Middagquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ontstaan door altijd om half 4 opstaan ivm werk. En niet in slaap kunnen komen. Ik begon om 5 uur op kantoor. En moest 45.min rijden naar me werk. Nu anderhalf jaar al vervroegd pensioen maar nog steeds om die tijd klaar wakker. Maar ben er aan gewend en 1x per slaappil en maak ik 5 uur.
Spoorloosquote:
Ga ik doenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemiddag
@:Dotteke zou jij het SV weer vast willen zetten ?
Dank u!
Lonneke1983 in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etcquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik kreeg net te horen dat er op een fb pagina van bb fans staat dat de relatie van jane over zou zijn. Ik heb geen fb dus kan niet kijken of dit zo is. Betwijfel het want ze is altijd lovende over haar vriend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jorda's tiktok:
Filmpje over international women's day. Met het liedje 'solo, no mojo, I bounce back'. En de tekst:
[ afbeelding ]
En een tiktok over padel met de tekst:
[ afbeelding ]
Ja, vaag .. Als het waar is, rare mensen om dat eerst op tiktok te gooien voordat je met de persoon zelf hebt gesproken.quote:
Raar dat mensen dat doen. Een relatie beëindigen als de partner er niet isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef engine het volgende:
Vind dat echt heel raar. Bij Mattheus was ook al z'n soap. Zal het wereldje wel zijn want ik begrijp er niks van.
Frummelquote:Op woensdag 12 maart 2025 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, hier is Frum weer...
Hey Frummiequote:Op woensdag 12 maart 2025 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga straks m'n streams maar eens aanzetten dat is echt even geleden, ik ben er echt helemaal uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |