SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Blijft zonde dat Sir-Ralph Owusu het nooit gered heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer een wat anders dan Frenkie de Jong.
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logoquote:
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logo
Thuisshirt 25/26 lijkt wel echt nice te worden
[ afbeelding ]
ja moet 1 baan zijn, niet onderbroken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.
Wat een gruwel. Onderbroken rode baan met een motief en een nek als een ontplofte golfbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh op de mouw.. tsja okequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die witte vlakken bovenop de mouwen. De rode baan moet gewoon doorlopen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
van psv en de knjb niet te vergeten
Inderdaad het is een beetje dezelfde situatie waardoor Feyenoord voor het laatst kampioen werd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Nice???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Is dit niet zwaar beledigend voor echt zwakzinnige mensen, om met zo iemand vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.
en van Feyenoord, dat zijn toch mooi 6 van de 8 punten die we nu voorstaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
In februari twee maanden mee doen met de VriendenLoterij. Ze nodigen me niet meer uit voor de actie maar ik weet de pagina te vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het laatste shirt dat ik voor mezelf heb gekocht stamt uit het Aegon tijdperk
Ik koop weleens eentje voor mijn zoon, maar alleen als het een mooie editie is. De laatste jaren zijn de thuisshirts echt spuuglelijk.
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
er wordt niks gedaan aan individuen met dit gedrag. Al zo vaak aangegeven door meerderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Europa League begint vaak echt te leven bij de kwartfinales volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die potjes tegen Frankfurt erg leven.
Waarom zouden ze? De admins lopen hier zelf net zo hard te zuigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpen
Huh?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan we steevast PJUC noemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer eens wat anders dan Frenkie de Jong.
morgen wel meer hoor denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
morgen wel meer hoor denk ik.
Maar frankfurt wel zwaar favoriet. Verwachting is laag bij mij, hopelijk geen afslachting zoals bij psv (verwacht ik niet)
haha ja zag het net. Opvallendquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
Die lui hebben net wat meer punten dan clubjes als Mainz en Freiburg. Ik snap het indekken hier ook niet zo goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.quote:
Dit dus. Leuke tussendoortjes maar vooral schadevrij doorkomen wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
We presteren natuurlijk op alle vlakken boven verwachting na afgelopen jaar. In het tijdperk Ten Hag hadden we iets hogere verwachtingen en dus werd er ook veel meer over gesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Die leven toch behoorlijk, maar geen hele grote naam idd, en de media heeft uiteraard veel meer oog voor CLquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben 3 wedstrijden meer gewonnen, 1 minder gelijkgespeeld, en 2 minder verloren... maar het lag absoluut aan PSV volgens Johan. Die kan het gewoon zijn strot niet uitkrijgen dat hij fout zat over Farioli, net als die Valentijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
De verwachting ligt nu ook laag, dat was kort na 2019 wel anders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Niet teveel op drukke pleinen komen tegenwoordig als je naar Duitsland gaat, voor je het weet rijdt er weer een verwarde automobilist.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.
Geen idee. Ik kom zelden op FOK!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja joh. Laten we nig ff oude koeien uit de sloot halen. Dit is toch al 10000x besproken?
Vandaag in de categorie “oud nieuws”…quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef tong80 het volgende:
Hans van der Zee, tot 1 januari van dit jaar scout bij Ajax, haalt in de ESPN-podcast Tekengeld uit naar Jan van Halst. De oud-middenvelder was lid van de raad van commissarissen van de Amsterdammers in de periode dat Sven Mislintat als directeur voetbalzaken met geld mocht smijten. Van Halst liet in zijn controlerende functie na om de juiste vragen te stellen, zegt Van der Zee.
(Knip)
https://www.msn.com/nl-nl(...)b23ad7400fce5d&ei=11
Hier idem dito. Hoop vooral dat we de wedstrijd goed doorkomen qua blessures etc. Competitie is toch veruit het belangrijkste nu. Desalniettemin volle bak, zeker thuis moet je toch wat kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef Bofjijff het volgende:
Heel benieuwd naar vanavond maar mijn verwachtingen blijven laag.
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die is nu ook weg bij Ajax toch? Wel zonde want die heeft ons ontzettend veel geld opgeleverd en een paar mooie mis kleunen
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.
Vanavond: 1-0.
4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:
Heb wel een goed gevoel over vanavond eigenlijk. Hoop dat Henderson en Sutalo weer fit genoeg zijn om te starten, je mist die twee toch wel de afgelopen potjes.
Volgens mij was Henk Veldmate de "Piet de Visser" van de Ajax scouts.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Hoezo is dat vreemd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Jij hebt vroeg in het jaar al een zonnesteek opgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Zeker sinds Mokio regelmatig minuten maakt zie ik veel meer aandacht voor Ajax in de Vlaamse pers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd?
Cercle Brugge speelt op het andere tijdstip. Verder zit geen Belgische club er meer in, terwijl Ajax Belgische talentjes heeft rondlopen + Eintracht heeft Theate.
De Belgen hebben toch wat met Ajax. De favoriete wedstrijd ooit voor Frank Raes is bv Atletico Madrid-Ajax 95/96,quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.
Ik heb 4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Ha zie je wel, ik kan spontaan ineens naar het stadion. Vandaag wordt een mooie dag
Want?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:17 schreef Näsenbar het volgende:
Vanavond een speciale avond voor Donny van de Beek en Amin Younes.
Oude tijden herleven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.
Ach. In die podcast zegt ie wel wat aardige dingen. Bijvoorbeeld over de tijd dat Overmars begon, de scouting negeerde, en met zijn eigen netwerk aan de slag ging. Danny Hoesen en dat soort namen ging (proberen te) kopen, tot een paar jaar later alles eerst langs de scouting moest voor dat er überhaupt een gesprek met Overmars kwam. Wel leuk om een insider (met zijn eigen kijk) eens te horen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Stukje beton op het middenveld. Anti-voetballend naar de 1-0.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Sutalo schouder geloof ik, Henderson ziekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
Was Sutalo ziek of blessa afgelopen week? En Henderson?
Beter kan de opstelling volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Klaassen evt. Maar die is geschorst.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beter kan de opstelling volgens mij niet.
Onze eigen Wellenreutherquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Enkele kenners hadden dat al zien aankomenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Was ook wel een gek verhaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Enkele kenners hadden dat al zien aankomen
Mattheus to the rescuequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef PSVCL het volgende:
Het uitvallen van Pasveer gaat ajax de titel kosten
Jij denkt dat PSV nog kampioen wordt?quote:
ajax speelt gelijk in zwolle, gelijk tegen az en verliest in eindhovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV nog kampioen wordt?
Zou kunnen alleen kun je er gif op innemen dat psv meermaals punten laat liggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax speelt gelijk in zwolle, gelijk tegen az en verliest in eindhoven
Zou kunnen. Maar psv zal ook nog genoeg punten verliezenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lieverd, dan nog moet je eigen ploegje alles winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de huidige vorm van PSV winnen jullie niet zomaar van Heerenveen en RKC.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En zelfs staat PSV nog een punt achter met die uitslagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieverd, dan nog moet je eigen ploegje alles winnen.
Tsja achteraf is makkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Matheus niet ie ingeschreven, dat is beter dan Gorter inderdaad. En helemaal omdat Regeer bijna meteen daarna geblesseerd raakte en sowieso niet mee gaat doen
We doen niet heel erg onder voor Frankfurt en dan wordt het vaak beslist op details zoals een Baas die niet lekker verdedigd waardoor die gast zo een vrije doortocht heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Terechte (aankomende) nederlaag wat mij betreft. Aanvallend allemaal te pover.
Er zit nog wel een jeugdspeler als keeper op de bank.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
3 keepers is toch wel normaal
Zeker als de een niet goed genoeg is en de ander 42
Als die goed genoeg zou zijn zou die wel spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zit nog wel een jeugdspeler als keeper op de bank.
Denk niet dat je wint in Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef damsco het volgende:
Beetje zonde dat je hier van verliest. Maar nog niet gespeeld gelukkig.
Ja dat was wel mokerdom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloosquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Ach, dit is gewoon een heel matige selectie. Kan er niet zo mee zitten. Had niet verwacht dat ze ineens een topwedstrijd op de lat zouden leggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Kansloos niet, maar geef ons echt een klein kansje. Nederlaag wat onnodig misschien, maar zij waren en zijn gewoon wat verder en met deze selectie is dat niet heel gek.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloos
Joh de resultaten in de eredivisie verbloemen gewoon het feit dat we niet overlopen van kwaliteit in deze selectie. Je was beetje gelijkwaardig aan Frankfurt, speelt niet eens onaardig maar krijgt dat wat knullig twee doelpunten tegen. We zijn zwaar in opbouw met Farioli en dat duurt nog wel ff voordat we Europees gezien wat beter voor de dag kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Hij zat er zelf volgens mij niet echt mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Als Pasveer langdurig geblesseerd blijkt (minimaal 30 dagen afwezig) mag Ajax na Frankfurt-uit Matheus alsnog inschrijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Gorter in de goal de rest van de europese campagne (als die langer gaat duren dan 1 wedstrijd) wordt wel een issue uiteraard.
We horen tot de beste 17 van Europaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Niet mee eens. Als je je puur tot het huidige seizoen beperkt zou ik zeggen dat de subtop bestaat uit de laatste 16 van de Champions League en de laatste 4 of, met goede wil, de laatste 8 van de Europa League. Dat lijkt me redelijk, omdat Champions League een hoger niveau is dan de Europa League. Dan val je er dus buiten.quote:
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitserquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:
De 1-1 uit een getoucheerd schot en de 1-2 uit een overtreding waarvoor de var eigenlijk had moeten inschakelen.
Dat blijkt uit het feit dat Ajax 8 punten voorstaat in de Eredivisie inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitser
niet zo boos weer joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het feit dat Ajax 8 punten voorstaat in de Eredivisie inderdaad.
Ja ippon.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouder
Baas deed dat vooral heel dom maar als je er wel voor fluit heeft Frankfurt ook weinig te zeikenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond het eerst ook een overtreding op Baas, maar dat was vooral vanwege het feit dat daaruit gescoord was. Keek het net terug, en Baas laat zich gewoon wegzetten als een slappe kleuter.
Dat lijkt al snel zo met zo'n lichtgewichtje. Voetbal is een contactsport.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouder
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt al snel zo met zo'n lichtgewichtje. Voetbal is een contactsport.
zonde want voetballend best sterk. Maar wordt op kracht soms weggeblazen, niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectie.
En dat is precies waar Ajax mee bezig is om een inhaalslag in te maken, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zonde want voetballend best sterk. Maar wordt op kracht soms weggeblazen, niet onbelangrijk
Baas is ook niet zo heel goed helaas. Wat Mokio bij die goal deed was trouwens nog erger dan dat Baas dat duel verliest. Die speelt sowieso niet goed op z'n eerste wedstrijd naquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond het eerst ook een overtreding op Baas, maar dat was vooral vanwege het feit dat daaruit gescoord was. Keek het net terug, en Baas laat zich gewoon wegzetten als een slappe kleuter.
Je noemt Gaaei, Baas, Henderson en Traore te licht voor de Europese subtop maar dat is Brobbey ook. Laten we nou niet doen alsof hij gisteren zijn ware potentie etaleerde. Het is gewoon een erg beperkte spits. Ik zou voor volgend seizoen geld trekken voor een spits, een rechtsback en een middenvelder.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Frankfurt is een sterk team met hoge druk en intensiteit. Het was ook een leuke wedstrijd om naar te kijken. Gisteren zag je vooral dat een paar spelers niet goed genoeg zijn om de volgende stap te maken, terwijl dat juist is waar we komend seizoen naartoe willen groeien.
In positieve zin waren Hato, Brobbey en Sutalo echt goed. Taylor mag ook in dat rijtje als je kijkt naar het laatste kwart van de wedstrijd.
Godts en Mokio hebben zeker de potentie, maar waren gisteren ongelukkig.
Traoré, Baas, Henderson en Gaaie zijn simpelweg niet goed genoeg om op een hoger niveau mee te kunnen. Vooral de eerste twee zakten er echt doorheen. Je ziet dat wanneer er een hoger baltempo en meer intensiteit wordt gevraagd, deze spelers dat gewoonweg niet aankunnen.
Dit was in ieder geval een leerzame en nuttige wedstrijd met het oog op komend seizoen. Jammer dat Konadu die 2-2 niet nog maakte, anders had je nog een spannende pot in Duitsland gehad. Nu wordt het een lastig verhaal.
Ook een rechtsbuiten lijkt me, Traoré kan echt niet meer. Berghuis is veel nuttiger op het middenveld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Je noemt Gaaei, Baas, Henderson en Traore te licht voor de Europese subtop maar dat is Brobbey ook. Laten we nou niet doen alsof hij gisteren zijn ware potentie etaleerde. Het is gewoon een erg beperkte spits. Ik zou voor volgend seizoen geld trekken voor een spits, een rechtsback en een middenvelder.
Het PSV-topic is verderopquote:
Pas daarna.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Pasveer een paar weken aan de kant. Dan mag Mattheus toch ingeschreven worden bij de selectie voor volgende week?
Die Gorter is toch ook geen slechte ? Aan het doelpunt kon hij niks doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Nou Mattheus mag het gaan laten zien.
veel te licht. Prima om erbij te hebben als 3e keeper maar meer ook niet. Dat weet hij zelf ook, die vindt het allang best tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die Gorter is toch ook geen slechte ? Aan het doelpunt kon hij niks doen.
Ik, was hier niet zo van op de hoogte. Is altijd prima een derde doelman achter de hand die geen concurrent is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
veel te licht. Prima om erbij te hebben als 3e keeper maar meer ook niet. Dat weet hij zelf ook, die vindt het allang best toch
Regeer telt als jeugdspeler niet mee. Mattheus was dus ten koste gegaan van Rosa, Edvardsen of Klaassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Matheus niet ie ingeschreven, dat is beter dan Gorter inderdaad. En helemaal omdat Regeer bijna meteen daarna geblesseerd raakte en sowieso niet mee gaat doen
Dit ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.
Sommige scheidsen fluiten er voor, maar daar moet je niet van uitgaan, een Ramos had z'n man nooit weg laten komen, Baas gaat huilen als een kind.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
veel beter samengevat kan idd nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Sow boem koekoek @Pleun2011 weet ook weer ff waar hij staat!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Ik vond het ook niet dramatisch. In de actuele situatie gewoon een normale uitslag. Plus, we zijn nog niet kansloos.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
Kan ie toch AD wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef Bofjijff het volgende:
Kroesgod![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)licentiecommissie-na
Op naar het begin van een downfall..quote:
Het zou me verbazen idd. Maar goed we hebben bewezen een taai ploegje te zijn, dus we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik reken niet op 3 punten, maar het zou wel een reuzenstap zijn
ook net de scheids die je niet wil bij zo'n wedstrijd, we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:04 schreef manny het volgende:
[..]
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).
Almere daarentegen was uiteraard wel onder de ondergrens.
In Farioli we trust.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.
Het ging niet zo heel slecht donderdag qua voetbal toch?
Zeker, maar het zou wel lekker zijn als je voor die 2 zware wedstrijden hierna nog steeds 8 punten los staat.quote:
Rijkhoff is wel gezakt in de pikorde, wie weet gaat hij het licht nog zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Gewoon 3 punten. Wie is spelen is mij irrelevant.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Dat zou ik persoonlijk ook wel net iets belangrijker vindenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:26 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Matheus, Gaaei, Sutalo, Baas, Hato, Fitz-Jim, Mokio, Taylor, Berghuis, Brobbey, Godts
Klaassen vindt de bevalling van zijn vrouw belangrijker dan het kampioenschap
Wat een AFSCHUWELIJKE vrouw is dat toch. Klaassen heeft echt zo'n slechte smaak. Hele dag naar dat gejengel in de camera luisterenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:26 schreef BobW het volgende:
Ondertussen ben jij klaarblijkelijk het publiek wat kijkt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een AFSCHUWELIJKE vrouw is dat toch. Klaassen heeft echt zo'n slechte smaak. Hele dag naar dat gejengel in de camera luisteren
Onze Max zegt zijn prioriteiten gelukkig wel op orde te hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:26 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Matheus, Gaaei, Sutalo, Baas, Hato, Fitz-Jim, Mokio, Taylor, Berghuis, Brobbey, Godts
Hij begon eindelijk z’n vorm te vinden. En nu weer stuk.quote:
Max is dan ook zelf nog een kindquote:Op zondag 9 maart 2025 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onze Max zegt zijn prioriteiten gelukkig wel op orde te hebben.
Week of 8 dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Wanneer is Weghorst weer fit? Die 6 weken zijn toch wel voorbij?
Nog 0 schoten op goalquote:Op zondag 9 maart 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze ineens niet meer passen of aannemen
Ja inderdaad. Terwijl de tweede helft van Donderdag niet slecht was.quote:
Al 3 jaar niet meer hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
Je kijkt tegenwoordig niet voor je lol naar wedstrijden van Ajax.
Echt Frank de Boer vibes bij dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
Je kijkt tegenwoordig niet voor je lol naar wedstrijden van Ajax.
Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:37 schreef Wotte het volgende:
Maak me nergens druk over. Die scoren zo wel.
Meh.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:37 schreef Wotte het volgende:
Maak me nergens druk over. Die scoren zo wel.
FdB voetbal met aardig resultaat tot nu toe, maar we worden niet echt verwend nee.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Echt Frank de Boer vibes bij dit soort wedstrijden.
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?quote:
Rugani had z'n arm op zijn buik. Deze gast steekt hem gewoon uit. Is duidelijk te zien toch.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?
Regels moeten gewoon echt duidelijker.
Bijna interlandbreak!quote:Op zondag 9 maart 2025 15:52 schreef XDo het volgende:
Het is te hopen dat we Mokio binnenkort wat wedstrijden rust kunnen gunnen.
Oneens. Je moet juist in de winnende flow blijven.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
En voor titel is het denk ik sowieso beter donderdag een niet te goed resultaat te halen
Maak aub een afspraak bij de Pearle morgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en die bij Rugani vorige week?
Regels moeten gewoon echt duidelijker.
Wel meer kans op blessures etc. Lastig altijd maar goed, gewoon volle bak donderdag.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Oneens. Je moet juist in de winnende flow blijven.
was al uitgeroepen tot 8ste wereldwonder door de analisten na 1 potjequote:Op zondag 9 maart 2025 16:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Je speelt met mokio eigenlijk al de hele wedstrijd met 10 man
Hij heeft talent, maar speelt m.i. nu teveel, en teveel basis meteen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
was al uitgeroepen tot 8ste wereldwonder door de analisten na 1 potje
Ik snap nu waarom ik gratis ESPN kreeg bij mijn contractverlenging bij Ziggoquote:Op zondag 9 maart 2025 16:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een potjes spelen we tegenwoordig zeg…
Elke wedstrijd is een potentiële bananenschil momenteelquote:
Dat ligt eraan of je van PSV wint dan heb je namelijk maar 17 punten nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog maar 20 punten halen en het is binnen
Boeit niemand wat.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
0-1 tegen het GROTE Almere en het GROTE PEC Zwolle.
Boeien.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week 1-0 tegen het GROTE AZquote:Op zondag 9 maart 2025 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij die Turken deed hij het welquote:Op zondag 9 maart 2025 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag me af of Farioli in staat is tor aantrekkelijk voetbal op te mat toveren.
10 op rijquote:Op zondag 9 maart 2025 16:32 schreef mitt het volgende:
Ajax is in de Eredivisie ook al met een aardige reeks bezig of niet?
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.quote:
Daar teken in voorquote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.
Hoppelijk verlenging voor ze, dat kunnen ze niet handelenquote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.
Ja, hij krijgt nog het voordeel. Maar het moet echt beter worden. Er moet brandhout vertrekken en een fatsoenlijke vervanger voor Taylor komen iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij die Turken deed hij het wel
Zolang hij nog niet het materieel heeft geef ik hem het voordeel van de twijfel
Moet je alleen niet Taylor vervangen door Rosario
Ik zie AZ er gewoon zonder verlenging uitvliegen eerlijk gezegd, ook al is Tottenham brandhout momenteel.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoppelijk verlenging voor ze, dat kunnen ze niet handelen
De expected goals waren op een gegeven moment 0,4 voor PEC stond er in beeld. Dat jij je gehele conclusie maakt op basis van een vijf á acht minuten in een opportunistisch slotoffensief. Kunnen wij niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Mubassie het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen gaat worden.
Elke wedstrijd met knikkende knietjes aangluren..
Komen er nog genoeg aan. We hebben een buffer maar wordt nog spannend genoeg. Naast AZ volgende week, oa Utrecht uit, Groningen uit en Twente uit als laatste.quote:
Ik reken er niet op. CL wel. Daarvoor is de afstand te groot nu, in die 9 wedstrijden gaan we wel voor de huidige nr 3 blijven.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Mubassie het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen gaat worden.
Elke wedstrijd met knikkende knietjes aangluren..
Hoe slecht dit Ajax ook vaak voetbalt, het is niet zo dat er helemaal geen goed voetbal in zit. Ik heb toch al een aantal wedstrijden gezien waarin ze goed staan, controle hebben en veel kansen uitspelen.quote:
Twente is thuisquote:Op zondag 9 maart 2025 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komen er nog genoeg aan. We hebben een buffer maar wordt nog spannend genoeg. Naast AZ volgende week, oa Utrecht uit, Groningen uit en Twente uit als laatste.
Psv krijgt er ook nog een paar hoor, daar niet van. Spannend wordt het nog wel.
Wel fijn dat Utrecht vandaag gewonnen heeft, zolang ze kort boven Feyenoord blijven zal Feyenoord er alles aan doen om in De Kuip te winnen van PSV om zo die mogelijke CL inkomsten te vangen. Als plek 3 uit zicht is, of al zeker is, zullen ze die wedstrijd tegen PSV laten lopen om Ajax van een mogelijk kampioenschap af te houden.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - AZ / RKC - PSV
PSV - Ajax
Ajax - NAC / Groningen - PSV
Willem II - Ajax / PSV - Almere
Utrecht - Ajax / Twente - PSV
Ajax - Sparta / PSV - Fortuna
Ajax - NEC / Feyenoord - PSV
Groningen - Ajax / PSV - Heracles
Ajax - Twente / Sparta - PSV
quote:Ajax probeert Matheus speelgerechtigd te krijgen voor Europa League
Ajax probeert de Braziliaanse doelman Matheus beschikbaar te krijgen voor de return in de Europa League tegen Eintracht Frankfurt. Dat bevestigt trainer Francesco Farioli op de persconferentie na de wedstrijd PEC Zwolle-Ajax.
"Dat hebben we enkele dagen geleden gedaan en we wachten nu op de uitkomst", zei Farioli over Matheus.
In de heenwedstrijd raakte Remko Pasveer geblesseerd en moest Jay Gorter het doel verdedigen. Ajax hoopt tijdens de return dus gebruik te kunnen maken van Matheus, in plaats van Gorter.
Zo'n gelul. Feyenoord laat ik de Kuip geen enkele wedstrijd tegen een topclub lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel fijn dat Utrecht vandaag gewonnen heeft, zolang ze kort boven Feyenoord blijven zal Feyenoord er alles aan doen om in De Kuip te winnen van PSV om zo die mogelijke CL inkomsten te vangen. Als plek 3 uit zicht is, of al zeker is, zullen ze die wedstrijd tegen PSV laten lopen om Ajax van een mogelijk kampioenschap af te houden.
Het nadeel alleen is als het niet lukt, Jay Gorter de wedstrijd ingaat wetende dat niemand bij Ajax vertrouwen in hem heeft.quote:
Geen gelul. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het nadeel alleen is als het niet lukt, Jay Gorter de wedstrijd ingaat wetende dat niemand bij Ajax vertrouwen in hem heeft.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |