Ben je geemigreerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, hier is Frum weer...
Ja en het gekke is dat BB er aan mee werkt. DIe vriendin van Matt had om een gesprek gevraagd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet hoe je een relatie kunt beëindigen zonder eerst een goed gesprek te hebben gehad met diegene. Voor zowel Mattie als Jane is het erg kom je na lange tijd in een soort van isolement terug in je normale leven en kom je erachter dat je partner met de noorderzon is vertrokken.
Niet veel gemist hoor zoals het ieder jaar gaat in het BB huisquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga straks m'n streams maar eens aanzetten dat is echt even geleden, ik ben er echt helemaal uit...
Ja van wat ik zo lees op mijn tijdlijn is het bar en boos en de oudbewoners zelf doen ook al een oproep om te stoppen met al die haat Je hebt het niet alleen over een bewoner. Die zien nu niets maar al hun familieleden welquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar is het daar echt zo erg. Ben blij dat ik het niet heb dus.
Ja ik zie ze nu buiten liggen... ik ben helemaal de weg kwijt... was al aant lezen in SV en ga zo even stukje teruglezen...😉quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
O daar is echt zoveel gebeurd
lees nu ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie![]()
O daar is echt zoveel gebeurd
Ik hoop dat je er nog in komt voor het eindequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zie ze nu buiten liggen... ik ben helemaal de weg kwijt... was al aant lezen in SV en ga zo even stukje teruglezen...😉
Groot gelijk, dit is maar tijd verdrijf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik had even andere prioriteiten...
Ja het was voor mij toch al een minder seizoen, ik begon er al niet lekker aan... ja het schiet alweer op hé..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet veel gemist hoor zoals het ieder jaar gaat in het BB huis![]()
Nog maar een paar weekjes dan is het alweer gedaan.
We gaan het zien Dot, ik weet ook niet of ik het nu dagelijks ga volgen hoor...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nog in komt voor het einde
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het was voor mij toch al een minder seizoen, ik begon er al niet lekker aan... ja het schiet alweer op hé..
Nou dat was ook wel even lekker voor jou, even wat anders..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, dit is maar tijd verdrijf.
Ik kijk ook niet een hele dag lees hier wel regelmatig.
Gisteren heb ik ook weinig gezien was de hele dag de hort op
Henk moest aan staar geopereerd worden en daarvoor had ik fysioquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat was ook wel even lekker voor jou, even wat anders..
Ja hé, het is gewoon niet mijn BB, helemaal met je eens, hier precies hetzelfde..quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).
Wil je weer wat gaan kijken nog of ben je er wel klaar mee nu?
edit: ik lees het al
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook een minder seizoen.. qua bewoners, spelvorm (vind ik dan).
Wil je weer wat gaan kijken nog of ben je er wel klaar mee nu?
edit: ik lees het al
Oooh ik dacht een leuke "de hort op" sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk moest aan staar geopereerd worden en daarvoor had ik fysio
Hoe bedoel je niet eerlijk Dot?quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣
Ik vind het spel op zich wel leuk op een enkel onderdeel na. En die plottwisten zijn ook wel
Leuk. Al vind ik persoonlijk niet alles even eerlijk gaan.
ja ik kijk het welquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jij zit er anders diep in 🤣🤣🤣🤣
Ik vind het spel op zich wel leuk op een enkel onderdeel na. En die plottwisten zijn ook wel
Leuk. Al vind ik persoonlijk niet alles even eerlijk gaan.
ja wtf dat knalde er even in!quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat nou weer voor takkegeluid....
Owww was geen nieuw alarm ofzo haha...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja wtf dat knalde er even in!
Op de andere stream is dat niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Owww was geen nieuw alarm ofzo haha...
Haha ja dat viel mij ook al op...quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee dacht ik ook even.
maar die 2 bleven gewoon rustig liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |