Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
van psv en de knjb niet te vergeten
er wordt niks gedaan aan individuen met dit gedrag. Al zo vaak aangegeven door meerderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Europa League begint vaak echt te leven bij de kwartfinales volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die potjes tegen Frankfurt erg leven.
Waarom zouden ze? De admins lopen hier zelf net zo hard te zuigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpen
Huh?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan we steevast PJUC noemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer eens wat anders dan Frenkie de Jong.
morgen wel meer hoor denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
morgen wel meer hoor denk ik.
Maar frankfurt wel zwaar favoriet. Verwachting is laag bij mij, hopelijk geen afslachting zoals bij psv (verwacht ik niet)
haha ja zag het net. Opvallendquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
Die lui hebben net wat meer punten dan clubjes als Mainz en Freiburg. Ik snap het indekken hier ook niet zo goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.quote:
Dit dus. Leuke tussendoortjes maar vooral schadevrij doorkomen wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
We presteren natuurlijk op alle vlakken boven verwachting na afgelopen jaar. In het tijdperk Ten Hag hadden we iets hogere verwachtingen en dus werd er ook veel meer over gesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Die leven toch behoorlijk, maar geen hele grote naam idd, en de media heeft uiteraard veel meer oog voor CLquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben 3 wedstrijden meer gewonnen, 1 minder gelijkgespeeld, en 2 minder verloren... maar het lag absoluut aan PSV volgens Johan. Die kan het gewoon zijn strot niet uitkrijgen dat hij fout zat over Farioli, net als die Valentijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
van psv en de knjb niet te vergeten
De verwachting ligt nu ook laag, dat was kort na 2019 wel anders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Niet teveel op drukke pleinen komen tegenwoordig als je naar Duitsland gaat, voor je het weet rijdt er weer een verwarde automobilist.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |