Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik niet, maat. Ik geniet hier van dit past precies in de degelijke middelmatigheid die als een rode draad door mijn zijn kronkelt.
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.
Dan hoop ik dat meneer Farioli het iets aantrekkelijker kan maken met beter materiaal en anders staat de Italiaanse top voor hem klaarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik van deze middelmatigheid had genoten was ik wel supporter van Feijenoord geworden, maar dit jaar is het wel fantastisch.
Ik ben er nog altijd echt van overtuigd dat pakweg Heerenveen iedere week in meer of minder mate zoals Getafe speelt. Ze gewoon kampioen kunnen worden in Nederland.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang de Eredivisie blijft volharden in naïef voetballen en opbouwen, blijft Farioli iedere week gieren en brullen in zijn werkkamer.
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genotquote:Op maandag 10 maart 2025 07:55 schreef maxi-mus het volgende:
Deze was wel heel lekker voor het blokje wat gaat komen.
De poorten van Slot Farioli dicht en thuis gewoon winnenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genot
AZ moet je eigenlijk wel van winnen dit keer, hebben ze al 2 keer van verloren dit seizoen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een punt pakt tegen AZ, #genot
Weten we zeker dat van van hanegem niet user klaas is?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegam die een meltdown krijgt over de penalty maar blijft volhouden dat het niet komt omdat Ajax hem kreeg is wel lekker.
Ik geniet met volle teugen van dat soort meltdowns. Heerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Man man, de reacties op social media posts over de winst van Ajax.. Het valt me vooral op dat het doorgaans mannen van middelbare leeftijd zijn. Fucking kinderachtig.
"Varjax" "knJb"![]()
Hoe oud ben je? 7?
Hands is hands toch, laat gaan. Je krijgt ze op die manier ook tegen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem die een meltdown krijgt over de penalty maar blijft volhouden dat het niet komt omdat Ajax hem kreeg is wel lekker.
Als je die wint dan hou je inderdaad de druk weg en "hoef" je niet perse een resultaat te halen in Eindhoven/Utrechtquote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ moet je eigenlijk wel van winnen dit keer, hebben ze al 2 keer van verloren dit seizoen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je die wint dan hou je inderdaad de druk weg en "hoef" je niet perse een resultaat te halen in Eindhoven/Utrecht
Nee het is altijd een kutpot voor ons. Hopelijk zijn zij ook vermoeid na aankomende donderdagquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren maar volgens mij kwamen ze beide wedstrijden op voorsprong door een corner, niet zo best verdedigd.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. AZ is dit seizoen toch echt wel onze angstgegner gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |