quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oeh geil, Trump heeft zojuist een verdubbelaar ingezet. 50% tarrifs nu op staal en aluminium!
De beurs probeerde net uit het dal te klimmen maar krijgt ipv een uitgestrekte hand een harde klap lol
Gaat lekker met zijn dementie:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oeh geil, Trump heeft zojuist een verdubbelaar ingezet. 50% tarrifs nu op staal en aluminium!
De beurs probeerde net uit het dal te klimmen maar krijgt ipv een uitgestrekte hand een harde klap lol
Wie biedt er meerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
5 miljoen procent tarrifs why not!
Ga dit nu niet overal opperen, je gaat families breken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gezegd: Gewoon Amerikanen Europa uit schoppen. Zakenmensen, expats, studenten, boeit niet. Verblijfsvergunning intrekken en doei. Plus naheffing voor genoten belastingvoordelen.
Misschien komt die periode nog wel, maar nu is dat niet echt constructief.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gezegd: Gewoon Amerikanen Europa uit schoppen. Zakenmensen, expats, studenten, boeit niet. Verblijfsvergunning intrekken en doei. Plus naheffing voor genoten belastingvoordelen.
Ja, maar dat is de schuld van Biden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In deze fase sluit ik bijna niks meer uit, zelfs niet dat Trump dit soort ideeën aan het overwegen is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:34 schreef koemleit het volgende:
Doet hij het niet expres? In de hoop dat Canada de stroom afsluit en hij militair kan ingrijpen? Onder het mom "ik moest wel half mijn land zat zonder stroom".
Want anders snap ik echt niet waarom je het doet. Maar echt echt niet. Kan iemand mij het belang van tarrifs (voor Trump dus) uitleggen?
Alle Dems mogen van mij wel blijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eric Cartman uit South Park is wat betreft misschien echt een mini versie van Trump voor de mensen die de serie kennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel vaker bij pesters dat ze het niet leuk vinden als andere het ook bij hun doen.
Cartman is alleen vele malen intelligenter dan Trump.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Eric Cartman uit South Park is wat betreft misschien echt een mini versie van Trump voor de mensen die de serie kennen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Eric Cartman uit South Park is wat betreft misschien echt een mini versie van Trump voor de mensen die de serie kennen.
Ja, maar dat is juist goed voor de economie en de schuld van Biden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lk47c5vbvc2e
Haha...je ziet de DJI in real time onderuit knallen op Fox!
Halt! ..........Hammerzeit
Gelukkig dat er nog wat mensen wel plichtsbesef hebben. Dus niet zomaar iets doen omdat de politiek het wil.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:42 schreef Kijkertje het volgende:
Justice Dept. Official Says She Was Fired After Opposing Restoring Mel Gibson’s Gun Rights
Elizabeth G. Oyer, the former pardon attorney, said that she was not told why she was dismissed, but that as events unfolded she feared they might lead to her firing.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |