Vorig jaar was water opvangen net als nu ook in de tuin (alleen aan de schutting) en water deponeren ook in de game area. Enige verschil was dat ze toen in de game room het moesten overgieten in de ‘rugbak’ van een hun duo-partner ipv over dat wipwapje. Wel een leuk spel idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Wel een leuke recycle opdracht van vorig jaar, alleen net even een andere plek. Toen moest het water naar de tuin en nu daar de game area.
Dat was hij wel die jonge is al een paar weken in alle polls de populairste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:01 schreef missmistreated het volgende:
Die Jordy heeft t echt afgedaan bij mij, oh zo vrolijk nou en wat was ie in mineur toen t ff minder ging.
Vreselijk en dan ook nog door de kijkers (nou waarschijnlijk niet eens) uitgekozen worden om easy dik geld van iemand te pakken. Echt een waardeloze zet van BB.
je hebt gelijk ook Jane of Axel maakt me ook niet uit wie gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:19 schreef freaky40 het volgende:
Topshow. Die dodelijke blikken van Jane en Axel na de gewonnen vrijstelling opdracht van Jolien. Wel een leuke recycle opdracht van vorig jaar, alleen net even een andere plek. Toen moest het water naar de tuin en nu daar de game area. Ook die blikken van Jane tijdens de geldsteel reveal van Jordy. Lekker man! Helemaal nietss voor team Jaxel! Overigens hoop ik stiekem dat Jane morgen eruit vliegt, daar heb ik net iets meer een teringhekel aan dan aan Axel. Dat is gewoon een kneus, die ligt er volgende week dan wel uit. En die Pootje en Sharice waaien met alle winden mee. Maar vond het belachelijk dat ook een Pootje net als Jordy op audiëntie moest komen bij 'de grote' Axel waar hem op een autoritaire manier te verstaan werd gegeven dat hij toch kleur bekend heeft. Al deed hij overigens wel 1x water in Jordy's bak maar dat was blijkbaar niet genoeg voor meneertje Axel. Lekker weer naar dat Westland van je, ook goed. Maar liever Jane opbokken graag. Selemat makan!![]()
Jordy is echt heel consequent in de poll's de populairste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:01 schreef missmistreated het volgende:
Die Jordy heeft t echt afgedaan bij mij, oh zo vrolijk nou en wat was ie in mineur toen t ff minder ging.
Vreselijk en dan ook nog door de kijkers (nou waarschijnlijk niet eens) uitgekozen worden om easy dik geld van iemand te pakken. Echt een waardeloze zet van BB.
Ik denk idd niet dat ie dat doorheeft en ook niet expres doet. Of dat ‘heel eng’ is weet ik niet (vind ik niet), dat is slechts perceptie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jordy is echt heel consequent in de poll's de populairste.
Axel is soms een beetje eng. Misschien heeft hij dat zelf niet in de gaten, maar hij kan heel dominant zijn. Vind ik. Vooral bij die ondervraging van Pootje. Dan kijkt-ie heel eng.
Volgens mij is hij daardoor minder populair.
Ik kan me Axel zijn gevoel wel voorstellen. Hij wordt keihard genaaid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Willewa het volgende:
Supergoed voor te stellen toch lijkt me?
Nou, ik denk dat de kijkers zich juist beter zouden moeten inleven in hem en de situatie zoals ik ‘m uitlegde (en in andere deelnemers en situaties), dan dat we ons zouden moeten verdiepen in de vaak eenzijdige en regelmatig wat eenvoudige blik van de kijkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kan me Axel zijn gevoel wel voorstellen. Hij wordt keihard genaaid.
Maar probeer je eens in te leven in de kijkers. Axel roept Pootje de kamer binnen, hij is al heel lang (Pootje niet zo) staat met zijn armen over elkaar en vraagt aan Pootje:
Wat hoor ik nou?![]()
![]()
![]()
...en al weet ik echt wel dat Axel geen slechte vent is, dat is wat mensen zien he? Wat je uitstraalt zien ze ook en ze moeten toch kiezen.
( ik heb dat stukje nog terug gekeken, en eerlijk is eerlijk, Axel had zijn armen pas later over elkaar)
en dan Pootje "ik heb Jane dur bakske gevuld." Met dat gangster accent![]()
![]()
'De gemiddelde kijker zie ik best vaak menselijkheid vergeten en een toch best wel slecht inlevingsvermogen hebben."quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de kijkers zich juist beter zouden moeten inleven in hem en de situatie zoals ik ‘m uitlegde (en in andere deelnemers en situaties), dan dat we ons zouden moeten verdiepen in de vaak eenzijdige en regelmatig wat eenvoudige blik van de kijker
De gemiddelde kijker zie ik best vaak menselijkheid vergeten en een toch best wel slecht inlevingsvermogen hebben.
Als je je inleeft in Axel in die situatie, valt het eigenlijk allemaal super mee en denk ik zelfs dat veel kijkers een heel stuk erger/bozer/gepikeerder zouden reageren in het normale leven, maar daar staat geen camera op en is dus makkelijk te verbergen en te negeren door de persoon zelf ook. Dat stukje zelfreflectie lijkt regelmatig tot vaak heel ver weg bij veel volgers van dit soort programma’s
Het is dus misschien wel te verwachten dat veel mensen het zo zullen zien, maar terecht vind ik het niet.
Ja ik weet hem, maar weet niet of ze er hier blij mee zijn als ik de uitslag geefquote:
Zeg maar Dottekequote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet hem, maar weet niet of ze er hier blij mee zijn als ik de uitslag geef
De uitslag van Salar's pol onder de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitslag van Salar's pol onder de spoilerIk heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Klagen over dit topic hoort eigenlijk ook niet hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:34 schreef superniger het volgende:
Mensen begrijpen het concept van een tv topic blijkbaar niet.
Was met milena volgens mij. De 2 laagste lagen bij sluiting heel dicht bij elkaar en de poll van salar sluit om 18.00 en daarna kon er officieel nog ruim 3 uur gestemd worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?
Volgens mij was dat een week daarvoor al. Maar pin mij er niet op vastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar vorige week zat die pol naast toch?
Tering zeg, je zal ernaast zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Echt hé, dat gegil. De ziggo dome werd gelijk ontruimd
Die Pootje is straks zo slim, die heeft nu het record van langst niet genomineerde op zijn naam staan van alle seizoenen BB.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:40 schreef Ireth het volgende:
"Als jij er naast staat is de kans groter dat jij naar huis gaat dan met Sharice "
Die kan pootje ook in zijn zak steken
En dan wacht haar nog een onaangename verrassing als ze het huis uit moetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry maar jane is net zo heftig in haar emoties als jordy is
Die heeft een hoop meer in de gaten dan dat hij uitstraalt hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Pootje is straks zo slim, die heeft nu het record van langst niet genomineerde op zijn naam staan van alle seizoenen BB.
(Aldus Pootje zelf vorige week, dat wist die dus wel)
Ik zei het in de COS, een wielrenner die de hele koers achterin het peleton zit, met de laatste ontsnapping meezit en dan de benen stilhoudt en geen meter op kop gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft een hoop meer in de gaten dan dat hij uitstraalt hè.
Ik vermoed maar zo dat hij misschien volgende week niet overleefdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zei het in de COS, een wielrenner die de hele koers achterin het peleton zit, met de laatste ontsnapping meezit en dan de benen stilhoudt en geen meter op kop gaat.
Classic wielerkoers strategie.
Zoiets zat ik me vorige week ook al te bedenkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat gegil van Jane vind ik vreselijk als ze met alles zo gilt zullen de buren leuk vinden 🤣🤣🤣
Het klinkt ook wel harder door die microfoons die ze dragen. Maar een geluidsdemptertje zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets zat ik me vorige week ook al te bedenken
Sokkenbol er in proppenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel harder door die microfoons die ze dragen. Maar een geluidsdemptertje zou niet verkeerd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |