SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
SorryWe postte allebei op hetzelfde tijdstip
Jij had de laatste post, had ik niet door @hemarookworst
Well, life can be a riot
In dts maakt dat niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok hoe zie jij dat dan? ik zie er niet echt iets lopends in? Tenzij je rare maatsoorten gaat gebruiken ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet eens kaal, laat staan muzikaal
?
vertel ben benieuwd hoe jij het ziet hoe die tekst kan werken op muziek?Do what you love, love what you do!![]()
Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
Jij had de laatste post, had ik niet door @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er zitten hier vast wel wat muzikale mensen, maar ga dit nou alsjeblieft niet weer aanhalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
toch zitten hier aantal muzikale mensen?
Moeten dat toch ook in zien dat die tekst niet echt werkt?
Ik ben goed op toetsen en red mij op gitaar en zang, maar heb van teksten geen kaas gegeten.Well, life can be a riot
nou "vroeger". was het nog soort regel, bij meerdere topics, dat laatste post de nieuwe ging openen.quote:
Maar is nooit meer zo
Do what you love, love what you do!![]()
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOLquote:
SerieusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit doe je toch nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Grotetijd het volgende:
Jij had de laatste post, had ik niet door @:hemarookworst
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In dts niet Kreequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou "vroeger". was het nog soort regel, bij meerdere topics, dat laatste post de nieuwe ging openen.
Maar is nooit meer zo
Want dan zou iemand heel veel punten kunnen pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Excuses aanbieden? Jawel, dat dat jou vreemd is kan ik niets aan doen.quote:Well, life can be a riot
riep iemand dramaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOL
Serieus![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
nee ik ook niet, maar kan het me soort van voorstellen hoe het zou werken in gedachten he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zitten hier vast wel wat muzikale mensen, maar ga dit nou alsjeblieft niet weer aanhalen
Ik ben goed op toetsen en red mij op gitaar en zang, maar heb van teksten geen kaas gegeten.
want uiteindelijk moet je het proberen met muziek wel.
Maar zie het niet echt lopen. hahaha sorry
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoendeUw ADH vitamine Worst
Hahahahquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja mag ff ophouden met recalcitrant doen? Anders is er weer drama hahahahahaha LOL
Serieus![]()
Neen
My middename is recalcitrant
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fuck muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar kan het me soort van voorstellen hoe het zou werken in gedachten he?
want uiteindelijk moet je het proberen met muziek wel.
Maar zie het niet echt lopen. hahaha sorry
sorry![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ja ok waar, behalve hier danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dts niet Kree
Want dan zou iemand heel veel punten kunnen pakken
En dan noemen we het Catootjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ai die er een muziekje achter zet en we zijn er![]()
![]()
Ga je lekker knalworstjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoende
Naar dat je daar op getoetst bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoendeWell, life can be a riot
Lolquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Neen
My middename is recalcitrant
KutoudersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Kissingbird
Well, life can be a riot
Als je vel maar goed zitquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben heel slecht met toetsen, ik haal keer op keer onvoldoende
Ik zie geen beste mensen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie geen beste mensen hier
Hier ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie jou
waarvoor moet ik sorry zeggen dan heequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Excuses aanbieden? Jawel, dat dat jou vreemd is kan ik niets aan doen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En jouw naam ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijkSmile, it's free therapy.![]()
Jammer danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt toch wel beetje negatief? denk valt wel mee eigenlijk
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jouw naam ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou vertel? mss is daar dan nog wat van te leren, vertel waarom?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AawOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nope geen zin inquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel? mss is daar dan nog wat van te leren, vertel waarom?
ben nooit zo eens met die oneliners die dan gezegd worden. ik persoonlijk denk, hoewel we allemaal drama hebben wel eens in dit topic met elkaar. Dat er niet zo heel slechte bedoelingen in zitten wss?Do what you love, love what you do!![]()
nouja niet letterlijk, maar merk eruit dat je niet eens bent enzo, dat wil ik maar zeggen.quote:
Maarja is beetje aan ieder?
maar als je niet verteld wat er is, dan weet rest het natuurlijk ook niet
Vertellen laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet letterlijk, maar merk eruit dat je niet eens bent enzo, dat wil ik maar zeggen.
Maarja is beetje aan ieder?
maar als je niet verteld wat er is, dan weet rest het natuurlijk ook niet
[..]
Ja, hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
hmm mss doe ik dat teveel wel soms denk ik wel eens.![]()
![]()
![]()
ToTGoDquote:
Well, life can be a riot
tja, ik weet niet, denk altijd maar zo, stel dat je ze in het echt ontmoet ook? Ik ben slecht in liegen enzo, dus naja daarom vertel ik meestal wel meer hier alvast.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Een figuur is 't zeker
Well, life can be a riot
over het algemeen genomen is eerlijk zijn wel het beste. Wil niet zeggen dat ik alles wat ik hier op fok vertelde natuurlijk overal openbaar wil hebben.
Maar denk jullie weten ben er redelijk makkelijk in toch welDo what you love, love what you do!![]()
Kijk daar nooit meer, laatste keer dat ik keek zag ik alleen maar reels van de meest infantiele soortquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze kwam van de klok facebook websiteUw ADH vitamine Worst
toetSenvegersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Toetenvegers zijn eigenlijk de beste doekjes voor geknoeide koffie.![]()
![]()
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef kree het volgende:
over het algemeen genomen is eerlijk zijn wel het beste. Wil niet zeggen dat ik alles wat ik hier op fok vertelde natuurlijk overal openbaar wil hebben.
Maar denk jullie weten ben er redelijk makkelijk in toch welWell, life can be a riot
Was de eerste hit toen ik zocht op "klok memes"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk daar nooit meer, laatste keer dat ik keek zag ik alleen maar reels van de meest infantiele soort![]()
![]()
weet ik, maar bewust heb ik dat toch verteld. en is niet zozeer om waardering te krijgen van jullie hier in dit topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsen
Meer omdat ik mss dacht mss zit er iemand met zelfde dingen enzo en weet geen weg te vinden.
Dat was mijn motivatie altijd erover om alles eigenlijk te vertellen, niet voor een popu Jopie verhaal ofzo.
dat dat ff duidelijk mag zijn
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles wat je vertelt op FOK! is openbaar he? Het is een openbaar forum, als je wil dat mensen die hier niet geregistreerd zijn het niet kunnen lezen kan je er ook voor kiezen het onder een spoiler te plaatsen
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.![]()
![]()
Bij mij redditquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Was de eerste hit toen ik zocht op "klok memes"Uw ADH vitamine Worst
Daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.Well, life can be a riot
weet ik ook wel. en ben me daar bewust van ook met alles wat ik vertel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En uit z'n verhalen zal voor sommigen wel redelijk makkelijk op te maken zijn wie hij is!
Ik kan zo een heel lijstje opsommen.
Nou vraag ik aan jullie, hou het beetje binnen fok enzo wel over het algemeen.
Want soms kan dat drama geven en hoe leg ik het uit.
Maar het is ook niet meer als gewoon waarheid die meestal iedereen wel weet. voor werk zou ik het liever. beetje verborgen houden. Maar ok als ze het vinden. dan nog. maar heb niet zo zin in daarover te praten met collega's enzo.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dan haak ik af, wat ik laatste keer betalen vond ik nog ok, maar te gek moet het niet worden ook natuurlijk.![]()
ziet er niet al te best uit. maar ik heb hem niet gezien. en zal niet de eerste keer zijn dat ik films vond die wel ok waren en afgekraakt werden.quote:
Dus doe maar ff review als je hem gekeken hebt
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ook wel. en ben me daar bewust van ook met alles wat ik vertel.
Nou vraag ik aan jullie, hou het beetje binnen fok enzo wel over het algemeen.
Want soms kan dat drama geven en hoe leg ik het uit.
Maar het is ook niet meer als gewoon waarheid die meestal iedereen wel weet. voor werk zou ik het liever. beetje verborgen houden. Maar ok als ze het vinden. dan nog. maar heb niet zo zin in daarover te praten met collega's enzo.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?How can I make this topic about me?![]()
Op Reddit in r/TheNetherlands beginnen over Kree van DTSquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?
Well, life can be a riot
Klok HansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had een goed gesprek met de mama. Ik moest me vooral niet dom voelen. Gewoon brute pech.
Wat een schat.Werewolf![]()
Wat lief. Ik snap dat je je enorm lullig voelt. Hopelijk komt er nog een goed einde aan, en wordt er nog wat vergoed door de bank.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een goed gesprek met de mama. Ik moest me vooral niet dom voelen. Gewoon brute pech.
Wat een schat.How can I make this topic about me?![]()
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand praat buiten FOK! over jou. Je doet het hier echt zelf, wat je allemaal vertelt.
Of denk je dat we in Reddit het over een kree op FOK! gaan hebben? Of op Tweakers?Do what you love, love what you do!![]()
Gaap
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Type Kree in op googlequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.
En je leest al je verhalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja maarja is nickname. gaat me meer om link met echte naam (die jullie weten). maar hoop niet zo te makkelijk te vinden zonder die link met fok te kennen LOLquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Type Kree in op google
En je leest al je verhalen
Maar dan moet je dus overwegen om dingen onder een spoiler te plaatsen. Mensen die hier dan geen account hebben zien die berichten dan ook niet, dus dan ben je nog een béétje safe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar denk wel steeds makkelijker te vinden enzo. enne dat wil ik niet echt. hoewel ik wel eerlijk wil zijn hier.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: