Je kunt met woorden ook bepaalde belevingen creërenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat jane steeds zegt dat sharice wordt genegeerd door kartel. Ik heb haar gewoon zien praten net matti, jolien en zelfs jordy sprak met haar. Hiervoor sprak ze zelf ook bijna niet met deze mensen toen milena er nog was. Praten moet van 2 kanten komen.
Vergis je nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:47 schreef Snensie het volgende:
Pootje met zijn neppe gezever over naar huis gaan. Tyf dan op onderhand. Ik heb echt een hekel aan die vent met zijn kippen verstand.
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugerenquote:
Gewoon gaan Keanuquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
stond dus op het punt me jas aan te doen om boodschappen te gaan doen toen BB inbrak met wat er ging gebeuren..... mogen we meekijken? nee zeker want dan kan ik eigenlijk wel gaan
ja beslissingen beslissingen hahaa
😂quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet
Die man is echt niet dom
zo jammer weer hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:46 schreef Ireth het volgende:
Ja nog ff je neusharen trimmen, BB wacht wel..
Axel als eerste....
Ik weet het oprecht niet. Maar idd, straks tijdens de finale vragen ze aan hem hoe heb je zover kunnen komen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet
Die man is echt niet dom
Ik ben echt geen fan van hemquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugeren
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was toen Mattie zijn tanden stond te poetsen in de voorraadkamer... dacht geluid van de nominatieschermen maar was de wasmachine daar die stond te centrifugeren
ja maar ikke , ikke wil niets missen ikke vind het erg moeilijk allemaalquote:
*** mod edit niet nodig dit*****quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat jane steeds zegt dat sharice wordt genegeerd door kartel. Ik heb haar gewoon zien praten net matti, jolien en zelfs jordy sprak met haar. Hiervoor sprak ze zelf ook bijna niet met deze mensen toen milena er nog was. Praten moet van 2 kanten komen.
Als je iets vaak genoeg herhaalt ( wat Jane doet) gaan mensen er vaak vanzelf in gelovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon allemaal aan het praten met elkaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar even over het negeren van Charice, dat was toen degenen met een deel vrijstelling gisteren in de GR waren. Dus Pootje, Axel, Jane en Mattie.
De anderen negeerde toen Charice, deden net of ze er niet was.
Dit vertelde Charice later aan Jane, dat ze zich toen heel rot voelde.
Gisterochtend in de boudoirquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar even over het negeren van Charice, dat was toen degenen met een deel vrijstelling gisteren in de GR waren. Dus Pootje, Axel, Jane en Mattie.
De anderen negeerde toen Charice, deden net of ze er niet was.
Dit vertelde Charice later aan Jane, dat ze zich toen heel rot voelde.
dat hoopt Jane continue word je gek van, andere zitten er langer en zeuren nog geen eens zoveelquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane hoopt op iets van thuis.
keanu: als ik iets kan kopen, koop ik het.
Iedereen komt aan de beurt dus waarschijnlijk is het geen aanbod om op te stappenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:54 schreef Roxiebb het volgende:
Pootje pakt het geld en niemand van het kartel moet naar huis.
nou denk dat het dan bonje had geweest want denk echt niet dat het 'kartel' akkoord had gegaan om als laatste te gaan wat die andere in principe wilde doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; als ik ga krijgt wel iedereen zijn 162 euro terug.
Pootje: ben blij dat bb zelf de volgorde kiest anders was jij als laatste Jordy
ja klopt dit heb ik ook gezien inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisterochtend in de boudoir
Heeft niemand haar genegeerd
Sharice dacht dat ze overleg hadden en zei
Ik ga wel
Jolien zei nee je kunt gewoon hier je ding doen
Als de jongens wat willen bespreken doen ze dat wel ergens anders
De jongens gingen weg
Sharice ging afwassen
Dat sharice dingen verdraait
Maakt het geen waarheid
dat verdomd hij heel BB al dus denk niet dat het nog veranderdquote:
Je kan we luchtwegklachten ontwikkelen weet daar zelf alles van, maar ik gok in haar geval of pollen of gewoon verkoudenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Jane nu
Dat ijs wat we eten is dat lactose vrij
Misschien dat ze daarom verkouden is??
Van lactose intolerantie krijg je geen verkoudheid
als die er nog had in gezeten was het huis denk ik te klein geweest hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zit te kijken naar een foto van haar sjefke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |