Noemde Jens nu De Laat 'zitzak'?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:27 schreef Remco het volgende:
Half 5 een uitgebreide voorbeschouwing op de Olympische Spelen op de NOS
Hij maakt het goed met een waanzinnige 3:32.52 op de 3kmquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dawson een 6.11 kan rijden moet Jilek daaronder kunnen. Zwakke rit van het fenomeen.
Denk dat Roest blij is dat hij niet in vorm is en zal rakenquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij maakt het goed met een waanzinnige 3:32.52 op de 3km
5 rondjes 27.4/27.5 achter elkaar. Alsof je een emmer leeggooit.
Het niveau op de lange afstanden is echt bizar hoog nu. Ghiotto, Dawson, Loubineaud en Semirunni hebben al dik onder de 13:00 gereden op de 10km. Eitrem en Jilek moeten die nog rijden. Maar daar komt geen Nederlander meer tussen denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat Roest blij is dat hij niet in vorm is en zal raken
Waarom zou je dit doen?quote:Dat Beune een kanshebber is voor medailles op de 1.500, 3.000 en 5.000 meter en de ploegenachtervolging is ook haar sponsoren niet ontgaan. "Ik heb deze zomer filmpjes moeten opnemen met de tekst: 'Ik heb nu één keer goud gewonnen, ik heb nu twee keer goud gewonnen'. Dan word je wel even met de neus op de feiten gedrukt."
Beune is goed, maar zou ook prima met 0x goud kunnen eindigen. Ik zou hier liever niet aan meedoen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:44 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)mpisch-goud-gewonnen
Beune moest al filmpjes opnemen met 'ik heb nu twee keer olympisch goud gewonnen'
[..]
Waarom zou je dit doen?
Omdat je dat soort dingen toch moet voorbereiden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:44 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)mpisch-goud-gewonnen
Beune moest al filmpjes opnemen met 'ik heb nu twee keer olympisch goud gewonnen'
[..]
Waarom zou je dit doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |