Tsja, Belgen...quote:Op zondag 16 maart 2025 09:11 schreef Indigoblauw het volgende:
Eigenlijk hebben Pootje en Sharice het heel stom gespeeld.
Ze hadden er 1 van het kartel weg moeten spelen dan was t 2x2x2 geworden.
Nu heeft t kartel nog steeds 3 leden en kunnen alles bepalen
Gemiste kans
Ik ga echt voor Jane. En na de eerste aflevering met Jane had ik nooit verwacht dat te zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind degene die echt het spel spelen de winst verdienen. Niet iemand die overal doorheen fietst, zoals pootje of jolien. Jordy of Jane spelen het spel echt , maar ik verwacht juist dat het dan een Mattie of Jolien wordt.
Jordy is idd exact een type wat zich voedt (en laat meeslepen) met negativiteit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft straks heel veel ruimte in zijn hoofd als Axel weg is.
Die leeft echt op irritatie, kan alleen genieten als ie afgeeft op Jaxel.
[ afbeelding ]
Dan kan niemand het pakken toch als iedereen eruit isquote:Op maandag 17 maart 2025 20:40 schreef mazaru het volgende:
Er is dus duidelijk een afspraak gemaakt dat niemand dat ticket pakt zolang er nog iemand in de gameroom is.
De laatste zou hem pakken.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan kan niemand het pakken toch als iedereen eruit is
Gewoon een eerlijke afspraak. Had dan blijven staan tot je instort. Dit is gewoon een vuile streek.quote:
Ze vinden wel wat hoor. Jordy is daar ook goed inquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Astro_boy het volgende:
Even kijken hoe de Jordy-pijpers dit goedpraten. Ik lees even mee.
Kan.die heeft lekker veel geldquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
Had Jane dit gedaan dan was het huis te klein geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |