Straks komen de krokodillentranen en ze trappen er allemaal inquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef superniger het volgende:
Jordy moet niet doen alsof hij het er vind.
Own gewoon je achterbaksheid.
En Jordy die het zo gaat spelen dat hij degene is die zielig is.quote:
Hij heeft het er zelf ook moeilijk mee, aldus Jolien. Dus eigenlijk is het best dapper van die bange poeperd.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Astro_boy het volgende:
Even kijken hoe de Jordy-pijpers dit goedpraten. Ik lees even mee.
Klopt en sharice vertelde het iets anders tegen pootje enzoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef Ireth het volgende:
Technisch gezien heeft jordy wél gelijk. Hij zei dat hij hem zou pakken én Sharice zei idd "ga maar"...
Maar netjes?? Neuh..
Omdat ze Jordy niet in de GR wou laten slapen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Wat ik niet snap, waarom stapte Sharice dan zelf niet naar voren om hem te pakken?
Wat Jane zegt, ze geloofd in de goedheid van iemand. Maar ja Jordy was wel duidelijk dat hij het zou pakken. Had hem gesierd als hij het niet had gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Wat ik niet snap, waarom stapte Sharice dan zelf niet naar voren om hem te pakken?
Ze hadden gewoon allebei moeten blijven staat tot er 1 het op zou geven.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Jane zegt, ze geloofd in de goedheid van iemand. Maar ja Jordy was wel duidelijk dat hij het zou pakken. Had hem gesierd als hij het niet had gedaan.
Kost hem een paar kijkers punten.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef Gert het volgende:
"Dit is oprecht de moeilijkste keuze die ik ooit heb gemaakt."
Wat dapper van je, Jordy! Neem jezelf moreel vooral niks kwalijk hè, 't is maar een spelletje joh.
welnee joh, dat wordt wel weer goedgepraatquote:
Ik vrees van niet.quote:
Is toch ook zo? Zij had hem ook kunnen pakken maar deed het niet terwijl Jordy haast paars van nijd zag dat ze mocht gaanquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Ah heilige saint Jane had dit nooit gedaan. Die wil strijdend winnen. Is ze al voorgedragen voor een lintje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |