Ja dat vind ik ook wel vervelend altijd die achterdocht. Tuurlijk is er wat sturing maar als je alles als doorgestoken kaart ziet kijk dan niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:45 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
En waarom zit pootje er nog dan ? Hou toch eens op met dat hij erin moet blijven. Kijk dan niet. Als je denkt dat alles van achteren geregeld wordt.
Sure? In de uitzending lieten ze nadrukkelijk zien dat het slot eerst andersom hing.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jordy had het slot weer op dezelfde wijze teruggehangen
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Sure? In de uitzending lieten ze nadrukkelijk zien dat het slot eerst andersom hing.
Dus óf BB heeft dat gemanipuleerd óf Jordy heeft het slot niet teruggeplaatst zoals het zat.
Oh jeetjequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
dit is de volgende ochtend
Hij heeft de kist nog een keer gepakt volgens mij... of dit is wanneer ie m pakt...quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
Conclusie is dus lijkt me dat een medewerker van BB het slotje opnieuw heeft ingesteld (op een andere code, want die code 'was alleen die nacht geldig') en het zo spint op tv dat Jordy het slotje andersom zou hebben teruggehangen, wat niet zo is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
jordy zet de kist terug
[ afbeelding ]
Ja ik zat ook op de website en daar kon je gisteravond al stemmen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zie trouwens wie er genomineerd zijn. Tv spoileren kan ook wel weg..
Er kunnen toch ook 2 mensen een secret mission hebben gehad? Dat Big Brother dat niet heeft laten zien?quote:Op donderdag 13 maart 2025 03:41 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Conclusie is dus lijkt me dat een medewerker van BB het slotje opnieuw heeft ingesteld (op een andere code, want die code 'was alleen die nacht geldig') en het zo spint op tv dat Jordy het slotje andersom zou hebben teruggehangen, wat niet zo is.
Wat vreemd is want die nacht waren er altijd bewoners wakker i.v.m. rollende munten buiten, die dit dan zouden hebben gezien. Wat dan zou duiden op acteerwerk van de bewoners (voor een verhaallijn) die weten dat BB het slotje opnieuw opgehangen heeft.
Niet om achterdochtig te zijn maar ik kan er momenteel niet echt wat anders van maken als de screenshot daadwerkelijk het terugplaatsen door Jordy betreft.
Dat is totaal niet waar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Omdat Axel op de man speelt, Jordy voor de lol
Zo bijzonder dat mensen dit echt ZO anders kunnen zien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:42 schreef marky het volgende:
Probleem tussen Jordy en Axel is dat Jordy veel dichyer bij zijn gevoel blijft en Axel het alpha mennetje speelt maar vervolgens wel jankt als de mensen hem niet meteen lief vinden.
Idd. Ik ben het in deze met @marky eens. Zie het hetzelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat mensen dit echt ZO anders kunnen zien.
Tenzij het verschil veroorzaakt wordt tussen livestream en edit voot Videolandd/TV.
Je kan ook gewoon t goede in een mens zien en geloven dat Sharice t echt wel sneu vond voor Jordy, zoals ze ook tegen Jane en Axel toen Jordy huilde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:09 schreef freaky40 het volgende:
Topshow weer, Jordy die vanuit de kijker een secret mission is gegund. I love it when a plan come together.Wat gaan ze zuur zijn als het uitkomt dat hij een secret mission had.
Die Sharice is natuurlijk niet te vertrouwen, het ligt er een beetje te dik bovenop met die 400 euro, dat snapt Jor toch ook wel.
Sharice is echt een lieverd idd, goed gezienquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon t goede in een mens zien en geloven dat Sharice t echt wel sneu vond voor Jordy, zoals ze ook tegen Jane en Axel toen Jordy huilde.
Dan mag je mij naief noemen.
Maar ik geloof liever in aardigheid, ze;fs in een hard spel.
Ik zelf had dat van Jane en Sharice, al dat gunnen ineens aan Jordy echt never nooit gedaan, wetende dat t andersom ook niet gebeurd. Ik ben dan ook niet aardig
oh, sorry, niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:30 schreef Verida het volgende:
-edit- sorry, op zich een prima post met een eigen mening, maar niet hier. Want het bevat een spoiler voor degenen die BB allleen op TV volgen
Is dit sarcasme?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef Paul het volgende:
Vreselijk hoe Jaxel die lieve schattige Jordy pesten de hele dag
Dit verdient die lieverd niet
Mwa. Ik vond die ijskoffie actie van haar niet bepaald lief.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Sharice is echt een lieverd idd, goed gezien
Ik vond Milena een schoolvoorbeeld van Meangirls; de mooie cheerleader (met ook wel aardige en leuk kanten af en toe hoor). Ik bedoel, ze gaven zichzelf al de naam terror twins. Ik zie dat niet als compliment.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind sharice nu best ok toen ze er net in kwam ook. Maar met Milena veranderde dat. Nu is ze meer weer zich zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |