SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.liefdevoorsch(...)er-seizoen-20242025/
Mis alleen nog het WBKT en NK allround/sprintquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:43 schreef borisz het volgende:
Kortom. Het Olympische seizoen.
WB1: 14-16 november, Salt Lake City 🇺🇸
WB2: 21-23 november, Calgary 🇨🇦
WB3: 5-7 december, Heerenveen 🇳🇱
WB4: 12-14 december, Hamar 🇳🇴
In die vier WB's worden alle startbewijzen per land verdeeld. Alle startbewijzen met TP = 9 M/V naar Milaan. Zonder TP is dat 7 M/V. Nu lijkt Rintje de boel op de rit te hebben, maar het is goed om dat nogmaals in herinnering te brengen.
OKT: 26-30 december, Heerenveen 🇳🇱
EK Afstanden: 9-11 januari, Zakopane 🇵🇱
WB5: 23-25 januari, Zakopane 🇵🇱
Olympische Spelen: 6-22 februari, Milaan 🇮🇹
WK Allround & Sprint: 5-8 maart, Nederland 🇳🇱
NK Afstanden (en dat zal ook wel het WBKT zijn) 31 oktober - 2 novemberquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Mis alleen nog het WBKT en NK allround/sprint
Mooie kalender om je voor te bereiden op het waarschijnlijk dramatisch langzame werkijs in Milaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:43 schreef borisz het volgende:
In die vier WB's worden alle startbewijzen per land verdeeld. Alle startbewijzen met TP = 9 M/V naar Milaan. Zonder TP is dat 7 M/V. Nu lijkt Rintje de boel op de rit te hebben, maar het is goed om dat nogmaals in herinnering te brengen.
En niet alle startbewijzen, maar wel TP = 8 M/V.
Op zich logisch dat er na de Spelen nog wel wedstrijden zijn toch? Anders zou het seizoen wel heel vroeg klaar zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier staat de Thialf-kalender voor volgend seizoen:
https://content.app-us1.c(...)a94b.png?id=38190154
Wij willen graag tickets voor na de Spelen om huldigingen en afscheidsrondjes mee te maken maar er zijn nog 2 weekenden in Thialf na de Spelen
Zeker. Laatste keer waren er ook meerdere wedstrijden maar maar 1 in Thialf. Dus dan weet je zeker dat de extra activiteiten in dat weekend plaatsvinden. Nu is het gokken waar we kaarten voor moeten kopenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich logisch dat er na de Spelen nog wel wedstrijden zijn toch? Anders zou het seizoen wel heel vroeg klaar zijn
Krijgen we weer de Coolste Baan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:43 schreef borisz het volgende:
Onduidelijk, dat werd wel gesuggereerd. Maar hoe langer we daar niets over horen hoe groter de kans dat het 'gewoon' Thialf is.quote:
Wellicht in THialf...quote:
Dus ze gaan uit van 50 cm.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In de categorie even iets heel anders, leuk overzichtje van de verschillen in strakke bochten rijden en niet.
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Er staat nu Nederland als locatie en (nog) geen Heerenveenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht in THialf...
Denk het dus niet. Althans niet in het Olympisch.
Dhr C Huizinga die zich op 3 afstanden plaatst bij het OKT om daarna achteruit te schaatsen op de OSquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NK Afstanden (en dat zal ook wel het WBKT zijn) 31 oktober - 2 november
NK allround/sprint 28 februari - 1 maart
[..]
Mooie kalender om je voor te bereiden op het waarschijnlijk dramatisch langzame werkijs in Milaan.
December vlak voor toernooiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wij hadden bijna een reisje naar de zon geboekt in de kerstvakantie. Gelukkig bedachten we net op tijd dat dan het meest spannende schaatstoernooi in de 4 plaats vindt. Weet iemand wanneer de Matrix bekend wordt gemaakt?
Het is eerst nog afwachten hoeveel startplekken NL heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wij hadden bijna een reisje naar de zon geboekt in de kerstvakantie. Gelukkig bedachten we net op tijd dat dan het meest spannende schaatstoernooi in de 4 plaats vindt. Weet iemand wanneer de Matrix bekend wordt gemaakt?
Dat maakt voor de matrix toch niets uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is eerst nog afwachten hoeveel startplekken NL heeft
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat maakt voor de matrix toch niets uit.
Altijd tegen hemquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:53 schreef pietkanarie het volgende:
Zit nog niet echt mee bij Kjeld Nuis
https://www.nu.nl/achterk(...)r-doet-aangifte.html
De stoel die hij kapot trapte in Thialf gaat ook aangifte ten hem doen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:53 schreef pietkanarie het volgende:
Zit nog niet echt mee bij Kjeld Nuis
https://www.nu.nl/achterk(...)r-doet-aangifte.html
😄 terecht… sta je rustig in Thialf word je gesloopt door een gefrustreerde schaatserquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De stoel die hij kapot trapte in Thialf gaat ook aangifte ten hem doen.
Wint ze niet, die is veel te veel met randzaken bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:40 schreef Remco het volgende:
Als ze volgend jaar goud wint gaat ze 100 punten aan de kinderen.
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wint ze niet, die is veel te veel met randzaken bezig.
Ja, van haar hersens moet ze het sowieso niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.
Koen was imo veel dwingender. Ze lijkt sowieso wat losser dan in de tijd dat ze met hem ging.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.
Net zo'n bolle toet als Jutta?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:10 schreef wimderon het volgende:
Koentje gaat nu met een kloon van Jutta zo te zien
Ik leer vandaag dat Hein nog schaatstequote:Op maandag 24 maart 2025 17:20 schreef borisz het volgende:
Hein stopt ermee
https://nos.nl/artikel/25(...)op-de-feiten-gedrukt
quote:
Mee eens. Ik gunde het hem altijd wel, helaas al een tijd geplaagd door blessures. Dan houdt het snel op.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Remco het volgende:
Ach Hein, hij was hier altijd een beetje een meme, maar sympathiek vond ik hem altijd wel. En in vorm kon hij altijd een verschrikkelijk hard vol rondje schaatsen op de 1000 meter.
Eensquote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Remco het volgende:
Ach Hein, hij was hier altijd een beetje een meme, maar sympathiek vond ik hem altijd wel. En in vorm kon hij altijd een verschrikkelijk hard vol rondje schaatsen op de 1000 meter.
Zorgde zowel in goede als slechte tijden voor vermaak. Maar die was nooit meer in de buurt van plaatsing gekomen volgend jaar.quote:
quote:Jutta Leerdam en Jake Paul doen ontboezemingen over hun seksleven: ’We gaan kinderen maken na Winterspelen 2026’
Pakweg drie jaar geleden had een realityshow over de Amerikaanse etterbak-broertjes Jake en Logan Paul een chauvinist van Hollandse bodem nauwelijks bevredigd. Maar het tij is inmiddels gekeerd dankzij ’onze’ Jutta Leerdam, de kersverse verloofde van Jake Paul. In de serie American Paul is naast een gekortwiekte berg interviews en ruziescènes een grote rol weggelegd voor de zogenoemde ’world champion speed skater girlfriend’. En op de reality-praatstoel leren we opeens aardig veel over Jake en Jutta.
De ’testosteron-versie’ van de Kardashians. Dat is hoe Jake Paul de realityserie van hem en zijn broer Logan bij de makers pitchte. En aan dat testosterongehalte is geen woord gelogen. Waar veel realityshows vergelijkbaar zijn met een pan Hollands stoofvlees die een paar uur moet pruttelen voordat het bevalt, kan je American Paul beter omschrijven als bak rijst uit een snelkookpan.
Met ontiegelijk wild camerawerk en intense archief-video’s van Amerika’s bekendste broers (volgens Jake, op de veroordeelde Menendez-broertjes na) gaat de langverwachte soap van start. Maar wie zich eraan waagt kan maar beter eerst een kop kalmerende thee inschenken. De eerste aflevering trapt af met een breeduit kauwgom-kauwende Jutta Leerdam die met kusjes en aaitjes van vriendlief Jake Paul in diens privéjet naar een worstelgevecht van broer Logan wordt vervoerd. Er volgt geschreeuw, een wild gevecht, dierentuin-achtige socialemediafilmpjes en gebekvecht met professioneel worstelaar Randy Orton. En dat terwijl we nog amper negen minuten onderweg zijn.
De chaos past ze als een Gucci-jas. Jake Joseph Paul (28) en Logan Alexander Paul (29), zoals ze officieel heten, zijn samen opgegroeid in de Amerikaanse staat Ohio. Toen ze slechts 10 en 11 jaar oud waren begonnen ze al met het maken van filmpjes. Vanaf 2013 maakten ze naam op Vine, een platform waar je korte filmpjes van een paar seconden kon plaatsen maar dat inmiddels niet meer bestaat. Ze verzamelden een miljoenenpubiek. Toen ze hun content later naar YouTube verhuisden, bleef het aantal volgers stijgen.
Hun video’s kleurden niet bepaald binnen de lijntjes. En dat is nog zacht uitgedrukt. ’Controverse’ werd hun tweede naam. Logan reanimeerde vissen, taserde ratten en bezocht in 2017 het beruchte Aokigahara-bos in Japan, dat bekend staat als zelfmoordlocatie. Pontificaal bracht hij een zelfmoordslachtoffer in beeld die zichzelf had opgehangen aan een boom. Van de politiek tot Hollywood: iedereen haalde Logan door het slijk. Overigens is ook Jake niet van onbesproken gedrag. In 2020 vielen bijvoorbeeld agenten van de FBI zijn huis binnen, die vervolgens allerlei wapens aantroffen.
Gevecht tegen Mike Tyson
In flitsend tempo toont American Paul hoe de YouTube-kwajongens zich inmiddels hebben gestort op het boksen en worstelen. Vooral het temperamentvolle enfant terrible Jake gaat elke keer een trapje omhoog op de statusladder. Neem zijn gevecht tegen Mike Tyson in november 2024 (Jake bedacht dat plan naar eigen zeggen na een drugstrip in Costa Rica).
Tussen de regels door wordt duidelijk hoe Jake moeite had met alle meningen en visies voorafgaand aan de extravagante show. Zo scheldt Jake zijn broer de huid vol als hij ’hem ondermijnt’ in een podcast. De haat-liefde-verhouding is bijna tastbaar. Door middel van de goed gevoerde interviews van de makers wordt duidelijk dat beiden met obsessieve precisie bezig zijn met aandacht, kliks, bereik en geld.
Toch hebben deze grofgebekte figuren ook een andere kant. En precies daar weet het warrige Paul American te verrassen. Nooit eerder zagen we zoveel content van Jake Paul en Jutta Leerdam samen in privé-setting. Aanvankelijk dreigt het één grote kleffe bende te worden. Regelmatig vragen gebezigde leuzen om een teiltje. „Dit is mijn goede kant”, „Nee schatje, al je kanten zijn goed, kus!”, en: „De cellen in mijn lijf zijn verbonden met die van hem.” Maar als je dat even uitzit, krijg je ook een portie van Jutta’s platte humor en scherpe woorden voorgeschoteld.
„Jij hebt mij inwendig onderzocht”, grapt ze over hun seksleven. Woorden waar Jake blijkbaar nog van schrikt. „Nederlanders zijn zó direct. Amerikanen zijn veel nepper.” Bovendien zien we Jutta aan tafel – als ze een ’spontaan’ familieberaad hebben over de realityshow – ook keihard uithalen naar Logan. „Ik praat niet super goed Engels. Dus ik vind het eng om te zeggen. Maar in mijn ogen steunt Jake jou veel meer dan jij hem steunt.”
Jake Paul: ’Baby’s baren na Winterspelen 2026’
Op veel plekken wordt weleens gespeculeerd dat Jutta na de Olympische Winterspelen in 2026 stopt met schaatsen en verhuist naar de VS. Blijkbaar is dat tussen Jake en Jutta zelf ook geen onbesproken onderwerp. „Het plan is als volgt: in 2026 wint Jutta goud. Ik word wereldkampioen boksen. Dan stopt Jutta met schaatsen en gaan we baby’s baren”, aldus Jake.
Het relatief nette imago van de topschaatsster kwam even op de tocht te staan toen ze in 2023 haar relatie met Jake Paul bekendmaakte. Velen keken met gefronste wenkbrauwen naar de ruige knaap, die op dat moment voornamelijk bekend stond als Trump-aanhanger en om z’n YouTube-schandalen. Inmiddels kunnen we met een gerust hart concluderen dat zorgen onnodig zijn en Jutta floreert in het glamourleven. Jake Paul draagt haar op handen. En terecht natuurlijk.
American Paul is vanaf donderdag 27 maart wekelijks te zien bij HBO Max
Volgens mij is haar familie er juist wel blij mee. Met alle aandacht erbij etc.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef hhh38 het volgende:
Je zal maar familie zijn en ongevraagd die debiele broers erbij krijgen. Van mij mag ze volgend jaar stoppen.
Al heb ik ook nog steeds het idee dat dit met heel veel drama ineens voorbij gaat zijn.
"De zogenoemde 'world champion speed skater girlfriend'"quote:
Het klinkt als een letterlijke quote.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De zogenoemde 'world champion speed skater girlfriend'"
Wat haat ik het toch als shownieuwsschrijvers denken ook maar íets over sport te kunnen schrijven. Een handvol woorden en het klinkt al tenenkrommend.
Ik bedoel bredere familie. Maar goed, dan word je er ook minder vaak mee geconfronteerd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij is haar familie er juist wel blij mee. Met alle aandacht erbij etc.
Kop op! Misschien is het OKT al haar Waterloo!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:59 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben nu al Juttamoe. En dan moeten we nog een jaar tot de spelen.
Dan wel voor een Schulting/Daleman en niet voor een de Jong/Grevelt/Fledderus/Verkerk mag ik hopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kop op! Misschien is het OKT al haar Waterloo!
Dit onthouden we even voor volgend jaar.quote:„Het plan is als volgt: in 2026 wint Jutta goud. Ik word wereldkampioen boksen."
Een jaar is zo voorbij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:59 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben nu al Juttamoe. En dan moeten we nog een jaar tot de spelen.
Jammer.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie dat de KNSB nu zegt dat het WK Allround en Sprint 'gewoon' in Thialf is volgend jaar.
OKT en WK Allround & Sprint komende winter in Thialf!
https://nos.nl/artikel/25(...)-met-spelen-van-2030quote:Een jaar voor de Olympische Spelen van Milaan heeft Joy Beune al zekerheid tot en met de Spelen daarna, in 2030 in de Franse Alpen. Ze verlengde haar contract bij schaatsploeg IKO-X2O met vier jaar, tot en met 2030.
"Het is een gevalletje never change a winning team", zegt Beune, die in de afgelopen jaren onder coaches Martin en Erwin ten Hove uitgroeide tot een wereldtopper.
Beune zette afgelopen maand de kroon op een uitstekend seizoen met drie wereldtitels. Ze veroverde WK-goud in het Noorse Hamar op de 1.500 meter, de 3.000 meter en de ploegenachtervolging. Daarnaast is ze ook nog de regerend wereldkampioene allround.
"Mijn gevoel bij de ploeg is ontzettend goed, maar er blijkt ook uit hoeveel vertrouwen de ploeg in mij heeft", zegt Beune over haar langlopende contract. "Martin (Ten Hove, red.) zegt weleens dat ik voor hem en de ploeg meer ben dan alleen een atleet en dat voel ik andersom ook."
Remy de Wit familie van Johan?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:31 schreef superniger het volgende:
En we hebben een nieuw relletje.
https://www.ad.nl/schaats(...)ofcontract~a59615d2/
Huh, waarom is 18 niet oud genoeg om een contract te mogen tekenen, wat is daar de minimumleeftijd voor?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:31 schreef superniger het volgende:
En we hebben een nieuw relletje.
https://www.ad.nl/schaats(...)ofcontract~a59615d2/
Aangezien Hersman twee jaar geleden een profcontract tekende op 19-jarige leeftijd, neem ik aan 19.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waarom is 18 niet oud genoeg om een contract te mogen tekenen, wat is daar de minimumleeftijd voor?
Volgens mij gaat het om of je nog junior bent. Daleman is nog 1 seizoen junior dus die mag nog niet in een commercieel team rijden.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aangezien Hersman twee jaar geleden een profcontract tekende op 19-jarige leeftijd, neem ik aan 19.
Bij de ISU ben je tot je 19e junior (eik datum 1 juli).quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waarom is 18 niet oud genoeg om een contract te mogen tekenen, wat is daar de minimumleeftijd voor?
Zit niemand op te wachtenquote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Antoinette de Jong heeft nu paid subscription op haar insta
Dirty Thirty!!quote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Volgens mij de 1e schaatser die dit heeft. Heb het wel eens voorbij zien komen bij voetballersquote:
Heeft ze geld nodig?quote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zelfs een Canadese curlingster heeft hetquote:Op zondag 6 april 2025 11:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Volgens mij de 1e schaatser die dit heeft. Heb het wel eens voorbij zien komen bij voetballers
AntoiNettoquote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
OF levert meer op.quote:Op zondag 6 april 2025 11:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
Bijzonder. Afgezien van herstel van blessure zou ze bij shorttrack echt de meeste kansen hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schulting richt zich op langebaanschaatsen bij Olympische Spelen in Milaan
Ik had nog wel een Ter Mors constructie gedacht, dat ze de relay zou meedoen.
Ik denk ook dat er weinig meer over zijn van de groep van een paar jaar geleden waarmee ze zo hecht was. Dat zal toch minder zijn met de generatie Jens/Velzeboer en bij Essent lijkt ze het wel erg naar de zin te hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Bijzonder. Afgezien van herstel van blessure zou ze bij shorttrack echt de meeste kansen hebben.
Zal wel weer meespelen dat ze Otter terug wil en dat niet gaat gebeuren
Zakopanequote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:43 schreef borisz het volgende:
Jammer van Zakopane.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zakopane
EK naar Tomasow
WB 5 naar Inzell
Viercontinententoernooi langebaan is geschrapt dit Olympische seizoen.
quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zakopane
EK naar Tomasow
WB 5 naar Inzell
quote:Op zondag 13 april 2025 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer van Zakopane.
Maar waarom is de 4CC geschrapt?
Oh en het volgende ISU-congres is op Tenerifequote:09. Cancellation of ISU Four Continents Short Track Speed Skating Championships 2026 and ISU Four Continents Skating Championships 2026 In view of the complexities and demands of the Olympic Season 2025/26 on ISU Members, Skaters and Event organizers, the Council took the decision to cancel the ISU Four Continents Short Track Speed Skating Championships 2026 and the ISU Four Continents Speed Skating Championships 2026
quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Oh en het volgende ISU-congres is op Tenerife
Als voorbereiding op het WK in Qatar?quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
Maar wel weinig kans op succes op de OS (als ze zich al plaatst), terwijl ze bij shorttrack zomaar de missende link kan zijn voor goud bij de relay en mixed relay.. al moet ze dan wel fysiek weer in orde zijnquote:Op zondag 13 april 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er weinig meer over zijn van de groep van een paar jaar geleden waarmee ze zo hecht was. Dat zal toch minder zijn met de generatie Jens/Velzeboer en bij Essent lijkt ze het wel erg naar de zin te hebben.
lekker snoepreisje. Zal wel betaald worden uit de kas van het kunstrijdenquote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Als dat betekent dat ze een mooie ijsbaan daar neergooien dan ben ik voor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op het WK in Qatar?
2014; Dublinquote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Komt het ooit goed met die ijsbaan in Zakopane?quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zakopane
EK naar Tomasow
WB 5 naar Inzell
Viercontinententoernooi langebaan is geschrapt dit Olympische seizoen.
Zou na het overdekken van de ijsbaan in Baselga al de 2e hooglandbaan in Europa zijn die er nooit kwamquote:Op maandag 14 april 2025 09:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Komt het ooit goed met die ijsbaan in Zakopane?
Esmee Visser onder het mes.quote:Yesterday I have had a surgery to fix a hip problem which I have had for more than 3,5 years already. Due to a torn labrum it was impossible to live and skate normally and free of pain, the last couple of years. I am happy that, after I have asked for extra research, they have found the problem that has caused the pain complaints. Although it will be hard months, I am looking forward to rehab and the better times ahead.
The leak is above.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef borisz het volgende:
https://www.instagram.com/p/DIecI88s9sp/
[..]
Esmee Visser onder het mes.
Openhartig schaatsicoon Rintje Ritsma: 'Jutta Leerdam is groter dan het schaatsen'quote:In deze nieuwe aflevering van Schaats Inside schuift Rintje Ritsma aan. Surfer, autoracer, voormalig wereldkampioen én de bondscoach van de teamonderdelen ploegenachtervolging, massastart en teamsprint. We blikken terug op het afgelopen seizoen en kijken vooruit naar het belangrijke komende olympische jaar.
21 minuten geledenquote:Na 10 mooie jaren neem ik afscheid bij team AH/Zaanlander. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie momenten die ik heb mogen meemaken. Waar deuren sluiten gaan andere open. Waar ik ook erg naar uitkijk! Stay tuned 👀😃
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:31 schreef Remco het volgende:
En toch heb ik de memo gemist dat ze tijdelijk zou stoppen in 2024. Blijf het echt een raar verhaal vinden dat ze al die tijd nog gewoon onder contract stond bij Zaanlander.
2 weken terug kwam al een bericht dat ze met een eigen ploeg zou mee gaan doen aan de marathons:
https://www.skatenl.nl/ni(...)noek-mossinkoff-en-f
Maar ze is niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stoptequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.
Wel een beetje raar dat je dan in de media het laat lijken dat je met sport pensioen gaat....
Kindje is begin december geboren, ca begin maart verwerkt. Dus nee, zwangerschap was niet perse de reden nee. Misschien wel de wensquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stopte
Misschien is Marijke Groenewoud momenteel te belangrijk om er een tweede kopvrouw naast te zetten.quote:
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:31 schreef Felagund het volgende:
Hierboven werd het al gesuggereerd, maar Joeta wordt een tradwive na de OS in Milaan en stopt er dan mee:
https://www.msn.com/nl-nl(...)14562372a4f7ba&ei=15
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.
Stukje dramatiseren voor de views natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 17:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.
Maar ik denk dat zij ook zonder die misslag die 0,64 seconden verschil op Miho Takagi niet had goedgemaakt. Ze was sowieso dus tweede geworden.
Tja geboren in Taiwan dat vind ik al heel anders dan Jorrit Bergsma die voor Kazachstan wou gaan uitkomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na de schaatsbelg, -fransman, -canadees, -kazach, -tsjech, -brit, -zwitser, -portugees en -oostenrijker hebben we nu ook we nu ook een schaatstaiwanees: https://www.schaatsen.nl/(...)voor-chinees-taipei/
Vergeet schaatsgriek Kai in 't Veld niet!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na de schaatsbelg, -fransman, -canadees, -kazach, -tsjech, -brit, -zwitser, -portugees en -oostenrijker hebben we nu ook we nu ook een schaatstaiwanees: https://www.schaatsen.nl/(...)voor-chinees-taipei/
quote:Aangezien mij vele berichten bereiken, geef ik hierbij een update over mijn plannen. De afgelopen maanden ben ik met mijn management bezig geweest met het opzetten van een eigen marathonploeg. Ons doel was om een bijdrage te leveren aan de vernieuwing van deze prachtige sport en uiteraard als team meedoen voor de overwinningen. Wij waren al druk in training en hadden zin in het komende seizoen. Wegens de gezondheid van mijn zoon Dirk, heb ik helaas moeten besluiten het project stop te zeten. Alle aandacht die ik heb wil ik aan thuis geven en daarbij lukt het me niet om me 100% in te zetten om te trainen en ambities van de ploeg waar te maken. Super vervelend voor iedereen die in dit fantastische project geloofden en zoveel tijd heeft gestoken: sponsors, technische staf, management en natuurlijk de schaatssters die ervoor gingen. Bedankt voor ieders vertrouwen. Voor nu probeer ik vooral nog een team voor de meiden te vinden. Het zijn namelijk toppers!
NOS in grote paniek, want geen CUMBEK voor de winterspelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |