Jordy gaat straks weer aan het werk, zal er 1 collega zijn die het leuk vond, 30% vind hem een lul en 69% heeft niet eens gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef superniger het volgende:
O, al die moeite voor een half uurtje.
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BBquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Snap de -laten we zeggen- frustratie van Jane en Axel wel, die gingen er van uit voorlopig nog wel even met 4 tegen die andere 3 te strijden. Even melden het kut te vinden en weer door.
Jordy heeft geld gejat van Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
Een bieding mocht geen 0 zijn heeft BB gezegd .. dus als iets leeg is heeft BB een foutje over het hoofd gezien ..
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BB
Belgen zijn niet zo slim he…quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Ach Sharice.
Gooi nou niet je eigen glazen in.
Eerst Jordy/ Mattie wegspelen en daarna pas op Jaxel gaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Jordy heeft geld gejat van Jane.
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Jordy heeft geld gejat van Jane.
alles zat in 1 enveloppe van iedereen en Jordy zei alleen dat de enveloppe leeg was ( verder)quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..
ja en erna met ze 2en tegen Sharice alleenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo due dominantie van Axel niet normaal. En dan dat gezicht van jane. Wat een misselijke lui.
voelt Jane ook wat de andere deze week voeldequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Snap de -laten we zeggen- frustratie van Jane en Axel wel, die gingen er van uit voorlopig nog wel even met 4 tegen die andere 3 te strijden. Even melden het kut te vinden en weer door.
Echt he? Heel gevaarlijke mensen. Hamas is er niks bijquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en erna met ze 2en tegen Sharice alleen
mag allemaal maar gezegd worden hier oja is geen Axel en geen Jane hequote:
serieus? hahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
Een bieding mocht geen 0 zijn heeft BB gezegd .. dus als iets leeg is heeft BB een foutje over het hoofd gezien ..
Er zat geen bieding in, het was een lege envelop een bieding met 0 mocht niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik dus 1 envelop is leeg en dat mocht niet zei BB vooraf .. dus iets klopt er niet ja tegenstrijdig ..
In opdracht van de kijkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]hij heeft zich dat tactisch toegeëigend.
![]()
![]()
![]()
Exactquote:
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat geen bieding in, het was een lege envelop een bieding met 0 mocht niet.
Klopt geheime missie hequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.
Ja er was dus geen bieding van 0.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
De bieding die erin had gezeten, was door jordy eruit gehaald en in zijn eigen enveloppe bijgevoegd volgens mij.
Yup, dat even laten weten en weer doorquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voelt Jane ook wat de andere deze week voelde
hebben nog mazzel ergste is gisteren nog niet eens uitgezonden!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Axel en Jane zijn ergen dan Trump en JD Vance. Echt heel erg wat deze twee iedere dag weer laten zien. Maar karma is een bitch! Let maar op! Vraag me af of ze uberhaupt nog wel werk kunnen vinden na BB
oh ok en dat weet jij?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Astro_boy het volgende:
“Alweer een winnaar!”
Haha Jordy is zo grappig. Jammer dat hij niet hetero is.
Hij is toch hetero? Tenminste, in het begin heeft hij het daar wel vaker over gehad met andere bewoners.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben nog mazzel ergste is gisteren nog niet eens uitgezonden!
[..]
oh ok en dat weet jij?
Ja psies, waren ze dat vorige week dan ook voor jordyquote:
sorry was verkeerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hij is toch hetero? Tenminste, in het begin heeft hij het daar wel vaker over gehad met andere bewoners.
123...denk het niequote:
In de cliffhanger was Jane huilend te zien. Ik kijk geen streams en weet niet de reden (en indien wel dan zou ik die hier niet mogen postenquote:
Precies en nu keihard gaan zitten janken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Gert het volgende:
Inderdaad heel sportief opgevat Jane.
Alleen, niet nodig om dat zelf ook nog even te benoemen, je eigen sportiviteit.![]()
Zoals ook Jordy wat minder had moeten pronken met de in zijn schoot geworpen 'masterplan'.
Was ook mijn eerste reactie, maar daarna vroeg ik me ook af of zij zou weten wie de dubbele stem op haar heeft ingezet. Anders heeft ze ook kans dat ze juist zichzelf eventueel nomineert.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:43 schreef superniger het volgende:
Sharice en Pootje zijn echt typische domme Belgen.
En Sharice zet haar GC niet eens in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |