Alleen Pasveer en Gorter staan op de A-lijst. Setford en Reverson staan op de B-lijst.quote:Exceptionally, if at any point a club cannot count on the services of at least two goalkeepers registered on List A, a replacement after the deadlines set in the present regulations is permitted in the following cases and under the following conditions:
(...)
Toetertjesquote:Op maandag 10 maart 2025 16:56 schreef Mylene het volgende:
Ajax heeft keeper Matheus alsnog kunnen inschrijven voor Europa League
Ajax heeft doelman Matheus alsnog kunnen inschrijven voor de Europa League, bevestigt de club aan NU.nl De keeper kan zodoende meedoen bij de return van de kwartfinale tegen Eintracht Frankfurt.
Ajax kon Matheus alsnog op de lijst zetten, omdat de club bij de UEFA heeft kunnen aantonen dat Remko Pasveer langer dan dertig dagen uit de roulatie is. Dat was nodig om de winterversterking alsnog speelgerechtigd te krijgen.
Aanvankelijk schreef Ajax Matheus niet in, omdat de club in de winter slechts drie nieuwe namen op de lijst mocht zetten. Ajax koos daarbij voor Davy Klaassen, Oliver Edvardsen en Lucas Rosa.
https://www.nu.nl/voetbal(...)r-europa-league.html
En dan ook dom lullen dat Ajax een GIGANTISCHE fout had gemaakt door Mattheus niet in te schrijven.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mike Verweij ook met z'n gelul dat er twee keepers geblesseerd moeten zijn voordat Matheus mag invallen. Die dikke kan niet lezen:
[..]
Alleen Pasveer en Gorter staan op de A-lijst. Setford en Reverson staan op de B-lijst.
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.
Of Ajax met hem een stap verder kan maken, hangt van veel factoren af en de vraag is dan of dat met een andere trainer wel zou kunnen.
Als het aan mij ligt blijft hij nog minimaal een seizoen.
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Genot mag wel even op de speakers, nu.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een Jay Gorter-trauma door de Cruijff Schaal van 2022.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.
Erg raar ja. Toen de lijsten ingediend moesten worden bij de UEFA, en duidelijk werd dat er een plekje op de A-lijst te weinig was om alle nieuwkomers in te schrijven, is toch echt in alle nieuwsberichten aan het bestaan van deze regel omtrent keepers gerefereerd.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan ook dom lullen dat Ajax een GIGANTISCHE fout had gemaakt door Mattheus niet in te schrijven.
Ik ben hier wel eens. Ik hoop alleen dat er iets meer kwaliteit voor in komt. Zo dat je iets eerder dit soort wedstrijden op een 0-2 komtquote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.
En het jaar erop wellicht wel maar dan moet je ook maar net de juiste trainer vinden.
Of Farioli kan met een betere selectie wel beter voetbal laten zien. Er mist gewoon net teveel nu.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, volgens mij moeten we nog steeds behoorlijk puinruimen dus ik verwacht sowieso volgend jaar nog geen selectie die sprankelend voetbal speelt.
En het jaar erop wellicht wel maar dan moet je ook maar net de juiste trainer vinden.
Jij zei dat er geen geld was.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb iedere week omgekocht
en nu de eufa mafia ook omgekocht met zwart geld
Ik zou denk ik bij gebrek aan beter beginnen met Berghuis op papier in de spits maar in de praktijk als tien. Klaassen als tien er naast. Dan kan je Traore en Godts gewoon op hun plek houden.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zonder Brobbey, alsnog somber in voor donderdag.
Dan heb je wel een aardig ceevee ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou denk ik bij gebrek aan beter beginnen met Berghuis op papier in de spits maar in de praktijk als tien. Klaassen als tien er naast. Dan kan je Traore en Godts gewoon op hun plek houden.
Ik heb best aardig wat trofeeën gewonnen in football manager dus je zou kunnen stellen dat ik er verstand van heb.
laat edvardsen maar starten donderdag idd. Zie ons niet doorgaan dus ff wat sparen is primaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig ceevee ja.
Ik zou persoonlijk Godts lekker rust geven, die zit er ook matig in de laatste tijd en hep rammedan en met Edvardsen beginnen.
Kan ook inderdaad. Nog geen nieuws over Brobbey lees ik. Zo even op Skype met de sjamaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Godts lekker rust geven, die zit er ook matig in de laatste tijd en hep rammedan en met Edvardsen beginnen.
Dat Godts de Ramadan? is dat een moslim?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heeft zich bekeerd, deed vorig jaar wel mee dit jaar wilde hij op de vraag van dikke Mike niet antwoorden maar ik vermoed van wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat Godts de Ramadan? is dat een moslim?
Oh..quote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heeft zich bekeerd, deed vorig jaar wel mee dit jaar wilde hij op de vraag van dikke Mike niet antwoorden maar ik vermoed van wel.
Maar ook wel een beetje omdat hij moslim is dus?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh..Lekker banken dan.
edit; niet omdat hij moslim is, maar omdat iemand die de hele dag niet vreet en drinkt per definitie niet fit/gezond is.
Je weet het nooit zeker, tactisch en professioneel vind ik hem zeker erg sterk. Maar ik vermoed wel dat je op veel vlakken het uiterste met hem hebt gehaald dit seizoen, zijn speelstijl gaat direct tegenwerken als je enkele wedstrijden op een rij niet wint en de concurrentie wel. Het is veel afhankelijk van momentum.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, tactisch vind ik hem erg sterk, hij heeft de boel ook professioneel gezien flink opgeschud.
Of Ajax met hem een stap verder kan maken, hangt van veel factoren af en de vraag is dan of dat met een andere trainer wel zou kunnen.
Als het aan mij ligt blijft hij nog minimaal een seizoen.
Tja die club uit Rotterdam gaat er alles aan doen om onze matige tot slechte trainers-record van de laatste jaren te verbeteren. Ondertussen tel ik er al drie en hoop ik nu al dat RvP lekker lang bij jullie blijft.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, tactisch en professioneel vind ik hem zeker erg sterk. Maar ik vermoed wel dat je op veel vlakken het uiterste met hem hebt gehaald dit seizoen, zijn speelstijl gaat direct tegenwerken als je enkele wedstrijden op een rij niet wint en de concurrentie wel. Het is veel afhankelijk van momentum.
Hangt sowieso af van wat je als opvolger haalt maar dat is een open deur. Ik snap dat je als Ajacied na vier slechte trainers koestert wat je hebt, want het is niet zeker dat je hierna weer een voltreffer hebt
Ik heb nog steeds een Kjell Scherpen-trauma na Roma-thuis in de ELquote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een Jay Gorter-trauma door de Cruijff Schaal van 2022.
Deleted.quote:
Neen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar ook wel een beetje omdat hij moslim is dus?
Terwijl alcohol een harddrug is. Mag toch geen reclame van worden gemaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sponsorcontract met Heineken voor de komende 10 jaar, 1.2 mio per jaar aldus Mike.
0.0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl alcohol een harddrug is. Mag toch geen reclame van worden gemaakt
quote:Ajax 2025 125-Year Anniversary Kit
Footy Headlines can update some more information on the Ajax 125th Anniversary kit. It will be a long sleeve version, we don't know if there will be a short sleeve version. Fans will also be able to choose whether or not to have a sponsor printed on the anniversary kit.
We can leak a more accurate prediction of the Ajax 2025 125-year anniversary kit. According to insider information shared with us, AFC Ajax will wear its special 125-year commemorative kit when they face AZ Alkmaar on Sunday, March 16. The launch will be two days earlier, Friday, 14 March - this celebrates club legend Johan Cruijff, who wore number 14.
Die mockups worden ook met de dag lelijker.quote:
Daar word ik dan wel weer vrolijk vanquote:Fans will also be able to choose whether or not to have a sponsor printed on the anniversary kit.
Je verwacht het niet..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Chris betekent dit dat ze nu Heineken gaan schenken in de Arena
Als die release vrijdag is, dan zullen ze op korte termijn de fanshop om gaan toveren lijkt me. Zoiets lekt meestal wel snel uit.quote:
Ze waren afgelopen donderdag al bezig, hele voorste deel van de fanshop was dicht en afgeplakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als die release vrijdag is, dan zullen ze op korte termijn de fanshop om gaan toveren lijkt me. Zoiets lekt meestal wel snel uit.
Wedstrijd per wedstrijd bekijken!quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou nu pas tegen wie we in een eventuele volgende ronde moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wedstrijd per wedstrijd bekijken!Begint met een A en eindigt op ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hun tegenstanderCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Maak je maar geen illusiesquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op nog eens twee wedstrijden tegen AZ of een herbeleving van dat trauma tegen Tottenham, dus ik zou er niet heel rouwig om zijn als we er morgen uit vliegen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wordt dat dan morgen een Matheus Manie, hij mocht nl. keepen meen ikquote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een Jay Gorter-trauma door de Cruijff Schaal van 2022.
Ik zal er ook niet om rouwen, niet om wie je eventuele tegenstander zou kunnen worden, maar meer om de puntjes in de eredivisie.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zit niet echt te wachten op nog eens twee wedstrijden tegen AZ of een herbeleving van dat trauma tegen Tottenham, dus ik zou er niet heel rouwig om zijn als we er morgen uit vliegen.
Had je kind dan gewoon gepest met Klaas.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het dochtertje van Davy heet Cruz. Oké dan.
Zoiets is oud MVV'er Dries Driessen over komen. Vader was dronken van geluk toen ie m kwam aangeven bij de burgelijke stand (hij had eigenlijk Dirk moeten heten)quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had je kind dan gewoon gepest met Klaas.
Alex Kroes?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Net als Beckham zijn zoon.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hopelijk geen geklooi met Traoré in de punt vanavond, spaar die maar voor AZ. Gewoon een uurtje Brian Konadu en half uurtje Wout Rijkhoff.
Niks man weg ermee. Europa League lol. Wij mikken hoger.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een wedstrijd in de laatste zestien van Europa, maakt het ook uit.
Je zou bijna vergeten dat deze wedstrijden ontzettend leerzaam zijn voor onze bescheiden selectie. En dat ieder beetje extra prijzengeld of latere transfergeld gewoon meegenomen is. Scouts kijken meer naar deze wedstrijden tegen Eintracht, dan naar wedstrijden tegen PEC Zwolle en Almere City FC. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je anders denkt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Niks man weg ermee. Europa League lol. Wij mikken hoger.
Klopt allemaal. Ben een beetje recalcitrant.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat deze wedstrijden ontzettend leerzaam zijn voor onze bescheiden selectie. En dat ieder beetje extra prijzengeld of latere transfergeld gewoon meegenomen is. Scouts kijken meer naar deze wedstrijden tegen Eintracht, dan naar wedstrijden tegen PEC Zwolle en Almere City FC. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je anders denkt.
Tom Cruise?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Winst en doorgaan zou mooi meegenomen zijn. Uitschakeling geen ramp.quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Winst en doorgaan zou mooi meegenomen zijn. Uitschakeling geen ramp.
Opper best, beter goed..............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |