😄 terecht… sta je rustig in Thialf word je gesloopt door een gefrustreerde schaatserquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De stoel die hij kapot trapte in Thialf gaat ook aangifte ten hem doen.
Wint ze niet, die is veel te veel met randzaken bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:40 schreef Remco het volgende:
Als ze volgend jaar goud wint gaat ze 100 punten aan de kinderen.
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wint ze niet, die is veel te veel met randzaken bezig.
Ja, van haar hersens moet ze het sowieso niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.
Koen was imo veel dwingender. Ze lijkt sowieso wat losser dan in de tijd dat ze met hem ging.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst was Koen haar guru, nu hobbelt ze compleet idolaat achter die vreselijke Jake aan.
Net zo'n bolle toet als Jutta?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:10 schreef wimderon het volgende:
Koentje gaat nu met een kloon van Jutta zo te zien
Ik leer vandaag dat Hein nog schaatstequote:Op maandag 24 maart 2025 17:20 schreef borisz het volgende:
Hein stopt ermee
https://nos.nl/artikel/25(...)op-de-feiten-gedrukt
quote:
Mee eens. Ik gunde het hem altijd wel, helaas al een tijd geplaagd door blessures. Dan houdt het snel op.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Remco het volgende:
Ach Hein, hij was hier altijd een beetje een meme, maar sympathiek vond ik hem altijd wel. En in vorm kon hij altijd een verschrikkelijk hard vol rondje schaatsen op de 1000 meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |