Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil soms gewoon doorspoelen naar morgen
Jolientjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:13 schreef Jockari het volgende:
Met het idee van:
• Jordy redt het wel
• Keanu moest al enkele weken thuis zijn
• JoLien heeft zich mooi herpakt na het vertrek van ...euh... wie was dat ook alweer ?
[ afbeelding ]
Het programma draait om hem, dat is toch wel duidelijk. Ook in de TV uitzendingen. Vorig jaar had Ashley precies hetzelfde. De rest deed niet veel wat TV maak-waardig was en spannend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:18 schreef Tascha071 het volgende:
Het valt me op dat ze Jordy wel veel in beeld brengen hoor.
Begin het vervelend te vinden
Kont afvegen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde een klik en meteen springt Jordy op en Jolien er achteraan..ik denk Jordy eindelijk kakken en Jolien uuuhh...geen idee
Ik dacht dat ze met vier de finale week ingaan, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Hoop overigens dat ze met 7 deelnemers de finale week in gaan. Het is wel een leegloop nu aan het worden waardoor het te saai wordt. Gewoon in die finale week vanaf de vrijdag voor de finale de week er op, elke dag iemand exit tot dat er 3 over blijven die de finale in gaan op die vrijdag. Of je brengt oud bewoners terug voor een paar dagen.
Dat hebben ze vorig jaar niet gedaan of wel?
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Hoop overigens dat ze met 7 deelnemers de finale week in gaan. Het is wel een leegloop nu aan het worden waardoor het te saai wordt. Gewoon in die finale week vanaf de vrijdag voor de finale de week er op, elke dag iemand exit tot dat er 3 over blijven die de finale in gaan op die vrijdag. Of je brengt oud bewoners terug voor een paar dagen.
Dat hebben ze vorig jaar niet gedaan of wel?
Veel te weinig om nog een week door te komen. Dat hadden we vorig jaar ook en er was toen niet veel te beleven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met vier de finale week ingaan, weet het niet zeker.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Ik kijk streams, geef een opmerking-mening over iemand en het is hier meteen...ja maar nee die doet dat. Laat mensen gewoon een mening geven ipv meteen dat ja maar.
Dat is wat mij betreft ook het maximale. Weg gestemd is weg gestemd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doen
Ontbijt maken oid
Oja dat was het. Vond ik toen best wal karig. Laat ze maar een paar dagen er bij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar en het jaar daarvoor kwamen de oud bewoners alleen ome iets te doen
Ontbijt maken oid
Wat doe je bij mij dan.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Ik kijk streams, geef een opmerking-mening over iemand en het is hier meteen...ja maar nee die doet dat. Laat mensen gewoon een mening geven ipv meteen dat ja maar.
Ja, Jefflien in de suite voor een paar dagen met de deur op slotquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oja dat was het. Vond ik toen best wal karig. Laat ze maar een paar dagen er bij.
Dat doet de productie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het programma draait om hem, dat is toch wel duidelijk. Ook in de TV uitzendingen. Vorig jaar had Ashley precies hetzelfde. De rest deed niet veel wat TV maak-waardig was en spannend.
Jolien kan idd pittig zijn, dat mag ik wel aan haar, Alleen jammer dat ze met Jeff te veel over zich liet lopen. Zijn vertrek heeft haar echt goed gedaan en doen opbloeienquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus pootje, die zegt dat ze in het huis meer weten. Jolien zegt ik weet toch niet wat jullie ergens anders zeggen. Pootje gelijk wij toch ook niet. Jolien reageert pittig dat zeg ik toch
Het is de losse koffie die nog op moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Het koffiezetapparaat is ook weer weg zo te zien
[ afbeelding ]
koffiezet apparaat staat in de suite, daar mogen alleen axel jane en keanu gebruik van makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef mazaru het volgende:
Het koffiezetapparaat is ook weer weg zo te zien
[ afbeelding ]
Het was trouwens apres-ski, en juist Jordy viel erg uit de toon met z'n pakkie. Wellicht nog steeds bewust, maar zijn pakkie had weinig met apres-ski te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doet de productie.
Met dat Tiroler feest had er maar 1 een echt Oostenrijks pakje aan, en raad eens wie.
De rest wat skikleding.
Hij vertegenwoordigd de best wel lullige verhaallijnen,.
Nu 2 groepen, behalve als ze eten.
Ziet er een beetje gekunsteld uit.
Bakkie pleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
koffiezet apparaat staat in de suite, daar mogen alleen axel jane en keanu gebruik van maken
dit is gewoon pleur zetten voor de hele groep.
Maakt het uit wat voor naam je er aan geeft, het was zo'n Alpen feestje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was trouwens apres-ski, en juist Jordy viel erg uit de toon met z'n pakkie. Wellicht nog steeds bewust, maar zijn pakkie had weinig met apres-ski te maken.
Wat jij wilquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor naam je er aan geeft, het was zo'n Alpen feestje.
Volgend jaar maar maandje eerder, met kerstemoties en iedereen verdrietig dat ze thuis missen en oud en nieuwquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit zijn wel de typische maart streams van elk jaar als de zon schijnt. Dan slapen ze alleen maar, en gebeurt er niks. Nu iig nog een beetje geklets over pleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |