Als voorbereiding op het WK in Qatar?quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
Oh en het volgende ISU-congres is op Tenerife
Maar wel weinig kans op succes op de OS (als ze zich al plaatst), terwijl ze bij shorttrack zomaar de missende link kan zijn voor goud bij de relay en mixed relay.. al moet ze dan wel fysiek weer in orde zijnquote:Op zondag 13 april 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er weinig meer over zijn van de groep van een paar jaar geleden waarmee ze zo hecht was. Dat zal toch minder zijn met de generatie Jens/Velzeboer en bij Essent lijkt ze het wel erg naar de zin te hebben.
lekker snoepreisje. Zal wel betaald worden uit de kas van het kunstrijdenquote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Als dat betekent dat ze een mooie ijsbaan daar neergooien dan ben ik voor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op het WK in Qatar?
2014; Dublinquote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Komt het ooit goed met die ijsbaan in Zakopane?quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zakopane
EK naar Tomasow
WB 5 naar Inzell
Viercontinententoernooi langebaan is geschrapt dit Olympische seizoen.
Zou na het overdekken van de ijsbaan in Baselga al de 2e hooglandbaan in Europa zijn die er nooit kwamquote:Op maandag 14 april 2025 09:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Komt het ooit goed met die ijsbaan in Zakopane?
Esmee Visser onder het mes.quote:Yesterday I have had a surgery to fix a hip problem which I have had for more than 3,5 years already. Due to a torn labrum it was impossible to live and skate normally and free of pain, the last couple of years. I am happy that, after I have asked for extra research, they have found the problem that has caused the pain complaints. Although it will be hard months, I am looking forward to rehab and the better times ahead.
The leak is above.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef borisz het volgende:
https://www.instagram.com/p/DIecI88s9sp/
[..]
Esmee Visser onder het mes.
Openhartig schaatsicoon Rintje Ritsma: 'Jutta Leerdam is groter dan het schaatsen'quote:In deze nieuwe aflevering van Schaats Inside schuift Rintje Ritsma aan. Surfer, autoracer, voormalig wereldkampioen én de bondscoach van de teamonderdelen ploegenachtervolging, massastart en teamsprint. We blikken terug op het afgelopen seizoen en kijken vooruit naar het belangrijke komende olympische jaar.
21 minuten geledenquote:Na 10 mooie jaren neem ik afscheid bij team AH/Zaanlander. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie momenten die ik heb mogen meemaken. Waar deuren sluiten gaan andere open. Waar ik ook erg naar uitkijk! Stay tuned 👀😃
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:31 schreef Remco het volgende:
En toch heb ik de memo gemist dat ze tijdelijk zou stoppen in 2024. Blijf het echt een raar verhaal vinden dat ze al die tijd nog gewoon onder contract stond bij Zaanlander.
2 weken terug kwam al een bericht dat ze met een eigen ploeg zou mee gaan doen aan de marathons:
https://www.skatenl.nl/ni(...)noek-mossinkoff-en-f
Maar ze is niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stoptequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.
Wel een beetje raar dat je dan in de media het laat lijken dat je met sport pensioen gaat....
Kindje is begin december geboren, ca begin maart verwerkt. Dus nee, zwangerschap was niet perse de reden nee. Misschien wel de wensquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stopte
Misschien is Marijke Groenewoud momenteel te belangrijk om er een tweede kopvrouw naast te zetten.quote:
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:31 schreef Felagund het volgende:
Hierboven werd het al gesuggereerd, maar Joeta wordt een tradwive na de OS in Milaan en stopt er dan mee:
https://www.msn.com/nl-nl(...)14562372a4f7ba&ei=15
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.
Stukje dramatiseren voor de views natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 17:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.
Maar ik denk dat zij ook zonder die misslag die 0,64 seconden verschil op Miho Takagi niet had goedgemaakt. Ze was sowieso dus tweede geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |