Ik zpu het persoonlijk erg jammer vinden als je weer in lurkstand gaat. Ik vind je namelijk erg fijn meeposten met vaak erg fijne conclusies. Wat mij betreft ben je een aanwinst hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:33 schreef maxelu het volgende:
- lang verhaal waar ik het helemaal mee eens ben -
Oh dank je wel, dit vind ik wel lief en is wel eens fijn om te lezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zpu het persoonlijk erg jammer vinden als je weer in lurkstand gaat. Ik vind je namelijk erg fijn meeposten met vaak erg fijne conclusies. Wat mij betreft ben je een aanwinst hier.
Klopt, ik probeer me er ook zo min mogelijk druk om te maken, en het is ook zonde van je energie,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:48 schreef Droopie het volgende:
Klopt, op bepaalde momenten doe ik dat ook wel eens hoor, maar sommige mensen negeer ik maar compleet.
Tis net als met voetbalsupporters, lekker opportuun en zonder principes als de ander het doet.
Wat ik wel storend vind, dat viel gisteren echt heel erg op, dat er bewust foutieve informatie geplaatst wordt. Maar ja het is een forum en sfeer maak je met zijn allen en is de sfeer klote kan je dat niet met harde hand afdwingen.
Nieuwe dag, lekker weer en behalve het goede voorbeeld (proberen) te geven kunnen we ook niet doen.
Tijdens de streamlocks gaan we maar eens fijn wandelen in't zonnetje met de hondquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer me er ook zo min mogelijk druk om te maken, en het is ook zonde van je energie,
Het is overigens weer heerlijk weer
Ja ik ga er vanmiddag ook lekker uit, zonde om binnen te zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef maxelu het volgende:
[..]
Tijdens de streamlocks gaan we maar eens fijn wandelen in't zonnetje met de hond
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef maxelu het volgende:
[..]
Tijdens de streamlocks gaan we maar eens fijn wandelen in't zonnetje met de hond
Ik zat vanmorgen in Sofia nu zit ik in Veliko Tarnovo dat is op een kleine 3 uur rijden van Sofia. Gaan straks weer terug naar Sofia. Morgen vlieg ik weer terug Nederland. Het was maar een kort werkbezoekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit je nu Kodiak, of ga je nu naar toe?
Je reist wat af. Vind je dat niet vermoeiend?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen in Sofia nu zit ik in Veliko Tarnovo dat is op een kleine 3 uur rijden van Sofia. Gaan straks weer terug naar Sofia. Morgen vlieg ik weer terug Nederland. Het was maar een kort werkbezoek
Het is zeker vermoeiend, zeker dit soort korte tripjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je reist wat af. Vind je dat niet vermoeiend?
Even bijtanken voor een volgende reis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is zeker vermoeiend, zeker dit soort korte tripjes.
Maar ik kan het de rest van de week weer wat rustiger aan doen
Oh begrijpelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment in Bulgarije en daar is het al uurtje later
heb je cos vrije dag genomen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zpu het persoonlijk erg jammer vinden als je weer in lurkstand gaat. Ik vind je namelijk erg fijn meeposten met vaak erg fijne conclusies. Wat mij betreft ben je een aanwinst hier.
ahhh vandaar ook balen met dit weer zegquote:
wat voor werk doe je ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is zeker vermoeiend, zeker dit soort korte tripjes.
Maar ik kan het de rest van de week weer wat rustiger aan doen
Heb weinig zin in notes of een ban en de huidige situatie in die bunker zorgt er voor dat de COS nu niet de plek is waar ik me moet vertonen qua reacties...quote:
twijfel of die echt is, hij was wel rood na het ''zetten'' maar je heb niet echt gezien dat de naald erin ging kan dus ook gewoon nog het stencil wezen, als het echt is vind ik het vrij domquote:
aha ok jammer miste je wel samen met Geybones ook die heb ik ook niet gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb weinig zin in notes of een ban en de huidige situatie in die bunker zorgt er voor dat de COS nu niet de plek is waar ik me moet vertonen qua reacties...
Same herequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb weinig zin in notes of een ban en de huidige situatie in die bunker zorgt er voor dat de COS nu niet de plek is waar ik me moet vertonen qua reacties...
Same story i guess...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok jammer miste je wel samen met Geybones ook die heb ik ook niet gezien
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
ALs je een abo hebt je kan mensen waar je je aan ergert in de blok zetten.quote:
Excuus geaccepteerdquote:Op zondag 9 maart 2025 07:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik begrijp je helemaal Dotteke, zag ook dat er aantal berichten verwijderd waren van mijn, hiervoor mijn excuses dan als ik buiten mijn boekje ben gegaan.
maar over die verzonnen verhalen, daar ga ik dus bij sommige dus op tegenin want je vertelt iets wat letterlijk word verteld en of gedaan word op stream en dan word het alsnog tegengesproken dat het niet zo is maar dat het dan anders is. hoe kan je iets wat letterlijk gezegd of gedaan word verdraaien en hier ga ik dan tegenin sorry.
maar ben wel van mening dat het over stream gaat en gezegd mag worden.
maar ik zal erop letten
Morguh, fijne vlucht en tot vanavondquote:Op zondag 9 maart 2025 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik ben er vanavond weer eerst het vliegveld naar huis
Dat is niet helemaal wat ik bedoel Dot.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ALs je een abo hebt je kan mensen waar je je aan ergert in de blok zetten.
En je kan ook negeren. Men hoeft ook niet overal op te antwoorden toch.
Als iets niet bevalt dan lekker door scrollen.
O op die manier. dacht dat je je misschien stoorde aan een of twee usersquote:Op zondag 9 maart 2025 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoel Dot.
De huidige situatie mbt de voorrangspositie deze week van een bepaald select groepje bewoners maakt dat de beelden, en de daaruit voortvloeiende commentaren, bij mij grote irritaties opleveren. Het is dus geen kwestie van "een paar users blokkeren" of scrollen, het is de hele huidige situatie. Dus laat ik COS (en streams) gewoon even links liggen.
Nee dan schakel ik wel over op selectief lezen. Tis gewoon even het hele plaatje..quote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. dacht dat je je misschien stoorde aan een of twee users
Ja als je je er aan stoort moet je niet kijken natuurlijk. Het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dan schakel ik wel over op selectief lezen. Tis gewoon even het hele plaatje..
Af en toe COS vrije dag houden helptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:33 schreef maxelu het volgende:
Ik heb het ook een beetje moeilijk met de cos
Ik lurk hier vooral al 5 jaar, en wou nu wat actiever beginnen meeposten, maar het is echt lastig
Gisteren post ik bv: "Axel zegt dit, en ik vind dat wel grappig." en dan krijg ik meteen reactie van axel is een nietsnut, een onbenul, zit alleen maar op café met zijn vrienden thuis en is een simpele ziel.
Ja, ik benoem gewoon wat hij zei net op de stream (Comment On Streams) en dat ik het grappig vond. Ik ben nieteens een Axel fan, maar het maakt toch ook helemaal niet uit hoe hij thuis is ofzo? Ik mag toch gewoon lachen om uitspraken van hem?
Paar uur later post ik "Haha Matti zegt dit, en ik vind dat wel grappig" en krijg ik uiteraard soortgelijke reacties van de supporters van het andere kamp. "Ja matti gaf daarstraks axel nog een knuffel alsof het beste maten waren!!!"
Ja, so? Die reacties hebben niets met mijn posts te maken, maar je mag hier gewoon niet aangeven dat je moet lachen om een uitspraak van iemand live op de streams.
Diezelfde mensen die het dan erg vinden dat Matti een knuffel geeft aan Axel en daarna zegt dat hij hem wilt nomineren, vinden het dan weer helemaal prima dat Jane liegt in Jolien haar gezicht dat ze haar zo lang mogelijk in het spel wilt en haar daarna nomineert, en posten dan dat het Jolien haar probleem is dat ze haar gelooft etc.
Dan is het allemaal "het is een spel", maar als iemand van het andere kamp dan ook wilt nomineren is het geen spel maar vals gedrag? Alles wordt zo door een gekleurde bril gezien.... Beide kanten kunnen gewoon gelijk hebben over bepaalde dingen.
Het is niet heel verwelkomend om mee te posten zo![]()
Voorgaande jaren en eerder dit seizoen ging ik ook altijd snel eens de cos doorlezen voor de uren streams die ik gemist had, maar dit jaar heeft dat ook nog amper zin, want je leest uren terug van "mijn favo is tof, de jouwe suckt" en vice versa...![]()
Ik probeer te doen want Dotteke steeds zegt en niet heel de tijd over en weer te gaan en gewoon een tr te zetten als iemand een user begint aan te vallen of zit uit te lokken, maar ondanks de vele waarschuwingen en de moeite die Dotteke wel duidelijk probeert te doen om het een beetje leuk te houden, lijkt het niet te werken
Was gisteren een mooie dag om buiten te zijn. In de tuin bezig geweest?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe COS vrije dag houden helpt![]()
Lekker blijven posten hoor
Jep het gras is weer prachtig nuquote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren een mooie dag om buiten te zijn. In de tuin bezig geweest?
Ook weer lekker he, buiten weer. Tuin klaar maken. Buiten zitten BBQ weer aanquote:
Bbq is nog wat vroegquote:Op zondag 9 maart 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook weer lekker he, buiten weer. Tuin klaar maken. Buiten zitten BBQ weer aan
Ja dat is waar, de avonden zijn nog heel koel.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bbq is nog wat vroeg
Koelt hard af ‘s avonds
Maar geniet wel van deze dagen
Morgen nog een mooie dagquote:Op zondag 9 maart 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, de avonden zijn nog heel koel.
IDacht dat het vanaf morgen ook al weer een stuk koeler ging worden overdag
Maart zwaait met zijn staart dus het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Morgen nog een mooie dag
En dan even weer wat koeler ja
Sometimes It Snows in Aprilquote:Op zondag 9 maart 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maart zwaait met zijn staart dus het kan nog alle kanten op.
We hebben nog wel sneeuw gehad in maart
Ja april doet wat hij wil.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sometimes It Snows in April
(je comment deed me aan die song van Prince denken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo weer thuisIk zal sowieso nooit wat eten in een vliegtuig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zal sowieso nooit wat eten in een vliegtuig!!Vliegangst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weer thuisHeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo weer thuis* greysbones hangt de slingers op, Welcome homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zo weer thuisAltijd "broodje mee" heb ik van thuis mee gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Middagquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ontstaan door altijd om half 4 opstaan ivm werk. En niet in slaap kunnen komen. Ik begon om 5 uur op kantoor. En moest 45.min rijden naar me werk. Nu anderhalf jaar al vervroegd pensioen maar nog steeds om die tijd klaar wakker. Maar ben er aan gewend en 1x per slaappil en maak ik 5 uur.
Spoorloosquote:
Ga ik doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemiddag
@:Dotteke zou jij het SV weer vast willen zetten ?
Dank u!
Lonneke1983 in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etcquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik kreeg net te horen dat er op een fb pagina van bb fans staat dat de relatie van jane over zou zijn. Ik heb geen fb dus kan niet kijken of dit zo is. Betwijfel het want ze is altijd lovende over haar vriend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jorda's tiktok:
Filmpje over international women's day. Met het liedje 'solo, no mojo, I bounce back'. En de tekst:
[ afbeelding ]
En een tiktok over padel met de tekst:
[ afbeelding ]
Ja, vaag .. Als het waar is, rare mensen om dat eerst op tiktok te gooien voordat je met de persoon zelf hebt gesproken.quote:
Raar dat mensen dat doen. Een relatie beëindigen als de partner er niet isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef engine het volgende:
Vind dat echt heel raar. Bij Mattheus was ook al z'n soap. Zal het wereldje wel zijn want ik begrijp er niks van.
Frummelquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, hier is Frum weer...
Hey Frummiequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga straks m'n streams maar eens aanzetten dat is echt even geleden, ik ben er echt helemaal uit...
Ben je geemigreerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, hier is Frum weer...
Ja en het gekke is dat BB er aan mee werkt. DIe vriendin van Matt had om een gesprek gevraagd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet hoe je een relatie kunt beëindigen zonder eerst een goed gesprek te hebben gehad met diegene. Voor zowel Mattie als Jane is het erg kom je na lange tijd in een soort van isolement terug in je normale leven en kom je erachter dat je partner met de noorderzon is vertrokken.
Niet veel gemist hoor zoals het ieder jaar gaat in het BB huisquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga straks m'n streams maar eens aanzetten dat is echt even geleden, ik ben er echt helemaal uit...
Ja van wat ik zo lees op mijn tijdlijn is het bar en boos en de oudbewoners zelf doen ook al een oproep om te stoppen met al die haat Je hebt het niet alleen over een bewoner. Die zien nu niets maar al hun familieleden welquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar is het daar echt zo erg. Ben blij dat ik het niet heb dus.
Ja ik zie ze nu buiten liggen... ik ben helemaal de weg kwijt... was al aant lezen in SV en ga zo even stukje teruglezen...😉quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
O daar is echt zoveel gebeurd
lees nu ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
O daar is echt zoveel gebeurd
Ik hoop dat je er nog in komt voor het eindequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zie ze nu buiten liggen... ik ben helemaal de weg kwijt... was al aant lezen in SV en ga zo even stukje teruglezen...😉
Groot gelijk, dit is maar tijd verdrijf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik had even andere prioriteiten...
Ja het was voor mij toch al een minder seizoen, ik begon er al niet lekker aan... ja het schiet alweer op hé..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet veel gemist hoor zoals het ieder jaar gaat in het BB huis![]()
Nog maar een paar weekjes dan is het alweer gedaan.
We gaan het zien Dot, ik weet ook niet of ik het nu dagelijks ga volgen hoor...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nog in komt voor het einde
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het was voor mij toch al een minder seizoen, ik begon er al niet lekker aan... ja het schiet alweer op hé..
Nou dat was ook wel even lekker voor jou, even wat anders..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, dit is maar tijd verdrijf.
Ik kijk ook niet een hele dag lees hier wel regelmatig.
Gisteren heb ik ook weinig gezien was de hele dag de hort op
Henk moest aan staar geopereerd worden en daarvoor had ik fysioquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat was ook wel even lekker voor jou, even wat anders..
Ja hé, het is gewoon niet mijn BB, helemaal met je eens, hier precies hetzelfde..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).
Wil je weer wat gaan kijken nog of ben je er wel klaar mee nu?
edit: ik lees het al
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).
Wil je weer wat gaan kijken nog of ben je er wel klaar mee nu?
edit: ik lees het al
Oooh ik dacht een leuke "de hort op" sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk moest aan staar geopereerd worden en daarvoor had ik fysio
Hoe bedoel je niet eerlijk Dot?quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣
Ik vind het spel op zich wel leuk op een enkel onderdeel na. En die plottwisten zijn ook wel
Leuk. Al vind ik persoonlijk niet alles even eerlijk gaan.
ja ik kijk het welquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣
Ik vind het spel op zich wel leuk op een enkel onderdeel na. En die plottwisten zijn ook wel
Leuk. Al vind ik persoonlijk niet alles even eerlijk gaan.
ja wtf dat knalde er even in!quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat nou weer voor takkegeluid....
Owww was geen nieuw alarm ofzo haha...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja wtf dat knalde er even in!
Op de andere stream is dat niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Owww was geen nieuw alarm ofzo haha...
Haha ja dat viel mij ook al op...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee dacht ik ook even.
maar die 2 bleven gewoon rustig liggen..
Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik dacht een leuke "de hort op" sorry...
Is het allemaal goed gegaan?
Goedemorgen.... Fijne dag vandaag...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag een kantoordag op het programma
Streamdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk komt het nu wel goed zonder complicaties.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.
Nou ik weet het niet hij was net giga aan het mopperen.
Hij ziet met dat oog wat geholpen is bijna niets.
Ik heb gelezen dat het kan dat je de dag na de operatie weinig ziet een soort van mist. Komt door een zwelling
Maar ik snap hem wel bij zijn darmoperatie is ook alles mis gegaan dus hij had er al weinig vertrouwen in om weer wat aan zijn lijf te laten doen
Ja dat snap ik dan wel dan heb je er geen fiducie meer in...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.
Nou ik weet het niet hij was net giga aan het mopperen.
Hij ziet met dat oog wat geholpen is bijna niets.
Ik heb gelezen dat het kan dat je de dag na de operatie weinig ziet een soort van mist. Komt door een zwelling
Maar ik snap hem wel bij zijn darmoperatie is ook alles mis gegaan dus hij had er al weinig vertrouwen in om weer wat aan zijn lijf te laten doen
Dat fans dingen mogen bepalen die er toe leiden dat iemand dichter bij de finale komt.quote:
Nee, zo jammer is dat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik kijk het wel![]()
Nu ook nog maar een paar weekjes en dan is alweer klaar.
Gaat zeker niet allemaal even eerlijk daar.
Goedemorgen Birdiequote:
Jordy wint nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg het bij deze Jordy gaat naar huis met overwinning, tenzij er iets heel geks gebeurd.
Het is knap dat hij zoveel gedaan voor zijn deelname en dat hij als fan van het programma gaat winnen. En ik gun hem de winst ook wel. Maar mijn type mens is het zeker niet.
Morguhquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja dat hoop ik ook. Hij is het vertrouwen kwijt en dat snap ik ook helemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hopelijk komt het nu wel goed zonder complicaties.
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zo jammer is dat.
Het draait al weken om 4 mensen. De ene week de andere twee en de ander week de andere twee
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg het bij deze Jordy gaat naar huis met overwinning, tenzij er iets heel geks gebeurd.
Het is knap dat hij zoveel gedaan voor zijn deelname en dat hij als fan van het programma gaat winnen. En ik gun hem de winst ook wel. Maar mijn type mens is het zeker niet.
Vast wel zei ik net ook tegen mij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel dan heb je er geen fiducie meer in...
Maar dat hoor je vaker hoor, zal heus goed komen...
Aii druk dagje voor jou vandaag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie![]()
3 vergaderingen 1 ontslag gesprek en 2 sollicitatiegesprekken staan er vandaag op mijn programma.
Jillquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)
[..]
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.
Jordy is wel logischer, ned aan de beurt om te laten winnen en wordt hem veel gegund net zoals bij ? kom niet op haar naam.. die met haar opa.. die blonde meid.
Ja hij is wel op en top fan van het programma.
Ook niet mijn type mens en moet er niet aan denken om met zo iemand in een huis te zitten maar vind het wel grappig om te zien dat hij zo'n hoge toppen/ diepe dalen heeft. Lijkt weinig rem op zijn emoties te hebben.
vind hem soms over de top.
Mij maakt het echt helemaal niets uit wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jaaa Jill die bedoelde ik!! had toen ook het idee dat Bb er alles aan deed om haar te laten winnen.quote:
Morguh Greysquote:
Ja klopt was vorige jaar met Asley net zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)
[..]
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.
Jordy is wel logischer, ned aan de beurt om te laten winnen en wordt hem veel gegund net zoals bij ? kom niet op haar naam.. die met haar opa.. die blonde meid.
Ja hij is wel op en top fan van het programma.
Ook niet mijn type mens en moet er niet aan denken om met zo iemand in een huis te zitten maar vind het wel grappig om te zien dat hij zo'n hoge toppen/ diepe dalen heeft. Lijkt weinig rem op zijn emoties te hebben.
vind hem soms over de top.
Oh ja Ashley leek ook veel gegund te worden. Was blij dat die niet won!quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt was vorige jaar met Asley net zo.
Ik vind het spel nu wel leuk, vorige week hadden Jane en Axel geluk en nu het andere team
Hoop ook dat er voor Matt, sharice en Pootje nog wat geluk komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel zei ik net ook tegen mij.
Hij heeft nu zo mooi zwart lappie voor zijn bril gedaan
Vind dat wel een aardig gastje.quote:
Geen idee, je leest er allemaal verschillende dingen over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wanneer zou hij weer gewoon moeten kunnen kijken met dat oog?
Ja dat slaat dan nergens op als fans tig accounts hebben.. beetje vage shit... niet eerlijk idd.. thnxquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat fans dingen mogen bepalen die er toe leiden dat iemand dichter bij de finale komt.
Kijk als fans nu mogen bepalen wat er er gegeten wordt of zo.
Maar bij zo spel wat van wezenbelang is voor een stemming de fans laten betalen weet je al wat er gebeurdd.
Dan wordt de meest favorieten gekozen en de er zijn er bij die een stuk of 15 accounts hebben aangemaakt.
Het spel gaat nu nog maar zoals ik het zie mar tussen 4 mensen meer.
De rest doet voor spek en bonen mee.
Maar dit is zoals ik het zie he. Mij maakt het geen moer uit wie wint of wie verliest.
Maar ik vind fans laten kiezen altijd trickie vooral als het tegen de finale aanloopt
Ik stem ook niet want het gaat er niet eerlijk aan toe als je meerdere keren kan stemmen
Ik denk dat het vaak iets is wat iemand zo voelt of ervaart omdat het niet je favo isquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Jill die bedoelde ik!! had toen ook het idee dat Bb er alles aan deed om haar te laten winnen.
Ja ik vind dat juist leukquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja Ashley leek ook veel gegund te worden. Was blij dat die niet won!
Precies zometeen krijgen Axel en Jane vast weer 'geluk'.
Dank je.quote:
Zo dat is nogal een verschil.. variërend van 1 dag , optometrist moet kijken of een week.. Lekker duidelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, je leest er allemaal verschillende dingen over.
Ook over auto rijden. De arts die hem opereerde zegt dat hij morgen weer auto mag rijden
Een ander ziekenhuis zegt weer dat je eerst een controle door de optometrist moet hebben voor je weer auto mag rijden. De eerste controle heeft hij pas eind april. Het cbr zegt een week. Hij krijgt wel een telofonische controle, gek he een controle voor je ogen door de telefoonhet wordt steeds gekker die zorg in Nederland
Dus ja wat moet je dan he
Beide kanten hebben datquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat slaat dan nergens op als fans tig accounts hebben.. beetje vage shit... niet eerlijk idd.. thnx
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind dat juist leuk
AL vond ik persoonlijk dat kist spel niet helemaal een eerlijk spel omdat het door de fans gekozen is.
Fans moet je in deze fase van het spel geen zeggenschap geven over dit soort belangrijke dingen. Maar goed dat is mijn mening
Ja in de papieren staat ook dat hij na 3a 4 dagen een controle moet krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dat is nogal een verschil.. variërend van 1 dag , optometrist moet kijken of een week.. Lekker duidelijk.
Wat raar dat hij een telefonische controle krijgt voor een oogoperatie! Dat is wel heel raar.
Je steeds aanmelden met een andere email adres. Je kan zoveel email aanmaken als je wiltquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide kanten hebben dat
Las op X ook regelmatig Jane fans die meer dan 20 accounts hadden om te stemmen
Dan vraag ik me echt af , hoe dan
2 snap ik.. BB Nl en BB België
Ik weet ondertussen niet meer wat ik allemaal moet geloven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.
Ik heb er 1quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je steeds aanmelden met een andere email adres. Je kan zoveel email aanmaken als je wilt
Er is geen RLS meer te vinden waarin niet gestuurd wordtquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen niet meer wat ik allemaal moet geloven.
Probeer er maar niet te veel aan te denken of dingen gestuurd worden.
Dan is het kijken ook niet meer leuk, vind ik zelf
Ik heb er ook maar een hoor. Ik stem trouwens niet eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Als ik zoveel e mail adressen moet hebben
Raak ik kwijt welk ww waar moet![]()
Dan moet je een excel aan gaan maken voor je emails voor BB![]()
Voor mensen die je niet eens kentquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een hoor. Ik stem trouwens niet eens![]()
Maar ik snap de humor er ook niet van.
Dan ben je toch een beetje ziek in je hoofd om dit te doen voor een spel?
sssssttt niet zeggen heb mijn hoofd in het zandquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is geen RLS meer te vinden waarin niet gestuurd wordt
Daarom snap ik die haat ook niet die sommige hebben naar een bewoner>quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mensen die je niet eens kent
Ik vind niemand echt stomquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik die haat ook niet die sommige hebben naar een bewoner>
Ik heb mij toen in Utopia ook te vast gebeten en heb mij voorgenomen dat nooit meer te doen. Niet dat ik fan van iemand was, maar ergerde mij gek aanéén persoon.
Ik zei tegen mij zelf gek wijf wat doe je toch, het is gewoon een persoon die meedoet aan een spel.
Mijn toen voorgenomen dat nooit meer te doen.
Ik heb nu de ene keer vind ik die het leuk doen, de andere keer die
En anders om de ene keer is die een eikel ( in mijn gedachten) en de andere keer weer een ander
Dat dus maar ook mensen die klagen dat het gebeurd doen het vaak zelf ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niemand echt stom
Ze hebben allemaal hun onmogelijkheden
Het is vaak dat er wordt gehakt op personen omdat een ander de favoriet is
Dat is het enige wat me stoort
Gelukkig is het hier geen X want wat daar allemaal wordt geroepen
Daar lusten de honden geen brood van
Lekker hé die zorg..quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de papieren staat ook dat hij na 3a 4 dagen een controle moet krijgen
Het is niet te vatten, ze geven je papieren mee maar zeggen je wat anders
Ja vreselijkquote:
Gewoon een stuk ducttape pakken voor die klagende manquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk
SOrry voor mijn late antwoord maar ben nog te druk om naar de pot te gaan
WA, mail, vergaderingen regelen, afspraken plannen met een paar groepen.
Modden en dan ook nog een klagende man voor mijn neus![]()
Dan wil ik ook nog wat van BB volgen
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.
Vorige week zaten ze in korte broek nu kan de winterjas weer uit de kast.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Net regen, nu ineens weer zonhet is wel typisch Nederlands weer.
Klopt je ziet wel wie er populair is in de polls.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.
De redactie van BB weet natuurlijk veel meer dan wij die ziet ook naar wat voor streams meer gekeken wordt. Welke bewoner het meeste kijkers op een stream genereert. Ze hebben niets aan kaartende mensen. Er moet roddel, achterklap en sensa zijn.
Ik had dit jaar heel veel moeite erin te komen maar qua spel is het dit jaar wel een van de sterkere jaren. Een voortborduring over iets dat eigenlijk in 2023 gestart is.
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru
Ik doe het even hier nniet in de COS
Er is teveel gedoe de tr vliegen om de oren.
Mensen willen dat geschel op bewoners niet meer
Het is te gek wat er momenteel gaande is in de COS
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SMquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog triester het naar buiten brengen.
Had ook gewoon kunnen wachten op Jane.
Ja dat begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SM
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.
Censuren is zeker nodig gezien het aantal trs wat binnen komt
Dat geschel en die hatelijke berichten zijn de meeste zat.
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepastquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepast
En ook die vinden dat ik alleen hun aanpak en niet de anderen.
En zo werkt het beide kanten op.
De cos wordt op deze manier kapot gemod, ook door de mensen die met het minste op de tr knop rammen als ze iets niet aanstaat. Fok is fok niet op deze manier en ik post er ook niet graag meer. Je kan letterlijk geen scheet laten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
Helaas zie je het overal gebeuren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.
Dan zijn ze dat maar, is toch niet jou probleem. Dan gaan ze maar op het libelle forum posten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas zie je het overal gebeuren.
Mensen zijn snel boos en geirriteerd
Misschien eerst een gaan bepalen of het wel de moeite waard is om te gaan censureren. Mensen TR'en over een scheet. Laat die TR lekker in de prullenbak verdwijnen als het zo vergezocht is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas zie je het overal gebeuren.
Mensen zijn snel boos en geirriteerd
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel mensen zoveel meningen
De een vind dat ik te weinig mod en te veel laat gebeuren.
Een ander vind weer dat ik te veel mod en te weinig en te veel toesta
Rechtsom linksom het is toch nooit bij iedereen goed.
En dan is dit het laatste wat ik er over zeg.
Ik ben gekke henkie niet hequote:Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.
Nee je bent gekke Henkie niet, maar ik lees best veel mee in de cos en ik verbaas me echt dat er elke keer zoveel tr's worden gezet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet he
Ik weet dondersgoed wie een tr zetten voor iemand die ze niet mogen of omdat ze een TR zetten omdat het om hun favo gaat.
Die worden ook aangesproken.
Ja hij weet waar hun huis woont...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:15 schreef czvt het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is hoe dat het mogelijk is dat Jolien en Mattie zich zo laten inpakken/manipuleren door Jordy. Alles wat hij doet of zegt heeft hun goedkeuring. Hij bespeelt hen alsof het een deugd is en dat met goedkeuring van BB. Hebben Jolien en Mattie geen mening of speelt er iets anders?
quote:
Hello dames :wquote:
Oeps had W zijn ipv wquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk
SOrry voor mijn late antwoord maar ben nog te druk om naar de pot te gaan
WA, mail, vergaderingen regelen, afspraken plannen met een paar groepen.
Modden en dan ook nog een klagende man voor mijn neus![]()
Dan wil ik ook nog wat van BB volgen
Hey Frumquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen @:Dotteke red je het allemaal nog...pfff
Morguh Enginequote:
A wat een lief complimentje dank je wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil even een compliment geven aan @:dotteke , ik vind het knap hoe ze het doet, zoveel meningen, zoveel klagers, de pro en anti Jordy/ en Axel posten, vergeet ook niet dat het vrijwilligerswerk is wat ze doet en het onmogelijk is iedereen tevreden te houden, het aantal tr’s die ze moet bekijken en ja ik zet er ook wel eens een op moment dat ik dingen zie die me enorm ergeren, ik ben vrij neutraal deze BB dus het is iets gemakkelijker voor me om de goede kanten en slechte kanten van bewoners te zien zonder de blinde vlek van een favoriet te hebben.
Sommige mensen kunnen geen kritiek verdragen op hun favoriet alsof het hun eigen familie is of partner is, op fb en insta is het nog erger daar kreeg ik zelfs kritiek van de paginabeheerder bigbrother omdat ik zei dat ik Jordy kleuter gedrag vond vertonen, dat was blijkbaar te beledigend, nee dan ben ik toch erg blij met de moderatie hier waar ik dat gewoon wel kan zeggen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FrumJa hoor, al was gisteren een dag waar je zei pppffffff
Het is makkelijker als je alleen in huis bent om je ding te doen dan dat er iemand is
Hij zal er niets van zeggen hoor dat ik zo bezig ben.quote:
Ja dit klinkt zo herkenbaar... en mannen kunnen altijd zo lekker zielig doen als ze iets hebben... misschien die van jou niet.... maar ooow ooow...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal er niets van zeggen hoor dat ik zo bezig ben.
Maar als ik dan bezig ben met diverse dingen en iemand praat tegen mij kan ik nog al bot reageren
Omdat ik dan wil antwoorden en mijn werk wil doen. En dan gaat je wa en dan de telefoon dat alles weer anders moet en dat een bepaalde datum toch niet kan en je weer 10 man op een dag bij elkaar moet zien te krijgen. EN dan zijn ze hier ook nog eens euhhhh ja dat
Joh hou op, ze zijn zo zielig. Mopperen dat het nog niet goed is en dat hij zijn tweede oog niet meer laat doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dit klinkt zo herkenbaar... en mannen kunnen altijd zo lekker zielig doen als ze iets hebben... misschien die van jou niet.... maar ooow ooow...
Hoi Dotquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh EngineBen je al weer terug in het land
Haaai Frummeliequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in een fricandel speciaal... hoe kom je er op zo vroeg in de morgen...
Ja die angst snap ik ook wel... maar logisch dat je ogen zo kort na de operatie het nog niet doen en bij de een gaat het sneller dan bij de ander...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh hou op, ze zijn zo zielig. Mopperen dat het nog niet goed is en dat hij zijn tweede oog niet meer laat doen
Ik zeg ze hebben je geholpen in je oog, logisch dat je not flikkeringen ziet en wazig. Staat ook overal/
Maar de oogarts die hem geholpen had zei dat hij na twee dagen weer auto mocht rijden. MIts het goed was.
En nu kan hij dus niet naar huis en dat wilde hij vandaag![]()
Hij is nu 10 minuten beneden en al 10 minuten aan het mopperen![]()
Heeft allemaal nog te maken met die darmoperatie dat daar alles wat fout kon gaan ook fout gegaan is en hij gewoon bang is dat er nu ook weer iets fout gaat
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in een fricandel speciaal... hoe kom je er op zo vroeg in de morgen...
Dank je, je hebt me natuurlijk vreselijk gemist...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Nee nog niet. Was eigenlijk wel de bedoeling maar het loopt allemaal niet zo als gepland. Denk nog een week.
[..]
Haaai Frummelieleuk dat je er ook weer bent.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]kan gebeuren. Had ik gisteren morgen om 9 uur zin in een loempia
ZO gaat het meestal of niet. Maar is het nog te doen daar?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Nee nog niet. Was eigenlijk wel de bedoeling maar het loopt allemaal niet zo als gepland. Denk nog een week.
[..]
Haaai Frummelieleuk dat je er ook weer bent.
Ja en hij is geklungel aan zijn lijf zat, zijn tweeoog laat hij niet doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die angst snap ik ook wel... maar logisch dat je ogen zo kort na de operatie het nog niet doen en bij de een gaat het sneller dan bij de ander...
Hij gooit dus lekker z'n kont tegen de krib...oohooo mannen...
Oooh dat is zo jammer want er gaat een wereld voor je open (weet ik van de verhalen rondom dan hé)quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hij is geklungel aan zijn lijf zat, zijn tweeoog laat hij niet doen
EN zijn derde oog(zijn poepgat) zit ook te klotuh want hij rent zich al twee dagen rot naar de pot.
Dat is wat hij overgehouden heeft van die darm operatie
Gisteren was helemaal erg. pot naar de stoel zitten diepe zucht nee he, waar naar de pot. Terug zitten GVD neehe, weer naar de pot. Terug zitten pppfffff weer naar de pot en weer terug hier zitten. EN zo ging het de hele dag. Dan kan je met een oog niet goed zien het andere oog net geholpen wat nog zit te klieren. Dus al met al snap ik dondersgoed dat hij zo aan het mopperen is. Alleen ken ik het niet bij hem, hij moppert eigenlijk nooit
Ik had ze heel lang niet gehad, twee weken terug een gehaald bij de chineesquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]stelletje gekkies zijn we ook hé...ooh die zou ik ook zo op kunnen smikkelen zo'n lekkere joekel van de Chinees... slurpie..
Neej dat is jammer... hij moet wel lekker krokie zijn.. ik ga ze binnenkort eens zelf maken, is eigenijk zo klaar... jeetje ik zit gewoon te watertanden...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze heel lang niet gehad, twee weken terug een gehaald bij de chinees
Was de buitenkant niet helemaal krokant meer maar slapjes en dan vind ik het niet meer zo lekker
Nee, helaas. Dar is niets aan de doen meer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dat is zo jammer want er gaat een wereld voor je open (weet ik van de verhalen rondom dan hé)
Ja maar jeetje dat is ook verschrikkelijk als ik dat zo lees... dat is toch niet te doen!! Is daar niks meer aan te doen? Ik snap wel dat je daar humeurig van wordt, zou ik ook hebben... ben je wel lekker mee dat het fout is gegaan... jemig zeg!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest wel heel erg lachen @:Dotteke toen ik 3de oog las... gekkie ben je ook...
Je hebt gewoon snack zinquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej dat is jammer... hij moet wel lekker krokie zijn.. ik ga ze binnenkort eens zelf maken, is eigenijk zo klaar... jeetje ik zit gewoon te watertanden...
Absoluutquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je, je hebt me natuurlijk vreselijk gemist...![]()
Waar zit je nu weer dan??
Nou dat vind ik wel heftig... en bedankt jeetje zeg!quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dar is niets aan de doen meer.
[..]![]()
Nou echt hé, heb ik vaker, dan zit ik s'ochtends al soep te eten... heerlijk..quote:
Jawel ik vind het wel prima eigenlijk. Het gaat bijvoorbeeld om dingen als onderdelen die er niet zijn. Ja dan kunnen wij ze ook niet inbouwenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO gaat het meestal of niet. Maar is het nog te doen daar?
Agh lief...quote:
Doe je dan je de hele dag niet druk maken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ik vind het wel prima eigenlijk. Het gaat bijvoorbeeld om dingen als onderdelen die er niet zijn. Ja dan kunnen wij ze ook niet inbouwen![]()
Dat hoef ik niet op te lossen dus maak me daar niet druk over.
Ja hier wel. Dat is schijnbaar erg afhankelijk van waar in Nigeria je zit. Prima hotel ook. Aan de andere kant mag je het hotel ook niet uit en ga je met beveiliging naar net werk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh lief...![]()
Jij komt nog eens ergens met je werk wel gaaf, zo zie je nog eens iets van de wereld... is het wel oké daar?
Was het maar z'n feestquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doe je dan je de hele dag niet druk maken..
Ooh wow... dat is best heftig... wel relaxed dat je in een goed hotel zit dan... ik heb dat tig jaar geleden in Egypte ook meegemaakt d'r ging een hele militaire colonne mee als we op pad gingen..quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hier wel. Dat is schijnbaar erg afhankelijk van waar in Nigeria je zit. Prima hotel ook. Aan de andere kant mag je het hotel ook niet uit en ga je met beveiliging naar net werk.
[..]
Was het maar z'n feest![]()
Ik maak me wel de hele dag druk maar weet ook nu eigenlijk al dat dit project niet af komt.
je zit in de SCquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:01 schreef spapaars het volgende:
Zo een gezellige kijk naar binnen, ipv tegen een muur staren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oops
Maar een mooi plaatje van een mooie meid moet kunnen
Dat is het risico van zo operatie, dat het gaat lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel heftig... en bedankt jeetje zeg!
Jeetje wat heftig zeg Dot... wel triest als je dat zo leest.. nou sterkte met alles..quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het risico van zo operatie, dat het gaat lekker
En dat is bij hem gebeurd, dus buikvliesontsteking. Hebben ze hem een stoma gegeven.
Niets werkte meer goed, zijn darmen niet, zijn maag niet en zijn nieren niet
Dit alles was twee jaar geleden, maar zijn darmen zijn nooit mee oke geworden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig zeg Dot... wel triest als je dat zo leest.. nou sterkte met alles..
En daar moet je dan maar gewoon mee leren leven.. wauwquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit alles was twee jaar geleden, maar zijn darmen zijn nooit mee oke geworden.
Ja helaasquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En daar moet je dan maar gewoon mee leren leven.. wauw
Ja en als je nagaat allemaal voor niets geweest bleek geen uitzaaiing te zitten alles was al via de endoscopie weggehaaldquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je nagaat allemaal voor niets geweest bleek geen uitzaaiing te zitten alles was al via de endoscopie weggehaald
Als wij vinden dat dat moet gebeuren zullen wij dat zeker doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:57 schreef rinardo het volgende:
Nou de cos zit op post 200 waarvan zeker 50 gaan over of jane nou in Amsterdam Groningen Diemen of den haag woont, en iedereen wil gelijk hebben, zal ik ze allemaal hier heen slepen?
Ja is het ook, maar had je het niet gedaan had je weer altijd in angst gezeten dat er misschien nog wat zat.quote:
Thnxquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:01 schreef Ebinas het volgende:
Jemig @:Dotteke, zojuist hier weer helemaal bijgelezen.
Maar wat een ellende weer.
Heel veel sterkte![]()
Ja dat zeker en neem daarbij mijn lijf met allerlei gebreken Gelukkig kan ik makkelijk met dingen omgaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja kweet, maar met periodes enorm intensief voor jullie
Ja dat is wel fijn. Zekers!quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker en neem daarbij mijn lijf met allerlei gebreken Gelukkig kan ik makkelijk met dingen omgaan.
Het is er je moet het er mee doen zeg ik altijd maar
Ja hier ook hoor. Het schiet niet zo op om er in te blijven hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn. Zekers!
Heb dat zelf gelukkig ook wel. Soms even een tegenvaller verstouwen, maar dan maar weer accepteren en ervan maken wat er te maken valt.
Oh ja van Egypte weet ik dat ook nog toen we de woestijn overstoken. Bijzondere ervaring vind ik wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wow... dat is best heftig... wel relaxed dat je in een goed hotel zit dan... ik heb dat tig jaar geleden in Egypte ook meegemaakt d'r ging een hele militaire colonne mee als we op pad gingen..
Was ook maar een geintje, het stond er zo grappig...![]()
Dus je zit er voorlopig nog wel even..?
Hoi Frummel!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja van Egypte weet ik dat ook nog toen we de woestijn overstoken. Bijzondere ervaring vind ik wel.
Lastig te zeggen wanneer ik naar huis kan. Denk nog een anderhalve week.
Goedemorgen Dotjequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je nagaat allemaal voor niets geweest bleek geen uitzaaiing te zitten alles was al via de endoscopie weggehaald
Hellooo....quote:
Gisteren tegen de avond was hij ineens blij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo....![]()
Hoest in huize Dotje... hoe gaat het met oogje van mannetje?
Hejj Kissyquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel!![]()
![]()
Zit je weer een beetje in BB of kan het niet meer zo boeien?
Ja precies nou dat, dat herinner ik mij nog van m'n opa er ging een wereld voor hem open....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren tegen de avond was hij ineens blij.
Hij kon lezen zonder bril en zien zonder bril met dat oog Hij was blij
Zijn darmen daar in tegen.......
Ik denk voor heel veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy![]()
![]()
Het wil gewoon niet zo, ik kom er niet 100 procent in... ben af en toe wel nieuwsgierig hoe of wat... maar niet zo intens als andere jaren... de sjeu is er voor mij een beetje af...
Nee, nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies nou dat, dat herinner ik mij nog van m'n opa er ging een wereld voor hem open....
Nou gelukkig, ik ben blij voor hem en voor jou... andere oog mag nu hopelijk ook...
Ja dat is wel vreselijk hé.. maar is dat constant of gaat het ook wel eens goed of beter?
Ik heb gewoon moeite met die verandering... ik vond dat gezeik met die kleding te lang duren en dat gezeik van die keuken gedeeltelijk afgesloten.. dat achterlijke buiten douchen... ik vond die badkamer geweldig daar gebeurde nog eens wat..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk voor heel veel.
Ik heb heel veel users van andere jaren niet gezien deze ronde.
Soms wordt het te veel te vaak en het programma is ook heel erg veranderd.
En veel speelt achter een SL en volgens zeggen wordt er te veel gestuurd
Ik moet zeggen dat ik kwa spelen en plottwist het wel leuk vind. Dat ze hun eigen kleren en de keuken niet hadden vond ik eigenlijk wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite met die verandering... ik vond dat gezeik met die kleding te lang duren en dat gezeik van die keuken gedeeltelijk afgesloten.. dat achterlijke buiten douchen... ik vond die badkamer geweldig daar gebeurde nog eens wat..
En de pizzeria enz haha
Ooh hij vertrouwd het z'n andere oog nog niet toe...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Nee gelukkig niet altijd, zijn echt vsan die momenten
Hij moet als hij dat moment niet heeft ook vaak naar de wc maar niet zo erg als nu
Ik heb eens een keer geteld, van 19.30 uur tot 21.30 uur 27x
Ja dat is voor even leuk (dat vind ik dan hé) maar ik vond het te langdradig en zo met meerdere dingen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik kwa spelen en plottwist het wel leuk vind. Dat ze hun eigen kleren en de keuken niet hadden vond ik eigenlijk wel leuk.
Hij zit al weer te vloeken hier aan de overkantquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hij vertrouwd het z'n andere oog nog niet toe...![]()
Oké gelukkig dat het dan niet constant is maar het blijft kloote natuurlijk.
Jemig dat is toch niet normaal, kunnen jullie nog wel eens een dagje weg ofzo?
Dat kan, in het begin vond ik er ook niets aan. Maar nu di eplottwist steeds tussen team kartel en Jaxel en the shapo vind ik het wel leuk. En hoe een bepaalde bewoner steeds zo kinderachtig reageerdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is voor even leuk (dat vind ik dan hé) maar ik vond het te langdradig en zo met meerdere dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Moet ik wel lachen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ooohooo hij is lekker aant brompottenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit al weer te vloeken hier aan de overkant
Kutdarmen, kutwindows![]()
Ja hoor maar vaak niet meer spontaan.
EN dan kan hij nergens een kop koffie of frisdrankje drinken
Als wij een keer uit eten gaan gaan we altijd dicht bij de toilet zitten en dan maken dat we als een speer thuis komen
Hij kan dan ook niet wat drinken bij het eten
Dat komt omdat ze een stuk van de endeldarm hebben weggehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo hij is lekker aant brompotten![]()
Jeetje mina zeg, dat is wel heftig... ik vind het nogal wat... het is toch verschrikkelijk dat daar niks aan te doen is... ze zijn zo kundig tegenwoordig, zou je denken..
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, in het begin vond ik er ook niets aan. Maar nu di eplottwist steeds tussen team kartel en Jaxel en the shapo vind ik het wel leuk. En hoe een bepaalde bewoner steeds zo kinderachtig reageerdIk had misschien ook effe door moeten zetten... maar kreeg het niet voor elkaar hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Moet ik wel lachen hoor
Dat is de enige waar ik af en toe vreselijk om niet lachen maar het is ook wel een zeikertje... van alles wat hahaGewoon omdat het kan!
Ik zeg je eerlijk als ik geen mod was geweest hier had ik het ook niet meer gekeken hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had misschien ook effe door moeten zetten... maar kreeg het niet voor elkaar haha
Dat is de enige waar ik af en toe vreselijk om niet lachen maar het is ook wel een zeikertje... van alles wat haha
Jeetje... je hoopt altijd op het beste natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een stuk van de endeldarm hebben weggehaald
We wisten dat het kon gebeuren, als je geluk had en niet bij die % hoorde bij wie het mis ging
Oké toch ook niet.... gek hé, ik heb zo'n voorgevoel dat dit wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn... kweetniequote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk als ik geen mod was geweest hier had ik het ook niet meer gekeken hoor.
En ik heb het ook niet hele dagen aanstaan.
Ach er zijn ergere dingen, leuk is het niet maar hij kan nog mopperenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje... je hoopt altijd op het beste natuurlijk...
Nou moeilijk hoor Dotje...
Dat had ik vorige jaar alquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké toch ook niet.... gek hé, ik heb zo'n voorgevoel dat dit wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn... kweetnie
Haha ja dat lukt aardig zo te horen hihi..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen, leuk is het niet maar hij kan nog mopperen
EN eerlijk is eerlijk hij is eigenlijk niet echt een mopperkont of iemand die snel boos is
Wij zijn nu 25 jaar samen en heb hem pas 3 x boos gezien.
Het is ook ongelooflijk maar wij hebben ook nog nooit ruzie gehad of woorden
Ooh echt, ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik vorige jaar al
Er start binnenkort weer iets nieuws
RLS / [Videoland]'I Kissed A Girl ♥
Ik kan boos worden om iets maar hij kijkt mij dan zo aan zo van, waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat lukt aardig zo te horen hihi..
Oooh wow dat is ook al een tijd zeg.. jeetje mina niet te geloven... haha... dat hoor je niet vaak, nou toppie houden zo..
Eens wat vaker in RLS kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, ik helemaal niet...
Thnx wat goed van jou, had ik helemaal nog niet gezien.
Veilige vlucht Kodiak tot vanavondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Tijd om vandaag weer een van de huisdieren bewoners uit te zwaaien![]()
Ik zelf mag weer de lucht in, dus ben er vanavond weer bij.
Mooie dag vandaag
Vlieg zequote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mooie dag vandaag
Fijne vlucht en een mooie dag gewenst...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mooie dag vandaag
Haha ja dat geloof ik... ik was dan nog niet klaar denk ik... ik ben best een pittige maar schiet heel snel in de lach..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan boos worden om iets maar hij kijkt mij dan zo aan zo van, waar maak je je druk om
Is ook frustrerend hoor
O nou als je vaker in RLS kijk zie je vaak nieuwe rlssen voorbij komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kom echt alleen maar hier hi... of in de cos verder nergens..
Ik zal het proberen te onthouden hi..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou als je vaker in RLS kijk zie je vaak nieuwe rlssen voorbij komen
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Kissy![]()
![]()
Het wil gewoon niet zo, ik kom er niet 100 procent in... ben af en toe wel nieuwsgierig hoe of wat... maar niet zo intens als andere jaren... de sjeu is er voor mij een beetje af...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:38 schreef Jockari het volgende:
Rijd ik vanmorgen naar het werk, begint dit plots op de autoradio
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het was een vakantie die heel veel indruk heeft gemaakt maar soms ook angstig...![]()
Oké en dan ben je voorlopig weer even thuis of wacht er weer een andere uitdaging?
Hallootjes...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Het is niet je seizoen of wat je al zegt.. de sjeu is er vanaf.
Leuk je wel weer hier te zien.
Oké... nou ook wel weer lekker in je eigen huisje enz..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dan ben ik voorlopig weer even thuis als het goed is. Ook wel weer lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:03 schreef Ireth het volgende:
Dus jordy...
- doet kinderachtig
- neemt alles te persoonlijk
- is bevriend met matti
- misbruikt matti
- is een persoonlijke vijand van Axel
- heeft Axel zijn persoonlijke vijand gemaakt
- wordt opgehemeld in de uitzendingen
- wordt negatief neergezet in de uitzendingen
- heeft fans die niet kunnen nadenken
- heeft allemaal jonge fans
- heeft allemaal fans van middelbare leeftijd
- is de mastermind en leider van het kartel
- is onvolwassen.
- neemt alles te serieus
- neemt niets serieus
- jat eten
- deelt alles
- kan geen normaal gesprek voeren
- spreekt alles direct uit.
Ben ik nog wat vergeten??
Dit zijn dus allemaal meningen over 1 persoon door verschillende COSsers![]()
Dat maakt hem de ideale BB kandidaat / winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat maakt hem de ideale BB kandidaat / winnaar
overzicht finales alle jarenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Neehoor vorig jaar eindigde het met een belg in de finale. Denk dat dit jaar het een Nederlander zal zijn. Volgende week gaat er denk ik wel een belg uit.
Zie vooral met de jaar een lagere prijzenpot met een kleine opleving 2023.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
overzicht finales alle jaren
[ link | afbeelding ]
Het is maar een persoon die in een spel zit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 van "het kartel" uit ging en de rest verdrietig was waren de commentaren van de "jaxel-aanhangers" in de COS niet op 4 handen te tellen. Aansteller, jankend, aandachtzoekers, egoïstisten, noem het maar. Alles werd het kartel genoemd.
Nu zijn het de "kartel-lovers" die juichen over het vertrek van Axel en het acteertalent van jane en dan zijn de COSsers kinderachtig, is het belachelijk, gevoelloos of zelfs van het lage niveau van jordy.
Hoe dan??? Kinderachtig gezeik van velen.
Dat bedoel ik niet Dotquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar een persoon die in een spel zit.
Vorige week werd er door andere gejuicgd en geklaagd.
Deze week is het andersom.
O verkeerd begrepen dus. Sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Dot![]()
Er wordt nu geklaagd over de COSsers die juichen om het vertrek van Axel.. terwijl diezelfde COSsers die nu klagen vorige week hetzelfde deden.
Goedemorgen mede BBertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |