Nee volgens mij niet, want ik hoor Axel zeggen dat de anderen op mij gaan en hij heeft niks. Dus volgens mij zijn er geen targets?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Oh het is niet eens een nominatie zo te horen. Volgens mij is het een nominatietarget
de kijker zal je bedoelenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zonder hulp van BB zat hij nu op de bank
ja wat is ze goed he, komt later in de suite welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
en ze gaan gewoon lekker door met het maken van dat spel. Niks geen gescheld en getier en gemok de rest van de week.
Zo pak je een nominatie op.
Alweer kudo's voor Jane
'Normale' mensen doen niet mee aan BBquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor de rest geen "normale mensen".?????
Axel doet nu wel zuur in haar plaats... kan je nagaan hoe die zou zijn als hij hem had gekregen ipv haarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wat is ze goed he, komt later in de suite wel
als ze in bed liggen in de suitequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht het gesprek vanavond wel af
Nee, de buitenwereld......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een oneerlijk spel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij. De kijkers konden stemmen daar heeft bb niets aan gedaan..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oh kan ook hoor. Maar ik ging twijfelen omdat ik Pootje hoorde zeggen dat Jordy op Jane zou gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, want ik hoor Axel zeggen dat de anderen op mij gaan en hij heeft niks. Dus volgens mij zijn er geen targets?
Tuurlijk bb wist ook dat hij wel populair was. En anders was het jolien geworden of mattie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dit ook een oneerlijk spel.
Maar goed BB beslist.
En ik had ook oneerlijk gevonden als ieder ander die had mogen doen
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
de kijker zal je bedoelen
iedereen kon de secret mission winnen
Wat was er oneerlijk aan dan??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
Hij zegt dat hij er nu ook op kan komen en dat was helemaal niet de bedoeling. Met zijn tweeën....hij denkt niet te kunnen winnen van Jane ieder geval.....Daarom moest Jane altijd zijn vangnet zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Axel doet nu wel zuur in haar plaats... kan je nagaan hoe die zou zijn als hij hem had gekregen ipv haar
maar vind je de manier hoe de DM zijn gekozen en vervolgens de keuzes die zij mochten maken wél eerlijk in het spel dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Limbus het volgende:
Vraag me wel af of iedereen het geld kwijt is dat ze ingezet hebben
Je weet dat ze Jordy naar de finale brengen, alle signalen zijn er.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed BB beslist.
ja maar zo kan je alles wel in twijfel trekken..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat niet
Maar dat vind ik erg vergezocht en dat geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee BB kijkers stemmen maar BB bepaal Jordy kan wel onderaan hebben gestaan he wij zien dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |