Wat een niveautje hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Gert het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe, van beide kanten. Zucht...
Verheffend ja.quote:
Dat denkt hij door al die valentijns post die hij heeft gekregen denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:03 schreef Gert het volgende:
Jordy weet dus duidelijk niet dat hij een enorme fanbase heeft.
Hij twijfelt steeds maar krijgt wel vaker positieve feedbackquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denkt hij door al die valentijns post die hij heeft gekregen denk ik
Sharice heeft de mazzel dat Milena naar huis is, ze is veel leuker nu .quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice weet dat wel dat Jordy veel fans heeft. Als Axel eruit gaat dan gaat Jane zich bij Sharice en pootje voegen. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Wat?quote:
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.quote:
Zeker vind ik ook😄quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharice heeft de mazzel dat Milena naar huis is, ze is veel leuker nu .
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.
Die leeft echt op irritatie, kan alleen genieten als ie afgeeft op Jaxel.
[ afbeelding ]
Dat mag, ik zie hem bij ieder wissewasje zijn loep pakken en ieder dingetje uitvergroten en dan zich enorm erover opwinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen kijk op dingen, anders was het ook zo saaiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat mag, ik zie hem bij ieder wissewasje zijn loep pakken en ieder dingetje uitvergroten en dan zich enorm erover opwinden.
Jaxel doet dat ook wel eens hoor, maar na 8 weken BB volgen en zojuist de tv uitzending gekeken te hebben zie ik een patroon.
Stom gedoe, hang gewoon opquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
T kan zijn dat ik ktaktat dont fuck with me🤣🤣🤣🤣goeie reclame grappig vrouwtje
En op een normale manier is dat helemaal primaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen kijk op dingen, anders was het ook zo saai
En die normale manier behoud je door ieder zijn mening te laten houden en dat niet proberen te weerleggen met je eigen. Gaat nog wel eens mis her of der onlinequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
En op een normale manier is dat helemaal prima
Zodadelijk kunnen Jordy en Mattie vast écht veel lol beleven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders? Zie hem juist gewoon heel veel lol hebben met oa matti.
Ik vind deze manier van stemmen zo triestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Gert het volgende:
Axel exit, zoals verwacht.
Sharice beseft waarschijnlijk niet dat (waarschijnlijk) de 'leenstemmen' haar hebben gered.
Jane zal wel even nodig hebben om zich te herpakken. Maar die komt er wel weer bovenop. En ongetwijfeld zit ze volgende week weer op de bank.
Nomineren vind ik nog wel oké, maar niet die flauwekul er omheen: game changers, iemands inzet weg mogen jatten etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van stemmen zo triest
Jane is heftig in haar emoties. Maar goed ze mag, ze is haar maatje kwijtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Gert het volgende:
Wow.. Jane zit echt stuk. Mascara-tranen over de wangen.
Ik bedoel het stemmen van de streamersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nomineren vind ik nog wel oké, maar niet die flauwekul er omheen: game changers, iemands inzet weg mogen jatten etc.
Ah... ja dáár kan ik wel commentaar op gaan geven maar zou ik zelf ook doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel het stemmen van de streamers
O echtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... ja dáár kan ik wel commentaar op gaan geven maar zou ik zelf ook doen.![]()
Is het dan een week eerder afgelopen. De finale zou 4 april zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Vind het juist leuk met die Gamechangers.
6 mensen over volgende week 2 eruit
Finale 4 man over 2 weken.
Ik gok eerder 5-1quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Nu staat het 3-3. Tenzij de Belgen weereens dom gaan doen.
Dat verwacht ik ook ja. Het zou Jane wel eens de winst op kunnen leveren als ze het volhoudt.quote:
Jordy denkt echt dat hij de mastermind is. Ik hoop eigenlijk dat ie er nog voor de finale uitvliegt, maar die kans lijkt kleinquote:
Als je googlet op “lulletje rozenwater” zie direct een afbeelding van Jordyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jordy denkt echt dat hij de mastermind is. Ik hoop eigenlijk dat ie er nog voor de finale uitvliegt, maar die kans lijkt klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |