dat was wel het bedrag wat axel had ingezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee vermoed jane toch want daar Had jordy geld vanaf gepakt in zijn envelope
En daarom is niemand elkaar verantwoording schuldigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gaat wederzijds toch. Hij bent anti kartel ik ben pro met wederzijds respect hoor
Iedereen ziet het op zijn manier, ik zie ook niets zuursquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen zure Axel. Maar dat zal ook wel fout gezien zijn.
dat hoorde je zeker goed, zoals ik al eerder deze week zei; dat meisje speelt een act..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef kater1 het volgende:
Jane is weer benieuwd wat de buitenwereld ervan denkt. 'Anders hadden ze echt niet Jordy gekozen' (verstond ik dat nu goed?)
Maar hij is niet zuur...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:43 schreef Snensie het volgende:
Axel voelt zich zo achtergesteld, och gerrem!
Gister heeft ze gezegd ik heb een fout gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Heeft Jolien haar excuses al aangeboden dat ze Jane en Axel ervan beschuldigde dat die opmerking van Peter over gestolen geld over hen ging?
Welnee , Ze was net al bezig met een reden om Sharice erop te zetten, en dat is geluktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Heeft Jolien haar excuses al aangeboden dat ze Jane en Axel ervan beschuldigde dat die opmerking van Peter over gestolen geld over hen ging?
Hij begon toch echt metquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier, ik zie ook niets zuurs
Vroeg mij van de week al een keer af of ik een bril nodig had.
Ik lees zoveel dingen hier die ik niet zie.
Ja tuurlijk, zij denkt als we Pootje erop zetten zal die wel verliezen, met Sharice misschien nog een kans om Jane weg te spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , Ze was net al bezig met een reden om Sharice erop te zetten, en dat is gelukt
Ja of ik mij hoorapparaat niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
Als het zo gespeeld gaat worden
En keek daarbij boos
Maar misschien zijn mijn lenzen dan niet goed
Jane en Axel pakken dit wel heel goed opquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel lekker met dat spel bezig en Pootje en Sharice worden links gelaten door hun nieuwe vrienden die met zijn drieën aan het uitvogelen zijn hoe ze de rest weg kunnen werken.
Goeie keus meid. Daar zit je dan in je eentje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane en Axel pakken dit wel heel goed op
heel even boos zijn, zeggen dat ze het niet leuk vinden dat het zo gespeeld gaat worden, en daarna door.
Ik snap dat wel als eerste reactiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
En keek daarbij boos
Je hebt gelijk maar teveel gekleurde brillen , niet te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon toch echt met
Het is niet fair
En keek daarbij boos
Als iedereen daar voor alles wat ze denken excuses aan moet bieden kunnen ze wel bezig blijven. Er zijn zoveel theorieën daar en daar vallen namen van iedereen bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:45 schreef Harrison het volgende:
Ik ben de laatste die zal zeggen dat het niet magquote:
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
heel even boos zijn, zeggen dat ze het niet leuk vinden dat het zo gespeeld gaat worden, en daarna door.
Pootje is haar bestiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Moet Sharice de winst niet vieren met haar nieuwe vrienden?
ja begrijp het niet kist was toch echt voor en nominatiequote:
Niet te vertrouwen dat kind. Sluit net zo makkelijk weer aan bij Jane als zij mag blijven vrijdag en Axel er uit ligt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Die zijn de volgorde van wegwerken aan het bespreken. Daar hoort zij niet bij. Zij komt na Axel en Jane.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef Harrison het volgende:
Ja jordy is daar extreem in dat klopt. Maar axel kan ook lelijk reageren. Jane doet dat het minstequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.
Wat zal zij spijt hebben zegquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn de volgorde van wegwerken aan het bespreken. Daar hoort zij niet bij. Zij komt na Axel en Jane.
Dus dat.✅quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Jordy heeft zijn hele Kartel gered en een vrijstelling gepakt. Hij heeft zijn masterplan al die dagen succesvol helemaal uitgespeeld, hij wist alles en hoe alles ging lopen, en niemand had het door. Jaxel schaakmat gezet.
ze komen er vanavond wel over terug hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Mooi hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Jordy heeft zijn hele Kartel gered en een vrijstelling gepakt. Hij heeft zijn masterplan al die dagen succesvol helemaal uitgespeeld, hij wist alles en hoe alles ging lopen, en niemand had het door. Jaxel schaakmat gezet.
Hoe heeft hij Mattie gered dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik lig dubbel
Was allemaal onderdeel van het Masterplan van Jordy dat mokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. En zelfs al zouden ze nu boos zijn dan kun je ze dat niet eens kwalijk nemen zo vlak na die valse nominatie. Maar zij zullen echt niet de hele week op bed gaan liggen schelden en mokken.
Dat dringt nog niet door. Ik vond het sowieso al een idiote keuze om liever als vierde onderaan te staan dan als derde. Als ze bij Jane en Axel was gebleven dan had het op een gegeven moment twee tegen twee kunnen zijn en had ze veel meer kans gehad om in de finale te staan dan nu ze straks met zijn tweeën tegen die drie moeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze daadwerkelijk genomineerd staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er komt nog wel een tweede reactie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |