Lijkt me wel, dat was het spel hèquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Vraag me wel af of iedereen het geld kwijt is dat ze ingezet hebben
Het was ook niet eerlijk. Had gewoon gedaan wat het spel was zonder iemand voordeel te geven. Dat was fair geweest. Dit was weer gekozen door een stel FBfans die met 200 emailadressen gaan stemmen op Jordyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een oneerlijk spel.
Maar goed BB beslist.
En ik had ook oneerlijk gevonden als ieder ander die had mogen doen
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantwordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij. De kijkers konden stemmen daar heeft bb niets aan gedaan..
Heeft hij een kind?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb het over Kindje Jordy maar goed............
Heel BB is oneerlijkquote:
of dat iemand het wint, of dat ze het samen 1 iemand moeten gunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Vraag me wel af of iedereen het geld kwijt is dat ze ingezet hebben
Dat gaat wederzijds toch. Hij bent anti kartel ik ben pro met wederzijds respect hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantworden
Ik zie ook helemaal geen zure Axel. Maar dat zal ook wel fout gezien zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees mijn latere post maar goed heb het alweer gezien hier voor vandaag niet normaal meer hoe je jezelf moet verantworden
Hoe oud zijn ze......verbanddoos dat daar verplicht is in dat huis......en altijd aangevuld moet worden,,,,,,quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
en daar de eerst hulp doos verband doos. BB even waarschuwen ofzo
Op volwassenheid heb ik hem nog niet kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb het over Kindje Jordy maar goed............
Gewoon niet doen. Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel genomineerd met het laagste bedrag a 3044 euro.
nee vermoed jane toch want daar Had jordy geld vanaf gepakt in zijn envelopequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Axel genomineerd met het laagste bedrag a 3044 euro.
is maar uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gewoon lekker doorfreubelen met zijn tweeën.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |