Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een gekke titel. Ze is samen met haar vriend ergens, "staat het olympisch goud in de weg?"
Denkt zo'n Telegraaf dat sporters 8 uur per dag slapen en de overige 16 uur trainen?
Maar daar heeft ze toch ook helemaal geen geheim van gemaakt? Door tot en met Milaan-Cortina, daarna klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ze is eigenlijk al bijna gestopt maar wil het nog niet toegeven
Er is een verschil tussen "nog 1 keer alles geven" en "mentaal was ik eigenlijk al 1,5 jaar uitgecheckt". Dat gaan we natuurlijk niet weten voor de OS, maar ik vermoed dat het zomaar het 2e kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze toch ook helemaal geen geheim van gemaakt? Door tot en met Milaan-Cortina, daarna klaar.
Meer dat ze nu al min of meer gestopt is. De focus lijkt op alles behalve het schaatsen te liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze toch ook helemaal geen geheim van gemaakt? Door tot en met Milaan-Cortina, daarna klaar.
Dat valt denk ik wel mee. Het is vrij normaal - en zelfs goed - om naast het trainen af en toe ook iets leuks te doen en even te ontspannen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Meer dat ze nu al min of meer gestopt is. De focus lijkt op alles behalve het schaatsen te liggen
Naast Miho Takagi heb je ook nog Mei Han, die elk jaar beter wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Takagi wordt een dagje ouder, maar is nog steeds heel snel. Voor de rest kan Kimi Goetz af en toe uit haar slof schieten. De rest komt eigenlijk tekort op de kilometer, tenzij er iemand een hele goede dag heeft
Ik zou Kok ook niet uitsluiten voor het podium. Maar als Leerdam van haar verliest heeft ze haar niveau niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Takagi wordt een dagje ouder, maar is nog steeds heel snel. Voor de rest kan Kimi Goetz af en toe uit haar slof schieten. De rest komt eigenlijk tekort op de kilometer, tenzij er iemand een hele goede dag heeft
Staat @heywoodu haar olympisch langlaufgoud in de weg?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Het is vrij normaal - en zelfs goed - om naast het trainen af en toe ook iets leuks te doen en even te ontspannen.
Huh?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jake en Jutta op een boot bij de Sail net op TV dat wordt dus helemaal niets in Milaan.
[..]
Staat @:heywoodu haar olympisch langlaufgoud in de weg?
Is dit ook niet het punt dat Thijs tijdje terug maakte in podcast. Dat vrouw niet het piekvermogen hebben om onderling verschil te maken. Dat zal hier niet anders zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:38 schreef hhh38 het volgende:
Interessant. Massastart heeft het probleem dat het bij de mannen regelmatig leuk is en bij de vrouwen geen bal aan. Die missen de combinatie van explosiviteit en uithoudingsvermogen.
Ideaal gezien heb je bij beide geslachten een heel leuk onderdeel. Ik vind de afvalkoers ook leuk in het baanwielrennen, maar er komt een stuk minder tactiek bij kijken. Het zal iedere keer een heel vergelijkbaar verloop kennen. Bij de mannen vind ik dat een achteruitgang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |