het regent ook sl'squote:
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk al die stemmingen niet.. denk dat alles gestuurd wordt zoals de productie het wil.
Vorige week zaten ze in korte broek nu kan de winterjas weer uit de kast.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Net regen, nu ineens weer zonhet is wel typisch Nederlands weer.
Klopt je ziet wel wie er populair is in de polls.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de online polls ziet zie je toch altijd wel dat er een trend is. Tuurlijk kan BB sturen maar denk dat dat meer zit in het aantal nl en b in het huis dat dat een beetje gelijk blijft. Dat zag je dit jaar ook aan de manier waarop Wicky erin werd gehouden.
De redactie van BB weet natuurlijk veel meer dan wij die ziet ook naar wat voor streams meer gekeken wordt. Welke bewoner het meeste kijkers op een stream genereert. Ze hebben niets aan kaartende mensen. Er moet roddel, achterklap en sensa zijn.
Ik had dit jaar heel veel moeite erin te komen maar qua spel is het dit jaar wel een van de sterkere jaren. Een voortborduring over iets dat eigenlijk in 2023 gestart is.
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru
Ik doe het even hier nniet in de COS
Er is teveel gedoe de tr vliegen om de oren.
Mensen willen dat geschel op bewoners niet meer
Het is te gek wat er momenteel gaande is in de COS
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dit wordt gewoon belachelijk! Als mensen daar een TR voor zetten dan sporen ze niet en horen ze niet thuis op een forum als Fok. Heeft Danny ook een TR gekregen toen hij binnenkwam dat het jammer was dat die kutJordy er nog steeds in zat? Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Danny is dat zijn forum op zo'n EO manier wordt gecensureerd. Misschien eerst eens kijken of het de moeite waard is om te censureren?
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SMquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog triester het naar buiten brengen.
Had ook gewoon kunnen wachten op Jane.
Ja dat begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik nog triester vind altijd is dat ze familieleden van bewoners op gaan zoeken en volgens op SM
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker en die heb ik ook aangepast en met Danny er over gesproken.
Censuren is zeker nodig gezien het aantal trs wat binnen komt
Dat geschel en die hatelijke berichten zijn de meeste zat.
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepastquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook die worden aangesproken, ik doe ook heel veel via DM berichten verwijderd en aangepast
En ook die vinden dat ik alleen hun aanpak en niet de anderen.
En zo werkt het beide kanten op.
De cos wordt op deze manier kapot gemod, ook door de mensen die met het minste op de tr knop rammen als ze iets niet aanstaat. Fok is fok niet op deze manier en ik post er ook niet graag meer. Je kan letterlijk geen scheet laten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik best. Maar als Sharice daar staat met een zure smoel en ik benoem dat dan vind ik dat een hele kleinzielige TR en dan vind ik het nog meer jammer dat erin wordt meegegaan door de mod. Dan moet je ook gaan censureren als iemand Axel 'die vent' noemt en nog meer van dat soort benamingen. Ik zet maar zelden een TR, misschien moet je ook eens kijken naar de mensen die constant TR's zetten en dan ook nog eens altijd bij dezelfde mensen. Als mensen van zijn of haar eigen klutje dat gezegd zouden hebben, dan hoor je ze niet.
Helaas zie je het overal gebeuren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijft een feit dat je hier straks niet eens meer je mening mag geven door al die figuren met dat kleinzielige TR gedoe. Als iedereen dat zou doen dan zou jij niet eens meer de posten kunnen lezen omdat je pagina vol staat met TR"s. Het is een select groepje dat dat doet, dat merk je al aan de opmerkingen die je krijgt als iets post wat ze niet aanstaat.
Dan zijn ze dat maar, is toch niet jou probleem. Dan gaan ze maar op het libelle forum posten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas zie je het overal gebeuren.
Mensen zijn snel boos en geirriteerd
Misschien eerst een gaan bepalen of het wel de moeite waard is om te gaan censureren. Mensen TR'en over een scheet. Laat die TR lekker in de prullenbak verdwijnen als het zo vergezocht is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas zie je het overal gebeuren.
Mensen zijn snel boos en geirriteerd
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel mensen zoveel meningen
De een vind dat ik te weinig mod en te veel laat gebeuren.
Een ander vind weer dat ik te veel mod en te weinig en te veel toesta
Rechtsom linksom het is toch nooit bij iedereen goed.
En dan is dit het laatste wat ik er over zeg.
Ik ben gekke henkie niet hequote:Op woensdag 12 maart 2025 12:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja lekker makkelijk weer, je ziet toch wie er elke keer onterecht een tr zetten. Als iemand iets even niet aanstaat, daar is die knop domweg niet voor bedoeld.
Nee je bent gekke Henkie niet, maar ik lees best veel mee in de cos en ik verbaas me echt dat er elke keer zoveel tr's worden gezet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet he
Ik weet dondersgoed wie een tr zetten voor iemand die ze niet mogen of omdat ze een TR zetten omdat het om hun favo gaat.
Die worden ook aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |