abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217018660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind dat wel een aardig gastje.
Echt?
pi_217018662
En waarom regent het potdikkie?
pi_217018695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En waarom regent het potdikkie?
het regent ook sl's :D
Hier eindelijk zon :D
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
  woensdag 12 maart 2025 @ 11:42:39 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217018698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.

De redactie van BB weet natuurlijk veel meer dan wij die ziet ook naar wat voor streams meer gekeken wordt. Welke bewoner het meeste kijkers op een stream genereert. Ze hebben niets aan kaartende mensen. Er moet roddel, achterklap en sensa zijn.

Ik had dit jaar heel veel moeite erin te komen maar qua spel is het dit jaar wel een van de sterkere jaren. Een voortborduring over iets dat eigenlijk in 2023 gestart is.
pi_217018706
Net regen, nu ineens weer zon :D het is wel typisch Nederlands weer.
  woensdag 12 maart 2025 @ 11:45:17 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217018718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Net regen, nu ineens weer zon :D het is wel typisch Nederlands weer.
Vorige week zaten ze in korte broek nu kan de winterjas weer uit de kast.
pi_217018726
De polls hebben een grote voorspellende waarde. Zeker als de 2 grootsten hetzelfde zeggen. En zo niet, dan weet je dat het heel spannend is.

En het fijne is dat er daarmee een soort van controle op BB is.
pi_217018733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:42 schreef marky het volgende:

[..]
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.

De redactie van BB weet natuurlijk veel meer dan wij die ziet ook naar wat voor streams meer gekeken wordt. Welke bewoner het meeste kijkers op een stream genereert. Ze hebben niets aan kaartende mensen. Er moet roddel, achterklap en sensa zijn.

Ik had dit jaar heel veel moeite erin te komen maar qua spel is het dit jaar wel een van de sterkere jaren. Een voortborduring over iets dat eigenlijk in 2023 gestart is.
Klopt je ziet wel wie er populair is in de polls.
Maar denk wel dat ze het spel manipuleren zoals een Wicky en Keanu die niet naar huis hoefden te gaan.
Of de telefoon laten overgaan als er een specifieke bewoner in de buurt is.
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 11:55:04 #159
388664 crew  Dotteke
pi_217018822
@mazaru
Ik doe het even hier nniet in de COS

Er is teveel gedoe de tr vliegen om de oren.
Mensen willen dat geschel op bewoners niet meer
Het is te gek wat er momenteel gaande is in de COS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 12 maart 2025 @ 11:57:30 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_217018849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru
Ik doe het even hier nniet in de COS

Er is teveel gedoe de tr vliegen om de oren.
Mensen willen dat geschel op bewoners niet meer
Het is te gek wat er momenteel gaande is in de COS
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 11:59:25 #161
388664 crew  Dotteke
pi_217018872
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef mazaru het volgende:

[..]
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.

Censuren is zeker nodig gezien het aantal trs wat binnen komt
Dat geschel en die hatelijke berichten zijn de meeste zat.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 12:01:02 #162
388664 crew  Dotteke
pi_217018891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nog triester het naar buiten brengen.
Had ook gewoon kunnen wachten op Jane.
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SM
  woensdag 12 maart 2025 @ 12:02:54 #163
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217018908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SM
Ja dat begrijp ik ook niet.
  woensdag 12 maart 2025 @ 12:02:55 #164
38396 mazaru
pi_217018909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.

Censuren is zeker nodig gezien het aantal trs wat binnen komt
Dat geschel en die hatelijke berichten zijn de meeste zat.
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 12:04:31 #165
388664 crew  Dotteke
pi_217018933
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepast
En ook die vinden dat ik alleen hun aanpak en niet de anderen.
En zo werkt het beide kanten op.
  woensdag 12 maart 2025 @ 12:07:50 #166
38396 mazaru
pi_217018964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepast
En ook die vinden dat ik alleen hun aanpak en niet de anderen.
En zo werkt het beide kanten op.
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.
pi_217018981
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:

[..]
De cos wordt op deze manier kapot gemod, ook door de mensen die met het minste op de tr knop rammen als ze iets niet aanstaat. Fok is fok niet op deze manier en ik post er ook niet graag meer. Je kan letterlijk geen scheet laten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 12:09:20 #168
388664 crew  Dotteke
pi_217018986
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:

[..]
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.
Helaas zie je het overal gebeuren.
Mensen zijn snel boos en geirriteerd
pi_217019003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan zijn ze dat maar, is toch niet jou probleem. Dan gaan ze maar op het libelle forum posten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 maart 2025 @ 12:13:16 #170
38396 mazaru
pi_217019039
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Misschien eerst een gaan bepalen of het wel de moeite waard is om te gaan censureren. Mensen TR'en over een scheet. Laat die TR lekker in de prullenbak verdwijnen als het zo vergezocht is.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 12:14:16 #171
388664 crew  Dotteke
pi_217019047
Zoveel mensen zoveel meningen
De een vind dat ik te weinig mod en te veel laat gebeuren.

Een ander vind weer dat ik te veel mod en te weinig en te veel toesta
Rechtsom linksom het is toch nooit bij iedereen goed.

En dan is dit het laatste wat ik er over zeg.
pi_217019067
Wat ik niet kan begrijpen is hoe dat het mogelijk is dat Jolien en Mattie zich zo laten inpakken/manipuleren door Jordy. Alles wat hij doet of zegt heeft hun goedkeuring. Hij bespeelt hen alsof het een deugd is en dat met goedkeuring van BB. Hebben Jolien en Mattie geen mening of speelt er iets anders?
pi_217019110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel mensen zoveel meningen
De een vind dat ik te weinig mod en te veel laat gebeuren.

Een ander vind weer dat ik te veel mod en te weinig en te veel toesta
Rechtsom linksom het is toch nooit bij iedereen goed.

En dan is dit het laatste wat ik er over zeg.
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 12:28:24 #174
388664 crew  Dotteke
pi_217019249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.
Ik ben gekke henkie niet he
Ik weet dondersgoed wie een tr zetten voor iemand die ze niet mogen of omdat ze een TR zetten omdat het om hun favo gaat.
Die worden ook aangesproken.
pi_217019314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben gekke henkie niet he
Ik weet dondersgoed wie een tr zetten voor iemand die ze niet mogen of omdat ze een TR zetten omdat het om hun favo gaat.
Die worden ook aangesproken.
Nee je bent gekke Henkie niet, maar ik lees best veel mee in de cos en ik verbaas me echt dat er elke keer zoveel tr's worden gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')