Op welke grond zou je hem aanwijzen?quote:Op maandag 15 december 2025 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel sneu
Als het niet ten koste gaat van iemand anders moeten ze hem gewoon aanwijzen voor het OKT, want de potentie is er natuurlijk, maar de kans dat dat iets op gaat leveren is zo ook wel nihil
De potentie, als hij wel fit is, is hij natuurlijk medaillekandidaat, dat geldt voor het gros van de ongeplaatsten zeker niet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Op welke grond zou je hem aanwijzen?
Hij kan zelf die keuze ook maken door te zeggen niet mee te doen. Al snap ik ook dat je die kans niet voorbij wil laten gaan als je de kans krijgt.quote:Op maandag 15 december 2025 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Maar de vraag is inderdaad ook of je hem dat überhaupt wel aan moet doen.
Het lijkt mij zonder een echte blessure nauwelijks mogelijk fysiek zo achteruit te gaan in 1 seizoen zonder dat er (ook)een mentale oorzaak is.quote:Op maandag 15 december 2025 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
ik vraag me af in hoeverre het fysiek en in hoeverre het mentaal is bij Roest
Ja of je moet iets hebben als Pfeiffer/Lyme maar dan waren ze daar allang achter neem ik aan.quote:Op maandag 15 december 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Het lijkt mij zonder een echte blessure nauwelijks mogelijk fysiek zo achteruit te gaan in 1 seizoen zonder dat er (ook)een mentale oorzaak is.
En Gerard Kemkers met zijn zwabberbeen. Op de OWS Calgary1988 was hij een potentiële toekomstige (gouden) medaillekandidaat, maar volgens mij deed hij in Albertville 1992 niet eens meer mee.quote:Op maandag 15 december 2025 21:24 schreef Starflyer het volgende:
Krijg bij Roest flash backs naar Hein Vergeer, die na paar jaar aan de top ook niet meer presteerde door een chronische blessure.
Maar bij Esmee Visser is het gewoon een fysiek probleem toch?quote:Op maandag 15 december 2025 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Gezien het karakter van Roest is een mentaal probleem best logisch. Het doet me denken aan Esmee Visser.
Was ze niet overtraind? En daarna nooit meer op niveau gekomen vanwege mentale issues.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar bij Esmee Visser is het gewoon een fysiek probleem toch?
Ter infoquote:Op woensdag 17 december 2025 18:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Deelnemerslijst OKT is uit. Wat me opvalt:
- Poutsma op de 500m - heeft al 2 jaar geen langebaan gereden. Raar genoeg als eerste reserve, maar ze hebben nu een oneven aantal deelnemers.
- Kok én Grevelt op de 1.500m.
- Rijpma zoals aangekondigd nu wel op de 3km
- Inderdaad een aanwijsplek voor Roest op de 5km
Freek vd Ham, vorig jaar nog 6.22, is maar 4e reserve en Sil vd Veen, 6.19 bij het NK afstanden, is er helemaal niet bij. Talsma wel ingeschreven, maar die heeft sinds het NK niet meer gereden. En Sjoerd den Hertog, die 2 jaar geleden 12.57 reed, lijkt dit jaar ook helemaal verdwenen.
https://sportnieuws.nl/sc(...)2025121814153780027/quote:Chris Huizinga is geschrokken van het torenhoge niveau van de buitenlandse schaatsers dit seizoen op de lange afstanden. Het is iets waar de Nederlandse topschaatser zich later zorgen om moet maken: "Eerst het komende toernooi, want ik wil sowieso náár de Spelen."
quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/sc(...)2025121814153780027/
Ach Chris..
Die heeft het verkeerd begrepen en denkt dat we deze spelen al in Thialf blijven.quote:"Eerst het komende toernooi, want ik wil sowieso náár de Spelen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |