Je kunt met woorden ook bepaalde belevingen creërenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat jane steeds zegt dat sharice wordt genegeerd door kartel. Ik heb haar gewoon zien praten net matti, jolien en zelfs jordy sprak met haar. Hiervoor sprak ze zelf ook bijna niet met deze mensen toen milena er nog was. Praten moet van 2 kanten komen.
Vergis je nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef Snensie het volgende:
Pootje met zijn neppe gezever over naar huis gaan. Tyf dan op onderhand. Ik heb echt een hekel aan die vent met zijn kippen verstand.
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugerenquote:
Gewoon gaan Keanuquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
stond dus op het punt me jas aan te doen om boodschappen te gaan doen toen BB inbrak met wat er ging gebeuren..... mogen we meekijken? nee zeker want dan kan ik eigenlijk wel gaan
ja beslissingen beslissingen hahaa
😂quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet
Die man is echt niet dom
zo jammer weer hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef Ireth het volgende:
Ja nog ff je neusharen trimmen, BB wacht wel..
Axel als eerste....
Ik weet het oprecht niet. Maar idd, straks tijdens de finale vragen ze aan hem hoe heb je zover kunnen komen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet
Die man is echt niet dom
Ik ben echt geen fan van hemquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugeren
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugeren
ja maar ikke , ikke wil niets missen ikke vind het erg moeilijk allemaalquote:
*** mod edit niet nodig dit*****quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat jane steeds zegt dat sharice wordt genegeerd door kartel. Ik heb haar gewoon zien praten net matti, jolien en zelfs jordy sprak met haar. Hiervoor sprak ze zelf ook bijna niet met deze mensen toen milena er nog was. Praten moet van 2 kanten komen.
Als je iets vaak genoeg herhaalt ( wat Jane doet) gaan mensen er vaak vanzelf in gelovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon allemaal aan het praten met elkaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar even over het negeren van Charice, dat was toen degenen met een deel vrijstelling gisteren in de GR waren. Dus Pootje, Axel, Jane en Mattie.
De anderen negeerde toen Charice, deden net of ze er niet was.
Dit vertelde Charice later aan Jane, dat ze zich toen heel rot voelde.
Gisterochtend in de boudoirquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar even over het negeren van Charice, dat was toen degenen met een deel vrijstelling gisteren in de GR waren. Dus Pootje, Axel, Jane en Mattie.
De anderen negeerde toen Charice, deden net of ze er niet was.
Dit vertelde Charice later aan Jane, dat ze zich toen heel rot voelde.
dat hoopt Jane continue word je gek van, andere zitten er langer en zeuren nog geen eens zoveelquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane hoopt op iets van thuis.
keanu: als ik iets kan kopen, koop ik het.
Iedereen komt aan de beurt dus waarschijnlijk is het geen aanbod om op te stappenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
Pootje pakt het geld en niemand van het kartel moet naar huis.
nou denk dat het dan bonje had geweest want denk echt niet dat het 'kartel' akkoord had gegaan om als laatste te gaan wat die andere in principe wilde doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; als ik ga krijgt wel iedereen zijn 162 euro terug.
Pootje: ben blij dat bb zelf de volgorde kiest anders was jij als laatste Jordy
ja klopt dit heb ik ook gezien inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisterochtend in de boudoir
Heeft niemand haar genegeerd
Sharice dacht dat ze overleg hadden en zei
Ik ga wel
Jolien zei nee je kunt gewoon hier je ding doen
Als de jongens wat willen bespreken doen ze dat wel ergens anders
De jongens gingen weg
Sharice ging afwassen
Dat sharice dingen verdraait
Maakt het geen waarheid
dat verdomd hij heel BB al dus denk niet dat het nog veranderdquote:
Je kan we luchtwegklachten ontwikkelen weet daar zelf alles van, maar ik gok in haar geval of pollen of gewoon verkoudenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jane nu
Dat ijs wat we eten is dat lactose vrij
Misschien dat ze daarom verkouden is??
Van lactose intolerantie krijg je geen verkoudheid
als die er nog had in gezeten was het huis denk ik te klein geweest hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zit te kijken naar een foto van haar sjefke
Had hem al aangepastquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan we luchtwegklachten ontwikkelen weet daar zelf alles van, maar ik gok in haar geval of pollen of gewoon verkouden
Ja zou pootje dat doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik verwacht ergens een of ander slap voorstel van ga weg en neem je persoonlijke kluis mee naar huis oid
Ja maar ik geloof dat een maat zijn bedrijf voortzet, had hij het van de week over met Sharicequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zou pootje dat doen?
Dan zijn het wel dure maanden voor hem
Als zzp-er verdient hij een klap meer
Die gaat echt niet voor pootje zijn geld verdienenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat een maat zijn bedrijf voortzet, had hij het van de week over met Sharice
oh na vrijdagavond ziet ze hem weerquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zit te kijken naar een foto van haar sjefke
Ofquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Ireth het volgende:
"Ik wil je vragen om...."
Waarschijnlijk je bek dicht te houden tegen de andere bewoners..
Ow wacht... ze zitten misschien in de slaapkamer omdat ze het tuinmeubilair aan het plaatsen zijn
ja hij had een dealtje met hem over 25% of zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat echt niet voor pootje zijn geld verdienen
Jolien heeft ook nog weinig gezegd tegen Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Jane zit op bed met Mattheus te praten en die hoofden van Jolien en Jordy. Hilarisch. Jolien klopte ook nog ff op de knie van Jordy...Ow nu gaat Jolien leunen op de benen van Jordy.
Kinderachtig!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien heeft ook nog weinig gezegd tegen Jane
Jordy en jolien spraken net ook gewoon met jane en pootjequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Jane zit op bed met Mattheus te praten en die hoofden van Jolien en Jordy. Hilarisch. Jolien klopte ook nog ff op de knie van Jordy...Ow nu gaat Jolien leunen op de benen van Jordy.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of
Via de andere deur het gebouw te verlaten
Pootje ligt daar ook ergens en ik hoor ook Keanu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En anders om net zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
soms is niks zeggen beter dan iets verkeerds zeggen, denk ik dan maarquote:
Elkaar uit de weggaan of negeren is hoe dan ook kinderachtig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
soms is niks zeggen beter dan iets verkeerds zeggen, denk ik dan maar
en als hun echt vriendinnen willen worden, dan kunnen ze het ook uitpraten na de finale, maar dan zonder de camera's
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:07 schreef C.A.I het volgende:
Het spel zal wel over buitenmeubels en of de piza oven gaan vrijspelen voor de bewoners
Bv in Belgiëquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah pootje heeft een BV moet dus loon blijven uitkeren
Jane ook een BV
Belgie heeft ongeveer de zelfde regeling als wij in NL qua loon dat moet worden uitgekeerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bv in België
Ik weet niet hoe dat werkt
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lol
de enige beschaafde daar zijn onze king en queen, Jaxel
Hoe hier nu eens mee op met dat constante getrolquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou mijn mede Jaxel aanhang, onze queen wil dat Keanu blijft dus stem op Keanu mensen
Gelukkig hoeven ze dat niet voor te stellen want er zijn nog nauwelijks inwoners. Ik hoop dat hij zonder euro vertrekt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Zou stom zijn als pootje geen bedrag zal pakken. Winnen doet hij nooit. Pootje zijn loon loopt gewoon door. Mattie zegt je krijgt toch alsnog je dagvergoeding jane zegt ja want je gaat dan weg via spel. Pootje gaat dus zelf jiet weg vanwege dat geld.
1500 euro voor een kaartje voor McGregor betalenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane 9 uur in een stadion gezeten gevechten UFC
Voor 10 seconden van echt gevechtquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane 9 uur in een stadion gezeten gevechten UFC
Die zal vast via via daar terecht zijn gekomenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
1500 euro voor een kaartje voor McGregor betalen, heel tof, maar geen 1500 euro waard.
Prima toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jane lekker in de slappe was zo te horen. Kaartjes 1500 pp veel geld
Worden kinderen heel blij vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Dubai leuk om met je kleintje naar toe te gaan in the mall ....
en dan ook nog 7 uur vliegen echt heel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Worden kinderen heel blij van
Een mall
Jane buiten het huis is wel een ultraluxe prinsesje hoor, chauffeur voor 2 weken, businessclass vliegen, 1500 euro voor een kaartje (x2).quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chauffeur geboekt voor 2 weken
Hele dag gewacht om ons weer terug te brengen
Mensen daar zo loyaal
Wel extra geld gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Wat valt er te winnen met die spel?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat ze die tweets aan de persoon moesten koppelen
Laat me raden "deze speler staat graag in het middelpunt" had ie vast foutquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft er een aantal goed ( zo te horen )
En een aantal fout
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen met die spel?
Goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat me raden "deze speler staat graag in het middelpunt" had ie vast fout
O afwachten dus. Raar nog een spel spelen als de nominaties al klaar zijnquote:
Zoiets denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O afwachten dus. Raar nog een spel spelen als de nominaties al klaar zijn
Of ze winnen er tuinmeubels mee of een etentje of zo?
zat ik ook al te denken, misschien de tuinmeubels, aangezien de vorige poging om die vrij te spelen was mislukt toch enkele weken terugquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O afwachten dus. Raar nog een spel spelen als de nominaties al klaar zijn
Of ze winnen er tuinmeubels mee of een etentje of zo?
Die zijn op slotquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
En...Jordy zegt dat hij eigenlijk kakken moet en Axel zegt Dan ga je toch. Jordy loopt door de woonkamer en zegt Kak en gaat op de bank liggen.
Hij mag denk ik niet door de klapdeuren..
Zichzelf neergezetquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat me raden "deze speler staat graag in het middelpunt" had ie vast fout
*** MOD edit dit heeft niets meer met de streams te maken ****quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:1 A128 schreef Koos1958 het volgende:
Jane lekker in de slappe was zo te horen. Kaartjes 1500 pp veel geld
Een blockquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus denkt dat er een geluidsblock is voor de live streams...omdat er een spel gaande is in een andere kamer.
![]()
![]()
Het was Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Er wordt totaal niet gesproken in de slaapkamer, dan weet je dat Keanu waarschijnlijk in de DR zit.
Ow, dus niet
Ze waren eerst lekker aan het kletsenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Er wordt totaal niet gesproken in de slaapkamer, dan weet je dat Keanu waarschijnlijk in de DR zit.
Ow, dus niet
Wat is Keanu lekker rustig.quote:
Ik denk juist dat ze die wel goed heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Jane is terug, heeft er ook een paar fout.
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:29 schreef riri het volgende:
[..]
Mod Edit, heeft niets met de streams te maken
En dat is het......alles voor de fame en filmpjes.......kijk eens hoe mooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:51 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kaas niet goed gevallen......karma.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:54 schreef Jockari het volgende:
Jane denkt dat ze ziek wordt, voelt zich niet goed zegt ze tegen Axel.
8 uur per dag als werk een beetje hipperdehip gedragen en daarna thuis de Jane zoals we hier zien kan primaquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:51 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.
Oh Axel het is geen baby ......straks maar lekker even in bedje liggen....jaha piept Jane......vitamine pilletje nemen....quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jane denkt dat ze ziek wordt. Ze voelt zich niet lekker.
Axel meteen bezorgd.
Jane benoemt nu wel dat ze ijs heeft gegeten en kaas.
Tja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
haha...hetzelfde viel mij ook al op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
Ff lekker op bedje liggen
Paracetamolletje
Alles tje en je
Axel
Ach ze vonden Matti ook een aanstellerquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet prettig als je niet lekker voelt in bb.
Het is wel Baby-Jane he? 😉quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh Axel het is geen baby ......straks maar lekker even in bedje liggen....jaha piept Jane......vitamine pilletje nemen....
Jane voelt zich toch elke morgen niet oke, en ze gingen laat naar bed.....met volle kaasbuik....misschien zwaar op de maag.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet prettig als je niet lekker voelt in bb.
Nopequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Dat snorretje staat eigenlijk niet bij jordy
Dat is toch lief.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh Axel het is geen baby ......straks maar lekker even in bedje liggen....jaha piept Jane......vitamine pilletje nemen....
Hahaha ja lachen ja man!!!! lekker ziek worden eigen schuldquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
Pootje is al aan zijn freeze begonnen
[ afbeelding ]
Een ding moet ik toegeven.....Pootje is wel de enige die zich totaal niet druk maakt....hoe hij overkomt hoe ze over hem denken, of ze hem verstaan helemaal niks maakt hem van zijn stuk.....gisteravond met de hele Kartel een gezellige avond in de woonkamer.....hij had net zoveel lol als de andere bewoners.....behalve hoop ik toch als zijn vrouw het teken geeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
Pootje is al aan zijn freeze begonnen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind hem soms op ****lijken![]()
![]()
duikt weg
Er is vannacht wat fruit verdwenenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De passievruchten zijn weg volgens Jolien
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil soms gewoon doorspoelen naar morgen
Jolientjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef Jockari het volgende:
Met het idee van:
• Jordy redt het wel
• Keanu moest al enkele weken thuis zijn
• JoLien heeft zich mooi herpakt na het vertrek van ...euh... wie was dat ook alweer ?
[ afbeelding ]
Het programma draait om hem, dat is toch wel duidelijk. Ook in de TV uitzendingen. Vorig jaar had Ashley precies hetzelfde. De rest deed niet veel wat TV maak-waardig was en spannend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Tascha071 het volgende:
Het valt me op dat ze Jordy wel veel in beeld brengen hoor.
Begin het vervelend te vinden
Kont afvegen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde een klik en meteen springt Jordy op en Jolien er achteraan..ik denk Jordy eindelijk kakken en Jolien uuuhh...geen idee
Ik dacht dat ze met vier de finale week ingaan, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Hoop overigens dat ze met 7 deelnemers de finale week in gaan. Het is wel een leegloop nu aan het worden waardoor het te saai wordt. Gewoon in die finale week vanaf de vrijdag voor de finale de week er op, elke dag iemand exit tot dat er 3 over blijven die de finale in gaan op die vrijdag. Of je brengt oud bewoners terug voor een paar dagen.
Dat hebben ze vorig jaar niet gedaan of wel?
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Hoop overigens dat ze met 7 deelnemers de finale week in gaan. Het is wel een leegloop nu aan het worden waardoor het te saai wordt. Gewoon in die finale week vanaf de vrijdag voor de finale de week er op, elke dag iemand exit tot dat er 3 over blijven die de finale in gaan op die vrijdag. Of je brengt oud bewoners terug voor een paar dagen.
Dat hebben ze vorig jaar niet gedaan of wel?
Veel te weinig om nog een week door te komen. Dat hadden we vorig jaar ook en er was toen niet veel te beleven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met vier de finale week ingaan, weet het niet zeker.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Ik kijk streams, geef een opmerking-mening over iemand en het is hier meteen...ja maar nee die doet dat. Laat mensen gewoon een mening geven ipv meteen dat ja maar.
Dat is wat mij betreft ook het maximale. Weg gestemd is weg gestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doen
Ontbijt maken oid
Oja dat was het. Vond ik toen best wal karig. Laat ze maar een paar dagen er bij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doen
Ontbijt maken oid
Wat doe je bij mij dan.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Ik kijk streams, geef een opmerking-mening over iemand en het is hier meteen...ja maar nee die doet dat. Laat mensen gewoon een mening geven ipv meteen dat ja maar.
Ja, Jefflien in de suite voor een paar dagen met de deur op slotquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oja dat was het. Vond ik toen best wal karig. Laat ze maar een paar dagen er bij.
Dat doet de productie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het programma draait om hem, dat is toch wel duidelijk. Ook in de TV uitzendingen. Vorig jaar had Ashley precies hetzelfde. De rest deed niet veel wat TV maak-waardig was en spannend.
Jolien kan idd pittig zijn, dat mag ik wel aan haar, Alleen jammer dat ze met Jeff te veel over zich liet lopen. Zijn vertrek heeft haar echt goed gedaan en doen opbloeienquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus pootje, die zegt dat ze in het huis meer weten. Jolien zegt ik weet toch niet wat jullie ergens anders zeggen. Pootje gelijk wij toch ook niet. Jolien reageert pittig dat zeg ik toch
Het is de losse koffie die nog op moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Het koffiezetapparaat is ook weer weg zo te zien
[ afbeelding ]
koffiezet apparaat staat in de suite, daar mogen alleen axel jane en keanu gebruik van makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het was trouwens apres-ski, en juist Jordy viel erg uit de toon met z'n pakkie. Wellicht nog steeds bewust, maar zijn pakkie had weinig met apres-ski te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doet de productie.
Met dat Tiroler feest had er maar 1 een echt Oostenrijks pakje aan, en raad eens wie.
De rest wat skikleding.
Hij vertegenwoordigd de best wel lullige verhaallijnen,.
Nu 2 groepen, behalve als ze eten.
Ziet er een beetje gekunsteld uit.
Bakkie pleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
koffiezet apparaat staat in de suite, daar mogen alleen axel jane en keanu gebruik van maken
dit is gewoon pleur zetten voor de hele groep.
Maakt het uit wat voor naam je er aan geeft, het was zo'n Alpen feestje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was trouwens apres-ski, en juist Jordy viel erg uit de toon met z'n pakkie. Wellicht nog steeds bewust, maar zijn pakkie had weinig met apres-ski te maken.
Wat jij wilquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor naam je er aan geeft, het was zo'n Alpen feestje.
Volgend jaar maar maandje eerder, met kerstemoties en iedereen verdrietig dat ze thuis missen en oud en nieuwquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit zijn wel de typische maart streams van elk jaar als de zon schijnt. Dan slapen ze alleen maar, en gebeurt er niks. Nu iig nog een beetje geklets over pleur.
Ik ben voor .. dat was wel een leuke tijd in EJVJL.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgend jaar maar maandje eerder, met kerstemoties en iedereen verdrietig dat ze thuis missen en oud en nieuw
Volgens mij staat dat enkel in de suitequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De gespreksonderwerpen zijn na zoveel weken opquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje wat zijn ze kinderachtig aan het doen pleur pleur pleur maar op
Ze dacht denk ik dat ze een freeze kregen....meestal loopt ze lang in het blauw.....of wisten dat ze vroeg een spel moesten spelen??quote:
daarin merk je echt dat het kartelgroepje duidelijk meer “vrienden” zijn dan het groepje jaxel xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De gespreksonderwerpen zijn na zoveel weken op
Kan, alhoewel hun gespreksstof wel vrijwel altijd het spel is...quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
daarin merk je echt dat het kartelgroepje duidelijk meer “vrienden” zijn dan het groepje jaxel xD
hebben letterlijk geen gespreksonderwerpen om over te praten :p
true maar liever dan “bakkie pleur, wie pleur” hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, alhoewel hun gespreksstof wel vrijwel altijd het spel is...
Plastic fantastisch met fillers, Botox, extensions en lenzen en wat dan nog meer. Die wil ik over 10 jaar nog weleens zien met ballonlippen en appelwangen op een plastic huid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft lenzen in. Elke avond haalt ze die er uit en elke ochtend weer er in. Pootje en Axel hebben dat nog nooit gezien van haar. Ze heeft ook gekleurde lenzen in. Ze heeft van zichzelf lichtbruine ogen en nu donker bruin?Blauw? << dat laatste hoorde ik niet goed.
Ik ken hem wel.... als ik hem hoor. maar zou het nu ook niet zo kunnen starten hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Heb je een verzoekje? Dan zing ik 'm voor je"
Pootje: "Smells like teen spirit, van Nirvana"
Jane: "He? It smells like cheese?"
Pootje: "Smells like teen spirit, van Nirvana, ken je dat niet?"
Jane: "Ken ik niet"
-1
Come, as you are...quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.... als ik hem hoor. maar zou het nu ook niet zo kunnen starten hoor
Heerlijk nummer en zelfs mijn kleinkinderen vinden dit heerlijke muziek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
mattheus noemt deze song en groep. Jane kent de song niet en de groep ook niet![]()
![]()
Die draai ik elke dag wel een keer...![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Keanu is er nu, is de laatste.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef Ireth het volgende:
Is iedereen nu inmiddels in de DR geweest??
Ook weer zo, er zijn tig nummers die je wel kent, maar niet altijd meteen titel/artiest van zou kunnen noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.... als ik hem hoor. maar zou het nu ook niet zo kunnen starten hoor
Ligt eraan wat je van je ouders mee krijgt qua muziek en of er veel muziek gedraaid werd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat weinig daar het lied kennen.
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar ik vind het bij haar niet super opvallend, zoals vorig jaar bij Ashley bv.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Neuh ik hoef niet te meeten ofzo en ik heb nergens gezegd dat ze het niet mag. Ik vind het best grappig zelfs. Ga maar lekker over the top.
Nummer dat voor hem gedraaid werd tijdens die tel-opdracht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bad Bunny ... daar heb ik dan weer nooit van gehoord. Matt vertelt dat Bad Bunny het meest gedraaid is op Spotify over 2024.
Bad Bunny..uuuh ff google leert me is een rapper...quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Bad Bunny ... daar heb ik dan weer nooit van gehoord. Matt vertelt dat Bad Bunny het meest gedraaid is op Spotify over 2024.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Sharice WC rechts in .. trekt heel vies gezicht en gaat de WC links in.
Dat komt dus met de jaren want als ze beginnen kunnen ze niet meer stoppen over het algemeen. Iedere 3 mnd Botox erbij en om de 6 mnd fillers. Het werd gezegd dat die zooi het lichaam weer vanzelf verlaat maar blijkt dus nu dat al die fillers ophopen en niet verdwijnen maar verspreiden. Ik denk dat velen daar in de toekomst problemen mee krijgen. En dan heb ik het niet eens over alle andere behandelingen die ze zich aan laten praten of gesponsord krijgen. (Zoals bv lippen, tanden of tieten)quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen verstand van, maar ik vind het bij haar niet super opvallend, zoals vorig jaar bij Ashley bv.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zingt : 'I push my fingers into my eyes...'
Jane : Waarom push je je vingers in je eyes??
Doe dit maar in de scquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat komt dus met de jaren want als ze beginnen kunnen ze niet meer stoppen over het algemeen. Iedere 3 mnd Botox erbij en om de 6 mnd fillers. Het werd gezegd dat die zooi het lichaam weer vanzelf verlaat maar blijkt dus nu dat al die fillers ophopen en niet verdwijnen maar verspreiden. Ik denk dat velen daar in de toekomst problemen mee krijgen. En dan heb ik het niet eens over alle andere behandelingen die ze zich aan laten praten of gesponsord krijgen. (Zoals bv lippen, tanden of tieten)
Hij heeft het vast weer over die postbode en pakketje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef Jockari het volgende:
"Di-t jaar #P)él §!@:RfT z&à9ç§"Pvn" zegt Pootje. En ik ben geneigd om hem te geloven !
ja hij spoort ook niet die gozer hahha ik keek ook altijd, maar weet niet waar het nu nog uitgezonden word Bellatorquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Conor McGregor is een van de grotere namen in de UFC
dus ja dat kan ik wel geloven dat kaartjes daarvoor nogal duur zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |