fixedquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
Jane lacht als een boerin met kiespijn
Woestboosquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
Zou Jane nou ook de rest van de week kwaad op bed gaan liggen?
lust ook wel een stukje!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef Ireth het volgende:
Dus jordy een vrijstelling en jane genomineerd? Is dat nu al zeker??
* Ireth trekt de slagroomtaart uit de vriezer
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef Ireth het volgende:
Dus jordy een vrijstelling en jane genomineerd? Is dat nu al zeker??
* Ireth trekt de slagroomtaart uit de vriezer
Jammer voor hem. Heerlijk hoe de rollen weer compleet zijn omgedraaid deze week. Genieten met hoofdletter G.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Hij vind het niet kloppen hahaha
Of ze alleen bepalenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:30 schreef Folies het volgende:
Zetten we gezellig Sharice of pootje erbij, zegt Axel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
en ze gaan gewoon lekker door met het maken van dat spel. Niks geen gescheld en getier en gemok de rest van de week.
Zo pak je een nominatie op.
Alweer kudo's voor Jane
De dag is nog niet omquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
en ze gaan gewoon lekker door met het maken van dat spel. Niks geen gescheld en getier en gemok de rest van de week.
Alweer kudo's voor Jane
hij is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jammer voor hem. Heerlijk hoe de rollen weer compleet zijn omgedraaid deze week. Genieten met hoofdletter G.
Alsof hij dat bepaaldquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:30 schreef Folies het volgende:
Zetten we gezellig Sharice of pootje erbij, zegt Axel.
Daarom nog steeds team Jaxel de enige normale mensen daar in dat huisquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Alweer kudo's voor Jane
Voor de rest geen "normale mensen".?????quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Daarom nog steeds team Jaxel de enige normale mensen daar in dat huis![]()
Iets van volwassenheid, die voor de rest daar best wel ontbreekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Alweer kudo's voor Jane
Nopequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor de rest geen "normale mensen".?????
En vorige week Jane en Axelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zonder hulp van BB zat hij nu op de bank
Nee volgens mij niet, want ik hoor Axel zeggen dat de anderen op mij gaan en hij heeft niks. Dus volgens mij zijn er geen targets?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Oh het is niet eens een nominatie zo te horen. Volgens mij is het een nominatietarget
de kijker zal je bedoelenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
ja wat is ze goed he, komt later in de suite welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Alweer kudo's voor Jane
'Normale' mensen doen niet mee aan BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor de rest geen "normale mensen".?????
Axel doet nu wel zuur in haar plaats... kan je nagaan hoe die zou zijn als hij hem had gekregen ipv haarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wat is ze goed he, komt later in de suite wel
als ze in bed liggen in de suitequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht het gesprek vanavond wel af
Nee, de buitenwereld......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een oneerlijk spel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij. De kijkers konden stemmen daar heeft bb niets aan gedaan..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oh kan ook hoor. Maar ik ging twijfelen omdat ik Pootje hoorde zeggen dat Jordy op Jane zou gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, want ik hoor Axel zeggen dat de anderen op mij gaan en hij heeft niks. Dus volgens mij zijn er geen targets?
Tuurlijk bb wist ook dat hij wel populair was. En anders was het jolien geworden of mattie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een oneerlijk spel.
Maar goed BB beslist.
En ik had ook oneerlijk gevonden als ieder ander die had mogen doen
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
de kijker zal je bedoelen
iedereen kon de secret mission winnen
Wat was er oneerlijk aan dan??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
Hij zegt dat hij er nu ook op kan komen en dat was helemaal niet de bedoeling. Met zijn tweeën....hij denkt niet te kunnen winnen van Jane ieder geval.....Daarom moest Jane altijd zijn vangnet zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Axel doet nu wel zuur in haar plaats... kan je nagaan hoe die zou zijn als hij hem had gekregen ipv haar
maar vind je de manier hoe de DM zijn gekozen en vervolgens de keuzes die zij mochten maken wél eerlijk in het spel dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Vraag me wel af of iedereen het geld kwijt is dat ze ingezet hebben
Je weet dat ze Jordy naar de finale brengen, alle signalen zijn er.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
ja maar zo kan je alles wel in twijfel trekken..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat niet
Maar dat vind ik erg vergezocht en dat geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat niet
Lijkt me wel, dat was het spel hèquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Het was ook niet eerlijk. Had gewoon gedaan wat het spel was zonder iemand voordeel te geven. Dat was fair geweest. Dit was weer gekozen door een stel FBfans die met 200 emailadressen gaan stemmen op Jordyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantwordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij. De kijkers konden stemmen daar heeft bb niets aan gedaan..
Heeft hij een kind?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb het over Kindje Jordy maar goed............
Heel BB is oneerlijkquote:
of dat iemand het wint, of dat ze het samen 1 iemand moeten gunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Dat gaat wederzijds toch. Hij bent anti kartel ik ben pro met wederzijds respect hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantworden
Ik zie ook helemaal geen zure Axel. Maar dat zal ook wel fout gezien zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantworden
Hoe oud zijn ze......verbanddoos dat daar verplicht is in dat huis......en altijd aangevuld moet worden,,,,,,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en daar de eerst hulp doos verband doos. BB even waarschuwen ofzo
Op volwassenheid heb ik hem nog niet kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb het over Kindje Jordy maar goed............
Gewoon niet doen. Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel genomineerd met het laagste bedrag a 3044 euro.
nee vermoed jane toch want daar Had jordy geld vanaf gepakt in zijn envelopequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel genomineerd met het laagste bedrag a 3044 euro.
is maar uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gewoon lekker doorfreubelen met zijn tweeën.![]()
[ afbeelding ]
dat was wel het bedrag wat axel had ingezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee vermoed jane toch want daar Had jordy geld vanaf gepakt in zijn envelope
En daarom is niemand elkaar verantwoording schuldigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gaat wederzijds toch. Hij bent anti kartel ik ben pro met wederzijds respect hoor
Iedereen ziet het op zijn manier, ik zie ook niets zuursquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen zure Axel. Maar dat zal ook wel fout gezien zijn.
dat hoorde je zeker goed, zoals ik al eerder deze week zei; dat meisje speelt een act..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef kater1 het volgende:
Jane is weer benieuwd wat de buitenwereld ervan denkt. 'Anders hadden ze echt niet Jordy gekozen' (verstond ik dat nu goed?)
Maar hij is niet zuur...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:43 schreef Snensie het volgende:
Axel voelt zich zo achtergesteld, och gerrem!
Gister heeft ze gezegd ik heb een fout gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Heeft Jolien haar excuses al aangeboden dat ze Jane en Axel ervan beschuldigde dat die opmerking van Peter over gestolen geld over hen ging?
Welnee , Ze was net al bezig met een reden om Sharice erop te zetten, en dat is geluktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Heeft Jolien haar excuses al aangeboden dat ze Jane en Axel ervan beschuldigde dat die opmerking van Peter over gestolen geld over hen ging?
Hij begon toch echt metquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier, ik zie ook niets zuurs
Vroeg mij van de week al een keer af of ik een bril nodig had.
Ik lees zoveel dingen hier die ik niet zie.
Ja tuurlijk, zij denkt als we Pootje erop zetten zal die wel verliezen, met Sharice misschien nog een kans om Jane weg te spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , Ze was net al bezig met een reden om Sharice erop te zetten, en dat is gelukt
Ja of ik mij hoorapparaat niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
Als het zo gespeeld gaat worden
En keek daarbij boos
Maar misschien zijn mijn lenzen dan niet goed
Jane en Axel pakken dit wel heel goed opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel lekker met dat spel bezig en Pootje en Sharice worden links gelaten door hun nieuwe vrienden die met zijn drieën aan het uitvogelen zijn hoe ze de rest weg kunnen werken.
Goeie keus meid. Daar zit je dan in je eentje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane en Axel pakken dit wel heel goed op
heel even boos zijn, zeggen dat ze het niet leuk vinden dat het zo gespeeld gaat worden, en daarna door.
Ik snap dat wel als eerste reactiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
En keek daarbij boos
Je hebt gelijk maar teveel gekleurde brillen , niet te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
En keek daarbij boos
Als iedereen daar voor alles wat ze denken excuses aan moet bieden kunnen ze wel bezig blijven. Er zijn zoveel theorieën daar en daar vallen namen van iedereen bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Ik ben de laatste die zal zeggen dat het niet magquote:
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
heel even boos zijn, zeggen dat ze het niet leuk vinden dat het zo gespeeld gaat worden, en daarna door.
Pootje is haar bestiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Moet Sharice de winst niet vieren met haar nieuwe vrienden?
ja begrijp het niet kist was toch echt voor en nominatiequote:
Niet te vertrouwen dat kind. Sluit net zo makkelijk weer aan bij Jane als zij mag blijven vrijdag en Axel er uit ligt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Die zijn de volgorde van wegwerken aan het bespreken. Daar hoort zij niet bij. Zij komt na Axel en Jane.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Ja jordy is daar extreem in dat klopt. Maar axel kan ook lelijk reageren. Jane doet dat het minstequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.
Wat zal zij spijt hebben zegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn de volgorde van wegwerken aan het bespreken. Daar hoort zij niet bij. Zij komt na Axel en Jane.
Dus dat.✅quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Jordy heeft zijn hele Kartel gered en een vrijstelling gepakt. Hij heeft zijn masterplan al die dagen succesvol helemaal uitgespeeld, hij wist alles en hoe alles ging lopen, en niemand had het door. Jaxel schaakmat gezet.
ze komen er vanavond wel over terug hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Mooi hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Jordy heeft zijn hele Kartel gered en een vrijstelling gepakt. Hij heeft zijn masterplan al die dagen succesvol helemaal uitgespeeld, hij wist alles en hoe alles ging lopen, en niemand had het door. Jaxel schaakmat gezet.
Hoe heeft hij Mattie gered dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Was allemaal onderdeel van het Masterplan van Jordy dat mokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.
Dat dringt nog niet door. Ik vond het sowieso al een idiote keuze om liever als vierde onderaan te staan dan als derde. Als ze bij Jane en Axel was gebleven dan had het op een gegeven moment twee tegen twee kunnen zijn en had ze veel meer kans gehad om in de finale te staan dan nu ze straks met zijn tweeën tegen die drie moeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze daadwerkelijk genomineerd staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er komt nog wel een tweede reactie denk ik.
Het zijn beide goede acteurs......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze komen er vanavond wel over terug hoor
Door de GC's die ze hebben - dubbele stemmen, censuur en tot slot nog de redding.quote:
Ik heb het ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dringt nog niet door. Ik vond het sowieso al een idiote keuze om liever als vierde onderaan te staan dan als derde. Als ze bij Jane en Axel was gebleven dan had het op een gegeven moment twee tegen twee kunnen zijn en had ze veel meer kans gehad om in de finale te staan dan nu ze straks met zijn tweeën tegen die drie moeten.
Mag ook wel een keertje....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk genomineerd staan.Dan komt het besef.
Pootje is de enige die een beetje kan lachen...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ho ho ho (lachje) Plottwistje!!
Ze is ook genomineerd maar doet haar pin weer is niet op net als die decionspinquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja begrijp het niet kist was toch echt voor en nominatie
Ze zaten vorige week met drie van het kartel op. Jane en Axel weten nog niet met wie ze erop gaan staan en of ze er wel samen op gaan staan. Maar Jordy is van hoge pieken diepen dalen dat maakt hem juist leuk voor BB.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zo slim zeker niet van zo'n Jane die toch zou moeten weten hoe het bij dit soort programma's werkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Jane en Axel voelden zich zo sterk keken zo hard neer op Jordy en waren zo hard aan het trappen tegen het Jordy kartel, mooi dat ze nu zelf op de bank komen.
![]()
Hij heeft dit gewoon verdiend, mede door zijn achterban. Dat is niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
En Jordy voelt zich nu het meesterbrein terwijl hem dit gewoon in zijn schoot is geworpen.
Deels. Hij heeft gister nog heel wat slim werk moeten verichten om het nog zijn kan op te laten vallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
En Jordy voelt zich nu het meesterbrein terwijl hem dit gewoon in zijn schoot is geworpen.
Ik snap dat het nu zuur is voor sommigen. Net zoals het in het begin van de week zuur was voor anderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Jane voelt zich heel wat maar denk dat ze zichzelf hier overschat...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo slim zeker niet van zo'n Jane die toch zou moeten weten hoe het bij dit soort programma's werkt.
Omdat hij zoooo populair isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Het gaat om en om , vorige week voelde Jane zich het meesterbrein , nu Jordyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Dat mokken hoorde bij het spel dat Jordy speelde, dat heeft hij perfekt gespeeld!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kleine meid kwam daar binnen als de grote mevrouw 'know it all' in de social media wereld maar bakt er maar bar weinig van.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jane voelt zich heel wat maar denk dat ze zichzelf hier overschat...
Eens, al heeft ie de missie wel nog moeten uitvoeren en dat heeft ie prima gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Axel heeft ook veel in zijn schoot geworpen gekregen o.a met vrijstellingen en geld waarna meneertje overmoedig werd. De rollen zijn nu eens omgedraaid. Dat is het spel. Nu gaan we zien hoe hij goed hij ligt bij de kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Dat 'ze door de kijker uitgekozen waren' is nu toch ook wel duidelijk inmiddels daar dat dit niet zo was maar een 'grapje'?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:05 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ow wat liepen die twee arrogant rond de hele week als decision makers die Jane en Axel.![]()
Lachen dat nu juist bij Jolien en Jordi de immuniteitspin op de borst prijkt.
Tja, misschien moeten wij ook maar eens het echte leven buitensluiten en 200 emailadressen aanmaken om te stemmen op een favorietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, al heeft ie de missie wel nog moeten uitvoeren en dat heeft ie prima gedaan.
Hier en daar een verspreking (Mattheus die vond het al raar dat Jordy het ineens over 6k had bijv.) of een foutje (het slot andersom terug te hangen, dat Jane ontdekte), maar daar kwam ie zonder al te veel moeite weer uit.
Vind het een te groot gevolg voor het halen van een secret mission, maar goed... BB.
BB had het slot vervangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
of een foutje (het slot andersom terug te hangen, dat Jane ontdekte), maar daar kwam ie zonder al te veel moeite weer uit.
Nee hoor, kennen we in BE ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ow Charice kent Mens erger je niet ook niet! Is dat dan iets typisch Nederlands??
Alsof die jongen geen enkele echte fan kan hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, misschien moeten wij ook maar eens het echte leven buitensluiten en 200 emailadressen aanmaken om te stemmen op een favoriet![]()
Mwooaaahhh toch maar niet. Als dit programma afgelopen is dan weet ik na een maand al niet meer wie er allemaal in zaten
Pootje kent het niet, Sharice wel van horen zeggenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ow Charice kent Mens erger je niet ook niet! Is dat dan iets typisch Nederlands??
Ah.. ik dacht dat ze zei van niet, zoiets ontcijferde ik tenminstequote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje kent het niet, Sharice wel van horen zeggen
Ze praten soms wel wat onhandigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht dat ze zei van niet, zoiets ontcijferde ik tenminste
Raar gedoequote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Moest team Kartel niet elk moment op muntwacht gaan staan?
Of zijn die afspraken gewijzigd?
Want nu beginnen aan een spelletje...
Tja. 🤓quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jammer voor hem. Heerlijk hoe de rollen weer compleet zijn omgedraaid deze week. Genieten met hoofdletter G.
In West-Vlaanderen heet dat gewoon anders en ze zijn daar nogal verknocht aan hun eigen dialect...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:08 schreef Ireth het volgende:
Dat is wat wij hier speculeerden inderdaad. Alleen niet over de nacht dat Jordy de 'diefstal' pleegde, maar na/tijdens de tweede ronde van de biedingen, dat zal dan ook niet gebeurd zijn terwijl dat kistje in de woonkamer stond terwijl er mensen buiten waren, maar in de tijd dat dat kistje gisteren in de DR stond tussen de biedingen in.quote:
Ik hoop wel dat zij nog even blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef Folies het volgende:
Sharice en Pootje zouden ook het geld van Jane hebben gepakt als ze deze missie hadden gehad.
Dat is wat Jordy zei na de bekendmaking.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wat wij hier speculeerden inderdaad. Alleen niet over de nacht dat Jordy de 'diefstal' pleegde, maar na/tijdens de tweede ronde van de biedingen, dat zal dan ook niet gebeurd zijn terwijl dat kistje in de woonkamer stond terwijl er mensen buiten waren, maar in de tijd dat dat kistje gisteren in de DR stond tussen de biedingen in.
Jane nodigde haar uit "kom je meespelen?"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
Vreemd dat Jolien mee doet met dat spel. Die wou toch niet meer met Jane praten?
Oh ja, die heeft ze niet. Alleen als Jane niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane nodigde haar uit "kom je meespelen?"
Dan moet je al heel veel ballen hebben om nee te zeggen.
Jammer ja want in principe was dat een hele leuke lange opdracht om te doen ,maar het gereedschap was echt te gênant om mee moeten werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
VInd de 24u opdrachten dit seizoen maar matig. Dat fietsen, basketbal-alarm, deze muntenglijbaan.
Dat fikkie stoken had nog wel potentie, maar met dat natte hout en dat 'Intertoys gereedsschap' viel dat ook zwaar tegen.
Ik heb W-Vlaamse roots en heb nooit een andere term gekend voor Mens erger je niet. Maar sluit wat je zegt niet uit, hoor, ik ben niet van de regio van Sharice/Pootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:12 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
In West-Vlaanderen heet dat gewoon anders en ze zijn daar nogal verknocht aan hun eigen dialect...
Veel spelletjes hebben daar een andere naam, zelfs verstoppertje e.d....
Nou lekker eerlijk danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:17 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jeffrey is wel bezig buiten BB, om te vertellen dat hij dingen heeft gehoord van de productie over dat de winnaar al bekend is. Misschien jolieneke of Jordy!
Nou, het was wel iets moeilijker dan zeg, het organiseren van een aerobics workoutquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, al heeft ie de missie wel nog moeten uitvoeren en dat heeft ie prima gedaan.
Hier en daar een verspreking (Mattheus die vond het al raar dat Jordy het ineens over 6k had bijv.) of een foutje (het slot andersom terug te hangen, dat Jane ontdekte), maar daar kwam ie zonder al te veel moeite weer uit.
Vind het een te groot gevolg voor het halen van een secret mission, maar goed... BB.
Verrassend wel he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de twist die je wist dat ging komen is er
De kijker heeft hem daarvoor uitgekozen, de kijker ziet hem als het meesterbreinquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Alle beeldbuis kijkertjes zijn voor Jordy dus die krijgt alle privileges , de rest is figurantquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap er nog steeds geen hout van, maar helemaal top... heeft Jordy soms nog een 2e keer in het kistje mogen graaien dat hij nu ineens een vrijstelling heeft?
me too.. ik ben net even vloekend op bed gaan liggen en daar blijf ik liggen tot het weekend! Woestboos!!quote:
Het is uiteindelijk ook een populariteitswedstrijd..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alle beeldbuis kijkertjes zijn voor Jordy dus die krijgt alle privileges , de rest is figurant
Ben zelf van Vlaams Brabant maar wel half opgegroeid in Kortrijk, waar zij dus zo goed als bij horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb W-Vlaamse roots en heb nooit een andere term gekend voor Mens erger je niet. Maar sluit wat je zegt niet uit, hoor, ik ben niet van de regio van Sharice/Pootje.
Verstoppertje wordt inderdaad vaak katje-duuk (https://vls.wikipedia.org/wiki/Katje-duuk) genoemd, maar dat wil daarom niet zeggen dat het woord "verstoppertje" niet gekend is
Nou ja en dit jaar is Jordy blijkbaar de held van BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk ook een populariteitswedstrijd..
In dat kader zou ik het het mooist vinden dat Axel deze week gaat en Jordy volgende week. En dan eens kijken wie BB kan gaan winnenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk ook een populariteitswedstrijd..
Ik zie 'm nog zo liggen mokken en klagen en janken zaterdag dat hij deze week noooooooooit een vrijstelling kon bemachtigen en dat het spel zo oneerlijk wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja en dit jaar is Jordy blijkbaar de held van BB
Ik denk alleen niet dat Jordy snel weg gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In dat kader zou ik het het mooist vinden dat Axel deze week gaat en Jordy volgende week. En dan eens kijken wie BB kan gaan winnen
De belg uit W vlaarding zeggen mijn heksvrouw..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Zou me niets verwonderen dat Jane exit gaat vrijdag, schijnt prive niet helemaal geweldig te gaan met haar inmiddels ex, waar zij nog niets van weet. Of ze krijgt het nog te horen.
Ook Matti weet niet dat hij singel is na BB.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Zou me niets verwonderen dat Jane exit gaat vrijdag, schijnt prive niet helemaal geweldig te gaan met haar inmiddels ex, waar zij nog niets van weet. Of ze krijgt het nog te horen.
Dat weet ze idd niet + en daarbij zijn het speculaties op SM..Geen keiharde uitspraken van Jordyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat wilde ik ook doen, maar ik had alleen een kutballon gekocht in plaats van 10 valentijnskaartenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
me too.. ik ben net even vloekend op bed gaan liggen en daar blijf ik liggen tot het weekend! Woestboos!!
Dat kan maar Jordy gaat op een andere manier om met een nominatie..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:26 schreef riri het volgende:
[..]
Nog steeds dringt het niet tot je door dat Jordy dat speelde of doe je dat expres om anderen dat te doen laten geloven, Jordy had een secret mission en dat heeft hij perfekt uitgespeeld
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, maar ik had alleen een kutballon gekocht in plaats van 10 valentijnskaarten![]()
(en ja, dit zeg ik met een heliumstemmetje)
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, maar ik had alleen een kutballon gekocht in plaats van 10 valentijnskaarten![]()
(en ja, dit zeg ik met een heliumstemmetje)
ah Facebook. Beetje belachelijk om dit soort onzin te gaan posten hier. Hou dat lekker op dat Facebookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Juice kanaal, je weet wel... altijd met betrouwbare informatie.
Gevonden!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:23 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ben zelf van Vlaams Brabant maar wel half opgegroeid in Kortrijk, waar zij dus zo goed als bij horen.
'k Meen mij te herinneren dat het iets ('ntwadde) met 'peirdjes' was. Maar da's al heel lang geleden...
Ik vind het ook altijd een beetje zielig hoe weinig kaartjes hij boven zijn bed heeft hangen vergeleken met die anderenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:30 schreef Verity het volgende:
Pootje maakt zich wel een beetje zorgen, als hij op de bank komt te zitten. Hij weet niet hoe hij staat bij de kijkers.
Hij zei al dat het 3 lange dagen gaan worden.
Na zo vaak geroepen te hebben, dat hij naar huis wilde gaan. Had ik nooit verwacht dat hij nu toch bang/zenuwachtig is om naar huis te gaan.
En dat ze geen stukje van de cheesecake mogen? Jolien zei tegen Jordy doe er maar gewone boter in (niet lactose-vrij), want we gaan het toch niet delen met henquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
Weten Jane en Axel al dat ze niet meer mee mogen eten?
Wauw dat is nastyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
En dat ze geen stukje van de cheesecake mogen? Jolien zei tegen Jordy doe er maar gewone boter in (niet lactose-vrij), want we gaan het toch niet delen met hen
Ok, het gaat niet over streams, maar hier de inhoud van z'n tiktok filmpjes van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het gaat rond op Twitter en FB..DJ Jorda heeft een paar vage filmpjes op TikTok geplaatst die veel aan de verbeelding over laten.en men speculeert en lustig op los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
En dat ze geen stukje van de cheesecake mogen? Jolien zei tegen Jordy doe er maar gewone boter in (niet lactose-vrij), want we gaan het toch niet delen met hen
Mooie streamwissel, van een uit te knijpen puist naar een te bakken ei in de panquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
Mattheus heeft een vette puist in zijn nek, of iemand die uit wil persen voor hem. Jolien doet dat wel
Vorig jaar werd Tyron van de van de bank gehaald door het publiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komt denk ik ook wel, omdat hij lang heeft geroepen dat hij naar huis wilde. Denk dat de kijkers minder snel fan worden van iemand die toch al naar huis wilt en misschien wel gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:32 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd een beetje zielig hoe weinig kaartjes hij boven zijn bed heeft hangen vergeleken met die anderen
Hoorde Jane wel tegen Axel zeggen van OOooohh het is dit weekend....hoorde niet wat maar dacht aan optreden van Jorda in buitenland....dus ze wil eigenlijk niet naar huis....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
ah Facebook. Beetje belachelijk om dit soort onzin te gaan posten hier. Hou dat lekker op dat Facebook
Volgens mij krijgen ze dat ook niet te horen zolang ze daar zitten. Mattie weet volgens mij ook nog van nietsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat mogen ze wel. Ze snijden alleen 8 stukken 1 stukje extra voor de sponsorenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Op Tv is het met ondertiteling en als ze dat maar 1keer hebben uitgezonden zijn de kijkers dat allang weer vergeten......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Komt denk ik ook wel, omdat hij lang heeft geroepen dat hij naar huis wilde. Denk dat de kijkers minder snel fan worden van iemand die toch al naar huis wilt en misschien wel gaat.
En dat hij slecht te verstaan is helpt ook niet. Soms kan ik hem wel verstaan, maar vaak genoeg ook niet.
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jolien is sowieso heel erg zuur geworden , maakt haar ook direct een stuk lelijkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruikt
(maar die comment van Jolien was inderdaad niet bepaald netjes, ze maakte vanmorgen wel meer van dat soort opmerkingen)
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien is sowieso heel erg zuur geworden , maakt haar ook direct een stuk lelijker
Wat dat betreft passen Jolien en Axel beter bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruikt
(maar die comment van Jolien was inderdaad niet bepaald netjes, ze maakte vanmorgen wel meer van dat soort opmerkingen)
Jolien is zelf best rancuneus ingesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.
Ze zijn woest en zuur van binnen, laten hun echte emoties en hoe ze zijn, niet echt zien. Proberen hun echte gedachten en gevoelens te verbergen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
De 'woestboze' en 'zure' mensen gaan gewoon een spelletje mens erger je niet spelen met Jolien en Mattheus_O-![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht er even over na nadat ik het gepost had, en ja, het is misschien niet enkel naar de mond praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien is zelf best rancuneus ingesteld.
O waarom ik dan niet?quote:
Was net in de auto toen hij naar huis moestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom ik dan niet?
We hebben weer beeld Matt Jor en Jol buiten
Ja dat zag ik, maar ik had geen ondertitelingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was net in de auto toen hij naar huis moest
Dat denk en hoop ik ook. Maar ik vind het ook niet erg als Jane ophoepeltquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat Axel moet gaan als hij met Jane erop zit
Ben ik met je eens, maar...na vrijdag kan het zo weer omslaan, dan zou team kartel weer de lul kunnen zijn en boos. verdrietig etc....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Jane en Axel voelden zich zo sterk keken zo hard neer op Jordy en waren zo hard aan het trappen tegen het Jordy kartel, mooi dat ze nu zelf op de bank komen.
![]()
Kan niet wat die hoeft hij nu niet in te zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef Harrison het volgende:
Ik mag toch hopen dat Sharice gewoon haar gamechanger in gaat zetten op die van Mattie
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toequote:
Nope.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toe
Huh? Waarom moet het gedrag van Jolien nou weer bij jordy neergelegd worden? Het mag dan wel een blonde Miss zijn, ze kan echt nog wel zelfstandig nadenken hoor??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.
Raar hè, ik was eerst anti-Jordy, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toe
Nu je het zegt, hij komt er niet eens op, want Sharice en Pootje durven niet tegen hem te staan, dus die gaan niet op hem stemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet wat die hoeft hij nu niet in te zetten.
Ik heb geen idolen waar ik tegen opkijk , de ene keer speelt die goed en is leuk en de andere vind ik een ander leuk het spel spelen of leuk als persoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar hè, ik was eerst anti-Jordy, maar nu niet meer![]()
Dat kan, ieder kijkt er op zijn/haar manier naarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idolen waar ik tegen opkijk , de ene keer speelt die goed en is leuk en de andere vind ik een ander leuk het spel spelen of leuk als persoon
Is ook zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kan, ieder kijkt er op zijn/haar manier naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |