Vind dat wel een aardig gastje.quote:
Geen idee, je leest er allemaal verschillende dingen over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wanneer zou hij weer gewoon moeten kunnen kijken met dat oog?
Ja dat slaat dan nergens op als fans tig accounts hebben.. beetje vage shit... niet eerlijk idd.. thnxquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat fans dingen mogen bepalen die er toe leiden dat iemand dichter bij de finale komt.
Kijk als fans nu mogen bepalen wat er er gegeten wordt of zo.
Maar bij zo spel wat van wezenbelang is voor een stemming de fans laten betalen weet je al wat er gebeurdd.
Dan wordt de meest favorieten gekozen en de er zijn er bij die een stuk of 15 accounts hebben aangemaakt.
Het spel gaat nu nog maar zoals ik het zie mar tussen 4 mensen meer.
De rest doet voor spek en bonen mee.
Maar dit is zoals ik het zie he. Mij maakt het geen moer uit wie wint of wie verliest.
Maar ik vind fans laten kiezen altijd trickie vooral als het tegen de finale aanloopt
Ik stem ook niet want het gaat er niet eerlijk aan toe als je meerdere keren kan stemmen
Ik denk dat het vaak iets is wat iemand zo voelt of ervaart omdat het niet je favo isquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Jill die bedoelde ik!! had toen ook het idee dat Bb er alles aan deed om haar te laten winnen.
Ja ik vind dat juist leukquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja Ashley leek ook veel gegund te worden. Was blij dat die niet won!
Precies zometeen krijgen Axel en Jane vast weer 'geluk'.
Dank je.quote:
Zo dat is nogal een verschil.. variërend van 1 dag , optometrist moet kijken of een week.. Lekker duidelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, je leest er allemaal verschillende dingen over.
Ook over auto rijden. De arts die hem opereerde zegt dat hij morgen weer auto mag rijden
Een ander ziekenhuis zegt weer dat je eerst een controle door de optometrist moet hebben voor je weer auto mag rijden. De eerste controle heeft hij pas eind april. Het cbr zegt een week. Hij krijgt wel een telofonische controle, gek he een controle voor je ogen door de telefoonhet wordt steeds gekker die zorg in Nederland
Dus ja wat moet je dan he
Beide kanten hebben datquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat slaat dan nergens op als fans tig accounts hebben.. beetje vage shit... niet eerlijk idd.. thnx
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind dat juist leuk
AL vond ik persoonlijk dat kist spel niet helemaal een eerlijk spel omdat het door de fans gekozen is.
Fans moet je in deze fase van het spel geen zeggenschap geven over dit soort belangrijke dingen. Maar goed dat is mijn mening
Ja in de papieren staat ook dat hij na 3a 4 dagen een controle moet krijgenquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dat is nogal een verschil.. variërend van 1 dag , optometrist moet kijken of een week.. Lekker duidelijk.
Wat raar dat hij een telefonische controle krijgt voor een oogoperatie! Dat is wel heel raar.
Je steeds aanmelden met een andere email adres. Je kan zoveel email aanmaken als je wiltquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide kanten hebben dat
Las op X ook regelmatig Jane fans die meer dan 20 accounts hadden om te stemmen
Dan vraag ik me echt af , hoe dan
2 snap ik.. BB Nl en BB België
Ik weet ondertussen niet meer wat ik allemaal moet geloven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.
Ik heb er 1quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je steeds aanmelden met een andere email adres. Je kan zoveel email aanmaken als je wilt
Er is geen RLS meer te vinden waarin niet gestuurd wordtquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen niet meer wat ik allemaal moet geloven.
Probeer er maar niet te veel aan te denken of dingen gestuurd worden.
Dan is het kijken ook niet meer leuk, vind ik zelf
Ik heb er ook maar een hoor. Ik stem trouwens niet eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Als ik zoveel e mail adressen moet hebben
Raak ik kwijt welk ww waar moet![]()
Dan moet je een excel aan gaan maken voor je emails voor BB![]()
Voor mensen die je niet eens kentquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een hoor. Ik stem trouwens niet eens![]()
Maar ik snap de humor er ook niet van.
Dan ben je toch een beetje ziek in je hoofd om dit te doen voor een spel?
sssssttt niet zeggen heb mijn hoofd in het zandquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is geen RLS meer te vinden waarin niet gestuurd wordt
Daarom snap ik die haat ook niet die sommige hebben naar een bewoner>quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mensen die je niet eens kent
Ik vind niemand echt stomquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik die haat ook niet die sommige hebben naar een bewoner>
Ik heb mij toen in Utopia ook te vast gebeten en heb mij voorgenomen dat nooit meer te doen. Niet dat ik fan van iemand was, maar ergerde mij gek aanéén persoon.
Ik zei tegen mij zelf gek wijf wat doe je toch, het is gewoon een persoon die meedoet aan een spel.
Mijn toen voorgenomen dat nooit meer te doen.
Ik heb nu de ene keer vind ik die het leuk doen, de andere keer die
En anders om de ene keer is die een eikel ( in mijn gedachten) en de andere keer weer een ander
Dat dus maar ook mensen die klagen dat het gebeurd doen het vaak zelf ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niemand echt stom
Ze hebben allemaal hun onmogelijkheden
Het is vaak dat er wordt gehakt op personen omdat een ander de favoriet is
Dat is het enige wat me stoort
Gelukkig is het hier geen X want wat daar allemaal wordt geroepen
Daar lusten de honden geen brood van
Lekker hé die zorg..quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de papieren staat ook dat hij na 3a 4 dagen een controle moet krijgen
Het is niet te vatten, ze geven je papieren mee maar zeggen je wat anders
Ja vreselijkquote:
Gewoon een stuk ducttape pakken voor die klagende manquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk
SOrry voor mijn late antwoord maar ben nog te druk om naar de pot te gaan
WA, mail, vergaderingen regelen, afspraken plannen met een paar groepen.
Modden en dan ook nog een klagende man voor mijn neus![]()
Dan wil ik ook nog wat van BB volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |