Ja hij weet waar hun huis woont...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:15 schreef czvt het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is hoe dat het mogelijk is dat Jolien en Mattie zich zo laten inpakken/manipuleren door Jordy. Alles wat hij doet of zegt heeft hun goedkeuring. Hij bespeelt hen alsof het een deugd is en dat met goedkeuring van BB. Hebben Jolien en Mattie geen mening of speelt er iets anders?
quote:
Hello dames :wquote:
Oeps had W zijn ipv wquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk
SOrry voor mijn late antwoord maar ben nog te druk om naar de pot te gaan
WA, mail, vergaderingen regelen, afspraken plannen met een paar groepen.
Modden en dan ook nog een klagende man voor mijn neus![]()
Dan wil ik ook nog wat van BB volgen
Hey Frumquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen @:Dotteke red je het allemaal nog...pfff
Morguh Enginequote:
A wat een lief complimentje dank je wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil even een compliment geven aan @:dotteke , ik vind het knap hoe ze het doet, zoveel meningen, zoveel klagers, de pro en anti Jordy/ en Axel posten, vergeet ook niet dat het vrijwilligerswerk is wat ze doet en het onmogelijk is iedereen tevreden te houden, het aantal tr’s die ze moet bekijken en ja ik zet er ook wel eens een op moment dat ik dingen zie die me enorm ergeren, ik ben vrij neutraal deze BB dus het is iets gemakkelijker voor me om de goede kanten en slechte kanten van bewoners te zien zonder de blinde vlek van een favoriet te hebben.
Sommige mensen kunnen geen kritiek verdragen op hun favoriet alsof het hun eigen familie is of partner is, op fb en insta is het nog erger daar kreeg ik zelfs kritiek van de paginabeheerder bigbrother omdat ik zei dat ik Jordy kleuter gedrag vond vertonen, dat was blijkbaar te beledigend, nee dan ben ik toch erg blij met de moderatie hier waar ik dat gewoon wel kan zeggen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FrumJa hoor, al was gisteren een dag waar je zei pppffffff
Het is makkelijker als je alleen in huis bent om je ding te doen dan dat er iemand is
Hij zal er niets van zeggen hoor dat ik zo bezig ben.quote:
Ja dit klinkt zo herkenbaar... en mannen kunnen altijd zo lekker zielig doen als ze iets hebben... misschien die van jou niet.... maar ooow ooow...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal er niets van zeggen hoor dat ik zo bezig ben.
Maar als ik dan bezig ben met diverse dingen en iemand praat tegen mij kan ik nog al bot reageren
Omdat ik dan wil antwoorden en mijn werk wil doen. En dan gaat je wa en dan de telefoon dat alles weer anders moet en dat een bepaalde datum toch niet kan en je weer 10 man op een dag bij elkaar moet zien te krijgen. EN dan zijn ze hier ook nog eens euhhhh ja dat
Joh hou op, ze zijn zo zielig. Mopperen dat het nog niet goed is en dat hij zijn tweede oog niet meer laat doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dit klinkt zo herkenbaar... en mannen kunnen altijd zo lekker zielig doen als ze iets hebben... misschien die van jou niet.... maar ooow ooow...
Hoi Dotquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh EngineBen je al weer terug in het land
Haaai Frummeliequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in een fricandel speciaal... hoe kom je er op zo vroeg in de morgen...
Ja die angst snap ik ook wel... maar logisch dat je ogen zo kort na de operatie het nog niet doen en bij de een gaat het sneller dan bij de ander...quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh hou op, ze zijn zo zielig. Mopperen dat het nog niet goed is en dat hij zijn tweede oog niet meer laat doen
Ik zeg ze hebben je geholpen in je oog, logisch dat je not flikkeringen ziet en wazig. Staat ook overal/
Maar de oogarts die hem geholpen had zei dat hij na twee dagen weer auto mocht rijden. MIts het goed was.
En nu kan hij dus niet naar huis en dat wilde hij vandaag![]()
Hij is nu 10 minuten beneden en al 10 minuten aan het mopperen![]()
Heeft allemaal nog te maken met die darmoperatie dat daar alles wat fout kon gaan ook fout gegaan is en hij gewoon bang is dat er nu ook weer iets fout gaat
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in een fricandel speciaal... hoe kom je er op zo vroeg in de morgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |