Zichzelf neergezetquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat me raden "deze speler staat graag in het middelpunt" had ie vast fout
*** MOD edit dit heeft niets meer met de streams te maken ****quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:1 A128 schreef Koos1958 het volgende:
Jane lekker in de slappe was zo te horen. Kaartjes 1500 pp veel geld
Een blockquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus denkt dat er een geluidsblock is voor de live streams...omdat er een spel gaande is in een andere kamer.
![]()
![]()
Het was Janequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Er wordt totaal niet gesproken in de slaapkamer, dan weet je dat Keanu waarschijnlijk in de DR zit.
Ow, dus niet
Ze waren eerst lekker aan het kletsenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Droopie het volgende:
Er wordt totaal niet gesproken in de slaapkamer, dan weet je dat Keanu waarschijnlijk in de DR zit.
Ow, dus niet
Wat is Keanu lekker rustig.quote:
Ik denk juist dat ze die wel goed heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Jane is terug, heeft er ook een paar fout.
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:29 schreef riri het volgende:
[..]
Mod Edit, heeft niets met de streams te maken
En dat is het......alles voor de fame en filmpjes.......kijk eens hoe mooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:51 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kaas niet goed gevallen......karma.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:54 schreef Jockari het volgende:
Jane denkt dat ze ziek wordt, voelt zich niet goed zegt ze tegen Axel.
8 uur per dag als werk een beetje hipperdehip gedragen en daarna thuis de Jane zoals we hier zien kan primaquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:51 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is wel een oppervlakkig leven. Zou niks voor mij zijn alleen dat uiterlijk bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |