O waarom ik dan niet?quote:
Was net in de auto toen hij naar huis moestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom ik dan niet?
We hebben weer beeld Matt Jor en Jol buiten
Ja dat zag ik, maar ik had geen ondertitelingquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was net in de auto toen hij naar huis moest
Dat denk en hoop ik ook. Maar ik vind het ook niet erg als Jane ophoepeltquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat Axel moet gaan als hij met Jane erop zit
Ben ik met je eens, maar...na vrijdag kan het zo weer omslaan, dan zou team kartel weer de lul kunnen zijn en boos. verdrietig etc....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:00 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Jane en Axel voelden zich zo sterk keken zo hard neer op Jordy en waren zo hard aan het trappen tegen het Jordy kartel, mooi dat ze nu zelf op de bank komen.
![]()
Kan niet wat die hoeft hij nu niet in te zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:09 schreef Harrison het volgende:
Ik mag toch hopen dat Sharice gewoon haar gamechanger in gaat zetten op die van Mattie
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toequote:
Nope.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toe
Huh? Waarom moet het gedrag van Jolien nou weer bij jordy neergelegd worden? Het mag dan wel een blonde Miss zijn, ze kan echt nog wel zelfstandig nadenken hoor??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.
Raar hè, ik was eerst anti-Jordy, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus hopelijk volgende week karma voor Jordy , ik ben er aan toe
Nu je het zegt, hij komt er niet eens op, want Sharice en Pootje durven niet tegen hem te staan, dus die gaan niet op hem stemmenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan niet wat die hoeft hij nu niet in te zetten.
Ik heb geen idolen waar ik tegen opkijk , de ene keer speelt die goed en is leuk en de andere vind ik een ander leuk het spel spelen of leuk als persoonquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar hè, ik was eerst anti-Jordy, maar nu niet meer![]()
Dat kan, ieder kijkt er op zijn/haar manier naarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idolen waar ik tegen opkijk , de ene keer speelt die goed en is leuk en de andere vind ik een ander leuk het spel spelen of leuk als persoon
Is ook zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kan, ieder kijkt er op zijn/haar manier naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |