Ik hoop wel dat zij nog even blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef Folies het volgende:
Sharice en Pootje zouden ook het geld van Jane hebben gepakt als ze deze missie hadden gehad.
Dat is wat Jordy zei na de bekendmaking.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wat wij hier speculeerden inderdaad. Alleen niet over de nacht dat Jordy de 'diefstal' pleegde, maar na/tijdens de tweede ronde van de biedingen, dat zal dan ook niet gebeurd zijn terwijl dat kistje in de woonkamer stond terwijl er mensen buiten waren, maar in de tijd dat dat kistje gisteren in de DR stond tussen de biedingen in.
Jane nodigde haar uit "kom je meespelen?"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
Vreemd dat Jolien mee doet met dat spel. Die wou toch niet meer met Jane praten?
Oh ja, die heeft ze niet. Alleen als Jane niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane nodigde haar uit "kom je meespelen?"
Dan moet je al heel veel ballen hebben om nee te zeggen.
Jammer ja want in principe was dat een hele leuke lange opdracht om te doen ,maar het gereedschap was echt te gênant om mee moeten werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
VInd de 24u opdrachten dit seizoen maar matig. Dat fietsen, basketbal-alarm, deze muntenglijbaan.
Dat fikkie stoken had nog wel potentie, maar met dat natte hout en dat 'Intertoys gereedsschap' viel dat ook zwaar tegen.
Ik heb W-Vlaamse roots en heb nooit een andere term gekend voor Mens erger je niet. Maar sluit wat je zegt niet uit, hoor, ik ben niet van de regio van Sharice/Pootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:12 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
In West-Vlaanderen heet dat gewoon anders en ze zijn daar nogal verknocht aan hun eigen dialect...
Veel spelletjes hebben daar een andere naam, zelfs verstoppertje e.d....
Nou lekker eerlijk danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:17 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jeffrey is wel bezig buiten BB, om te vertellen dat hij dingen heeft gehoord van de productie over dat de winnaar al bekend is. Misschien jolieneke of Jordy!
Nou, het was wel iets moeilijker dan zeg, het organiseren van een aerobics workoutquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, al heeft ie de missie wel nog moeten uitvoeren en dat heeft ie prima gedaan.
Hier en daar een verspreking (Mattheus die vond het al raar dat Jordy het ineens over 6k had bijv.) of een foutje (het slot andersom terug te hangen, dat Jane ontdekte), maar daar kwam ie zonder al te veel moeite weer uit.
Vind het een te groot gevolg voor het halen van een secret mission, maar goed... BB.
Verrassend wel he?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de twist die je wist dat ging komen is er
De kijker heeft hem daarvoor uitgekozen, de kijker ziet hem als het meesterbreinquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
En Jordy voelt zich nu het meesterbrein terwijl hem dit gewoon in zijn schoot is geworpen.
Alle beeldbuis kijkertjes zijn voor Jordy dus die krijgt alle privileges , de rest is figurantquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap er nog steeds geen hout van, maar helemaal top... heeft Jordy soms nog een 2e keer in het kistje mogen graaien dat hij nu ineens een vrijstelling heeft?
me too.. ik ben net even vloekend op bed gaan liggen en daar blijf ik liggen tot het weekend! Woestboos!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |