ik ook en ik kijk ook livestream dus zie niet de geddit versie zoals je beweert Ang3lquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Idd. Ik ben het in deze met @:marky eens. Zie het hetzelfde.
dit komt morgen dus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:15 schreef freaky40 het volgende:
Wat een walgelijk ventje die Axel. En hij laat zijn slaafje Jane Jordy halen om op audiëntie te komen. Laat hem zelf komen! Hij kan nooit ver weg zijn. Ik vond het begrip gênant nog te weinig bij dit voorval, schandalig had beter gepast. Wie denken ze wel niet dat ze zijn joh die 2!. Later Axel en Jordy elk op 1 bankje buiten was helemaal cringe, lullen over het weer en 2 vliegtuigen op grote hoogte die misschien wel zouden kunnen botsen op cruise altitude.....Die cijfer combinaties bij dat spel snap ik geen jota van. Hoe moet je nu een ontbrekende combinatie vinden. Abacadabra...Mooi voorstukje voor de aflevering van morgen, can't wait!
Jane stoorde hoor die kwam hem niet troosten als je wat zegt zorg dan ook dat het kloptquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Zijn Calimero z'n traantjes al opgedroogd?
Wat een kleuterverschijning gisteren weer zeg.
Het gaat niet zoals Jordy t wil (geen geld, geen decisions) en meneer huilt.
Als je zelf uitspreekt dat je t spel speelt, dat geld je niet "boeit", continu eten jat en zelf de oorlog met een kartel start, ga dan niet janken als t een keer in je gezicht terugkomt. Als je niet met de volwassenen kan spelen, stap dan uit de arena.
Nee nu moet Mattie z'n handje vasthouden, en zelfs een Sharice en Jane komen hem (als de echte volwassenenen) troosten.
God wat valt dat kind door de mand.
Dit is zo'n klassiek schoolvoorbeeld van wel kunnen uitdelen (en dan echt als een kleuter maar blijven lachen, toen ie geld uit de pot haalde) maar niet kunnen incasseren.
Calimordy.
Jordy is een schat, echt een lieverd. Die gemene Axel en Jane laten onze held elke dag wenenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Zijn Calimero z'n traantjes al opgedroogd?
Wat een kleuterverschijning gisteren weer zeg.
Het gaat niet zoals Jordy t wil (geen geld, geen decisions) en meneer huilt.
Als je zelf uitspreekt dat je t spel speelt, dat geld je niet "boeit", continu eten jat en zelf de oorlog met een kartel start, ga dan niet janken als t een keer in je gezicht terugkomt. Als je niet met de volwassenen kan spelen, stap dan uit de arena.
Nee nu moet Mattie z'n handje vasthouden, en zelfs een Sharice en Jane komen hem (als de echte volwassenenen) troosten.
God wat valt dat kind door de mand.
Dit is zo'n klassiek schoolvoorbeeld van wel kunnen uitdelen (en dan echt als een kleuter maar blijven lachen, toen ie geld uit de pot haalde) maar niet kunnen incasseren.
Calimordy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over je heen laten lopen als een watje is ook weer wat he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo due dominantie van Axel niet normaal. En dan dat gezicht van jane. Wat een misselijke lui.
David moest verantwoording afleggen bij die tweequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo due dominantie van Axel niet normaal. En dan dat gezicht van jane. Wat een misselijke lui.
Erg he maar ik schrok vooral van de blik van janequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
David moest verantwoording afleggen bij die twee
Pootje is een beetje dom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Snap de -laten we zeggen- frustratie van Jane en Axel wel, die gingen er van uit voorlopig nog wel even met 4 tegen die andere 3 te strijden. Even melden het kut te vinden en weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |