SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Afgelopen jaren hebben er in gehakt. En veel van die spelers zijn er nog.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:26 schreef ISVV het volgende:
Grappig dat 'jullie' er nog niet braaf gerust op zijn en mijn medesupporters in het PSV-topic de moed al opgeven. Zegt natuurlijk veel over naar wat voor bizar seizoen we aan het kijken zijn.
14quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Wotte het volgende:
Belangrijkste vraag is hoeveel punten nog voor definitief de tweede plek?
En het kampioenschap noemen we dit jaar de SCUDETTO.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Tjacka het volgende:
Overigens weet ik na deze wedstrijd zeker dat ze kampioen worden
5 keer winnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef Wotte het volgende:
Belangrijkste vraag is hoeveel punten nog voor definitief de tweede plek?
Volgende week Sparta - PEC.quote:
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @Wotte @Bofjijff @dimmakquote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef Marius95 het volgende:
[..]
En het kampioenschap noemen we dit jaar de SCUDETTO.
zo is het maatquote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @:wotte @:bofjijff @:dimmak
Ik kijk niet zozeer naar de trainer, dat is toch maar een passant. Maar Sparta is over het algemeen wel een club die meer thuishoort in de eredivisie.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week Sparta - PEC.
Wie gunnen we meer een degradatie, Maurice Steijn of Johnny Jansen?
Johnny Jansen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week Sparta - PEC.
Wie gunnen we meer een degradatie, Maurice Steijn of Johnny Jansen?
Steijn is een lieve jongenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kijk niet zozeer naar de trainer, dat is toch maar een passant. Maar Sparta is over het algemeen wel een club die meer thuishoort in de eredivisie.
Kan me zat seizoenen herinneren waarin PEC uit standaard puntverlies was. Vandaag eigenlijk geen moment echt zorgen gemaakt, behalve toen Mokio een slippertje maakte. Verder creëer je vooral laatste minuten eerste helft en eerste minuten tweede helft wat kansen waarvan er 1 in zou moeten. Dan win je weliswaar via een makkelijk gegeven penalty, maar over de linie gekeken had PEC eigenlijk vrij weinig recht op een punt.quote:
Huh, dit was alleen in 2013/14 en 2014/15 het geval (1-1). De overige keren dat PEC sinds 2012 in de Eredivisie voetbalt, heeft Ajax gewoon gewonnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef Scorpie het volgende:
Kan me zat seizoenen herinneren waarin PEC uit standaard puntverlies was.
U dont say..quote:
Ik niet, maat. Ik geniet hier van dit past precies in de degelijke middelmatigheid die als een rode draad door mijn zijn kronkelt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor dit jaar prima. Vanaf volgend jaar gaan we weer lekker klagen. @:wotte @:bofjijff @:dimmak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |