Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik dacht een leuke "de hort op" sorry...
Is het allemaal goed gegaan?
Goedemorgen.... Fijne dag vandaag...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag een kantoordag op het programma
Streamdagquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk komt het nu wel goed zonder complicaties.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.
Nou ik weet het niet hij was net giga aan het mopperen.
Hij ziet met dat oog wat geholpen is bijna niets.
Ik heb gelezen dat het kan dat je de dag na de operatie weinig ziet een soort van mist. Komt door een zwelling
Maar ik snap hem wel bij zijn darmoperatie is ook alles mis gegaan dus hij had er al weinig vertrouwen in om weer wat aan zijn lijf te laten doen
Ja dat snap ik dan wel dan heb je er geen fiducie meer in...quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor kan jij toch niet weten.
Nou ik weet het niet hij was net giga aan het mopperen.
Hij ziet met dat oog wat geholpen is bijna niets.
Ik heb gelezen dat het kan dat je de dag na de operatie weinig ziet een soort van mist. Komt door een zwelling
Maar ik snap hem wel bij zijn darmoperatie is ook alles mis gegaan dus hij had er al weinig vertrouwen in om weer wat aan zijn lijf te laten doen
Dat fans dingen mogen bepalen die er toe leiden dat iemand dichter bij de finale komt.quote:
Nee, zo jammer is dat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik kijk het wel![]()
Nu ook nog maar een paar weekjes en dan is alweer klaar.
Gaat zeker niet allemaal even eerlijk daar.
Goedemorgen Birdiequote:
Jordy wint nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg het bij deze Jordy gaat naar huis met overwinning, tenzij er iets heel geks gebeurd.
Het is knap dat hij zoveel gedaan voor zijn deelname en dat hij als fan van het programma gaat winnen. En ik gun hem de winst ook wel. Maar mijn type mens is het zeker niet.
Morguhquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja dat hoop ik ook. Hij is het vertrouwen kwijt en dat snap ik ook helemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hopelijk komt het nu wel goed zonder complicaties.
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zo jammer is dat.
Het draait al weken om 4 mensen. De ene week de andere twee en de ander week de andere twee
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg het bij deze Jordy gaat naar huis met overwinning, tenzij er iets heel geks gebeurd.
Het is knap dat hij zoveel gedaan voor zijn deelname en dat hij als fan van het programma gaat winnen. En ik gun hem de winst ook wel. Maar mijn type mens is het zeker niet.
Vast wel zei ik net ook tegen mij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel dan heb je er geen fiducie meer in...
Maar dat hoor je vaker hoor, zal heus goed komen...
Aii druk dagje voor jou vandaag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie![]()
3 vergaderingen 1 ontslag gesprek en 2 sollicitatiegesprekken staan er vandaag op mijn programma.
Jillquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)
[..]
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.
Jordy is wel logischer, ned aan de beurt om te laten winnen en wordt hem veel gegund net zoals bij ? kom niet op haar naam.. die met haar opa.. die blonde meid.
Ja hij is wel op en top fan van het programma.
Ook niet mijn type mens en moet er niet aan denken om met zo iemand in een huis te zitten maar vind het wel grappig om te zien dat hij zo'n hoge toppen/ diepe dalen heeft. Lijkt weinig rem op zijn emoties te hebben.
vind hem soms over de top.
Mij maakt het echt helemaal niets uit wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jaaa Jill die bedoelde ik!! had toen ook het idee dat Bb er alles aan deed om haar te laten winnen.quote:
Morguh Greysquote:
Wanneer zou hij weer gewoon moeten kunnen kijken met dat oog?quote:
Ja klopt was vorige jaar met Asley net zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die andere 2 zitten er soms voor saus maar ik vind Pootje wel grappig (als ik hem versta)
[..]
twijfel nog of ze hem of Jolien willen laten winnen.
Jordy is wel logischer, ned aan de beurt om te laten winnen en wordt hem veel gegund net zoals bij ? kom niet op haar naam.. die met haar opa.. die blonde meid.
Ja hij is wel op en top fan van het programma.
Ook niet mijn type mens en moet er niet aan denken om met zo iemand in een huis te zitten maar vind het wel grappig om te zien dat hij zo'n hoge toppen/ diepe dalen heeft. Lijkt weinig rem op zijn emoties te hebben.
vind hem soms over de top.
Oh ja Ashley leek ook veel gegund te worden. Was blij dat die niet won!quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt was vorige jaar met Asley net zo.
Ik vind het spel nu wel leuk, vorige week hadden Jane en Axel geluk en nu het andere team
Hoop ook dat er voor Matt, sharice en Pootje nog wat geluk komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel zei ik net ook tegen mij.
Hij heeft nu zo mooi zwart lappie voor zijn bril gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |