Jij denkt dat PSV nog kampioen wordt?quote:
ajax speelt gelijk in zwolle, gelijk tegen az en verliest in eindhovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV nog kampioen wordt?
Zou kunnen alleen kun je er gif op innemen dat psv meermaals punten laat liggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax speelt gelijk in zwolle, gelijk tegen az en verliest in eindhoven
Zou kunnen. Maar psv zal ook nog genoeg punten verliezenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lieverd, dan nog moet je eigen ploegje alles winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de huidige vorm van PSV winnen jullie niet zomaar van Heerenveen en RKC.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En zelfs staat PSV nog een punt achter met die uitslagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieverd, dan nog moet je eigen ploegje alles winnen.
Tsja achteraf is makkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Matheus niet ie ingeschreven, dat is beter dan Gorter inderdaad. En helemaal omdat Regeer bijna meteen daarna geblesseerd raakte en sowieso niet mee gaat doen
We doen niet heel erg onder voor Frankfurt en dan wordt het vaak beslist op details zoals een Baas die niet lekker verdedigd waardoor die gast zo een vrije doortocht heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Terechte (aankomende) nederlaag wat mij betreft. Aanvallend allemaal te pover.
Er zit nog wel een jeugdspeler als keeper op de bank.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
3 keepers is toch wel normaal
Zeker als de een niet goed genoeg is en de ander 42
Als die goed genoeg zou zijn zou die wel spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zit nog wel een jeugdspeler als keeper op de bank.
Denk niet dat je wint in Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef damsco het volgende:
Beetje zonde dat je hier van verliest. Maar nog niet gespeeld gelukkig.
Ja dat was wel mokerdom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloosquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Ach, dit is gewoon een heel matige selectie. Kan er niet zo mee zitten. Had niet verwacht dat ze ineens een topwedstrijd op de lat zouden leggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Kansloos niet, maar geef ons echt een klein kansje. Nederlaag wat onnodig misschien, maar zij waren en zijn gewoon wat verder en met deze selectie is dat niet heel gek.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloos
Joh de resultaten in de eredivisie verbloemen gewoon het feit dat we niet overlopen van kwaliteit in deze selectie. Je was beetje gelijkwaardig aan Frankfurt, speelt niet eens onaardig maar krijgt dat wat knullig twee doelpunten tegen. We zijn zwaar in opbouw met Farioli en dat duurt nog wel ff voordat we Europees gezien wat beter voor de dag kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Hij zat er zelf volgens mij niet echt mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Als Pasveer langdurig geblesseerd blijkt (minimaal 30 dagen afwezig) mag Ajax na Frankfurt-uit Matheus alsnog inschrijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Gorter in de goal de rest van de europese campagne (als die langer gaat duren dan 1 wedstrijd) wordt wel een issue uiteraard.
We horen tot de beste 17 van Europaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Niet mee eens. Als je je puur tot het huidige seizoen beperkt zou ik zeggen dat de subtop bestaat uit de laatste 16 van de Champions League en de laatste 4 of, met goede wil, de laatste 8 van de Europa League. Dat lijkt me redelijk, omdat Champions League een hoger niveau is dan de Europa League. Dan val je er dus buiten.quote:
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitserquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:
De 1-1 uit een getoucheerd schot en de 1-2 uit een overtreding waarvoor de var eigenlijk had moeten inschakelen.
Dat blijkt uit het feit dat Ajax 8 punten voorstaat in de Eredivisie inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitser
niet zo boos weer joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het feit dat Ajax 8 punten voorstaat in de Eredivisie inderdaad.
Ja ippon.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouder
Baas deed dat vooral heel dom maar als je er wel voor fluit heeft Frankfurt ook weinig te zeikenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond het eerst ook een overtreding op Baas, maar dat was vooral vanwege het feit dat daaruit gescoord was. Keek het net terug, en Baas laat zich gewoon wegzetten als een slappe kleuter.
Dat lijkt al snel zo met zo'n lichtgewichtje. Voetbal is een contactsport.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouder
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectiequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt al snel zo met zo'n lichtgewichtje. Voetbal is een contactsport.
zonde want voetballend best sterk. Maar wordt op kracht soms weggeblazen, niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectie.
En dat is precies waar Ajax mee bezig is om een inhaalslag in te maken, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zonde want voetballend best sterk. Maar wordt op kracht soms weggeblazen, niet onbelangrijk
Baas is ook niet zo heel goed helaas. Wat Mokio bij die goal deed was trouwens nog erger dan dat Baas dat duel verliest. Die speelt sowieso niet goed op z'n eerste wedstrijd naquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond het eerst ook een overtreding op Baas, maar dat was vooral vanwege het feit dat daaruit gescoord was. Keek het net terug, en Baas laat zich gewoon wegzetten als een slappe kleuter.
Je noemt Gaaei, Baas, Henderson en Traore te licht voor de Europese subtop maar dat is Brobbey ook. Laten we nou niet doen alsof hij gisteren zijn ware potentie etaleerde. Het is gewoon een erg beperkte spits. Ik zou voor volgend seizoen geld trekken voor een spits, een rechtsback en een middenvelder.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Frankfurt is een sterk team met hoge druk en intensiteit. Het was ook een leuke wedstrijd om naar te kijken. Gisteren zag je vooral dat een paar spelers niet goed genoeg zijn om de volgende stap te maken, terwijl dat juist is waar we komend seizoen naartoe willen groeien.
In positieve zin waren Hato, Brobbey en Sutalo echt goed. Taylor mag ook in dat rijtje als je kijkt naar het laatste kwart van de wedstrijd.
Godts en Mokio hebben zeker de potentie, maar waren gisteren ongelukkig.
Traoré, Baas, Henderson en Gaaie zijn simpelweg niet goed genoeg om op een hoger niveau mee te kunnen. Vooral de eerste twee zakten er echt doorheen. Je ziet dat wanneer er een hoger baltempo en meer intensiteit wordt gevraagd, deze spelers dat gewoonweg niet aankunnen.
Dit was in ieder geval een leerzame en nuttige wedstrijd met het oog op komend seizoen. Jammer dat Konadu die 2-2 niet nog maakte, anders had je nog een spannende pot in Duitsland gehad. Nu wordt het een lastig verhaal.
Ook een rechtsbuiten lijkt me, Traoré kan echt niet meer. Berghuis is veel nuttiger op het middenveld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Je noemt Gaaei, Baas, Henderson en Traore te licht voor de Europese subtop maar dat is Brobbey ook. Laten we nou niet doen alsof hij gisteren zijn ware potentie etaleerde. Het is gewoon een erg beperkte spits. Ik zou voor volgend seizoen geld trekken voor een spits, een rechtsback en een middenvelder.
Het PSV-topic is verderopquote:
Pas daarna.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Pasveer een paar weken aan de kant. Dan mag Mattheus toch ingeschreven worden bij de selectie voor volgende week?
Die Gorter is toch ook geen slechte ? Aan het doelpunt kon hij niks doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Nou Mattheus mag het gaan laten zien.
veel te licht. Prima om erbij te hebben als 3e keeper maar meer ook niet. Dat weet hij zelf ook, die vindt het allang best tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die Gorter is toch ook geen slechte ? Aan het doelpunt kon hij niks doen.
Ik, was hier niet zo van op de hoogte. Is altijd prima een derde doelman achter de hand die geen concurrent is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
veel te licht. Prima om erbij te hebben als 3e keeper maar meer ook niet. Dat weet hij zelf ook, die vindt het allang best toch
Regeer telt als jeugdspeler niet mee. Mattheus was dus ten koste gegaan van Rosa, Edvardsen of Klaassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Matheus niet ie ingeschreven, dat is beter dan Gorter inderdaad. En helemaal omdat Regeer bijna meteen daarna geblesseerd raakte en sowieso niet mee gaat doen
Dit ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.
Sommige scheidsen fluiten er voor, maar daar moet je niet van uitgaan, een Ramos had z'n man nooit weg laten komen, Baas gaat huilen als een kind.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
veel beter samengevat kan idd nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Sow boem koekoek @Pleun2011 weet ook weer ff waar hij staat!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Ik vond het ook niet dramatisch. In de actuele situatie gewoon een normale uitslag. Plus, we zijn nog niet kansloos.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
Kan ie toch AD wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef Bofjijff het volgende:
Kroesgod![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)licentiecommissie-na
Op naar het begin van een downfall..quote:
Het zou me verbazen idd. Maar goed we hebben bewezen een taai ploegje te zijn, dus we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik reken niet op 3 punten, maar het zou wel een reuzenstap zijn
ook net de scheids die je niet wil bij zo'n wedstrijd, we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:04 schreef manny het volgende:
[..]
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).
Almere daarentegen was uiteraard wel onder de ondergrens.
In Farioli we trust.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.
Het ging niet zo heel slecht donderdag qua voetbal toch?
Zeker, maar het zou wel lekker zijn als je voor die 2 zware wedstrijden hierna nog steeds 8 punten los staat.quote:
Rijkhoff is wel gezakt in de pikorde, wie weet gaat hij het licht nog zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Gewoon 3 punten. Wie is spelen is mij irrelevant.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |