SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Afgelopen jaren hebben er in gehakt. En veel van die spelers zijn er nog.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:26 schreef ISVV het volgende:
Grappig dat 'jullie' er nog niet braaf gerust op zijn en mijn medesupporters in het PSV-topic de moed al opgeven. Zegt natuurlijk veel over naar wat voor bizar seizoen we aan het kijken zijn.
14quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Wotte het volgende:
Belangrijkste vraag is hoeveel punten nog voor definitief de tweede plek?
En het kampioenschap noemen we dit jaar de SCUDETTO.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Tjacka het volgende:
Overigens weet ik na deze wedstrijd zeker dat ze kampioen worden
5 keer winnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Wotte het volgende:
Belangrijkste vraag is hoeveel punten nog voor definitief de tweede plek?
Volgende week Sparta - PEC.quote:
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @Wotte @Bofjijff @dimmakquote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef Marius95 het volgende:
[..]
En het kampioenschap noemen we dit jaar de SCUDETTO.
zo is het maatquote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @:wotte @:bofjijff @:dimmak
Ik kijk niet zozeer naar de trainer, dat is toch maar een passant. Maar Sparta is over het algemeen wel een club die meer thuishoort in de eredivisie.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week Sparta - PEC.
Wie gunnen we meer een degradatie, Maurice Steijn of Johnny Jansen?
Johnny Jansen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week Sparta - PEC.
Wie gunnen we meer een degradatie, Maurice Steijn of Johnny Jansen?
Steijn is een lieve jongenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kijk niet zozeer naar de trainer, dat is toch maar een passant. Maar Sparta is over het algemeen wel een club die meer thuishoort in de eredivisie.
Kan me zat seizoenen herinneren waarin PEC uit standaard puntverlies was. Vandaag eigenlijk geen moment echt zorgen gemaakt, behalve toen Mokio een slippertje maakte. Verder creëer je vooral laatste minuten eerste helft en eerste minuten tweede helft wat kansen waarvan er 1 in zou moeten. Dan win je weliswaar via een makkelijk gegeven penalty, maar over de linie gekeken had PEC eigenlijk vrij weinig recht op een punt.quote:
Huh, dit was alleen in 2013/14 en 2014/15 het geval (1-1). De overige keren dat PEC sinds 2012 in de Eredivisie voetbalt, heeft Ajax gewoon gewonnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef Scorpie het volgende:
Kan me zat seizoenen herinneren waarin PEC uit standaard puntverlies was.
U dont say..quote:
Ik niet, maat. Ik geniet hier van dit past precies in de degelijke middelmatigheid die als een rode draad door mijn zijn kronkelt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @:wotte @:bofjijff @:dimmak
Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik niet, maat. Ik geniet hier van dit past precies in de degelijke middelmatigheid die als een rode draad door mijn zijn kronkelt.
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.
Dan hoop ik dat meneer Farioli het iets aantrekkelijker kan maken met beter materiaal en anders staat de Italiaanse top voor hem klaarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.
Ik ben er nog altijd echt van overtuigd dat pakweg Heerenveen iedere week in meer of minder mate zoals Getafe speelt. Ze gewoon kampioen kunnen worden in Nederland.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genotquote:Op maandag 10 maart 2025 07:55 schreef maxi-mus het volgende:
Deze was wel heel lekker voor het blokje wat gaat komen.
De poorten van Slot Farioli dicht en thuis gewoon winnenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genot
AZ moet je eigenlijk wel van winnen dit keer, hebben ze al 2 keer van verloren dit seizoen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genot
Weten we zeker dat van van hanegem niet user klaas is?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegam die een meltdown krijgt over de penalty maar blijft volhouden dat het niet komt omdat Ajax hem kreeg is wel lekker.
Ik geniet met volle teugen van dat soort meltdowns. Heerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Man man, de reacties op social media posts over de winst van Ajax.. Het valt me vooral op dat het doorgaans mannen van middelbare leeftijd zijn. Fucking kinderachtig.
"Varjax" "knJb"![]()
Hoe oud ben je? 7?
Hands is hands toch, laat gaan. Je krijgt ze op die manier ook tegen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem die een meltdown krijgt over de penalty maar blijft volhouden dat het niet komt omdat Ajax hem kreeg is wel lekker.
Als je die wint dan hou je inderdaad de druk weg en "hoef" je niet perse een resultaat te halen in Eindhoven/Utrechtquote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ moet je eigenlijk wel van winnen dit keer, hebben ze al 2 keer van verloren dit seizoen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je die wint dan hou je inderdaad de druk weg en "hoef" je niet perse een resultaat te halen in Eindhoven/Utrecht
Nee het is altijd een kutpot voor ons. Hopelijk zijn zij ook vermoeid na aankomende donderdagquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren maar volgens mij kwamen ze beide wedstrijden op voorsprong door een corner, niet zo best verdedigd.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.
Hopen op verlenging daar.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het is altijd een kutpot voor ons. Hopelijk zijn zij ook vermoeid na aankomende donderdag
Kan je zelf natuurlijk ook nog krijgen, zou leuk zijn als je beiden gewoon doorgaat in 90 minuten.quote:
Ontzettend tactische wedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren maar volgens mij kwamen ze beide wedstrijden op voorsprong door een corner, niet zo best verdedigd.
Die hoop heb ik voor bijna alle Nederlandse clubsquote:Op maandag 10 maart 2025 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je zelf natuurlijk ook nog krijgen, zou leuk zijn als je beiden gewoon doorgaat in 90 minuten.
Niet alleen dit seizoenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet alleen dit seizoenMaar goed, uiteindelijk lijkt de directe confrontatie met PSV het meest bepalend te worden.
S26: Ajax – AZ, 16 maart 16:45
S27: PSV – Ajax, 30 maart 14:30
S28: Ajax – NAC Breda, 6 april 16:45
S29: Willem II – Ajax, 13 april 16:45
S30: FC Utrecht – Ajax, 20 april 12:15 uur
S31: Ajax – Sparta Rotterdam, 27 april 14:30
S32: Ajax – N.E.C., 11 mei 16:45
S33: FC Groningen – Ajax, 14 mei 20:00 uur
S34: Ajax – FC Twente, 18 mei 14:30 uur
Nog 20 punten verspreid over 9 wedstrijden en je bent kampioen. Nog 14 en gegarandeerd CL.
Maar wij hebben ook al 10x op rij gewonnen!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.
Buiten dat het de compleet onrealistische situatie is dat de concurrentie geen wedstrijd meer verliest.
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!quote:Op maandag 10 maart 2025 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook al 10x op rij gewonnen!
Duurde wel lang voor hij het door had.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Column Hugo Borst | Grappig dat juist Ajax-haters op de proppen komen met het etiket ‘Ajax-onwaardig’
Hugo snapt het in ieder geval wel.
Wat klopt er niet danquote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.
Buiten dat het de compleet onrealistische situatie is dat de concurrentie geen wedstrijd meer verliest.
Wij zijn Ajax he, wordt altijd wel kritiek gegeven.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Column Hugo Borst | Grappig dat juist Ajax-haters op de proppen komen met het etiket ‘Ajax-onwaardig’
Hugo snapt het in ieder geval wel.
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je Ajax probeert te begrijpen vanuit het oogpunt van 'vermaak', ga je iedere week hetzelfde gejammer krijgen.
Wat Pieter Zwart ook aanhaalde: het werd gisteren gedaan zonder de ervaren jongens. Klaassen, Weghorst, Pasveer, Hendo speelden allemaal niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.
Ik zie ook liever een Ajax zoals bijvoorbeeld in het Van Gaal tijdperk, dat je aan elkaar vroeg, met hoeveel gaan we winnen, maar je weet waar Ajax vandaan komt en dan beperkt door de omstandigheden, dit eruit halen, dan rest niets anders dan gewoon diep te buigen van respect.
Exact.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Tarado het volgende:
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.
Het scheelt wel dat CL al zo goed als zeker is, dus de 2e stap van de wederopbouw kan gezet worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact.
Ik denk overigens wel dat dit succes bij Ajax weinig duurzaam gaat zijn, maar volgend jaar heeft Ajax meer geld voor betere spelers. Dan moet er wel geïnvesteerd worden in een iets betere speelstijl denk ik, lijkt mij sterk dat PSV en Feyenoord met zo veel meer geld weer zo’n lollerjaar gaan krijgen, en dat momentum wat Ajax nu heeft houdt ergens op.
Maar dat is voor dan. Nu is het razendknap dat jullie zo veel punten halen als je bedenkt waar jullie vandaan komen. Het is wel echt verschrikkelijk om naar te kijken maar dat zou zo’n zorg zijn als je niet de beste middelen hebt.
Lijkt mij een win/win als dat gebeurt.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef Tarado het volgende:
Het is ook afwachten of deze trainer blijft, ik neem aan dat hij hele aardige aanbiedingen gaat krijgen, er zijn zat clubs en landen waar ze niet malen om het hoe.
Moeten we weer een nieuwe trainer zoeken...quote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een win/win als dat gebeurt.
ANNOUNCE JOHN HEITINGAquote:Op maandag 10 maart 2025 15:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moeten we weer een nieuwe trainer zoeken...
Lijkt mij nietquote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat is idd even afwachten maar dat hij wel meer uit spelers haalt en tactisch sterk is mag nu wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:56 schreef Black-Death het volgende:
Het is natuurlijk ook een vraag of Farioli, met betere spelers, ook daadwerkelijk beter voetbal op de mat kan leggen. En het zou mij inderdaad ook niets verbazen als hij wordt weggekocht door een Italiaanse (sub)topclub.
Alleen Pasveer en Gorter staan op de A-lijst. Setford en Reverson staan op de B-lijst.quote:Exceptionally, if at any point a club cannot count on the services of at least two goalkeepers registered on List A, a replacement after the deadlines set in the present regulations is permitted in the following cases and under the following conditions:
(...)
Toetertjesquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Mylene het volgende:
Ajax heeft keeper Matheus alsnog kunnen inschrijven voor Europa League
Ajax heeft doelman Matheus alsnog kunnen inschrijven voor de Europa League, bevestigt de club aan NU.nl De keeper kan zodoende meedoen bij de return van de kwartfinale tegen Eintracht Frankfurt.
Ajax kon Matheus alsnog op de lijst zetten, omdat de club bij de UEFA heeft kunnen aantonen dat Remko Pasveer langer dan dertig dagen uit de roulatie is. Dat was nodig om de winterversterking alsnog speelgerechtigd te krijgen.
Aanvankelijk schreef Ajax Matheus niet in, omdat de club in de winter slechts drie nieuwe namen op de lijst mocht zetten. Ajax koos daarbij voor Davy Klaassen, Oliver Edvardsen en Lucas Rosa.
https://www.nu.nl/voetbal(...)r-europa-league.html
En dan ook dom lullen dat Ajax een GIGANTISCHE fout had gemaakt door Mattheus niet in te schrijven.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mike Verweij ook met z'n gelul dat er twee keepers geblesseerd moeten zijn voordat Matheus mag invallen. Die dikke kan niet lezen:
[..]
Alleen Pasveer en Gorter staan op de A-lijst. Setford en Reverson staan op de B-lijst.
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.
Of Ajax met hem een stap verder kan maken, hangt van veel factoren af en de vraag is dan of dat met een andere trainer wel zou kunnen.
Als het aan mij ligt blijft hij nog minimaal een seizoen.
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Genot mag wel even op de speakers, nu.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een Jay Gorter-trauma door de Cruijff Schaal van 2022.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.
Erg raar ja. Toen de lijsten ingediend moesten worden bij de UEFA, en duidelijk werd dat er een plekje op de A-lijst te weinig was om alle nieuwkomers in te schrijven, is toch echt in alle nieuwsberichten aan het bestaan van deze regel omtrent keepers gerefereerd.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan ook dom lullen dat Ajax een GIGANTISCHE fout had gemaakt door Mattheus niet in te schrijven.
Ik ben hier wel eens. Ik hoop alleen dat er iets meer kwaliteit voor in komt. Zo dat je iets eerder dit soort wedstrijden op een 0-2 komtquote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.
En het jaar erop wellicht wel maar dan moet je ook maar net de juiste trainer vinden.
Of Farioli kan met een betere selectie wel beter voetbal laten zien. Er mist gewoon net teveel nu.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.
En het jaar erop wellicht wel maar dan moet je ook maar net de juiste trainer vinden.
Jij zei dat er geen geld was.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb iedere week omgekocht
en nu de eufa mafia ook omgekocht met zwart geld
Ik zou denk ik bij gebrek aan beter beginnen met Berghuis op papier in de spits maar in de praktijk als tien. Klaassen als tien er naast. Dan kan je Traore en Godts gewoon op hun plek houden.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.
Dan heb je wel een aardig ceevee ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou denk ik bij gebrek aan beter beginnen met Berghuis op papier in de spits maar in de praktijk als tien. Klaassen als tien er naast. Dan kan je Traore en Godts gewoon op hun plek houden.
Ik heb best aardig wat trofeeën gewonnen in football manager dus je zou kunnen stellen dat ik er verstand van heb.
laat edvardsen maar starten donderdag idd. Zie ons niet doorgaan dus ff wat sparen is primaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig ceevee ja.
Ik zou persoonlijk Godts lekker rust geven, die zit er ook matig in de laatste tijd en hep rammedan en met Edvardsen beginnen.
Kan ook inderdaad. Nog geen nieuws over Brobbey lees ik. Zo even op Skype met de sjamaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Godts lekker rust geven, die zit er ook matig in de laatste tijd en hep rammedan en met Edvardsen beginnen.
Dat Godts de Ramadan? is dat een moslim?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heeft zich bekeerd, deed vorig jaar wel mee dit jaar wilde hij op de vraag van dikke Mike niet antwoorden maar ik vermoed van wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat Godts de Ramadan? is dat een moslim?
Oh..quote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heeft zich bekeerd, deed vorig jaar wel mee dit jaar wilde hij op de vraag van dikke Mike niet antwoorden maar ik vermoed van wel.
Maar ook wel een beetje omdat hij moslim is dus?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh..Lekker banken dan.
edit; niet omdat hij moslim is, maar omdat iemand die de hele dag niet vreet en drinkt per definitie niet fit/gezond is.
Je weet het nooit zeker, tactisch en professioneel vind ik hem zeker erg sterk. Maar ik vermoed wel dat je op veel vlakken het uiterste met hem hebt gehaald dit seizoen, zijn speelstijl gaat direct tegenwerken als je enkele wedstrijden op een rij niet wint en de concurrentie wel. Het is veel afhankelijk van momentum.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.
Of Ajax met hem een stap verder kan maken, hangt van veel factoren af en de vraag is dan of dat met een andere trainer wel zou kunnen.
Als het aan mij ligt blijft hij nog minimaal een seizoen.
Tja die club uit Rotterdam gaat er alles aan doen om onze matige tot slechte trainers-record van de laatste jaren te verbeteren. Ondertussen tel ik er al drie en hoop ik nu al dat RvP lekker lang bij jullie blijft.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, tactisch en professioneel vind ik hem zeker erg sterk. Maar ik vermoed wel dat je op veel vlakken het uiterste met hem hebt gehaald dit seizoen, zijn speelstijl gaat direct tegenwerken als je enkele wedstrijden op een rij niet wint en de concurrentie wel. Het is veel afhankelijk van momentum.
Hangt sowieso af van wat je als opvolger haalt maar dat is een open deur. Ik snap dat je als Ajacied na vier slechte trainers koestert wat je hebt, want het is niet zeker dat je hierna weer een voltreffer hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |