SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
SorryWe postte allebei op hetzelfde tijdstip
Jij had de laatste post, had ik niet door @hemarookworst
Well, life can be a riot
In dts maakt dat niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok hoe zie jij dat dan? ik zie er niet echt iets lopends in? Tenzij je rare maatsoorten gaat gebruiken ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet eens kaal, laat staan muzikaal
?
vertel ben benieuwd hoe jij het ziet hoe die tekst kan werken op muziek?Do what you love, love what you do!![]()
Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
Jij had de laatste post, had ik niet door @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er zitten hier vast wel wat muzikale mensen, maar ga dit nou alsjeblieft niet weer aanhalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
toch zitten hier aantal muzikale mensen?
Moeten dat toch ook in zien dat die tekst niet echt werkt?
Ik ben goed op toetsen en red mij op gitaar en zang, maar heb van teksten geen kaas gegeten.Well, life can be a riot
nou "vroeger". was het nog soort regel, bij meerdere topics, dat laatste post de nieuwe ging openen.quote:
Maar is nooit meer zo
Do what you love, love what you do!![]()
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOLquote:
SerieusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit doe je toch nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
Jij had de laatste post, had ik niet door @:hemarookworst
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In dts niet Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou "vroeger". was het nog soort regel, bij meerdere topics, dat laatste post de nieuwe ging openen.
Maar is nooit meer zo
Want dan zou iemand heel veel punten kunnen pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Excuses aanbieden? Jawel, dat dat jou vreemd is kan ik niets aan doen.quote:Well, life can be a riot
riep iemand dramaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOL
Serieus![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
nee ik ook niet, maar kan het me soort van voorstellen hoe het zou werken in gedachten he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zitten hier vast wel wat muzikale mensen, maar ga dit nou alsjeblieft niet weer aanhalen
Ik ben goed op toetsen en red mij op gitaar en zang, maar heb van teksten geen kaas gegeten.
want uiteindelijk moet je het proberen met muziek wel.
Maar zie het niet echt lopen. hahaha sorry
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoendeUw ADH vitamine Worst
Hahahahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOL
Serieus![]()
Neen
My middename is recalcitrant
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fuck muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar kan het me soort van voorstellen hoe het zou werken in gedachten he?
want uiteindelijk moet je het proberen met muziek wel.
Maar zie het niet echt lopen. hahaha sorry
sorry![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ja ok waar, behalve hier danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dts niet Kree
Want dan zou iemand heel veel punten kunnen pakken
En dan noemen we het Catootjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ai die er een muziekje achter zet en we zijn er![]()
![]()
Ga je lekker knalworstjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoende
Naar dat je daar op getoetst bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoendeWell, life can be a riot
Lolquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Neen
My middename is recalcitrant
KutoudersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Kissingbird
Well, life can be a riot
Als je vel maar goed zitquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoende
Ik zie geen beste mensen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie geen beste mensen hier
Hier ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie jou
waarvoor moet ik sorry zeggen dan heequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Excuses aanbieden? Jawel, dat dat jou vreemd is kan ik niets aan doen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En jouw naam ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijkSmile, it's free therapy.![]()
Jammer danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijk
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jouw naam ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou vertel? mss is daar dan nog wat van te leren, vertel waarom?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AawOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nope geen zin inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel? mss is daar dan nog wat van te leren, vertel waarom?
ben nooit zo eens met die oneliners die dan gezegd worden. ik persoonlijk denk, hoewel we allemaal drama hebben wel eens in dit topic met elkaar. Dat er niet zo heel slechte bedoelingen in zitten wss?Do what you love, love what you do!![]()
nouja niet letterlijk, maar merk eruit dat je niet eens bent enzo, dat wil ik maar zeggen.quote:
Maarja is beetje aan ieder?
maar als je niet verteld wat er is, dan weet rest het natuurlijk ook niet
Vertellen laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet letterlijk, maar merk eruit dat je niet eens bent enzo, dat wil ik maar zeggen.
Maarja is beetje aan ieder?
maar als je niet verteld wat er is, dan weet rest het natuurlijk ook niet
[..]
Ja, hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
hmm mss doe ik dat teveel wel soms denk ik wel eens.![]()
![]()
![]()
ToTGoDquote:
Well, life can be a riot
tja, ik weet niet, denk altijd maar zo, stel dat je ze in het echt ontmoet ook? Ik ben slecht in liegen enzo, dus naja daarom vertel ik meestal wel meer hier alvast.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Een figuur is 't zeker
Well, life can be a riot
over het algemeen genomen is eerlijk zijn wel het beste. Wil niet zeggen dat ik alles wat ik hier op fok vertelde natuurlijk overal openbaar wil hebben.
Maar denk jullie weten ben er redelijk makkelijk in toch welDo what you love, love what you do!![]()
Kijk daar nooit meer, laatste keer dat ik keek zag ik alleen maar reels van de meest infantiele soortquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze kwam van de klok facebook websiteUw ADH vitamine Worst
toetSenvegersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Toetenvegers zijn eigenlijk de beste doekjes voor geknoeide koffie.![]()
![]()
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef kree het volgende:
over het algemeen genomen is eerlijk zijn wel het beste. Wil niet zeggen dat ik alles wat ik hier op fok vertelde natuurlijk overal openbaar wil hebben.
Maar denk jullie weten ben er redelijk makkelijk in toch welWell, life can be a riot
Was de eerste hit toen ik zocht op "klok memes"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk daar nooit meer, laatste keer dat ik keek zag ik alleen maar reels van de meest infantiele soort![]()
![]()
weet ik, maar bewust heb ik dat toch verteld. en is niet zozeer om waardering te krijgen van jullie hier in dit topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsen
Meer omdat ik mss dacht mss zit er iemand met zelfde dingen enzo en weet geen weg te vinden.
Dat was mijn motivatie altijd erover om alles eigenlijk te vertellen, niet voor een popu Jopie verhaal ofzo.
dat dat ff duidelijk mag zijn
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsen
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.![]()
![]()
Bij mij redditquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Was de eerste hit toen ik zocht op "klok memes"Uw ADH vitamine Worst
Daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.Well, life can be a riot
weet ik ook wel. en ben me daar bewust van ook met alles wat ik vertel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.
Nou vraag ik aan jullie, hou het beetje binnen fok enzo wel over het algemeen.
Want soms kan dat drama geven en hoe leg ik het uit.
Maar het is ook niet meer als gewoon waarheid die meestal iedereen wel weet. voor werk zou ik het liever. beetje verborgen houden. Maar ok als ze het vinden. dan nog. maar heb niet zo zin in daarover te praten met collega's enzo.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dan haak ik af, wat ik laatste keer betalen vond ik nog ok, maar te gek moet het niet worden ook natuurlijk.![]()
ziet er niet al te best uit. maar ik heb hem niet gezien. en zal niet de eerste keer zijn dat ik films vond die wel ok waren en afgekraakt werden.quote:
Dus doe maar ff review als je hem gekeken hebt
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ook wel. en ben me daar bewust van ook met alles wat ik vertel.
Nou vraag ik aan jullie, hou het beetje binnen fok enzo wel over het algemeen.
Want soms kan dat drama geven en hoe leg ik het uit.
Maar het is ook niet meer als gewoon waarheid die meestal iedereen wel weet. voor werk zou ik het liever. beetje verborgen houden. Maar ok als ze het vinden. dan nog. maar heb niet zo zin in daarover te praten met collega's enzo.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?How can I make this topic about me?![]()
Op Reddit in r/TheNetherlands beginnen over Kree van DTSquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?
Well, life can be a riot
Klok HansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had een goed gesprek met de mama. Ik moest me vooral niet dom voelen. Gewoon brute pech.
Wat een schat.Werewolf![]()
Wat lief. Ik snap dat je je enorm lullig voelt. Hopelijk komt er nog een goed einde aan, en wordt er nog wat vergoed door de bank.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een goed gesprek met de mama. Ik moest me vooral niet dom voelen. Gewoon brute pech.
Wat een schat.How can I make this topic about me?![]()
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?Do what you love, love what you do!![]()
Gaap
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Type Kree in op googlequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.
En je leest al je verhalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja maarja is nickname. gaat me meer om link met echte naam (die jullie weten). maar hoop niet zo te makkelijk te vinden zonder die link met fok te kennen LOLquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Type Kree in op google
En je leest al je verhalen
Maar dan moet je dus overwegen om dingen onder een spoiler te plaatsen. Mensen die hier dan geen account hebben zien die berichten dan ook niet, dus dan ben je nog een béétje safe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.Well, life can be a riot
Ja maar waarom zou jequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Type Kree in op google
En je leest al je verhalenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, dan, wat hier boven al stond, bepaalde dingen onder een spoiler zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.How can I make this topic about me?![]()
ook met je nickname ben je aardig te achterhalen, o.a. met je werk en je hobby ......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja maarja is nickname. gaat me meer om link met echte naam (die jullie weten). maar hoop niet zo te makkelijk te vinden zonder die link met fok te kennen LOL![]()
Ik weet jouw echte naam niet en die hoef ik ook niet te weten. wil ik ook niet weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja maarja is nickname. gaat me meer om link met echte naam (die jullie weten). maar hoop niet zo te makkelijk te vinden zonder die link met fok te kennen LOLHow can I make this topic about me?![]()
Leest nu niet echt als een spionage thriller ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tja is beetje afweging wel, ik zie er nooit zoveel kwaads in.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus overwegen om dingen onder een spoiler te plaatsen. Mensen die hier dan geen account hebben zien die berichten dan ook niet, dus dan ben je nog een béétje safe.
Maarja zag het verhaal met Braddy enzo. en neem dat wel fok users kwalijk want ging heel veel te ver?
Nu heb ik een breekijzer van 1m achter de deur, enne gebruik hem als ik me aangevallen voel en ramen ingegooid worden.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam niet en die hoef ik ook niet te weten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tis niet zo moeuilijk te achterhalen wss voor wie wil. maargoed ga maar van beste van iedereen uit ook altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam niet en die hoef ik ook niet te weten.
enne ok ookal weet je die, dan zou ik het waarderen niet op fok posten
zelfs op instaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
tja is beetje afweging wel, ik zie er nooit zoveel kwaads in.
Maarja zag het verhaal met Braddy enzo. en neem dat wel fok users kwalijk want ging heel veel te ver?
Nu heb ik een breekijzer van 1m achter de deur, enne gebruik hem als ik me aangevallen voel en ramen ingegooid worden.
https://www.instagram.com/kree_official/![]()
Nee die heb je al meerdere malen genoemd in dtsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet zo moeuilijk te achterhalen wss voor wie wil. maargoed ga maar van beste van iedereen uit ook altijd.
enne ok ookal weet je die, dan zou ik het waarderen niet op fok postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Mag ook niet, dat is tegen de policy en vind ik ook niet kunnen. Als ik dat zie gebeuren plaats ik direct een TR.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet zo moeuilijk te achterhalen wss voor wie wil. maargoed ga maar van beste van iedereen uit ook altijd.
enne ok ookal weet je die, dan zou ik het waarderen niet op fok postenHow can I make this topic about me?![]()
Ik weet niet wat dat verhaal te maken heeft met jij die aangeeft dat je open bent hier?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
tja is beetje afweging wel, ik zie er nooit zoveel kwaads in.
Nogmaals. Als je er niet veel kwaads in ziet máár je bent wel bang dat mensen je achterhalen (wat zoals Maily aangeeft best makkelijk te doen is door je werk/woonplaats/hobby etc) moet je dingen gewoon onder een spoiler klappen.
Als je dan de behoefte hebt om alsnog je verhaal te doen maar onvindbaar, dan kan dat en is een prima compromis denk ik dan.Well, life can be a riot
Hansie pansieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als iemand zijn eigen naam postquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Mag ook niet, dat is tegen de policy en vind ik ook niet kunnen. Als ik dat zie gebeuren plaats ik direct een TR.
Wat Kree regelmatig heeft gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gehehe die is niet van mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die heb je al meerdere malen genoemd in dtsDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
zelfs op insta
https://www.instagram.com/kree_official/
Well, life can be a riot
wat!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt je naam meerdere keren gepost.. je tel nr en email ookNaam wist ik. maar je tel nr en email? Kree och och
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt je naam meerdere keren gepost.. je tel nr en email ook![]()
![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben er dan ook niet bang van dat jullie mijn naam kennen en wie ik ben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die heb je al meerdere malen genoemd in dts
Waar meer voor bang. mensen die het linken aan kree en dan weten ik ben en alles gaan nazoeken hier wat ik ooit gepost hebt.
Is risico hiervan met openbaar forum en weet ik. Maargoed het valt altijd nog mee tot nu toe. En hoop zo blijft.Do what you love, love what you do!![]()
en youtubelinkjes ....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt je naam meerdere keren gepost.. je tel nr en email ook![]()
Voorzichtig aan dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er dan ook niet bang van dat jullie mijn naam kennen en wie ik ben.
Waar meer boor bang. mensen die het linken aan kree en dan weten ik ben en alles gaan nazoeken hier wat ik ooit gepost hebt.
Is risico hiervan met openbaar forum en weet ik. Maargoed het valt altijd nog mee tot nu toe. En hoop zo blijft.
How can I make this topic about me?![]()
Ik lijk SBS6 wel met al dat geherhaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Waar meer boor bang. mensen die het linken aan kree en dan weten ik ben en alles gaan nazoeken hier wat ik ooit gepost hebt.
Is risico hiervan met openbaar forum en weet ik. Maargoed het valt altijd nog mee tot nu toe. En hoop zo blijft.
Volgende x als je iets wil bespreken met mensen maar je wil niet dat het te achterhalen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
nou het heeft er veel mee te maken, want ze konden zijn adres, gingen hem opzoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat verhaal te maken heeft met jij die aangeeft dat je open bent hier?
Nogmaals. Als je er niet veel kwaads in ziet máár je bent wel bang dat mensen je achterhalen (wat zoals Maily aangeeft best makkelijk te doen is door je werk/woonplaats/hobby etc) moet je dingen gewoon onder een spoiler klappen.
Als je dan de behoefte hebt om alsnog je verhaal te doen maar onvindbaar, dan kan dat en is een prima compromis denk ik dan.
Eten bestellen onder zijn adres en naam
Al met al. ik vond het allemaal wel lullig voor hem en heb ik meerdere keren gezegd, Want al met al had hij ook echt niks kwaads in de zin.Do what you love, love what you do!![]()
blijkbaar is het nog niet goed doorgedrongenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
maar moet je zelf weten.![]()
Eh.... Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou het heeft er veel mee te maken, want ze konden zijn adres, gingen hem opzoeken.
Eten bestellen onder zijn adres en naam
Al met al. ik vond het allemaal wel lullig voor hem en heb ik meerdere keren gezegd, Want al met al had hij ook echt niks kwaads in de zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
doe dat ook maar onder een spoiler, voor je het weet ......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh.... Kree
Je weet dat ik dat ben he?Dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was met hoeveel we praatte over muziek en zo.
![]()
![]()
valt het nog mee wat ik daar ooit aan terug op heb gehad?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt je naam meerdere keren gepost.. je tel nr en email ook
Geen moeite mee hoor, ik bel nog wel ff als iemand zin heeft. (en ik ook)Do what you love, love what you do!![]()
Ook die wil gevonden worden .........quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
doe dat ook maar onder een spoiler, voor je het weet ......![]()
Nou.. We zijn nu bijna 2 jaar verder, gaat niks meer gebeuren hoor. Maar snap je voorzichtigheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
doe dat ook maar onder een spoiler, voor je het weet ......Well, life can be a riot
Anyway Kree. Ff ander onderwerp hahahaa enzo perce lol ja toch
Wat is je favoriete toonsoort?Well, life can be a riot
jaja wel, maar wist ook niet dat spoiler zo verborgen was, vraag me af trouwens of dat zo is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
blijkbaar is het nog niet goed doorgedrongen
maar moet je zelf weten.
Want het is maar stukje publieke code die verborgen is, mss staat het gewoon in de bron nog wel.
denk wel eigenlijk, want ok ik ben niet retardeer met PHP of programmeren ook nog, maargoed niet na gekeken of het echt zo is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:45 schreef Grotetijd het volgende:
Anyway Kree. Ff ander onderwerp hahahaa enzo perce lol ja toch
Wat is je favoriete toonsoort?
Uw ADH vitamine Worst
ehmquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
jaja wel, maar wist ook niet dat spoiler zo verborgen was, vraag me af trouwens of dat zo is.
Want het is maar stukje publieke code die verborgen is, mss staat het gewoon in de bron nog wel.
denk wel eigenlijk, want ok ik ben niet retardeer met PHP of programmeren ook nog, maargoed niet geschenken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nu snap ik waarom je zoveel spoilers gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat verhaal te maken heeft met jij die aangeeft dat je open bent hier?
Als je dan de behoefte hebt om alsnog je verhaal te doen maar onvindbaar, dan kan dat en is een prima compromis denk ik dan.:')![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zoveel spoilers gebruikt![]()
![]()
![]()
Juist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zoveel spoilers gebruiktWell, life can be a riot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
haha ja is goed ff ander onderwerpquote:
Om te spelen op piano.
Voor het makkelijke altijd toch nog C
Maar F - G - Dm/E(m) met gitaristen erbij?
Maar heb er eigenlijk een paar maar die dan wel lastig zijn voor me en is meer vingerzetting of vaak niet spelen B - F# etcDo what you love, love what you do!![]()
Sintquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zoveel spoilers gebruikt![]()
![]()
![]()
heb er niet zo'n moeite mee meer onderhand alles zwarte toetsen, maar ze zijn iets lastiger, maar is meer omdat je andere standaard toonsoorten wat meer speelt. Kan ze allemaal wel.Do what you love, love what you do!![]()
Je quote de verkeerde. Maar iets als F# of C# vind ik heerlijk de laatste tijd. Was ook heel erg van C of G vroegah. Maar ik red mij nu toch wel aardig in alle toonsoorten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja is goed ff ander onderwerp
Om te spelen op piano.
Voor het makkelijke altijd toch nog C
Maar F - G - Dm/E(m) met gitaristen erbij?
Maar heb er eigenlijk een paar maar die dan wel lastig zijn voor me en is meer vingerzetting of vaak niet spelen B - F# etc
Mijn meest favoriete blijft C vanwege de ligging, lekker makkelijk. Minst favoriet? Ik ben G# of B. Ik vind de ligging van de B toonladder zo ontzettend kut![]()
Well, life can be a riot
Beste kree. Kerel. Wat je niet post komt ook niemand te weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
jaja wel, maar wist ook niet dat spoiler zo verborgen was, vraag me af trouwens of dat zo is.
denk wel eigenlijk, want ok ik ben niet retardeer met PHP of programmeren ook nog, maargoed niet na gekeken of het echt zo is.
Het beste geheim is nog altijd een niet verteld geheim.
En heb je heel die zorgen over of de inhoud van een spoiler wellicht toch nog via de broncode te achterhalen is, ook niet.How can I make this topic about me?![]()
Sssssstquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?Trust nobody![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Maar iets als F# of C# vind ik heerlijk de laatste tijd. Was ook heel erg van C of G vroegah. Maar ik red mij nu toch wel aardig in alle toonsoorten.
Mijn meest favoriete blijft C vanwege de ligging, lekker makkelijk. Minst favoriet? Ik ben G# of B. Ik vind de ligging van de B toonladder zo ontzettend kut![]()
#G en C
Trust nobody![]()
ja klopt het is hoevaak je het doet enzo, ken ze ook wel. maar iets lastiger soms. die andere met veel # b enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Maar iets als F# of C# vind ik heerlijk de laatste tijd. Was ook heel erg van C of G vroegah. Maar ik red mij nu toch wel aardig in alle toonsoorten.
Kan wel maar 9-10 keer met gitaristen neigen ze vaak naar Dm merk ik. of iets van E of Em. maar is beetje wat handig is op gitaar.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Oke muziek
Genres voor bazen: hiphop, jungle, breakcore, lo fi, punk, metal, hyperpop.:')![]()
TL;DR versie:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beste kree. Kerel. Wat je niet post komt ook niemand te weten.
Het beste geheim is nog altijd een niet verteld geheim.
En heb je heel die zorgen over of de inhoud van een spoiler wellicht toch nog via de broncode te achterhalen is, ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C is gewoon echt een soort labradorquote:Echt zo'n allemansvriend. Als je net begint met spelen ga je naar witten toetsen zonder kruisen/mollen. Mocht ik een bepaald akkoordenschema in Eb of G# lastig vinden dan gooi ik 'm gewoon op de transponeer vanuit C, dan gaat 't al-tijd goed.
Well, life can be a riot
Vader Jacob spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
C is gewoon echt een soort labradorEcht zo'n allemansvriend. Als je net begint met spelen ga je naar witten toetsen zonder kruisen/mollen. Mocht ik een bepaald akkoordenschema in Eb of G# lastig vinden dan gooi ik 'm gewoon op de transponeer vanuit C, dan gaat 't al-tijd goed.
How can I make this topic about me?![]()
Ik hou vooral van Kquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik liever #G, want van C raak ik altijd zo in mineurTrust nobody![]()
Op een gitaarhals zijn dingen als E/A/C/D heel erg toegankelijk om te spelen. Als ik ergens in improviseer op gitaar is dat vaak ook in A of in E, want je kan makkelijk schuiven en 't is een toegankelijke toonsoort op gitaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt het is hoevaak je het doet enzo, ken ze ook wel. maar iets lastiger soms. die andere met veel # b enzo.
Kan wel maar 9-10 keer met gitaristen neigen ze vaak naar Dm merk ik. of iets van E of Em. maar is beetje wat handig is op gitaar.Well, life can be a riot
en dat is met akkoorden spelen nog vaak, met bladmuziek, breek me de bek niet open met musicals. want ok daar ook nog fan van om te spelen spwieso want is uitdaging.
maar check dan seussical de musical maar eens.. damn. ook daar moest ik er me meerdere om geven. want kon wel. maar is bladmuziek lezen vooral. en niet zozeer op akkoorden spelen
Bekijk deze YouTube-video
uitdaging wel denk voor muzikanten, heb de score voor je mocht je willen zien
Deze manquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke muziek
Genres voor bazen: hiphop, jungle, breakcore, lo fi, punk, metal, hyperpop.
Well, life can be a riot
Vader Jacob beste Jacobquote:
Well, life can be a riot
JustinK?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk alles vanaf C volgde ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
C is gewoon echt een soort labradorEcht zo'n allemansvriend. Als je net begint met spelen ga je naar witten toetsen zonder kruisen/mollen. Mocht ik een bepaald akkoordenschema in Eb of G# lastig vinden dan gooi ik 'm gewoon op de transponeer vanuit C, dan gaat 't al-tijd goed.
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR versie:Penn en tellers BullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken ik door jou
:')![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
JustinK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoor eigenlijk niet echt iets heel erg ingewikkelds. Het begin themaatje is een I > VI > Vje. Iets in die trant. Daarna vooral kwintencirkel en wat modulaties hier en daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:54 schreef kree het volgende:
en dat is met akkoorden spelen nog vaak, met bladmuziek, breek me de bek niet open met musicals. want ok daar ook nog fan van om te spelen spwieso want is uitdaging.
maar check dan seussical de musical maar eens.. damn. ook daar moest ik er me meerdere om geven. want kon wel. maar is bladmuziek lezen vooral. en niet zozeer op akkoorden spelen
uitdaging wel denk voor muzikanten, heb de score voor je mocht je willen zien
Maar bladmuziek is sowieso algebra voor mij, ik ken de basics en mocht het écht nodig zijn dan kan ik er wel wat uit halen. Maar over het algemeen heb ik verdomd goede oren en theoretische kennis, dus heb 't niet nodig gehad.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Penn en tellers Bullshitken ik door jou
![]()
![]()
![]()
Die over vloeken was ook wel humor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die aflevering over bottled water
En over moeder Teresa en Gandhi.
Home owners associations.
En vele andere!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou dat dacht ik ook toen ik "ja" zei om hier aan mee te doen, maar je moet het geheel mss horen ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk niet echt iets heel erg ingewikkelds. Het begin themaatje is een I > IV > Vje. Daarna vooral kwintencirkel en wat modulaties hier en daar.
Maar bladmuziek is sowieso algebra voor mij, ik ken de basics en mocht het écht nodig zijn dan kan ik er wel wat uit halen. Maar over het algemeen heb ik verdomd goede oren en theoretische kennis, dus heb 't niet nodig gehad.
Het is aan 1 schakeling van muziek uur lang. in elke toonsoort en stijl die je zeg maar kunt kennen.
Het is vrij pittig. Ok ik zou het je laten kunnen zien aan de originele score, maar omdat jij die niet leest (wat mss voordeel is hierbij btw)
Maar luister de hele serie dan eens aan muzikaal wat er over is, zal linkje doen.
Dat is echt en geloof bladmuziek boek was 400 pagina's en dat in 10 boeken voor verschillende muzikanten. Dus met band van 5 moet je alweer kijken wat er mogelijk is.
Maar was uitdaging, maar wel leuk om te doen, je leert daarvan he? lat beetje hoger leggen als wat je eigenlijk kunt muzikaal is altijd handig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:00 schreef sp3c het volgende:
Beste muziek
Enige muziek, 24 uur per dag op repeat behalve in de zomer![]()
Ja als je een volledige musical moet ondersteunen piep je wel anders, zou dat niet kunnen. Maar als ik dat fragmentje zo op zichzelf hoor denk ik "oh half uurtje puzzelen zit 't er wel in"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat dacht ik ook toen ik "ja" zei om hier aan mee te doen, maar je moet het geheel mss horen ervan.
Het is aan 1 schakeling van muziek uur lang. in elke toonsoort en stijl die je zeg maar kunt kennen.
Het is vrij pittig. Ok ik zou het je laten kunnen zien aan de originele score, maar omdat jij die niet leest (wat mss voordeel is hierbij btw)
Maar luister de hele serie dan eens aan muzikaal wat er over is, zal linkje doen.
Dat is echt en geloof bladmuziek boek was 400 pagina's en dat in 10 boeken voor verschillende muzikanten. Dus met band van 5 moet je alweer kijken wat er mogelijk is.
Maar was uitdaging, maar wel leuk om te doen, je leert daarvan he? lat beetje hoger leggen als wat je eigenlijk kunt muzikaal is altijd handig.
Muziek is een taal op zich ook he? En wat voor taal.Well, life can be a riot
![]()
Heb je nog wat bazen muziek van jezelf die je kan postenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja als je een volledige musical moet ondersteunen piep je wel anders, zou dat niet kunnen. Maar als ik dat fragmentje zo op zichzelf hoor denk ik "oh half uurtje puzzelen zit 't er wel in"
Muziek is een taal op zich ook he? En wat voor taal.:')![]()
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow we zijn al geswitcht naar muziek als onderwerp.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt hoor, die eerste viel ook nog wel mee. Iig qua muziek. maar het hele doorlopen en overgangen erin maken het lastig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja als je een volledige musical moet ondersteunen piep je wel anders, zou dat niet kunnen. Maar als ik dat fragmentje zo op zichzelf hoor denk ik "oh half uurtje puzzelen zit 't er wel in"
Muziek is een taal op zich ook he? En wat voor taal.
Ik heb meerdere musicals gedaan he, maar over het algemeen zijn er hier niet zoveel mensen fan van.
Maar kan er aantal noemen die ik echt wel onwijs leuk vond.
Die suessical was te hoog gegrepen en ook beetje die ik als laatste nog deed, was met amateur groepen ook enzo.
Het kost me gewoon teveel tijd nu eigenlijk, hoewel ik het nog steeds leuk zou vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee man, ik doe niks online meer he? Dus heb niks meer wat ik kan laten zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je nog wat bazen muziek van jezelf die je kan posten
Er staan wel wat dingen van anderen online waar ik mee jam of in een band zit, maar dat is niet specifiek iets van mijzelf (en soms ook van dusdanig bedenkelijk niveau dat ik mij afvraag waarom diegene 't post)
Well, life can be a riot
Lijkt me ook inderdaad wel lastig te combineren door al die musical stukken te leren naast je baan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor, die eerste viel ook nog wel mee. Iig qua muziek. maar het hele doorlopen en overgangen erin maken het lastig.
Ik heb meerdere musicals gedaan he, maar over het algemeen zijn er hier niet zoveel mensen fan van.
Maar kan er aantal noemen die ik echt wel onwijs leuk vond.
Die suessical was te hoog gegrepen en ook beetje die ik als laatste nog deed, was met amateur groepen ook enzo.
Het kost me gewoon teveel tijd nu eigenlijk, hoewel ik het nog steeds leuk zou vinden.Well, life can be a riot
met andere woorden trouwens, het ging meer als beroep lijken enzo, als meer als hobby. en toen ben ik ermee gekapt.
Want koste mij veel meer tijd en kreeg er geen cent voor. betaald, koste alleen maar. enne ok dat is leuk als je net begint en beetje met school erbij tijd genoeg voor hebt. En kijk er echt goed op terug hoor daar niet van.
Maar werkte ff niet meer beetje toen ik full-time werkte. gewoon geen tijd meer voor.
Zou nog willen, maar dan wil ik er toch wel ff wat vergoeding voor ipv zelf te betalen, dat alles heeft mij leuke ervaringen opgeleverd enzo, maar het is niet meer te doen nu gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
nouja dat blijkt dus? ik heb nog beetje geprobeerd wel, maar toch werkt t niet. 1x avond in week voor bandje nu vind ik eigenlijk meer dan genoeg,.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me ook inderdaad wel lastig te combineren door al die musical stukken te leren naast je baan.
Maar andere kant mis dat soort dingen toch beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Als je er niks voor betaald krijgt dan is 't sowieso matig ja. Op een jamsessie krijg je vaak gratis consumpties als je meespeelt dus dat is nog "iets" maar als je een volwaardige gig doet, en je band moet zelf geluid regelen en dat soort dingen en je krijgt niks betaald? Dan is 't al gauw klaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef kree het volgende:
met andere woorden trouwens, het ging meer als beroep lijken enzo, als meer als hobby. en toen ben ik ermee gekapt.
Want koste mij veel meer tijd en kreeg er geen cent voor. betaald, koste alleen maar. enne ok dat is leuk als je net begint en beetje met school erbij tijd genoeg voor hebt. En kijk er echt goed op terug hoor daar niet van.
Maar werkte ff niet meer beetje toen ik full-time werkte. gewoon geen tijd meer voor.
Zou nog willen, maar dan wil ik er toch wel ff wat vergoeding voor ipv zelf te betalen, dat alles heeft mij leuke ervaringen opgeleverd enzo, maar het is niet meer te doen nu gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee man, ik doe niks online meer he? Dus heb niks meer wat ik kan laten zien.
Er staan wel wat dingen van anderen online waar ik mee jam of in een band zit, maar dat is niet specifiek iets van mijzelf (en soms ook van dusdanig bedenkelijk niveau dat ik mij afvraag waarom diegene 't post)
Ik vond het altijd wel leuk met je keyboard live.:')![]()
Was ook een van de leukere dingen om te doen, maar ik hou mij nu gewoon lekker op de achtergrond. Is het mij niet meer waard joh.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer.
Ik vond het altijd wel leuk met je keyboard live.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je er niks voor betaald krijgt dan is 't sowieso matig ja. Op een jamsessie krijg je vaak gratis consumpties als je meespeelt dus dat is nog "iets" maar als je een volwaardige gig doet, en je band moet zelf geluid regelen en dat soort dingen en je krijgt niks betaald? Dan is 't al gauw klaar natuurlijk.nou dat is het lastige. en idd denk weinig betaald voor wat je ervoor doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar denken mensen vaak, ja is toch hobby van je?
Ok die spreek ik tegen wel beetje, het is hobby, maar ze begrijpen vaak niet hoeveel het kost en voorbereiding en sjouwen met geluid shit enzo.
Enne maakte beetje afweging voor mij, naja is het dat waard (ja voor muziek maken enzo wel en gezelligheid)
Praktisch wat het kost aan tijd, totaal niet enzo.
Ze onderschatten muzikanten wel wat dat aan gaat, want doen we er best heel veel moeite over met oefenen enzo en alles regelen,. enne ja. met mss 100 euro voor avond pp. plus geluid.
goh wat duur, maar reken de uren maar eens die iedereen ervoor doet. ondergewaardeerd als je het mij vraagt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je er niks voor betaald krijgt dan is 't sowieso matig ja. Op een jamsessie krijg je vaak gratis consumpties als je meespeelt dus dat is nog "iets" maar als je een volwaardige gig doet, en je band moet zelf geluid regelen en dat soort dingen en je krijgt niks betaald? Dan is 't al gauw klaar natuurlijk.Oeh beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Eerlijk? Met z'n 6en heb je dan toch een gage van 600 euro, is voor een amateurbandje wel redelijk normaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is het lastige. en idd denk weinig betaald voor wat je ervoor doet.
maar denken mensen vaak, ja is toch hobby van je?
Ok die spreek ik tegen wel beetje, het is hobby, maar ze begrijpen vaak niet hoeveel het kost en voorbereiding en sjouwen met geluid shit enzo.
Enne maakte beetje afweging voor mij, naja is het dat waard (ja voor muziek maken enzo wel en gezelligheid)
Praktisch wat het kost aan tijd, totaal niet enzo.
Ze onderschatten muzikanten wel wat dat aan gaat, want doen we er best heel veel moeite over met oefenen enzo en alles regelen,. enne ja. met mss 100 euro voor avond pp. plus geluid.
goh wat duur, maar reken de uren maar eens die iedereen ervoor doet. ondergewaardeerd als je het mij vraagt.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
mooie voor Ria
NWS / Ria zoekt piemels: "Alle soorten kan ik gebruiken"Hoop dat Ria hier ook rondhangt.
![]()
ja dat is redelijk normaal als je rekent onder muzikanten,. voor uitbater nog 1000 bij voor geluidsapparatuur enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eerlijk? Met z'n 6en heb je dan toch een gage van 600 euro, is voor een amateurbandje wel redelijk normaal.
En dan nog 6 uur kwijt op avond als muzikant en tel erbij het oefenen ervoor en vervoer etc etc.
Dan nog 100 euro voor 4 uur spelen, is niet al te veel he? toch?
het heeft mij tot nu toe altijd meer gekost aan benzine of vervoer etc, als wat het ooit opgeleverd heeft.
Andere kant. vond het wel ook wel leuk om te doen, en dat is mij meer waard.
aan verdienen met dit? nah niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
1000 euro voor geluid? Dat hoeft echt niet veel duurder te zijn dan 250-350 hoor. En 100 euro voor 4 uur spelen "is niet al te veel" nou... dat is 25 euro per uur, Kree. Lijkt mij best een lekker uurloon, zeker als je ziet wat je er voor moet doet als je 't vergelijkt met een taxichauffeur of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is redelijk normaal als je rekent onder muzikanten,. voor uitbater nog 1000 bij voor geluidsapparatuur enzo.
En dan nog 6 uur kwijt op avond als muzikant en tel erbij het oefenen ervoor en vervoer etc etc.
Dan nog 100 euro voor 4 uur spelen, is niet al te veel he? toch?
het heeft mij tot nu toe altijd meer gekost aan benzine of vervoer etc, als wat het ooit opgeleverd heeft.
Andere kant. vond het wel ook wel leuk om te doen, en dat is mij meer waard.
aan verdienen met dit? nah niet echt.Well, life can be a riot
![]()
ik weet ook niet hoe jullie denken hoe dat gaat hoor met bandjes?
Want kan me nog voorstellen dat het vrij duur is om ze in te huren, maar die prijzen zijn ook niet echt belachelijk?
\
Want wat betaal je voor party bandje?
Ijk wil wel uitleggen wat er aan vooraf gaat enzo?
Dit is wel amateur bandjes dus verhaal, en denken mensen. waarom zo duur? maar vraag niet wat t kost voor bandje, want eigenlijk is er nooit veel winst over.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar je krijgt geen 25 eur per uur voor opbouwen, dr heenreizen, soundcheck etc?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
1000 euro voor geluid? Dat hoeft echt niet veel duurder te zijn dan 250-350 hoor. En 100 euro voor 4 uur spelen "is niet al te veel" nou... dat is 25 euro per uur, Kree. Lijkt mij best een lekker uurloon, zeker als je ziet wat je er voor moet doet als je 't vergelijkt met een taxichauffeur of iets dergelijks.:')![]()
nouja dat dus. haha voor muzikaal is het altijd leuk, en daarom mss nemen veel bandjes genoeg met minder. alleen al voor leuk optreden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je zal maar niet doorhebben dat het gaat om Mn tante uit Marokko![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Komt die?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef Sally het volgende:
Je zal maar niet doorhebben dat het gaat om Mn tante uit Marokko![]()
![]()
![]()
DJ ggquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet. Maar met Ableton Live maak je al snel wat tofs.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: