Hopen op verlenging daar.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het is altijd een kutpot voor ons. Hopelijk zijn zij ook vermoeid na aankomende donderdag
Kan je zelf natuurlijk ook nog krijgen, zou leuk zijn als je beiden gewoon doorgaat in 90 minuten.quote:
Ontzettend tactische wedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren maar volgens mij kwamen ze beide wedstrijden op voorsprong door een corner, niet zo best verdedigd.
Die hoop heb ik voor bijna alle Nederlandse clubsquote:Op maandag 10 maart 2025 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je zelf natuurlijk ook nog krijgen, zou leuk zijn als je beiden gewoon doorgaat in 90 minuten.
Niet alleen dit seizoenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet alleen dit seizoenMaar goed, uiteindelijk lijkt de directe confrontatie met PSV het meest bepalend te worden.
S26: Ajax – AZ, 16 maart 16:45
S27: PSV – Ajax, 30 maart 14:30
S28: Ajax – NAC Breda, 6 april 16:45
S29: Willem II – Ajax, 13 april 16:45
S30: FC Utrecht – Ajax, 20 april 12:15 uur
S31: Ajax – Sparta Rotterdam, 27 april 14:30
S32: Ajax – N.E.C., 11 mei 16:45
S33: FC Groningen – Ajax, 14 mei 20:00 uur
S34: Ajax – FC Twente, 18 mei 14:30 uur
Nog 20 punten verspreid over 9 wedstrijden en je bent kampioen. Nog 14 en gegarandeerd CL.
Maar wij hebben ook al 10x op rij gewonnen!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.
Buiten dat het de compleet onrealistische situatie is dat de concurrentie geen wedstrijd meer verliest.
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!quote:Op maandag 10 maart 2025 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook al 10x op rij gewonnen!
Duurde wel lang voor hij het door had.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Column Hugo Borst | Grappig dat juist Ajax-haters op de proppen komen met het etiket ‘Ajax-onwaardig’
Hugo snapt het in ieder geval wel.
Wat klopt er niet danquote:Op maandag 10 maart 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Again met allerlei onderlinge wedstrijden klopt je rekensommetje gewoon niet, je denkt echt veel te simplistisch.
Buiten dat het de compleet onrealistische situatie is dat de concurrentie geen wedstrijd meer verliest.
Wij zijn Ajax he, wordt altijd wel kritiek gegeven.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Column Hugo Borst | Grappig dat juist Ajax-haters op de proppen komen met het etiket ‘Ajax-onwaardig’
Hugo snapt het in ieder geval wel.
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je Ajax probeert te begrijpen vanuit het oogpunt van 'vermaak', ga je iedere week hetzelfde gejammer krijgen.
Wat Pieter Zwart ook aanhaalde: het werd gisteren gedaan zonder de ervaren jongens. Klaassen, Weghorst, Pasveer, Hendo speelden allemaal niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.
Ik zie ook liever een Ajax zoals bijvoorbeeld in het Van Gaal tijdperk, dat je aan elkaar vroeg, met hoeveel gaan we winnen, maar je weet waar Ajax vandaan komt en dan beperkt door de omstandigheden, dit eruit halen, dan rest niets anders dan gewoon diep te buigen van respect.
Exact.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Tarado het volgende:
De grootste jaloezie is om de punten, dan worden die mensen opeens purist.
Het scheelt wel dat CL al zo goed als zeker is, dus de 2e stap van de wederopbouw kan gezet worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact.
Ik denk overigens wel dat dit succes bij Ajax weinig duurzaam gaat zijn, maar volgend jaar heeft Ajax meer geld voor betere spelers. Dan moet er wel geïnvesteerd worden in een iets betere speelstijl denk ik, lijkt mij sterk dat PSV en Feyenoord met zo veel meer geld weer zo’n lollerjaar gaan krijgen, en dat momentum wat Ajax nu heeft houdt ergens op.
Maar dat is voor dan. Nu is het razendknap dat jullie zo veel punten halen als je bedenkt waar jullie vandaan komen. Het is wel echt verschrikkelijk om naar te kijken maar dat zou zo’n zorg zijn als je niet de beste middelen hebt.
Lijkt mij een win/win als dat gebeurt.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef Tarado het volgende:
Het is ook afwachten of deze trainer blijft, ik neem aan dat hij hele aardige aanbiedingen gaat krijgen, er zijn zat clubs en landen waar ze niet malen om het hoe.
Moeten we weer een nieuwe trainer zoeken...quote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een win/win als dat gebeurt.
ANNOUNCE JOHN HEITINGAquote:Op maandag 10 maart 2025 15:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moeten we weer een nieuwe trainer zoeken...
Lijkt mij nietquote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat is idd even afwachten maar dat hij wel meer uit spelers haalt en tactisch sterk is mag nu wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:56 schreef Black-Death het volgende:
Het is natuurlijk ook een vraag of Farioli, met betere spelers, ook daadwerkelijk beter voetbal op de mat kan leggen. En het zou mij inderdaad ook niets verbazen als hij wordt weggekocht door een Italiaanse (sub)topclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |