16 maart 2025 09:11 schreef Indigoblauw het volgende:
Eigenlijk hebben Pootje en Sharice het heel stom gespeeld.
Ze hadden er 1 van het kartel weg moeten spelen dan was t 2x2x2 geworden.
Nu heeft t kartel nog steeds 3 leden en kunnen alles bepalen
Gemiste kans
Ik ga echt voor Jane. En na de eerste aflevering met Jane had ik nooit verwacht dat te zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind degene die echt het spel spelen de winst verdienen. Niet iemand die overal doorheen fietst, zoals pootje of jolien. Jordy of Jane spelen het spel echt , maar ik verwacht juist dat het dan een Mattie of Jolien wordt.
Jordy is idd exact een type wat zich voedt (en laat meeslepen) met negativiteit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.
Die leeft echt op irritatie, kan alleen genieten als ie afgeeft op Jaxel.
[ afbeelding ]
Dan kan niemand het pakken toch als iedereen eruit isquote:Op maandag 17 maart 2025 20:40 schreef mazaru het volgende:
Er is dus duidelijk een afspraak gemaakt dat niemand dat ticket pakt zolang er nog iemand in de gameroom is.
De laatste zou hem pakken.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan kan niemand het pakken toch als iedereen eruit is
Gewoon een eerlijke afspraak. Had dan blijven staan tot je instort. Dit is gewoon een vuile streek.quote:
Ze vinden wel wat hoor. Jordy is daar ook goed inquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Astro_boy het volgende:
Even kijken hoe de Jordy-pijpers dit goedpraten. Ik lees even mee.
Kan.die heeft lekker veel geldquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
Had Jane dit gedaan dan was het huis te klein geweest.
Straks komen de krokodillentranen en ze trappen er allemaal inquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef superniger het volgende:
Jordy moet niet doen alsof hij het er vind.
Own gewoon je achterbaksheid.
En Jordy die het zo gaat spelen dat hij degene is die zielig is.quote:
Hij heeft het er zelf ook moeilijk mee, aldus Jolien. Dus eigenlijk is het best dapper van die bange poeperd.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Astro_boy het volgende:
Even kijken hoe de Jordy-pijpers dit goedpraten. Ik lees even mee.
Klopt en sharice vertelde het iets anders tegen pootje enzoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef Ireth het volgende:
Technisch gezien heeft jordy wél gelijk. Hij zei dat hij hem zou pakken én Sharice zei idd "ga maar"...
Maar netjes?? Neuh..
Omdat ze Jordy niet in de GR wou laten slapen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Wat ik niet snap, waarom stapte Sharice dan zelf niet naar voren om hem te pakken?
Wat Jane zegt, ze geloofd in de goedheid van iemand. Maar ja Jordy was wel duidelijk dat hij het zou pakken. Had hem gesierd als hij het niet had gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Wat ik niet snap, waarom stapte Sharice dan zelf niet naar voren om hem te pakken?
Ze hadden gewoon allebei moeten blijven staat tot er 1 het op zou geven.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Jane zegt, ze geloofd in de goedheid van iemand. Maar ja Jordy was wel duidelijk dat hij het zou pakken. Had hem gesierd als hij het niet had gedaan.
Kost hem een paar kijkers punten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef Gert het volgende:
"Dit is oprecht de moeilijkste keuze die ik ooit heb gemaakt."
Wat dapper van je, Jordy! Neem jezelf moreel vooral niks kwalijk hè, 't is maar een spelletje joh.
welnee joh, dat wordt wel weer goedgepraatquote:
Ik vrees van niet.quote:
Is toch ook zo? Zij had hem ook kunnen pakken maar deed het niet terwijl Jordy haast paars van nijd zag dat ze mocht gaanquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Ah heilige saint Jane had dit nooit gedaan. Die wil strijdend winnen. Is ze al voorgedragen voor een lintje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |