Dat vind ik dan wel weer heel sneu.....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
De relatie van Jane is ook schijnbaar voorbij.
[ afbeelding ]
De tweede relatie al die voorbij is als er een in het BB huis zitquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft haar zeker ingeruild voor Deborah van mattiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend stond er wat te gebeuren voor Jane....jammer genoeg niet gehoord maar dat zei ze tegen Axel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tweede relatie al die voorbij is als er een in het BB huis zit
Eerst die van Matt en nu deze.
ALhoewel die Juiche kanalen vertrouw ik nooit zo
Heel sneu want ze is zo positief over hem en mist hem heel erg. Maar wil niet zeggen dat dit waar is. Kan ook gewoon roddels zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel sneu.....
Heeft niks met BB te maken......alleen kwam het lekker uit dat hij zijn gang kon gaan???
Hii moest in buitenland optreden begreep ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit weekend stond er wat te gebeuren voor Jane....jammer genoeg niet gehoord maar dat zei ze tegen Axel.
Zou goed kunnen.....ze zei ook tegen Axel nu kan ik niet naar huis als ze genomineerd werd.....Dacht dat ze zelf een huis had??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hii moest in buitenland optreden begreep ik
Hij zou dit weekend in Noorwegen zijn zei Jane zoietsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hii moest in buitenland optreden begreep ik
Ja zou dit ook heel erg sneu vinden... en eigenlijk van hem ook een *lelijkwoord*streekquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel sneu want ze is zo positief over hem en mist hem heel erg. Maar wil niet zeggen dat dit waar is. Kan ook gewoon roddels zijn.
Ging volgens mij over dat hij haar zou komen halen en dat kan dit weekend dusniet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.....ze zei ook tegen Axel nu kan ik niet naar huis als ze genomineerd werd.....Dacht dat ze zelf een huis had??
Beetje laf wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:21 schreef Alocanda het volgende:
Hier staat het ook dat het over is.
https://lovereality.nl/vr(...)-ze-in-het-huis-zit/
Waarschijnlijk staat ie nog wel ergens tussen "volgend" van Jane.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef Linnied het volgende:
Hoe heet hij op insta? Kan nergens iets vinden van hem.
Of op fb? Aangezien hij haar tijdje geleden nog verdedigd zou hebben.
Ook al tussen gezochtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat ie nog wel ergens tussen "volgend" van Jane.
voor wie gaan ze vliegtuigje doenquote:
Zijn lichaamstaal naar Jane toe hier voorspelde al weinig goeds..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?? @Dotteke daar stonden toch gewoon de bedrijfsgegevens van die vliegtuigjesbedrijf? Algemeen te vinden gegevens? Mag dat nou ook al niet dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:42 schreef Ireth het volgende:
Ze mogen![]()
***Mod Edit, verwijderd staan adresgegevens en telefoon nummer op***
Mocht vorig jaar al niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh?? @:Dotteke daar stonden toch gewoon de bedrijfsgegevens van die vliegtuigjesbedrijf? Algemeen te vinden gegevens? Mag dat nou ook al niet dan?
Ah ja dat wist ik wel maar ik dacht dat hier dus een uitzondering op was als algemeen bedrijf met adresgegevens online was. Duidelijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht vorig jaar al niet meer.
Staat ook in de regels
- Geen foto's/namen etc. van andere dan de deelnemers plaatsen. i.v.m. privacywet (avg)
Zij is niet verantwoordelijk voor zijn gedrag, dat is hij zelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Die Faisel is echt een relN..T mijn goed leuke goeie vriend Jane
Stel zure mensen bij elkaar. Jammer dat ze zichzelf zo verlagen. Valt me vooral van jimmy tegen.Elsa doet al weken niet anders. Slechte verliezer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
Lach me kapot met die live van Faisel, Jimmy/Heisa Jynx (BB24), Luca (die voor Jane ballen zocht), Deborah (ex van Mattheus), Michelangelo (BB23), Den Glenn (BB24), Elsa (BB25), Jeffrey (BB25) en nog ene Glenn
Leuker dat de streams op het moment
Eens maar wat ik begreep is hij behoorlijke asociaal geniet van het mensen onderuit halen. Voor kwetsenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij is niet verantwoordelijk voor zijn gedrag, dat is hij zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |